Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 7 months later...
  • proud_ionian changed the title to Grimaldi Cargo Jinling TBN 1 (IMO 9859533)
  • 6 months later...
  • 5 weeks later...

Και έφτασε στην Ιταλία ,στη τυρρηνικη θάλασσα αυτή τη στιγμή, με προορισμό Λιβόρνο .Απ όσο θυμάμαι, στα δοκιμαστικά είχε πιάσει μέγιστη 22κn, με υπηρεσιακή στα χαρτιά να δίνεται 21κn

Link to comment
Share on other sites

Τη δευτερα εγινε και η επισημη παραλαβη του πλοιου στο λιμανι του Λιβορνο παρουσια του Οικουμενικου Πατριαρχη της Ακτοπλοιας κ.κ. Emanuele Grimaldi.

 

 

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ευχαριστούμε πολύ για το link. Να σου πω την αλήθεια, πέρα από τα εντυπωσιακά από αέρος πλάνα με απογοήτευσε υπό την έννοια ότι περίμενα πολύ περισσότερα πλάνα από το εσωτερικό και επίσης με απογοήτευσε το ότι ο Πλοίαρχος μίλησε 30 δευτερόλεπτα και μετά μίλησαν μόνο οι πλοιοκτήτες και τα στελέχη τους. Εντάξει όμως, δε θα έπρεπε να περιμένω κάτι διαφορετικό από τη στιγμή που η συγκεκριμένη παραγωγή είναι προφανώς κατά παραγγελίαν των πλοιοκτητών.

 

Το πλοίο είναι απλά γιγαντιαίο, το βλέπει κανείς ειδικά στο σημείο που είναι δίπλα του το Eurocargo Patrasso που είναι νταμάρι το ίδιο. Η φράση όμως του διευθυντή του τμήματος Περιβάλλοντος και Εξοικονόμησης Ενέργειας της εταιρείας, τα λέει όλα, ήθελαν κάτι που να μεταφέρει τα διπλά και να καίει το ίδιο με τα υπάρχοντα πλοία τους. Τμήμα Εξοικονόμησης Ενέργειας, τι είπα τώρα ε? Για τις ελληνικές εταιρείες εξοικονόμηση ενέργειας είναι αυτό που βάζουμε με σελοτέηπ ένα χαρτί στην πόρτα του καμπινέ που λέει "σβήστε το φώς όταν βγαίνετε" :D:D. Νομίζω καταλαβαίνει κανείς αυτό που έχω πεί τόσες φορές για την παρωχημένη οργάνωση των ελληνικών εταιρειών και για το πως είναι ακόμη εγκλωβισμένες στο παραδοσιακό setup που το marine πλακώνεται με το τεχνικό για το ποιός φταίει για τη βλάβη:D.

 

Μέτρησα 10 γραμμές φόρτωσης στο πλάτος, φαίνεται ότι ο αριστερός καταπέλτης είναι για τα 2 πιο ψηλά ντέκ ενώ ο κεντρικός για τα 2 πιο κάτω και το υπόγειο. Αξίζει επίσης να παρατηρήσει κανείς και πόσο περιορισμένες είναι οι υποδομές του Livorno. Ο χώρος φόρτωσης γύρω από το πλοίο ασφυκτιά, πρέπει να πέφτει τρελό μποτιλιάρισμα όταν είναι 2 πλοία εκεί και φορτωεκφορτώνουν, είδατε επίσης πως ο δεύτερος καταπέλτης ήταν αδύνατο να πέσει. Να μην πω για τον πολύ περιορισμένο χώρο στο κανάλι, οι κινήσεις του πλοίου εκεί μέσα πρέπει να είναι πολύ προσεκτικά μελετημένες, δεν υπάρχει περιθώριο λάθους. Εν τω μεταξύ, το Eco Valencia ξεκίνησε ήδη δρομολόγια ανάμεσα στο Livorno, την Barcelona, τη Valencia και τη Savona.

Link to comment
Share on other sites

Από αυτό το περίεργο κατασκεύασμα μου δημιουργούνται κάποιες απορίες ενώ θα ήθελα να κάνω και ορισμένες παρατηρήσεις.

Η γραμμή του πλοίου έχει τόσο μεγάλο μεταφορικό έργο;Γιατί ένα τέτοιο γκαράζ είναι όχι τεράστιο αλλά προκαλεί ακόμη και ίλιγγο.Με 10 γραμμές φόρτωσης 5 καταστρώματα για νταλίκες στα 235 μέτρα μήκος.

Βλέπω τις σωστικές λέμβους που είναι περίπου 30 μέτρα πάνω από τη θάλασσα.Σε μία ενδεχόμενη κλίση του πλοίου αυτές μπορούν να καθελκυστούν;

Το σχήμα της πλώρης και συγκεκριμένα στο μεγάλο G είναι στρογγυλεμένο και δε μου φαίνεται και τόσο υδροδυναμικό.Συνεπώς όσο eco και αν είναι το βαποράκι εκεί σίγουρα χάνει ενέργεια χάριν της χωρητικότητας.

Πρίζες δεν βλέπω πολλές,όσο βέβαια μπορώ να δω από το video.Σίγουρα όμως θα χρειάζεται πολύ ενέργεια να παραχθεί από τις ηλεκτομηχανές για να τροφοδοτήσει τα εκατοντάδες ψυγεία που ενδεχομένως φιλοξενεί στα γκαράζ του.

 

Highlight. Εκεί στο Λιβόρνο η καμινάδα εργοστασίου που καπνίζει αδιάκοπα.Σίγουρα εκελι γύρω θα υπάρχουν και άλλες.Και εδω κάποιοι μιλούν για τους ρύπους των ιχ.Κατά τα άλλα τα eco και τα scrubber μας μαρλανανε,αφορμή για επιδοτήσεις.

Ας ξεκινήσουν από τα βασικά,για τη προστασία του περιβάλλοντος.

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Όσον αφορά την κίνηση, δεν έχω ακριβή στοιχεία αλλά σκέψου το εξής: Η Grimaldi ανάμεσα σε Ιταλία και Ισπανία χρησιμοποιεί τις 2 -επιμηκυμένες- Κρουιζάρες, 1 ropax στη γραμμή Σαβόνα - Βαρκελώνη και άλλα 5-6 roro, τελευταία φορά που τα μέτρησα. Για να χρησιμοποιεί 8-9 πλοία ανα πάσα στιγμή, προφανώς υπάρχει πολύ φαί. Όσες φορές έχω πετύχει πλοία της γραμμής ειδικά στη Βαρκελώνη, την Civitavecchia και στο Λιβόρνο, έχω πάθει πλάκα από τον όγκο της κίνησης. Υποθέτω πως λόγω χωρητικότητας θα μειωθεί ο αριθμός των πλοίων και θα πάνε κάποια σε άλλες γραμμές έτσι ώστε τα μεγάλα να γεμίζουν σίγουρα. Εν τω μεταξύ είναι και μονοπώλιο στη γραμμή(εκτός από 1-2 δρομολόγια την εβδομάδα της GNV από τη Γένοβα), με αυτόν θα πάνε όλοι οι πελάτες.

 

Πρίζες για ψυγεία δεν πρόσεξα αλλά θα έχει σίγουρα. Μεγάλο κομμάτι της κίνησης είναι είδη διατροφής.

Link to comment
Share on other sites

Υλοποιείται τελικά η τεχνολογία με τα streams στο hull που είχε πρωτοπαρουσιάσει η grimaldi οταν ειχε ανακοινωθει η συμφωνία για τις ναυπηγησεις? 20201209_174957.thumb.jpg.7709733fb363d2e5ffbcaa70e67dda1d.jpg

Link to comment
Share on other sites

Αυτό δεν το ξέρω. Επανερχόμενος όμως στο σχόλιο του @ΝΟΜΙΚΟΣ για την πλώρη του Eco Valencia, πέρασαν από την οθόνη του υπολογιστή μου κάποιες φωτογραφίες από την πλώρη ενός ultramax bulkcarrier που βγήκε από Κινέζικο ναυπηγείο(όχι το Jinling), λίγες εβδομάδες νωρίτερα από το Eco Valencia. Είχαν ακριβώς την ίδια πλώρη, όπως την έβλεπε κανείς έξω από το νερό τουλάχιστον. Φαίνεται λοιπόν πως 1) το συγκεκριμένο design δεν είναι αποκλειστικότητα του Grimaldi ή του Jinling και 2) πως το συγκεκριμένο design προφανώς έχει δοκιμαστεί και επιτύχει και σε άλλους τύπους πλοίων. Υδροδυναμιστής ή ναυπηγός δεν είμαι για να έχω εμπεριστατωμένη άποψη αλλά το γεγονός πως η πλώρη φορέθηκε και σε άλλο τύπο πλοίου μου δείχνει πως σίγουρα έχει κάποια σοβαρά πλεονεκτήματα, έστω κι αν δε μας γεμίζει το μάτι.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Το Eco Valencia έχει περάσει και αυτό στη γραμμή της Ισπανίας, κλασσικά Livorno - Savona - Barcelona και Valencia. Τη δεδομένη χρονική στιγμή έφτασε μέχρι και το Sagunto.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Περνάμε να δούμε και το Eco Valencia σε καλοκαιρινή του άφιξη στη Βαρκελώνη. Το ροτέσιο είναι Valencia - Barcelona - Savona - Livorno, και στη συγκεκριμένη περίπτωση το πλοίο ερχόταν από τη Valencia. Όπως μπορείτε να δείτε και εδώ, απο Βαρκελώνη φόρτωσε μόνο κάτι καρότσες του Λιουδάκη:D. Εντυπωσιακότατο!

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...