Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Από αύριο Δευτέρα 3/10 τα ταχύπλοα για Πόρο κλπ θα κάνουν 3 δρομολόγια ανά ημέρα. Τα δύο με δελφίνι και το ένα με το FC6.

Όλα αυτά ενώ ακόμα υπάρχει αυξημένη κίνηση. Ακόμα και καθημερινές αναμένονται προβλήματα με 100% πληρότητες

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Τραγικότητες από την πρώτη μέρα!
Χωρίς δελφίνια σήμερα, (λόγω βλάβης; ) η HSW και ανεκτέλεστα δρομολόγια.... Τελικά βάζουν το FC6 να κάνει και δεύτερο έκτακτο, αφού γυρίσει το απόγευμα από τα νησιά. Και στον Πειραιά ο κακός χαμός με κόσμο που ταξίδευε το πρωί και έμεινε να περιμένει...

Link to comment
Share on other sites

To ΣΚ θα υπαρχει θεμα αν δεν βρεθει λυση με τα δελφινια

Στις Σπετσες υπαρχει το spetses marathon και ηδη οι αναχωρήσεις από Πειραια την Παρασκευη με το δελφινι καθως και επιστροφες από το νησι την Κυριακη εμφανίζονται ηδη γεματες

Link to comment
Share on other sites

Για Παρασκευή - Κυριακή είχε ΗΔΗ θέμα, όπως γράφει και ο Polmyt, πριν τις βλάβες. Φαίνεται επομένως πως πέρα από τις "αναπάντεχες" βλάβες, θα έχουμε πρόβλημα με τις πληρότητες ακόμα και τις καθημερινές!

Edited by kerkini
Σύνταξη..
Link to comment
Share on other sites

Αφού υπάρχει τόσο μεγάλη ανάγκη για δελφίνια και τόσο πολλά προβλήματα με το 17 και το 18, γιατί δεν βάζουν πάλι το 29 έστω για λίγες μέρες;;;

Link to comment
Share on other sites

Πέρα από το προσεχές Σ/Κ που επιθυμούν να βγάλουν (αν "την παλεύουν") και τα δελφίνια στο πρόγραμμα, λόγω Spetses Mini Marathon, το πλάνο είναι δύο δρομολόγια ανά ημέρα με το FC6, για το υπόλοιπο του μήνα, Και μετά πάμε σε 2 / ημέρα αλλά με δελφίνια στο ένα και μετά και στα 2.

Αλήθεια οι Δήμαρχοι θα πάνε φέτος στον κ. Δρίτσα;

Link to comment
Share on other sites

Η στάση της HSW απέναντι στους επιβάτες της γραμμής Πειραιάς - Πόρος - Ύδρα - Σπέτσες κλπ είναι απίστευτη αυτό το διάστημα. Άλλα δρομολόγια είχε ανακοινώσει αρχικά, άλλα φαίνονται στο site από σήμερα 10/10, άλλα ισχύουν τελικά και οι αλλαγές είναι συνεχείς. Καμία συνέπεια, κανένας σοβαρός προγραμματισμός και καμία αίσθηση ευθύνης απέναντι στο επιβατικό κοινό.

Π.χ μέχρι χθες στο σύστημα κρατήσεων είχε για την προσεχή Τετάρτη 3 δρομολόγια, σήμερα έγιναν 2. Το τελευταίο π.χ. από Ύδρα το έδινε 18:20 και έγινε 15:35. Προσπαθείς να προγραμματίσεις διάφορες μετακινήσεις και δεν βγαίνουν. Φυσικά έχουμε και τουρίστες που προγραμματίζουν πτήσεις και αλλάζουν τελευταία στιγμή πλάνα.

 

Link to comment
Share on other sites

Μέχρι το τέλος του μήνα θα έχουν το Flying Cat 4 και το Flying Cat 6 με δύο δρομολόγια τις καθημερινές και τρία δρομολόγια τα ΠΣΚ και αργίες στη γραμμή της Υδρας Σπέτσες. Ουσιαστικά μειώνουν τα δρομολόγια τις καθημερινές αλλά θα έχουν πλοία με μεγάλη χωρητικότητα για να καλύψουν τις ανάγκες της γραμμής.

Link to comment
Share on other sites

Μέχρι και αυτή τη στιγμή, στο site έχει δύο δρομολόγια ανά ημέρα καθημερινά. Μέχρι χθες στο σύστημα κρατήσεων είχε αυτά τα δρομολόγια έως και αύριο και τα αρχικά ανακοινωμένα τρία την ημέρα (09:00 - 12:00 και 18:00 από Πειραιά) με το FC6 το πρώτο και με δελφίνια τα υπόλοιπα. Σήμερα έχει τα δρομολόγια που αναφέρει ο P100 στο σύστημα αλλά όχι στο site.

Παρότι έτσι προσπαθούν όντως να καλύψουν την κίνηση:

α. δεν παύει να φαίνεται η αποτυχία στον αρχικό σχεδιασμό για 3 δρομολόγια, αφού πέρα από τα προβλήματα με τα δελφίνια, δεν μπορούσε να καλύψει τις ανάγκες της εποχής

β. δεν λαμβάνουν υπόψη πως δημιουργούν τεράστια προβλήματα στον προγραμματισμό των επιβατών, είτε για λόγους εργασίας, είτε για λόγους αναψυχής.

γ. καθιστούν σχεδόν αδύνατη την αυθημερόν μετάβαση σε Ύδρα - Σπέτσες. με πολύ περιορισμένο χρόνο ανάμεσα στην πρώτη άφιξη και την τελευταία αναχώρηση

δ. είναι πολύ νωρίς η τελευταία επιστροφή, ακόμα και τις Κυριακές

Link to comment
Share on other sites

Η κατάσταση είναι όντως τραγική, κυρίως λόγω του κάκιστου προγραμματισμού.. 

Πάντως τα δελφίνια που τόσο πολύ "μισιούνται" στη γραμμή και γίνεται αγώνας να αποσυρθούν φαίνεται πως αντιμετωπίζουν σοβαρά θέματα. 

Όπως και να'χει, μου είναι πολύ δύσκολο να πιστέψω ότι όσοι ζητούσαν να αποσυρθούν τα δελφίνια πίστευαν πως θα συνέχιζε η παρουσία της εταιρείας με 3 δρομολόγια ημερησίως τις καθημερινές. Τελικά καλύτερα τα δελφίνια με τα κουσούρια τους αλλά και με τη χαμηλή τους κατανάλωση/μικρή χωριτικότητα ή καλύτερο ένα μεγάλο, καλοτάξιδο και γρήγορο catamaran; Γιατί τρία δρομολόγια με FC την ημέρα σίγουρα δεν είναι βιώσιμα. Το είπα και πριν, ο προγραμματισμός είναι κάκιστος και τα ωράρια θεωρώ κι εγώ ότι είναι λάθος, αλλά τουλάχιστον πλέον η εξυπηρέτηση νομίζω είναι αρκετά καλύτερη. 

Link to comment
Share on other sites

Ενα επιπλεον προβλημα ειναι και η τιμη του εισιτηριου σε σχεση με το αυτοκινητο

Καταλαβαινω οτι μιλαμε για ταχυπλοα αλλα δεν γινεται να θελεις με το πλοιο 67 ευρω πηγαινελα οταν με το αυτοκινητο θελεις μαζι με διοδια το πολυ 50.Και μιλαμε για ενα ατομο γιατι για 2 ατομα και πανω η τιμη εκτοξευεται.

Ισως μια λυση θα ηταν, αφου τα επιβατικα τα κοψανε και λογικο ως ενα σημειο μιας και κατεβαινε το πλοιο με αδειο γκαραζ, να δρομολογουνταν στην γραμμη καραβακια στυλ ANNA MARU τα οποια και οικονομικα θα ηταν απο καυσιμα κλπ και το εισιτηριο θα κρατουσαν σε χαμηλα επιπεδα.Με ενα τετοιο πλοιο που θα εκανε Υδρα-Σπετσες και σε συνδιασμο με ενα FLYING CAT θα μπορουσε να καλυθει η γραμμη σε ικανοποιητικα πλαισια  

Link to comment
Share on other sites

@hsw το κύριο πρόβλημα είναι ο κακός προγραμματισμός. Αφού μας "έπρηξε" η Hellenic ότι για τα προβλήματα όλα έφταιγε το όριο ηλικίας, αφού εκβίασε ουσιαστικά πέρυσι και πέτυχε την κατάργηση του ορίου ηλικίας (αυτό καταλαβαίνω εγώ για τα ανακοινωμένα δρομολόγια πέρυσι αρχές Νοεμβρίου), ούτε συντήρηση - επισκευή - αναπαλαίωση ή κάτι άλλο έγινε στα δελφίνια ούτε βγαίνουν τα δρομολόγια μόνο με αυτά. Απαιτείται λοιπόν προγραμματισμός σε ένα στοιχειώδες βάθος χρόνου: θα κρατήσει τα δελφίνια άρα θα τα επισκευάσει - συντηρήσει ή όχι; Αν όχι θα τα αντικαταστήσει με άλλα; Θα έχει ένα ή δύο καταμαράν για το χειμώνα διαθέσιμα;
Τα δελφίνια μπορούν να παίξουν επικουρικό ρόλο για περισσότερα δρομολόγια στη γραμμή, αν βέβαια "αντέχουν"

@polmyt σωστά τα λες και για τις τιμές και για το συμβατικού τύπου. Και μακάρι τα τουριστικά να μπορούσαν να παίρνουν και επιβατικό κοινό. Αλλά δεν γίνεται και δεν νομίζω να "επιτραπεί". Έχω πληροφόρηση για συμβατικό που ήταν να μπει πριν ένα περίπου χρόνο, αλλά υπήρξε πρόβλημα  με το βύθισμα.

Βασικό είναι να αποφασίσει αν θέλει τη γραμμή σοβαρά ή όχι η HSW. Αλλά αφού δεν την πιέζει κανείς, γιατί να μη συνεχίσει έτσι;

Y.Γ. To FC6 και τα όμοιά του βέβαια κάθε άλλο παρά εξυπηρετικά είναι για τη γραμμή.  Ο χρόνος ταξιδιού ξεπερνά π.χ. για Ύδρα τις 2 ώρες συνήθως. Με καιρό όπως το προηγούμενο Σάββατο κόντεψε 2,5 όταν το συμβατικό έκανε (με στοπ και σε Αίγινα - Μέθανα) 3:10 ώρες

Edited by kerkini
Link to comment
Share on other sites

18 hours ago, kerkini said:

@hsw το κύριο πρόβλημα είναι ο κακός προγραμματισμός. Αφού μας "έπρηξε" η Hellenic ότι για τα προβλήματα όλα έφταιγε το όριο ηλικίας, αφού εκβίασε ουσιαστικά πέρυσι και πέτυχε την κατάργηση του ορίου ηλικίας (αυτό καταλαβαίνω εγώ για τα ανακοινωμένα δρομολόγια πέρυσι αρχές Νοεμβρίου), ούτε συντήρηση - επισκευή - αναπαλαίωση ή κάτι άλλο έγινε στα δελφίνια ούτε βγαίνουν τα δρομολόγια μόνο με αυτά. Απαιτείται λοιπόν προγραμματισμός σε ένα στοιχειώδες βάθος χρόνου: θα κρατήσει τα δελφίνια άρα θα τα επισκευάσει - συντηρήσει ή όχι; Αν όχι θα τα αντικαταστήσει με άλλα; Θα έχει ένα ή δύο καταμαράν για το χειμώνα διαθέσιμα;

Συμφωνώ απόλυτα ότι το βασικό πρόβλημα είναι ο κακός προγραμματισμός και το είπα μάλιστα και πιο πάνω.. Από την άλλη όμως όσον αφορά τα δελφίνια θεωρώ ότι ο προγραμματισμός σε ένα στοιχειώδες βάθος χρόνου που λες ότι απαιτείται είναι πολύ δύσκολο να γίνει με τις παρούσες συνθήκες.. Τα δελφίνια παίρνουν παράταση μόνο κάτα ένα χρόνο κάθε φορά, και αυτό τελευταία στιγμή, οπότε τί προγραμματισμός μπορεί να γίνει;; Το πρόβλημα φαντάζομαι είναι κυρίως στις μηχανές τους, όπου μια καλή επισκευή (ή και αλλαγή σε πιο extreme σενάριο) κοστίζει αρκετά νομίζω και σίγουρα με αυτά τα δεδομένα δεν αξίζει. Ας έβγαινε μια παράταση 5 χρόνων πχ και εκεί θα ήταν πολύ πιο πιθανό να γίνει κάποιος τέτοιος προγραμματισμός. Εδώ σταματάνε τα τελευταία 3 χρόνια το 29 από αρχές Οκτωβρίου (που είναι ακόμα μεγάλη η κίνηση) για να την ακινησία του επειδή δεν ξέρουν αν ένα μήνα μετά θα μπορούν να ταξιδεύουν το 17 και το 18... 

18 hours ago, kerkini said:

Τα δελφίνια μπορούν να παίξουν επικουρικό ρόλο για περισσότερα δρομολόγια στη γραμμή, αν βέβαια "αντέχουν"

Από τη μία τα δελφίνια είναι γρήγορα, μικρά και με χαμηλή κατανάλωση, οπότε προσφέρουν πιο τακτικά δρομολόγια το χειμώνα, αλλά από την άλλη εξαιρετικά κακοτάξιδα και αναξιόπιστα λόγω των προβλημάτων τους, οπότε δεν ξέρω κατά πόσο θα άξιζε κάτι τέτοιο.

18 hours ago, kerkini said:

Y.Γ. To FC6 και τα όμοιά του βέβαια κάθε άλλο παρά εξυπηρετικά είναι για τη γραμμή.  Ο χρόνος ταξιδιού ξεπερνά π.χ. για Ύδρα τις 2 ώρες συνήθως. Με καιρό όπως το προηγούμενο Σάββατο κόντεψε 2,5 όταν το συμβατικό έκανε (με στοπ και σε Αίγινα - Μέθανα) 3:10 ώρες

Συμφωνώ για το FC6 αφού πλέον οι ταχύτητές του είναι πιο χαμηλές και από του 1, αλλά δε νομίζω ότι υπάρχουν "όμοιά του" - μόνο αυτό είναι. Όσα άλλα FC έχουν δρομολογηθεί στο Σαρωνικό ήταν αρκετά καλά κατά τη γνώμη μου, ειδικά σε θέμα ταχύτητας. Απλά το FC6 ειδικά στο κομμάτι μέχρι Ύδρα σπάνια ξεπερνάει τους 25 κόμβους (....) οπότε καθυστερεί. Για μένα θα έπρεπε σε κάποια δρομολόγια ο Πόρος να εντάσσεται ασν προέκταση στο δρομολόγιο της Αίγινας (όπως γίνεται με το Αγκίστρι) γιατί στο δρομολόγιο για Ύδρα-Σπέτσες κτλ μεγαλώνει το δρομολόγιο κατά ένα μισάωρο τουλάχιστον.. Ένα δελφίνι για Πόρο μέσω Αίγινας θα έκανε το δρομολόγιο σε μικρότερο χρόνο από το FC6 κατευθείαν για Πόρο..

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, hsw said:

Συμφωνώ απόλυτα ότι το βασικό πρόβλημα είναι ο κακός προγραμματισμός και το είπα μάλιστα και πιο πάνω.. Από την άλλη όμως όσον αφορά τα δελφίνια θεωρώ ότι ο προγραμματισμός σε ένα στοιχειώδες βάθος χρόνου που λες ότι απαιτείται είναι πολύ δύσκολο να γίνει με τις παρούσες συνθήκες.. Τα δελφίνια παίρνουν παράταση μόνο κάτα ένα χρόνο κάθε φορά, και αυτό τελευταία στιγμή, οπότε τί προγραμματισμός μπορεί να γίνει;; Το πρόβλημα φαντάζομαι είναι κυρίως στις μηχανές τους, όπου μια καλή επισκευή (ή και αλλαγή σε πιο extreme σενάριο) κοστίζει αρκετά νομίζω και σίγουρα με αυτά τα δεδομένα δεν αξίζει. Ας έβγαινε μια παράταση 5 χρόνων πχ και εκεί θα ήταν πολύ πιο πιθανό να γίνει κάποιος τέτοιος προγραμματισμός. 

Ας με διορθώσει κάποιος αν κάνω λάθος αλλά νομίζω ότι πέρυσι η παράταση που δόθηκε ήταν οριστική και ότι καταργήθηκε πλέον το όριο ηλικίας.

Link to comment
Share on other sites

Για την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού και λόγω της επερχόμενης εθνικής μας επετείου, η Leve Ferries με το πλοίο ΙΟΝΙΣ θα πραγματοποιήσει, επιπλέον των προγραμματισμένων, τα ακόλουθα έκτακτα δρομολόγια: την Πέμπτη 27/10 τελευταία αναχώρηση: 19:00 από τον Πειραιά για την Αίγινα και 20:30 από την Αίγινα για τον Πειραιά 

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Χθες τη Κυριακή 23/10/2016, το Όσιος Δαυίδ έκανε ένα επιπλέον δρομολόγιο στην γραμμή Πειραιά – Σουβαλα με ώρα αναχώρησης από ΠΕΙΡΑΙΑ 09.00 και από Σουβαλα στις 10.20. Εάν δεν κάνω λάθος έχει σταματήσει τις προσεγγίσεις στην Αγία Μαρίνα το Όσιος Δαυίδ από τα τέλη Σεπτεμβρίου.

Link to comment
Share on other sites

Πράγματι, το Όσιος Δαυίδ σταμάτησε τις προσεγγίσεις του στην Αγία Μαρίνα στις 30/9.

Από 1/11 αλλάζει η ώρα αναχώρησης του πρωινού δρομολογίου του Αγ. Νεκτάριος από Πειραιά αντί για 08:20 ---> 08:30 και από Αίγινα αντί για 10:00 --->10:15.

Edited by AQUA JEWEL
Link to comment
Share on other sites

Τα δρομολόγια του Αγ. Νεκταρίου από 01/11 έως 08/01, σύμφωνα με το site της ΑΝΕΣ

Πειραιάς - Αίγινα: 08:30 - 12:15 - 16:15
Αίγινα - Πειραιάς: 10:15 - 14:15 - 18:15

Διαφοροποίηση στις 09/11 λόγω της εορτής του Αγίου Νεκταρίου

Link to comment
Share on other sites

Τα δρομολόγια του Ιονις για το Νοέμβριο (1/11 εως 20/11) θα είναι τα εξής

Quote

 

Δευτέρα, Τρίτη, Τέταρτη, Πέμπτη:

Από Πειραιά: στις 7:00 και 15:00

Από Αίγινα στις 8:30 και 16:30

Παρασκευή:

Από Πειραιά: στις 10:30, 15:00 και 18:30

Από Αίγινα στις 12:00, 16:30 και 20:00

Σάββατο:

Από Πειραιά: στις 10:30 και 15:00

Από Αίγινα στις 12:00 και 16:30

Κυριακή:

Από Πειραιά: στις 10:30, 15:00 και 18:00

Από Αίγινα στις 12:00, 16:30 και 19:30

Ενώ για τη γιορτή του Αγίου Νεκταρίου στις 8-9/11/16

Από Πειραιά: στις 07:00, 10:30, 15:00 και 18:00

Από Αίγινα στις 08:30, 12:00, 16:30 και 19:30

 

Link to comment
Share on other sites

Μόλις σήμερα η HSW ανήρτησε τα δρομολόγια των ταχυπλόων από 01/11 και μόνο για το διάστημα έως 30/11.

Στα δρομολόγια για Πόρο - Ύδρα κλπ λέει ότι θα εκτελούνται με FC μόνο! Τα δρομολόγια βγαίνουν με ένα πλοίο, άρα το FC6 λογικά θα είναι μόνο του στη γραμμή.

Στην Αίγινα θα εκτελούνται από δελφίνια, λογικά το XXIX και όποιο από τα άλλα ετοιμαστεί στο μεταξύ.
Edit: Αλλά  βλέπω και κατ για το πρωινό! Μάλλον κάποιο λάθος πρέπει να έχει γίνει
 

Edited by kerkini
Αίγινα
Link to comment
Share on other sites

Σήμερα το Οσιος Δαυίδ θα κάνει έκτακτο δρομολόγιο από το Πειραιά στις 19:30 για Σουβαλα και επιστροφή στις 20:50 από τη Σουβαλα. Επίσης θα κάνει έκτακτο δρομολόγιο τη Κυριακή 30/10 από Πειραιά στις 9:00 για Σουβαλα και επιστροφή από τη Σουβαλα στις 10:20.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...