Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Σήμερα έγιναν μόνο δύο δρομολόγια στη γραμμή. Το πρώτο στις 7:20 και το τελευταίο στις 18:00 από τον Αχαιο. Με αποτέλεσμα το απογευματινό δρομολόγιο να θυμίζει καλοκαίρι από τη κίνηση που είχε!! Με γεμάτο το γκαράζ και πολύ κίνηση σε επιβάτες

Link to comment
Share on other sites

Μιας και σήμερα το Αχαιός θα κάνει δρομολόγιο για καύσιμα στην Αίγινα δεν θα κάνει το απογευματινό δρομολόγιο που έχει η κοινοπραξία στις 17:15. Μέχρι χθες φαινόταν ότι το τελευταίο δρομολόγιο συμβατικού θα ήταν στις 13:30 του Άγιος Νεκτάριος Αίγινας. Αλλά σήμερα έβαλαν να κάνει άλλο ένα δρομολόγιο το Άγιος Νεκτάριος Αίγινας στις 17:15

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Στα θέματα του ΣΑΣ έχουμε αίτημα από την HSW για ανάκληση της καλοκαιρινής δρομολόγησης του Flying Cat 3 για τη γραμμή Πόρου Υδρα Σπέτσες κλπ νησιά!! Αλλά από ότι μαθαίνω αναμένεται να αποσυρουν αυτό το αίτημα από το αυριανό ΣΑΣ και να πραγματοποιησει πρωινά δρομολόγια στα νησιά του Σαρωνικού

Link to comment
Share on other sites

Το αίτημα δεν απεσύρθη και εγκρίθηκε ομόφωνα. Βέβαια στα ανακοινωμένα δρομολόγια του FC3 αν είδα καλά, υπάρχει το περιθώριο εκτέλεσης πρωινού δρομολογίου στο Σαρωνικό. Δεν υπάρχει περιθώριο βέβαια για διπλό δρομολόγιο.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Εάν δεν αποκτήσει κάποιο νέο δελφίνι/ταχύπλοο επιβατηγό η HSW μέχρι το καλοκαίρι, οι πηγές μου λένε ότι θα είναι το Flying Cat 3 και στο Σαρωνικό το καλοκαίρι!! Αλλιώς θα είναι το καινούργιο!!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Θα ήθελα να ρωτήσω κάτι σχετικά με την εξυπηρέτηση του Αγκιστρίου με τα συμβατικά πλοία. Την Παρασκευή και την Κυριακή έχει ένα δρομολόγιο και λογικά είναι για την εξυπηρέτηση του Σαββατοκύριακου. Όλες τις υπόλοιπες ημέρες δεν έχει καμία προσέγγιση και την Τρίτη έχει δύο δρομολόγια! Αυτό γιατί γίνεται; Έχει ας πούμε θεσπιστεί άτυπα η Τρίτη ως ημέρα ανεφοδιασμού του νησιού σε καύσιμα και πρώτες ύλες, αλλά και για να εξυπηρετούνται οι ντόπιοι αυθημερών στις υπηρεσίες του Πειραιά ή είναι τυχαίο; Ευχαριστώ και συγνώμη αν είναι κουτή η απορία μου.

Link to comment
Share on other sites

Τη Τρίτη έχει δύο δρομολόγια γιατί έχει ζητηθεί από το Δήμο έτσι ώστε να μπορούν να γίνεται το πρωί η μεταφορά των σκουπιδιών στο Πειραιά και το απόγευμα να επιστρέφουν τα οχήματα. Κάποια χρόνια πίσω είχε μόνο ΠΣΚ δρομολόγια για Αγκίστρι το χειμώνα. Για τη καθημερινή εξυπηρέτηση των Αγκιστριωτων είναι τα δελφίνια

Link to comment
Share on other sites

 

26/02 αναμένεται με τρία δρομολόγια την εβδομάδα (ΠΣΚ) έως τέλος Μαρτίου

Ας δούμε το πίνακα των δρομολογίων του Speed Cat 1 που έχει αναρτήσει η εταιρεία του για το διάστημα 26/02/16 έως 29/02/16 και τα ναυλολόγια του 

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Τα ίδια θα έχει και το Μάρτιο με εξαίρεση την Κυριακή της Αποκριάς (πρόγραμμα Σαββάτου) και την Κ. Δευτέρα που θα έχει διπλό, το πρώτο χωρίς να περνάει από Πόρο

Link to comment
Share on other sites

Τα δρομολόγια του Άγιος Νεκτάριος Αίγινας με την επιστροφή του στα δρομολόγια στις 11 Μαρτίου, θα είναι τρία την ημέρα από το Πειραιά στις 8:20, 12:15 & 16:15 και από την Αίγινα στις 10:00, 14:15 & 18:15.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ποιες ειναι οι πιθανοτητες να παει καλυτερα το ιονις φετος στη γραμμη?

 

περα απο το οτι το διαχειριζονται ντοπιοι και αλλαξαν οι ταπετσαριες στα καθισματα, πως θα μπορεσει να αντιμετωπισει τον ανταγωνισμο?

ο πολεμος τιμων και δρομολογιων δεν αρκει. και περσυ εγινε και οι ανταγωνιστες απαντησαν

Edited by proud_ionian
?
Link to comment
Share on other sites

Με συγχωρείται αλλά θα διαφωνήσω!! Όταν το χειμώνα καιρούς και κόβεται σε λιγότερα μποφόρ (όπως το Άγιος Νεκτάριος Αίγινας και το Αχαιός) από ότι τα υπόλοιπα κλειστά πλοία δεν είναι καλύτερο!! Μπορεί να έχει μεγάλο γκαράζ αλλά έχει μικρό πρωτόκολλο, οπότε το καλοκαίρι που η γραμμή του Σαρωνικού έχει πολλούς πεζούς επιβάτες δεν θα εξυπηρετεί.

δεν ξερω αν ειναι απλα η εντύπωσή μου αλλά πέρισυ τα Σ/Κ μου φάνηκαν πιο "λάσκα" τα πλοία από Ι.Χ. (παρά το ότι το λιμάνι της Αίγινας είναι πλέον μόνιμα full από παρκαρισμένα). Αντίθετα μου φάνηκαν πολύ περισσότεροι οι "πεζοί"

Edited by proud_ionian
move/quote
Link to comment
Share on other sites

ποιες ειναι οι πιθανοτητες να παει καλυτερα το ιονις φετος στη γραμμη?

 

περα απο το οτι το διαχειριζονται ντοπιοι και αλλαξαν οι ταπετσαριες στα καθισματα, πως θα μπορεσει να αντιμετωπισει τον ανταγωνισμο?

ο πολεμος τιμων και δρομολογιων δεν αρκει. και περσυ εγινε και οι ανταγωνιστες απαντησαν

 

Ενδιαφέρον προβληματισμός: Δεν συμμερίζομαι την  αισιοδοξία για την πορεία της νέας εταιρείας, ανάλογη με αυτή που υπήρχε πρωτοξεκίνησε το Ιονίς στη γραμμή, καθώς θα πρέπει όχι μόνο να καταφέρει να ισοσκελίσει τις σημαντικές ζημιές που παρουσίασε το πλοίο το 2015, αλλά παράλληλα να αποπληρώνει και το ναύλο του. 

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα θα είναι δύσκολα και φέτος για το Ιονις απλώς πιστεύω ότι θα πάει καλύτερα φέτος αρκεί να έχει σταθερά δρομολόγια (όπως έχουν ανακοινωθεί φέτος) και να μην λένε ότι φταίει ο ανταγωνισμός μόνο για ότι συμβαίνει στο πλοίο!! Πέρυσι δυστυχώς οι αλλεπάλληλες αλλαγές στα δρομολόγια, οι συνεχείς καθυστερήσεις, λάθη με την πρακτόρευση, ότι η πρώην εταιρεία δεν είχε καμία σχέση με την Αίγινα αλλά ούτε και το πλήρωμα για να τραβήξει κόσμο και από αυτό οδήγησαν σε ζημιογόνο την πρώτη προσπάθεια του πλοίο στη γραμμή 

Link to comment
Share on other sites

Πέρυσι που επέστρεψα από Αίγινα με το Ιονίς-λίγο καιρό μετά την εμφάνισή του στην γραμμή-δέν είδα κάτι "ασυνήθιστο".Και κόσμο αρκετό είχε και το ωράριό του το τήρησε.Υποθέτω πως τώρα που το ξέρει αρκετός κόσμος το βαπόρι,θα είναι καλύτερα τα πράγματα-αρκεί να έχη η νέα του εταιρία χαμηλές τιμές.Μήν ξεχνάτε πως φέτος μαζεύτηκαν πάλι αρκετές εταιρίες στην γραμμή (και ιδιαιτέρως στο σκέλος τής Αίγινας) και η γνώμη μου είναι πως θα υπάρξη ανταγωνισμός στίς τιμές.Οχι ότι θα γίνη σφαγείο βεβαίως,αλλά το επίπεδο τιμών θα είναι κάπως χαμηλώτερο από πέρυσι-ιδίως το καλοκαίρι.

 

Γιά την συμβολή τού πληρώματος στην προσέλκυση κόσμου δέν ξέρω να πώ,αλλά φαντάζομαι ότι δέν άλλαξε κάτι αφού το πλοίο είναι ναυλωμένο στην Leve και όχι αγορασμένο απ'αυτήν και συνεπώς παραμένει το πλήρωμα που υπήρχε επί Τυρογαλά.Μπορεί όταν πρωτοήρθε στην γραμμή να μήν είχε "καμία σχέση με την Αίγινα",αλλά τώρα έχει,οπότε οι συχνοί επιβάτες τής γραμμής τους ξέρουν.Εκτός άν ο κ.Λεβεντάκης τους άλλαξε όλους με ναυτικούς απ'τα νερουλάδικα,μάλλον απίθανο κατά την γνώμη μου.

Link to comment
Share on other sites

Μακάρι να τα καταφέρει. Ασφυκτική η πίεση απ' την HSW που κολλάει δρομολόγια ακριβώς τις ίδιες ώρες που αναχωρεί στο Speed Cat 1. Βέβαια οι αρμόδιες αρχές σφυρίζουν αδιάφορα! :angry:

Link to comment
Share on other sites

Αλλάζουν της Hsw σε λίγες μέρες και "χτυπάνε" π.χ. οι επιστροφές από Ύδρα με διαφορά 5 λεπτών. Απορώ πως πήραν έγκριση λες και θα βολεύονται δύο κατ στο λιμάνι της Ύδρας.

Σήμερα πάντως έμαθα πως έφυγε με 15-20 άτομα από Ύδρα. Αν δεν είχε τα ανεκτέλεστα του προηγούμενου τριημέρου και της Παρασκευής σίγουρα θα είχε περισσότερο κόσμο γιατί επιστρέφει πιο αργά από την hsw.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...