Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Για το 2020 θα χρησιμοποιήσω τα δεδομένα σου γιατί δεν έχω κάποια αναφορά, δηλαδή οτι είχαμε 6 δρομολόγια με 1828 διαθέσιμες θέσεις. Σε αυτές τις θέσεις δεν ξέρω αν έχεις υπολογίσει την πληρότητα 80% λόγω covid.

Για φέτος στις 6/8 υπάρχουν όντως 9 δρομολόγια από Πειραιά για Ύδρα με κατανομή ως εξής:

  Capacity Departures Total Capacity
Speed Cat I 301 2 602
Flying Cat 4 438 2 876
Flying Cat 5 339 1 339
Flying Cat 6 339 3 1017
Flying Dolphin 130 1 130
       
    Total 2964
    Covid Total 2371

Η χωρητικότητα φέτος, λόγω covid, διαμορφώνεται σε 2371 θέσεις (80% πληρότητα). Με 50% περισσότερα δρομολόγια έχουμε αύξηση χωρητικότητας σε σχέση με το 2020 κατά 29.7%.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Πέρα από τα ποσοτικά χαρακτηριστικά, ας δούμε και τα ποιοτικά. Δεν αντικαθίσταται το FC4 ούτε με το 5 ούτε με το 6. Από δρόμο, από ταξίδεμα, από άνεση.


Και δεν υπάρχει σύγκριση ανάμεσα στην εξυπηρέτηση της γραμμής ταυτόχρονα με τα FC3 και FC4 (που έγινε εκτός σχεδιασμού πάντως) με την εξυπηρέτηση από τα FC5 και FC6.

Το SpeedCat I σαφώς και βοηθάει φέτος στην χωρητικότητα. Έχει πλεονεκτήματα στην εξυπηρέτηση αλλά δεν έχει ούτε αυτό ταχύτητες ανάλογες των 3/4. 28 με 30 πηγαίνει. Αν διπλώσει, καλό θα είναι να βρουν κάποιο πιο γρήγορο. Ακόμα και αν πήγαινε μόνο Ύδρα / Σπέτσες θα μπορούσε να σταθεί καλύτερα. Παρεμπιπτόντως, στο app του openseas δεν εμφανίζει τα δρομολόγιά του, με ό,τι αυτό συνεπάγεται σε κρατήσεις.

Η Seajets κοροϊδεύει σταθερά με τις δήθεν δρομολογήσεις. Δεν πείθει να ενδιαφέρεται για τη γραμμή.

Τα aero δεν νομίζω πως θα βοηθήσουν ιδιαίτερα σε χωρητικότητα. Σε αξιοπιστία ίσως, άρα και σε περισσότερα αριθμητικά δρομολόγια από τα δελφίνια. Για το off season θα είναι αναβάθμιση σίγουρα. Και για την Αίγινα και το Αγκίστρι.

Το FC2 ήταν Σαρωνικό αποκλειστικά. Στην ουσία αντικαταστάθηκε από ένα εκ των FC3/FC4 όταν είδαν πως δεν βγαίνει με τα 5/6 και τα δελφίνια, ειδικά όταν τα δελφίνια είχαν θέματα με ηλικία, συντήρηση κλπ.
 

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω πως το FC 2 είχε πρωτόκολλο κάπου στους 520 επιβάτες.Δηλαδή σχεδόν 80 παραπάνω από το FC4 και από καταναλώσεις νομίζω πήγαινε κοντά στα FC3/4 μην πω και λιγότερο από αυτά…Αν είχε η εταιρεία ακόμα αυτό το δυνατό χαρτί στα χέρια της δεν θα την ένοιαζε τίποτα κυριολεκτικά…Συν ότι τα μεγάλα FlyingCat θα μπορούσαν να δρομολογηθούν στο Αιγαίο που έχουν τις δυνατότητες και το έχουν αποδείξει όχι τόσο με το FC3 αλλά με το 4

Link to comment
Share on other sites

Το Flyingcat 2 μπορεί για το Αιγαίο που το δοκίμασαν μια χρονιά στις δυτικές κυκλαδες να μην έκανε λόγω χαμηλού θόλου αλλά ήταν ταμάμ γαλατόπιτα για τον Σαρωνικό . Μεγάλο πρωτόκολλο αξιοπρεπέστατη ταχύτητα , εξαιρετική κατασκευή λογική κατανάλωση για ταχύπλοο σκάφος . 

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Nikos_Chania said:


Η χωρητικότητα φέτος, λόγω covid, διαμορφώνεται σε 2371 θέσεις (80% πληρότητα). Με 50% περισσότερα δρομολόγια έχουμε αύξηση χωρητικότητας σε σχέση με το 2020 κατά 29.7%.

Σωστή η παρατήρηση αλλά ούτε πέρσι είχα υπολογίσει το covid, οπότε η αύξηση παραμένει στα επίπεδα που ανέφερα 2.371 διαθέσιμες θέσεις φέτος vs 1.462 το 2020 (+62%).

Αλλά ο βασικός σκοπός του σχολίου μου ήταν να δείξω πως η HSW δεν έκανε πίσω λόγω του ανταγωνισμού, αντιθέτως διατήρησε ή και αύξησε τα δρομολόγιά της.

Συνοψίζοντας, παρά τις έκτακτες απουσίες του FC4 λόγω των αντικαταστάσεων, ο Σαρωνικός είναι από τους κερδισμένους της φετινής χρονιάς (και συμερίζομαι φυσικά και τα σχόλια του @kerkini για τα ποιοτικά χαρακτηριστικά).

Ανταγωνιστής πάντως και στοίχημα για την HSW δεν είναι τόσο το Speedcat 1 όσο η οδική μεταφορά, από εκεί θα πρέπει να φέρει κόσμο πίσω.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ απ'όσο ξέρω, το FC2 είχε αρκετά υψηλή κατανάλωση επειδή είχε 4 μηχανές. Κατά τα άλλα συμφωνώ πως ήταν ό,τι καλύτερο έχει περάσει από το Σαρωνικό από ταχύτητα/συνέπεια/άνεση/μέγεθος.

Επίσης τα φετινά δρομολόγια της HSW στο Σαρωνικό είναι σχεδόν τα ίδια με τα περσινά και τα προπέρσινα, υπολογισμένα δηλαδή με ένα αργό FC με διπλό πλήρωμα (FC6) και με ένα γρήγορο FC με μονό πλήρωμα (FC4).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Attica Group: Δρομολογεί υδροπτέρυγο στη γραμμή Πειραιάς- Αίγινα-Αγκίστρι -Μέθανα

Quote

Από την προσεχή Παρασκευή θα δρομολογηθεί υδροπτέρυγο της Hellenic Seaways η οποία είναι θυγατρική εταιρεία του ομίλου Attica Group.

Το υδροπτέρυγο θα έχει αφετήριο λιμένα τον Πειραιά και θα συνδέει την Αίγινα, το Αγκίστρι και τα Μέθανα. Το υδροπτέρυγο θα αναχωρεί αμέσως προς τον Πειραιά.

Το δρομολόγιο θα εκτελείται κάθε Παρασκευή για να καλύψει αφενός τις ανάγκες σύνδεσης των τριών νησιών με τον Πειραιά και από την ανταπόκριση που θα έχει θα κριθεί για το αν αυξηθούν τα εβδομαδιαία δρομολόγια.

Ο κ. Διονύσης Θεοδωράτος, εκ μέρους της Attica Group δήλωσε στο Mononews ότι «ο όμιλος θα δρομολογήσει το υδροπτέρυγο στη γραμμή από Πειραιά, Αίγινα, Αγκίστρι και Μέθανα, προκειμένου να εξυπηρετήσει τις ανάγκες των δύο νησιών με τη Χερσόνησο των Μεθάνων στοχεύοντας ώστε η νέα γραμμή να αποκτήσει δυναμική να αναπτύξει τουριστικά τις περιοχές».

Σύμφωνα με πληροφορίες μας, είχε προηγηθεί συνάντηση του υφυπουργού Ναυτιλίας Κώστα Κατσαφάδου με εκπροσώπους του ομίλου και ανάμεσα στα άλλα ζήτησε να εξεταστεί από την εταιρεία η δρομολόγηση πλοίου στη γραμμή του Σαρωνικού.

Ήδη, η διαδικασία γνωμοδοτήσεων βρίσκεται σε εξέλιξη και εντός της ημέρας αναμένεται να απαντήσουν θετικά τα τοπικά Λιμεναρχεία για την δρομολόγηση του υδροπτέρυγου στη γραμμή Πειραιάς, Αίγινα, Αγίκστρι, Μέθανα.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Από σήμερα 01/11 και έως τις 28/02 δύο δρομολόγια καθημερινά από Πειραιά προς Πόρο - Ύδρα - Σπέτσες για την HSW. Στις 10:00 και στις 18:30 από Πειραιά. Με καταμαράν, εκτός από το πρωινό κάθε Τρίτη, που θα γίνεται με δελφίνι

 

H Alpha Lines, ραντεβού το Μάρτη...

 

Διόρθωση (δεν πρόλαβα το edit) στις 18:00

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Από τη Δευτέρα τα δρομολόγια των συμβατικών του Σαρωνικού μειώθηκαν κατά 33%. Αντί για 9 δρομολόγια ημερησίως (6 από τη Κοινοπραξία και 3 από το Νεκτάριο) γίνονται 6 συνολικά (4 από τη κοινοπραξία και 2 από το Νεκτάριο), έλλειψη μεταφορικού έργου.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
3 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Η ΑΝΕΣ φαίνεται να πήρε την έγκριση για τη μεταδρολογηση του Άγιος Νεκτάριος Αίγινας το καλοκαίρι στις Σποράδες.

 

Οπότε θα δούμε πάλι παντόφλα για Αίγινα το συγκεκριμένο 2μηνο? 

-Opereted by anes-

Edited by Nick the Greek
Quote
Link to comment
Share on other sites

Για να δούμε πλοίο operated by anes, δεν έπρεπε να γίνει τροποποίηση δρομολογιακής γραμμής. Αυτή τη στιγμή η εταιρεία άλλαξε την γραμμή που έχει, όχι το πλοίο στην γραμμή που έχει.

Άρα δεν μπορεί να βάλει άλλο πλοίο, εκτός αν κάνει σχετικό αίτημα στο ΣΑΣ κ.ο.κ.

Link to comment
Share on other sites

Προς το παρόν δεν φαίνεται να υπάρχει αντικατάσταση του Άγιος Νεκτάριος Αίγινας από άλλο πλοίο από την ΑΝΕΣ. Μην ξεχνάμε ότι φέτος επιπλέον στη γραμμή θα υπάρχει το Αντιγόνη και το Νήσος Αίγινα. Να αναφέρουμε ότι το Νήσος Αίγινα πήρε έγκριση για δρομολόγηση εκτελώντας 2-3 δρομολόγια ημερησίως με τη προϋπόθεση ότι τα δρομολόγια θα είναι μια ώρα μετά ή μισή ώρα πριν από τα ήδη υπάρχοντα δρομολόγια των πλοίων της γραμμής.

Link to comment
Share on other sites

Η κυριακάτικη βλάβη του FC6 οδήγησε σε αντικατάστασή του από δελφίνι. Και φυσικά προέκυψαν προβλήματα στην εξυπηρέτηση τόσο λόγω χωρητικότητας, όσο και λόγω καιρικών συνθηκών. Βέβαια Τρίτες το πρωινό από Πειραιά εκτελείται από δελφίνι βάση προγράμματος, αλλά δεν παύει να διευρύνει την προβληματική εξυπηρέτηση.

Το Speed Cat I παρεμπιπτόντως, από 06/04 έως και 12/05, με εξαίρεση το διάστημα από Μ. Πέμπτη έως και Τρίτη του Πάσχα και το Σάββατο πριν την Πρωτομαγιά, θα εκτελεί μονό δρομολόγιο, στις 09:00 από Πειραιά προς Πόρο - Ύδρα και Σπέτσες, με επιστροφή 16:00 από Σπέτσες, 16:45 από Ύδρα και 17:25 από Πόρο.

Αν οι συνθήκες με την πανδημία έχουν οδηγήσει σε ικανή κίνηση, ενδέχεται να ξεκινήσει νωρίτερα διπλά δρομολόγια πάντως

Link to comment
Share on other sites

Το ΣΥΜΗ φαίνεται να δρομολογείται μαζί με τον ΑΓ. ΝΕΚΤΑΡΙΟ στη γραμμή Πειραιάς-Αίγινα το διάστημα 15-04 έως 09-06 και 08-09 έως 31-10-22, σύμφωνα με το σύστημα κρατήσεων και τον πίνακα δρομολογίων της εταιρείας.

Edited by express skiathos
Link to comment
Share on other sites

Ενδιαφέρον θα έχει να δούμε το αν θα συνυπάρξουν (εάν γίνει) πάνω από 6 συμβατικά στη γραμμή και μάλιστα σε περίοδο εκτός καλοκαιριού ή αν οι υπόλοιποι "παίκτες" κάνουν λιγότερα δρομολόγια απ' ότι πριν.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ακούγεται και πολύ λογικό πάντως,-εάν ισχύουν όσα αναγράφονται στο website της ΑΝΕΣ, να έχει το υπόλοιπο διάστημα 6 δρομολόγια την  ημέρα για Αίγινα, και το διάστημα Ιουλίου Αυγούστου κανένα..

Link to comment
Share on other sites

Πριν ξεκινήσει η αποδυνάμωση της Hellenic Seaways στη γραμμή υπήρχαν 8 συμβατικά πλοία!! (Νεφέλη, Απόλλων Ελλάς, Ποσειδών Ελλάς, Άρτεμις, Αίας, Σαρωνικός, Φοίβος και Άγιος Νεκτάριος Αίγινας)

Link to comment
Share on other sites

Τότε ήταν άλλες εποχές οικονομικα. Ένα πλοίο κατέβαινε μέχρι Σπέτσες. Η Σουβάλα είχε περισσότερη κίνηση σε σχέση με σήμερα. Επίσης, αν στο πικ της κίνησης δεν χρειάζονται τόσα πολλά, γιατί να χρειάζονται την άνοιξη και το φθινόπωρο;

Link to comment
Share on other sites

Το Ελένη είχε πληρότητες γιατί αντικατέστησε το Νεκτάριο. Δεν μπήκε έξτρα. Επίσης, η 2wayferries ανήκει σε κοινοπραξία... Δεν σπάει καποιο μονοπώλιο. Το Κανάρης τι ταχύτητα έχει για να δραστηριοποιηθεί κάπου εκτός Σουβάλας; Είναι σκάφος του 1979 ! 

Link to comment
Share on other sites

Δεν γνωρίζω τις ακριβές προδιαγραφές που χρειάζεται για τέτοιες πλόες αλλά εδώ και πολλά χρόνια θυμάμαι παντόφλες σε αυτές τις γραμμές!!!

Link to comment
Share on other sites

Όταν μια γραμμή εξυπηρετείται επαρκώς με κάποιο αριθμό πλοίων, τότε γιατί κάποιος να θέλει να ανταγωνιστεί και τι ακριβώς να ανταγωνιστεί αφού για να μπει κάπου πρέπει να είναι και οικονομικά βιώσιμος. Σίγουρα υπήρχε θέμα κάποιες φορές, καθώς τα πλοία πηγαινοερχόταν γεμάτα, αλλά αυτό με την Αντιγόνη και το Νήσος Αίγινα θεωρώ ότι θα λυθεί, είτε συμμετάσχει η Ανες, είτε όχι. Για να υπάρχει υγιής ανταγωνισμός προς όφελος του επιβάτη, θα έπρεπε να καταργηθεί η κοινοπραξία και να μοιραστεί ο στόλος των 6-7 σκαφών σε περισσότερα χέρια απ' ότι τώρα. Ως προς αυτό, και η HSW και η κοινοπραξία έχουν δημιουργήσει θεματακια.

5 minutes ago, Takisg said:

Δεν γνωρίζω τις ακριβές προδιαγραφές που χρειάζεται για τέτοιες πλόες αλλά εδώ και πολλά χρόνια θυμάμαι παντόφλες σε αυτές τις γραμμές!!!

Πράγματι υπήρχαν κάποιες παντοφλες κάποτε. Όμως δεν πρέπει επιτέλους να πάμε μπροστά και να δρομολογούνται κλειστού τύπου σύγχρονα και γρήγορα πλοία; 

Link to comment
Share on other sites

Καλύτερο σε γκαράζ, χειρότερο σε ταχύτητα, ίδια περίπου σε παλαιότητα... Σε σαλόνια και εξωτερικούς χώρους δεν μπορούμε να κάνουμε σύγκριση γιατί το Νήσος Αίγινα δεν έχει τελειώσει ακόμα. Αν θεωρήσουμε ότι έχουν ανακαινισμένα σαλόνια και εξωτερικούς χώρους αμφότερα τότε είναι ίδια και εκεί. Το ερώτημα είναι πώς θα είναι το ταξίδι σε τόσο χαμηλό ύψος στο Νήσος Αίγινα. Αν δεν έχει πρόβλημα εκεί, τότε δεν βλέπω να υστερεί συνολικά. 

Link to comment
Share on other sites

Ο Κανάρης δεν μπορεί να δρομολογηθεί στη Σουβάλα, όπως είναι τώρα γιατί δεν έχει τα απαιτούμενα για πλόες που ζητάει η γραμμή της Αίγινας. Τώρα εάν του χρόνου επενδύσουν και άλλα χρήματα για τις απαιτούμενες μετατροπές, θα μπορεί να έρθει.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...