.voyager Posted December 30, 2010 Share Posted December 30, 2010 Τα Superfast XII & XIII βρίσκονται στο Τallinn. Παροπλισμένα; Υποτίθεται ότι εκτελούσαν ξανά το Rostock-Helsinki δρομολόγιο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
.voyager Posted July 29, 2015 Author Share Posted July 29, 2015 (edited) Λίγες εικόνες από Tallinn με τα κονταδελφά και ομόσταβλα* Baltic Queen και Romantika, το Sea Wind, το Finlandia, το εκκεντρικό Superstar και λίγο πίσω το Gabriella στην καλοκαιρινή "αρπαχτή" στο Ελσίνκι-Ταλιν. Eνώ είδαμε και τα δύο ταχύπλοα της γραμμής νωρίτερα. Edited August 16, 2019 by Nick the Greek Link to comment Share on other sites More sharing options...
.voyager Posted August 5, 2015 Author Share Posted August 5, 2015 (edited) Πάμε να κάνουμε ένα άλλο δελτίο Tallinn λίγο καθυστερημένα, μόνο ενάμιση χρόνο μετά! Βλέπουμε, λοιπόν, το Silja Europa -πριν φύγει για ναύλωση- να αναχωρεί για Ελσίνκι, το Star να πλησιάζει τον ντόκο του, το Superstar να ανοίγει "πρόωρα" το clam shell (παγκόσμια κατακραυγή), το Viking Xprs σε άφιξη με τα νέα σινιάλα και σε βραδινή αναχώρηση, το Finlandia, και το Star με το Victoria 1, εικόνες από μια μίνι κρουαζιέρα (όπως πωλείται το round trip) με το τελευταίο από Στοκχόλμη. Edited August 5, 2015 by .voyager Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted August 16, 2019 Share Posted August 16, 2019 Μεταφερόμαστε σε ένα από τα πιο φρικτά μέρη που έχω επισκεφθεί στον μάταιο τούτο κόσμο(και ευτυχώς ή δυστυχώς έχω βρεθεί σε κάμποσα τέτοια), στο Paldiski της Εσθονίας. Ένα λιμάνι, μια στρατιωτική βάση, μια χούφτα εργατικές πολυκατοικίες, δε μπορεί, αν υπάρχει Εσθονός Καζαντζίδης κάπου εδώ θα βρίσκεται . Στις οθόνες μας το μοντέρνο river-type ρώσικο τάνκερ με όνομα Balt Flot 14 (IMO 9804215) που κάνει κάργκο οπερέσιο. Χτισμένο το 2017 στο Okskaya Sudoverf(2713), στο Navashino για λογαριασμό κάποιας κρατικής εταιρείας της Ρωσίας. Δείχνει μικρό το δέμας αλλά έχει dwt πάνω από 7 χιλιάδες τόνους και μήκος 141 μέτρα. Βύθισμα μόλις 4.2 μέτρα και 2 μηχανές Wartsila. Δεν έχει αλλάξει μέχρι στιγμής όνομα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted October 16, 2019 Share Posted October 16, 2019 Μένουμε στο ξεχασμένο απ' το Θεό, τον Αλλάχ, το Ζαρατούστρα και δεν ξέρω κι εγώ ποιόν άλλον, το Paldiski. Στις οθόνες μας το 45-χρονο πλοίο τοποθέτησης αγωγών(pipe layer) Lorelay (IMO 7349807) που υποθέτω πως έκανε δουλειά στην περιοχή. Είναι του 1974 από το ναυπηγείο Flender(605) και μηχανή Stork-Werkspoor, ονομαζόταν δε Natalie Bolten μέχρι το 1986. Ανήκει στην Allseas και έχει και δικό του τμήμα στο site τους. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted October 19, 2019 Share Posted October 19, 2019 Πίσω στο Ταλλίνν για ένα ρυμουλκό λιμένος που ονομάζεται Protector (IMO 6504228) και ανήκει στην εταιρεία Alfons Hakans. Η ναυπηγική του γραμμή δεν το δείχνει απαραίτητα, αλλά το πλοίο είναι 55 ετών, χτισμένο πίσω στο 1965 στο ναυπηγείο Laivateollisuus Ab. Μηχανή Kloeckner-Humboldt Deutz, δεν έχει αλλάξει όνομα ποτέ στα 55 του χρόνια! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted November 2, 2022 Share Posted November 2, 2022 On 10/8/2014 at 12:09 AM, MILTIADIS said: Tι θα γινει πια?Θα πηξουμε στα Euroferry?Δεν μας εφταναν τα Europalink,EF Brindisi,EF Olympia και αισιως το Finnhansa σε λιγο παιρνει ποδι και το Finnsailor.Βεβαια να πουμε οτι τα παραπανω πλοια(πλην του Europalink)κριθηκε ασυμφορο να προσαρμοστουν στους νεους αντιρυπαντικους κανονισμους που θεσπισε η Ε.Ε για τη Βορεια θαλασσα και ετσι η αποχωρηση τους απο τη Βαλτικη ηταν αναποφευκτη. Τελικά η Grimaldi το έκρινε ασύμφορο, η Tallink διεφώνησε και αγόρασε το Finnsailor. Το μετονόμασε σε Sailor σκέτο και το έχει τοποθετήσει στη γραμμή Paldiski(Εσθονία) - Kapellskar(Σουηδία). Στο Εσθονικό λιμάνι της γραμμής το βλέπουμε κι εμείς δεμένο. Δεν είναι κανένα νεαρούδι το πλοίο, έχει ναυπηγηθεί το 1987 στο ναυπηγείο Stocznia Gdanska(B489/01) σαν Finnsailor, κομμάτι μιας σειράς από 3 πλοία με μηχανές Sulzer, μήκος 157 μέτρα και χωρητικότητα 146 φορτηγών αυτοκινήτων. Στο συγκεκριμένο έχουν προστεθεί και καμπίνες αργότερα, έχει ένα πρωτόκολλο 120 επιβατών νομίζω. Εννοείται παγοπόρο και από κατανάλωση 50 τόνους στους 20.5 κόμβους, φυσικά τη σήμερον ημέρα δεν πιάνει αυτές τις ταχύτητες νομίζω. Η συγκεκριμένη σειρά πλοίων ήταν και ο προπομπός των γνωστών μας Euroferry Egnazia και Euroferry Olympia που ήλθαν λίγα χρόνια αργότερα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now