Jump to content
Shipfriends

Thunder (IMO 9188867)


Ssiap21

Recommended Posts

  • Replies 391
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Εγω θα έλεγα να μην κρεμόμαστε πάνω απο το Ais και να υποψιαζόμαστε βλάβες με το που κόψει στροφές ένα πλοίο.  Ειδικά ένα ταχύπλοο μπορεί να κόψει πρόσκαιρα ταχύτητα για πολύ απλά πράγματα. Μπορεί να σβήσουν την μια μηχανή για λίγο  για διάφορους απλούς λόγους όπως για παράδειγμα να αντικαταστήσουν ένα φίλτρο πετρελαίου η ένα καυστήρα … μιας και είναι πολύ ευαίσθητα στο θέμα των καυσίμων. Δεν είναι απαραίτητα βλάβη η μείωση ταχύτητας . 

Edited by Annivas
Link to comment
Share on other sites

Επιτέλους , ήθελα καιρό να το πω , αυτό είναι και το μόνο κακό που έχουν οι εφαρμογές τύπου marine traffic καθώς πολλές φορές βλέπουμε σε ομάδες του φβ «υποθέσεις» βλάβης πλοίων …

Edited by Nick the Greek
Quote
Link to comment
Share on other sites

Αυτό το δρομολόγιο της Παρασκευής από Πειραιά του Thunder, ίσως να είχε μια λογική να πάει πιο αργά μέσα στην ημέρα. Αν δεί κανείς τα δρομολόγια από Πειραιά για Μύκονο τις Παρασκευές, με την απουσία πια του Νήσος Μύκονος από τη βραδυνή ζώνη, η τελευταία αναχώρηση από Πειραιά για Μύκονο είναι στις 1200 το μεσημέρι, αυτή του Thunder δηλαδή. Επί της ουσίας έχουν σπρώξει την όποια κίνηση του Σαββατοκύριακου στη Ραφήνα. Σύν τοις άλλοις, και η μοναδική αναχώρηση την Παρασκευή το απόγευμα για Σύρο είναι στις 1800 με το Blue Star 2 το οποίο βάζει πολλά ΙΧ για τη Σύρο και ποτέ δεν είναι στην ώρα του. Οπότε και εδώ υπάρχει η δυνατότητα και για απόσπαση κίνησης από την Άττικα αλλά ίσως και για τη δημιουργία επιπλέον κίνησης. Μια αναχώρηση στις 1800 για παράδειγμα για Σύρο - Μύκονο - Νάξο - Πειραιά, θα έδινε και τη δυνατότητα σε εργαζομένους που δεν μπορούν να φύγουν νωρίτερα από τη δουλειά, να έχουν μια εναλλακτική επιλογή.

Link to comment
Share on other sites

Στις φωτό που ανέβασε ο Π100 στην gallery σήμερα φαίνεται να πάτησε μπάλα.Αρκετά καλό αυτό μιας που στην αρχή δεν είχε και ιδιαίτερο κόσμο.Βέβαια βοηθάνε και οι χαμηλές τιμές…

Edited by Champion Jet_2
Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι ήταν σχεδόν πρωτόκολλο σε επιβάτες και ΙΧ (υπολογίζω γύρω στα 800 άτομα και 150 ΙΧ να πήρε). Εάν δεν κάνω λάθος έχει τις ίδιες τιμές με το Σαντορίνη Πάλας. Ας δούμε τη σημερινή αναχώρηση του Thunder στις 12:00 από τη θέση του στην Ακτή Τζελέπη, όπου έβγαλε τη πρύμη από τη θέση του και έκανε δεξιά στροφή για να βγάλει τη πλώρη προς τα έξω.

Link to comment
Share on other sites

Τα μελτεμια της προηγουμενης Κυριακης καθυστερησαν το πλοιο με αποτελεσμα να αναχωρησει ταυτοχρονα με το ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Π.

Ευκαιρια λοιπον να το δουμε δεμενο στην Μυκονο ,αλλα και κατα την αναχωρηση του για τη Συρο

Link to comment
Share on other sites

Μέχρι την Τρίτη 17/08 έχει αυξημένη διάρκεια ταξιδιού. Συγκεκριμένα την Συρο θα την κάνει σε 3 ώρες κ' 15 λεπτά αντί για 2 ώρες κ' 45 λεπτά. Οπότε μιλάμε μάλλον για κάποιο θεματάκι και να υποθέσω ότι περιμένουν κάποιο ανταλλακτικό;

Link to comment
Share on other sites

Και σήμερα με 26,5 κινείται. Αν μη τι άλλο δεν είναι ταχύτητες ταχύπλοου αυτες. Προφανώς υπάρχει κάποιο θέμα το οποίο ελπιζουμε να λυθεί άμεσα.

Link to comment
Share on other sites

Ποιές είναι  δηλαδή οι ταχύτητες ταχύπλοου??

Σύμφωνα με τον Highspeed Code είτε του 1994 είτε του 2000 , υπάρχει ένας υπολογισμός που βγαίνει μια minimum ταχύτητα για κάθε πλοίο για να διατηρεί τον χαρακτηρισμό του ως ταχύπλοο η οποία κυμαίνεται περίπου στα 23 μίλια. Γι αυτό και έχουν μόνιμη βεβαίωση από τον νηογνώμονα (ιδιαίτερα αν όλα τα waterjet είναι steering) να ταξιδεύουν με μία μηχανή λιγότερη.

Πέραν τούτου όμως βλέπουμε ταχύτητες ιδιαίτερα σε monohull που όταν έχουν full γκαράζ και καιρό να ταξιδεύουν απολύτως φυσιολογικά από 26,5 έως 28 μίλια.

Μην έχουμε στο μυαλό μας ότι τα ταχύπλοα είναι τα αντίστοιχα μονοθέσια της F1 στη θάλασσα και πρέπει να πηγαίνουν μονίμως τάπα με 37 ή 40 μίλια.

 

Link to comment
Share on other sites

Με συγχωρείς αλλά εδώ με βρίσκεις αντίθετο. Από τη στιγμή που χαρακτηρίζεται ταχύπλοο και με την αντίστοιχη τιμή στα ναύλα είναι κοροϊδία να κάνει τις ίδιες πλευσιμες ώρες με το Μυκονος για παράδειγμα που είναι συμβατικό. Το ότι η νομοθεσία το χαρακτηρίζει ταχύπλοο δεν το καθιστά ομως, από τη στιγμή που επιβάτες έχουν πληρώσει το κάτι παραπάνω για να φτάσουν συντομότερα στον προορισμό τους.

Edited by George...f
Link to comment
Share on other sites

Και πάλι τα ναύλα του χαμηλά είναι.39 ευρώ έναντι 37.5 του Μύκονος και 51(!!!) του hellenic highspeed το οποίο φέτος από ταχύτητες πάει γύρω στα 26-29...Άρα δεν είναι θέμα οι τιμές εισιτηρίου σε σχέση με την ταχύτητα . Και χαρούμενοι θα πρέπει να είμαστε που η εταιρεία άλλαξε λίγο τα δρομολόγια και δεν θα περιμένουν οι επιβάτες στους ντόκους πότε θα έρθει το πλοίο όπως γίνεται με άλλες εταιρείες . Αυτό και μόνο για μένα δείχνει σεβασμό στους επιβάτες και μια εταιρεία που βαδίζει σωστά . Αν την βγει το όλο εγχείρημα ελπίζω να δούμε και άλλα ταχύπλοα από την fast

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να θέλω να γινω κουραστικός αλλά και σήμερα με 23,9 και νέα ανακοινωμένα δρομολόγια με νέες ώρες, με βάση προφανώς της βλάβης που το ταλαιπωρεί, για τον υπόλοιπο Αύγουστο. Άραγε αυτή η βλάβη δεν μπορεί να επισκευαστεί με 1-2 μέρες off?

Link to comment
Share on other sites

On 8/5/2021 at 1:52 PM, Annivas said:

Ποιές είναι  δηλαδή οι ταχύτητες ταχύπλοου??

Σύμφωνα με τον Highspeed Code είτε του 1994 είτε του 2000 , υπάρχει ένας υπολογισμός που βγαίνει μια minimum ταχύτητα για κάθε πλοίο για να διατηρεί τον χαρακτηρισμό του ως ταχύπλοο η οποία κυμαίνεται περίπου στα 23 μίλια. Γι αυτό και έχουν μόνιμη βεβαίωση από τον νηογνώμονα (ιδιαίτερα αν όλα τα waterjet είναι steering) να ταξιδεύουν με μία μηχανή λιγότερη.

Πέραν τούτου όμως βλέπουμε ταχύτητες ιδιαίτερα σε monohull που όταν έχουν full γκαράζ και καιρό να ταξιδεύουν απολύτως φυσιολογικά από 26,5 έως 28 μίλια.

Μην έχουμε στο μυαλό μας ότι τα ταχύπλοα είναι τα αντίστοιχα μονοθέσια της F1 στη θάλασσα και πρέπει να πηγαίνουν μονίμως τάπα με 37 ή 40 μίλια.

 

Καλά, δεν θίχτηκε και η υπόληψη κανενός. Χαλαρά.

Δεν είπε κανείς οτι απεμπολει τον χαρακτηρισμό του ταχυπλοου, αλλα ότι τα δρομολόγια που εκτελεί με τις ταχύτητες που τις εκτελει, ειδικά και μετα την αναθεώρηση των ωραρίων υποδεικνύουν κάποιο θεματακι και όχι μείωση ταχύτητας λογω καιρου ή φορτίου. 

Δεν είναι κακο να παθαίνει κάτι ενα πλοίο για να κρυβομαστε πισω απο καιρους, φορτια και... φορμουλες.

Μπράβο όμως στην εταιρεία που τροποποίησε τα ωραρια της. Άλλες εταιρειες, με μεγαλύτερο στόλο και υπερβολικές τιμες εισιτηρίων, έχουν καθιερώσει την καθυστέρηση στα ανεφικτα ωράρια τους και κανένας δεν μιλάει...

Link to comment
Share on other sites

Κρίμα που μεσα στη high season δεν μπορεί να παει με τις πραγματικές του ταχύτητες και να διαφημιστεί απο μόνο του , αφου μέσα ειναι πραγματικό στολίδι. Φαντάζομαι περιμένουν κάποιο ανταλακτικό; Ή δε βρίσκουν χρόνο; 

Link to comment
Share on other sites

Αυτή τη στιγμή επιστρέφει Πειραιά με σχεδόν 33 κόμβους οπότε λογικά το όποιο πρόβλημα μάλλον βαίνει προς επίλυση, αν δεν εχει ήδη επιλυθεί. Και ας ευχηθούμε να ειναι η τελευταία του κακοτυχία

Link to comment
Share on other sites

Ταξίδι με το πλοίο αρχές Αυγούστου από Σύρο για Πειραιά. Μας είχε έρθει μήνυμα από την προηγούμενη μέρα ότι το πλοίο θα φύγει 19:15 αντί για 18:55 και θα φτάσει Πειραιά 22:30 αντί για 21:45. Τελικά αναχωρήσαμε στις 19:30 από Σύρο και δέσαμε λίγα λεπτά μετά την αναθεωρημένη ώρα στον Πειραιά. Στη Σύρο μας είπαν ότι είχε μικροπροβλήματα εκείνες τις μέρες και είχε γενικά καθυστερήσεις και πολλοί το απεύφευγαν για να μην φτάσουν στις 11μμ Πειραιά.

Το πλοίο εσωτερικά ήταν πάρα πολύ καλό. Φαίνεται ότι έχουν επενδυθεί πολλά χρήματα και το αποτέλεσμα τους επιβραβεύει. Δεν περίμενα να εντυπωσιαστώ τόσο. Ακόμα και η παρέα μου που είναι άσχετη από καράβια γύρισαν όλοι με ένα στόμα και είπαν καιρό είχαμε να μπούμε σε τόσο ωραίο καράβι. Καλαίσθητοι χώροι, αναπαυτικά καθίσματα, ωραίοι φωτισμοί και το κυριότερο - μεγάλα παράθυρα. Ακόμα και το μαγαζί ήταν καλαίσθητο. Το προσωπικό ευγενέστατο και καθάριζαν συνεχώς το πλοίο. Το μόνο που θα ήθελε λίγο βελτίωση είναι τα πράγματα που πωλούνται στο μπαρ, είχε μόνο σάντουιτς στεργίου και τσιπς κλπ.

Για το ταξίδεμα δεν μπορώ να σχολιάσω μιας και η θάλασσα ήταν λάδι. Αυτό που θέλω να σχολιάσω όμως και ήταν απογοητευτικό ήταν η κίνηση του πλοίου. Μπορεί να ήταν πέμπτη που ο κόσμος συνήθως φεύγει από την Αθήνα, δεν γυρνάει, αλλά ήταν αρχές Αυγούστου. Δεν δικαιολογείται κίνηση 40% της πληρότητας του - με το μάτι. Πολύ κρίμα.

Πάμε να  το δούμε σε λίγες φωτογραφίες  από την άφιξη  του στη Σύρο εκείνο το απόγευμα καθώς και μια φωτογραφία από τα βαπόρια

IMG_0914.thumb.jpeg.1bcc5b90707e5a5ffc64627abcb01d06.jpeg

Υ.Γ με όσα καράβια ταξίδεψα φέτος το καλοκαίρι (hellenic highspeed, thunder, blue star Paros) ο κλιματισμός ήταν σε πολύ ανεκτά επίπεδα. Ευχάριστη αλλαγή.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...