Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

On 6/19/2017 at 5:11 PM, Ariadne said:

Ο στόλος της κοινοπραξίας με μερικά τεχνικά χαρακτηριστικά:

AGIOS GERASIMOS      1984 42,0 m 13,0 kn 257-30      IMO 8989331

 

AGIOS GERASIMOS II   1990 45,5 m 12,5 kn 355-35      IMO 8704224

 

AINOS               2001 45,5 m 13,0 kn 220-45      IMO 8989335

 

VASOS K           1998 57,0 m 12,5 kn 400-65      IMO 8969094

 

Το Ιόνιον Πέλαγος δεν ανήκει στην κοινοπραξία. Απλώς η Ionion P Lines και η κοινοπραξία αλληλοβοηθιούνται όποτε χρειαστεί, λόγω κοινής καταγωγής και μετοχικών συμφερόντων.

 

On 6/19/2017 at 7:04 PM, kerkini said:

Με την ευκαιρία να πούμε ότι το site δεν έχει ενημερωθεί για την προσθήκη του Α.Γ. ΙΙ, ούτε για τα δρομολόγια που (τυχόν) θα εκτελέσει

 

8 hours ago, proud_ionian said:

o αγιος ΙΙ δεν αναφερεται και φετος στο site, αλλα στην ionion p lines

 

On 9/7/2018 at 1:35 PM, Ariadne said:

2,80 το απλό εισιτήριο του Sea Bus 1.

Απορώ όμως με το όλο πρότζεκτ ...

Χύμα επιβάτες χωρίς αυτοκίνητο είναι πολλοί λίγοι στη γραμμή.

Οι ντόπιοι είτε κάνουν τη βόλτα απέξω ή είναι με το αυτοκίνητό τους και οι τουρίστες μετακινούνται είτε με λεωφορεία ή με ενοικιαζόμενα.

Μόνο μερικοί που λόγω ενοικίων ζουν στο Ληξούρι και εργάζονται στο Αργοστόλι και οι φοιτητές ταξιδεύουν με τα πόδια.

Δεν μπορεί όμως να στηρίζεται η κοινοπραξπία μόνο σε αυτούς. Απλά δε θα τους βγει.

Και σήμερα που το είδα από κοντά το καραβάκι, είναι πολύ μικρό για οποιαδήποτε άλλη γραμμή και εκ κατασκευής δε μου φαίνεται ιδανικό για τουριστικό.

Πάντως, στο παρασκήνιο γίνεται άγριος πόλεμος της κοινοπραξίας ενάντια στην εταιρεία του Βικέντιου. Θέλουν να τον σπρώξουν έξω από την αγορά με κάθε μέσο.

 

On 2/12/2019 at 4:00 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Στη γραμμή Ληξούρι Αργοστόλι για τη δρομολογιακή περίοδο 2019-2020 είναι δηλωμένα εννέα πλοία!!! Το Άγιος Γεράσιμος, το Αίνος, το Βικέντιος Δαμοδός, το Ιάσων και το Sea Bus για όλη τη δρομολογιακή περίοδο. Ενώ επίσης είναι Βάσος Κ και το Άγιος Γεράσιμος ΙΙ για τη χειμερινή περίοδο. Ενώ κλασικά δηλώνονται δυο πλοία υπό ναυπήγηση το Ε/Γ-Ο/Γ Βικτώρια και το Ε/Γ Ionian Dolphin της Stella Mare Ν.Ε (που δεν πρόκειται να τα δούμε στη γραμμή)

 

On 7/7/2006 at 1:19 PM, kerkini said:

ΤΟ Ιόνιον Πέλαγος στη γραμμή. Από 28/06 έλεγαν αλλά μάλλον από 15/07 ξεκινάει.

 

On 7/24/2006 at 1:46 AM, proud_ionian said:

21/7 ξεκινησε το ιονιον πελαγος. αναχωρηση απο πισαετο 08.45 και απο αστακο 12.00 ετσι λενε οι ανακοινωσεις στην ιθακη. δινουν 2.15' χρονο ταξιδιου. 2 γνωστοι που ταξιδεψαν σαββατο απο αστακο, εφυγαν 12.00 και ηταν πισαετο 14.30. 25-26 μιλια ειναι ο πισαετος απο τον αστακο αρα μιλαμε για 11-12 κομβους. για σαμη υπολογιστε αλλη μιση ωρα ακομη.

το αμαξι για πισαετο εχει €32 και το ατομο €9.

εχουν υποσχεθει οτι αν εχει κινηση θα κανει και δευτερο δρομολογιο. προς το παρον απο τις 15.15 καθεται.

το βαπορι αυτο παντως ειναι απλα για να υπαρχει και να λεμε οτι καλυπτεται η γραμμη. ουτε οι χρονοι του ουτε το σκαρι αποτελουν σοβαρη εναλλακτικη λυση. ειναι κριμα γιατι στην ιθακη αυτη η γραμμη ηταν παντα συμπαθης. οχι μονο ειναι πιο οικονομικη λυση απο την πατρα, αλλα για τους αθηναιους ειναι και εξοικονομηση χρονου. σε 1.15' απο ριο εισαι αστακο.

με τις παντοφλες των τελευταιων ετων ξανθουλες, αγ μαρινες και ιονιο πελαγος, απλα κοροιδευουμε τον κοσμο.

απο οτι εχω ακουσει με την κινηση της ιθακης, τα φορτηγα της κεφαλονιας για βορεια ελλαδα (δεν ειναι πολλα αλλα τουλαχιστον ενα τη μερα κατα μεσο ορο υπαρχει) και τα καυσιμα (που τα σιχαινεται η strintzis ferries) η γραμμη ειναι βιωσιμη. για να γινει αυτο ομως χρεαζεται και σοβαρο πλοιο.

μετα το θιακι και τον αγ ανδρεα δεν υπηρξε σοβαρο ενδιαφερον παρα μονο απο την ionian ferries περσυ. οποτε ομως υπαρχει σοβαρος ενδιαφερομενος παντα κατι γινεται και κανει πισω.

λεπτομερεια. το ιονιον πελαγος το διαφημιζε η strintzis ferries περσυ στα πλοια της (για την παλια του γραμμη).

ο νοων νοειτω

 

On 8/24/2014 at 10:41 PM, Ariadne said:

Και αν έμπαινε και ένα σωστό καράβι, θα ήταν ακόμα βολικότερα ;)

 

On 8/25/2014 at 12:35 AM, proud_ionian said:

ακριβως. σωστο καραβι και οχι κλειστη παντοφλα, με 15-16 μιλια και, ει δυνατον, ανταποκριση με υπεραστικη συγκοινωνια

 

On 8/25/2015 at 2:06 AM, proud_ionian said:

 

την προηγουμενη κυριακη, το πλοιο ηρθε ιθακη απο σαμη με δυο φορτηγα και μονοψηφιο αριθμο ΙΧ και στον πισαετο γεμισε μεχρι τα... αλμπουρα B). ολοι θιακοι μεσα. για να ειμαι ακριβης θιακοι και λατρεις του θιακιου :P

 

 

 

και με την μη προσεγγιση του σολωμου τα μεσημερια, οταν κανει διπλο.

σχεδον ολοι οσοι ταξιδευαν προχτες με το πελαγος, απο ιθακη για αστακο, το 90% του πλοιου οπως ειδαμε, αν ειχαν την επιλογη της πατρας (ειτε απ'ευθειας, ειτε με ανταποκριση) δεν θα επελεγαν την περιπετεια στο ακαρνανικο far west ;)

 

 

καλα, κανε ονειρα.

εδω προσπαθουν με ενα καραβι να καλυψουν και τη λευκαδα και τον αστακο, με αποτελεσμα να μην υπαρχει το καλοκαιρι μεσημεριανη αναχωρηση για τα νησια και εσυ θες και καλυτερο πλοιο.

 

θα ερθει και η ωρα τους και αυτωνων, μην ανησυχεις. ολα δανεικα ειναι στη ζωη.

ειδικα με ολο το φετεινο παρασκηνιο και τα εμποδια που θετουν στην επαναδραστηριοποιηση της γραμμης της πατρας ;)

 

On 8/1/2017 at 7:06 AM, proud_ionian said:

η απουσια του ΠΣΙ, εχει κανει μαγκες τους ληξουριωτες, με πελαγος/ντάιαμοντ, αλλα και τους... απεκειδες^_^, που ειδαν χαρα απο εκει που δεν την περιμεναν.

ας δουμε τι λεει το διεθνους φημης:P, ξηρομεροnews.

3.JPG

 

On 2/27/2018 at 6:00 PM, proud_ionian said:

ο πρακτορας του πλοιου στην ιθακη, εχει ανακοινωσει στο fb, οτι το καλοκαιρι το Ithaki Diamond θα εχει δρομολογιο απ'ευθειας αστακος βαθυ και θα κανει 1.45'

(υπαρχουν και τα σχετικα promo κλισε: μειωση της αποστασης του νησιου απο τη στερια με χαμηλο εισητηριο. προσεγγιση στο μοναδικο φυσικο λιμανι της Ιθακης  κλπ).

οι θιακοι πρεπει να σκεφτουν τι θελουν βεβαια, γιατι δεν μπορεις να τα εχεις ολα ;) 

 

On 6/25/2017 at 11:53 PM, kerkini said:

Την μεθεπόμενη εβδομάδα αναμένεται να ξεκινήσει το "Άγιος Γεράσιμος ΙΙ" στη γραμμή Νυδρί - Φρίκες - Φισκάρδο με διπλά δρομολόγια καθημερινά.

 

On 1/14/2019 at 9:12 PM, proud_ionian said:

ιθακη diamond, απο τον Μαϊο, χωρις επιδοτηση και με ανασχεδιασμο των δρομολογιων του Αστακου.

για κεφαλονια και θιακι

 

On 1/14/2019 at 9:39 PM, proud_ionian said:

τι να σου πουμε για τη βιωσιμοτητα. θα σου πουμε το 2020 που δεν θα ειναι ετος πολλαπλων εκλογων ;), ποσες γραμμες θα μεινουν.

προκειμενου να παει κανεις αλλος (ακομη χειροτερα και με επιδοτηση), πανε οι ιδιοι της ionionp ωστε να κλεισουν την πορτα για φετος σε πιθανο ανταγωνιστη

 

On 5/10/2019 at 11:55 PM, proud_ionian said:

θα παει κουβα ο Δημαρχος Μεσολογγιου, στις 26.5

απο το Γεναρη που εσκασε το πυροτεχνημα του Ithaki Diamond, στα νησια ηταν πολλοι εκεινοι που ελεγαν οτι δεν προκειται να ερθει. 

περισσοτερο ηταν μια κινηση της εταιριας του ιονιον πελαγος, για να δοθει η αισθηση οτι θα καλυφθει η γραμμη και να μην εμφανισθει αλλος παικτης στο Μεσολογγι και κανει ζημια στον Αστακο.

εχει κανει αρκετες κινησεις που δεν της βγηκαν η εταιρια και σιγουρα δεν ειναι προτεραιοτητα της η αποκατασταση της συγκεκριμενης γραμμης

 

 

On 2/3/2016 at 8:32 PM, Mr_Zoo said:

Proud αυτο ακούγετε στα νησιά μας. Ότι το πήρε ο Λιατος

 

On 2/8/2016 at 2:28 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

To Στυρα Νταιμοντ αγοράστηκε από την εταιρεία Ιονιον Π που έχει το Ιονιον Πέλαγος, οπότε προορίζεται για τις γραμμές του Ιονίου

 

On 2/9/2016 at 1:23 AM, proud_ionian said:

ειναι δηλωμενο για ολες τις γραμμες των ληξουριωτων (δηλωση 182)

 

On 5/24/2017 at 1:35 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Μάλλον το Styra Diamond θα αλλάξει το όνομα του σε Ιθάκη Diamond!!!

 

On 5/24/2017 at 6:12 PM, proud_ionian said:

και "ιθακη δουλεμα" θα ηταν ωραιο ονομα <_<

 

On 5/30/2017 at 10:15 PM, proud_ionian said:

η πλακα ειναι οτι πολλοι στα νησια, που δεν ηξεραν την προϊστορια (και πριν δουν φωτο), ακουγοντας ithaki diamond, το περασαν για ταχυπλοο.:P

 

On 7/21/2017 at 12:15 PM, Ariadne said:

Ξεκίνησε χτες με τα δρομολόγια. Σάμη-Αστακός-Πισαετός-Σάμη μόνο για φορτηγά και βυτία.

 

On 6/21/2018 at 5:55 PM, kerkini said:

Μιχάλης Λιάτος: Πρόεδρος της Ιόνιον Πέλαγος Ν.Ε. πλοιοκτήτριας του Ιόνιον Πέλαγος, του Ιθάκη Ντάιμοντ. Υπάρχουν βέβαια συμμετοχές και σε παντόφλες  όπως το Άγιος Γεράσιμος ΙΙ

 

On 7/30/2018 at 4:27 PM, kerkini said:

Κύκλοι της εταιρείας ( :-P )λένε πως το ετοιμάζουν. Ήταν να μπει 20/07 αλλά ακόμα οι πράκτορες δεν έχουν κάτι ανακοινώσιμο. Παρότι φτάσαμε στο τέλος Ιουλίου, ακόμα και αν μπει δεν είναι γνωστά τα πιθανά δρομολόγια αλλά και το αν θα επηρεάσουν τα δρομολόγια του Ιόνιον Πέλαγος (προσωπικά πιστεύω πως όχι, για να καλύπτει την κίνηση Σάμη  - Ιθάκη).

 

 

On 9/4/2018 at 10:03 PM, proud_ionian said:

η αγορα του lisa και η φετεινη ακινησια, ισως σημαινουν και το τελος της συντομης παρουσιας του στο ιονιο.

 

On 8/6/2019 at 10:55 PM, proud_ionian said:

τον τελευταιο καιρο, στην κεφαλονια "κυκλοφορουσαν" και παλι φημες, οτι το πλοιο θα κατεβει τον αυγουστο ως... supporting actor:rolleyes:

 

On 9/3/2018 at 9:07 PM, Ariadne said:

 

On 5/11/2016 at 6:31 PM, Petros P said:

Ξέρω οτι το κοιτούσαν μερικοί Έλληνες.... Το θεωρώ σχετικά χαμηλό και με μικρό βύθισμα για να δουλέψει ας πούμε Αίγινα ή Ηγουμενίτσα,γιατι απο θέμα επιβατών και accomodation το έχει.

 

Εμένα προσωπικά μου θυμίζει το Αμάλθεια ... :D:lol:

 

On 9/4/2018 at 10:00 PM, proud_ionian said:

 

On 12/17/2018 at 12:08 PM, Petros P said:

Το LISA I ,σύμφωνα με το mis.gr μετανομάστηκε σε IASON ,αφοτου αγοράστηκε απο τη Taxiarchis Sea Lines (Κεφαλονίτες δεν ειναι)

 

On 2/12/2019 at 3:53 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Το Lisa I όντως αγοράστηκε από την εταιρεία Ληξούρι Ν.Ε, (που έχει και το Άγιος Γεράσιμος ΙΙ), πλέον έχει νηολόγιο Πειραιά 12585 και το προορίζει για τη γραμμή Ληξούρι Αργοστόλι.

 

On 8/17/2013 at 3:40 AM, proud_ionian said:

με τα δρομολογια που κανει φετος (διπλο σαμη πισαετος αστακος, σαμη βασιλικη και καυσιμα), ταξιδευει πανω απο 20 ωρες τη μερα (αυτη τη στιγμη γυρνα απο αστακο στα νησια για να ξαναφυγει στο καπακι).

υποθετω με διπλα πληρωματα B)

 

On 5/11/2016 at 2:02 AM, kerkini said:

Μια που δε βρήκα thread για την εταιρεία, να πούμε ότι το Πέλαγος τα ξημερώματα πριν την απεργία έκανε ένα έκτακτο που έφυγε κατά τις 2:30 τη νύχτα από Σάμη και 3:00 από Ιθάκη και επέστρεψε στις 6:00 περίπου από Αστακό. Μια ενέργεια που πέρα από όλα τα άλλα έδωσε σημαντική λύση σε προβλήματα που ανέκυψαν από την απροειδοποίητη απεργία της ΠΝΟ


(Προφανώς το δοκιμαστικό για το Νυδρί έχει να κάνει με τα έργα στη Βασιλική που την αφήνουν εκτός προορισμού για το 2016)

 

On 6/13/2016 at 3:36 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Ο Διευθυντής και οι δάσκαλοι του 2ου Δημοτικού Σχολείου Ληξουρίου ευχαριστούν θερμά την Κοινοπραξία «Ιόνιο Πέλαγος» για τη δωρεάν μεταφορά 110 μαθητών του σχολείου μας στην Ιθάκη κατά την ημερήσια εκδρομή που πραγματοποιήσαμε την 10η Ιουνίου 2016. Ιδιαίτερα ευχαριστούμε τον κ. Κατσαϊτη Μάκη και κ. Λιάτο Μιχάλη, καθώς για άλλη μια φορά έδειξαν το ανθρώπινο πρόσωπο και την ευαισθησία της Κοινοπραξίας στην τοπική μας κοινωνία σε ιδιαίτερα δύσκολους καιρούς για όλους.

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

4 πλοια εχει και ακομη δεν εχουμε topic, για την ionion p lines, την εταιρια της οικογενειας λιατου, με συμμετοχη και της οικογενειας κατσαϊτη.

με το βασικο της πλοιο, το ιονιον πελαγος καλυπτει τη γραμμη του αστακου, ενω καλυπτει εποχικα και τη συνδεση της ιθακης και της κεφαλονιας (φρικες & φισκαρδο) με τη Λευκαδα (Νυδρι).

Της ανηκουν 4 πλοια

  • Ιόνιον Πέλαγος
  • Ιθάκη Ντάιαμοντ
  • Αγιος Γερασιμος ΙΙ
  • Ιάσων

απο τα οποία, τα δυο καθονται (ντάιαμοντ και Ιάσων), το ενα ταξιδευει εποχικα ('Αγιος ΙΙ) και το πελαγος σηκωνει ολο το βαρος.

πραγματικα εχω την πεποιθηση, οτι η εταιρια δεν ξερει τι θελει να κανει. 

αντι για αγορες πλοιων, χωρις ουσιαστικο κριτηριο, που στην ουσια δεν ταξιδευουν, θα επρεπε να  εχει εστιασει στην αναβαθμιση και εδραιωση της παρουσας της, στη γραμμη του αστακου

Edited by proud_ionian
στιξη
Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Μήπως κάποια στιγμή πρέπει να δει η εταιρεία τόσο το site όσο και το νεκρό σύνδεσμο προς τη σελίδα στο fb;

Είναι δυνατόν να έχει στις τιμές δρομολόγια Βασιλική-Ιθάκη και Βασιλική-Σάμη;;

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...
Posted (edited)

Όσα γράφαμε στο παραπάνω post, ένα χρόνο μετά ισχύουν στο ακέραιο.

Αλλά και ταξίδια στο χρόνο πλέον:
image.thumb.png.8ade0cec2476a14dc9abd9aafe1ce180.png

Edited by kerkini
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Η μη τήρηση ωραρίων αλλά και δρομολογίων είναι σημαντικό μειονέκτημα της εταιρείας.

Το Ιόνιο Πέλαγος έχει μεγάλες καθυστερήσεις ήδη.

Το Βάσος Κ. σήμερα πήγε από Νυδρί πρώτα Φρίκες και μετά Φισκάρδο! Ό,τι νά'ναι.

Από το Φισκάρδο πήγε Αστακό και επιστρέφει Φρίκες. Φαντάζομαι για καύσιμα. Ήθελα νά'ξερα αν είχαν κόσμο που είχε βγάλει από Φισκάρδο Φρίκες και τι τους έκαναν...

Το site παραμένει συνεχίζει να λέει τιμές από και προς Βασιλική, τα δρομολόγια Φισκάρδο - Φρίκες είναι κρυμμένα στο Σάμη - Πισαετός, σε Ιταλικά, Ρώσικα και Σέρβικα δεν εμφανίζει δρομολόγια. Facebook still dead. Κρίμα...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...