Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Μακάρι!

Στο σύστημα κρατήσεων της εταιρείας πάντως δεν έχει αλλάξει κάτι μέχρι στιγμής. 

Ανυπομονούμε να τα δούμε εν πλω !!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Θα αντικαταστήσουν τα δελφίνια που έχουν ήδη εγκεκριμένα δρομολόγια, οπότε αυτό μπορεί να γίνει αλλαγή τη τελευταία στιγμή και να ξεκινήσουν δρομολόγια. Άρα δεν χρειάζεται να ανοίξουν πλανά, γιατί είναι ανοικτά τα πλάνα μέσω των δελφινιών.

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να γνωρίζουμε τον ακριβή χρόνο που θα συμβεί αυτό η Attica Group σχεδιάζει διαφοροποιήσεις και αλλαγές τόσο ως προς τη συχνότητα όσο και ως προς τους προορισμούς που θα εξυπηρετεί. Για παράδειγμα, στα σκαριά είναι και ο διπλασιασμός των δρομολογίων στο Αίγινα - Αγκίστρι (πιθανόν και με μία μικρή μίξη και με κάποιο δελφίνι) όσο και η ένταξη νέων προορισμών όπως τα Μέθανα με τη δημιουργία και νέων γραμμών που θα ευνοούν το Island Hopping. Με το καλό να ξεκινήσουν τα Aero από τις 8 Αυγούστου 2022. Σίγουρα οι επόμενοι μήνες μετά και την απόκτηση των Aero αναμένεται να είναι άκρως εντυπωσιακοί. 

Link to comment
Share on other sites

Αλήθεια η Αίγινα πως και δε συνδέεται με νησιά όπως η Ύδρα και οι Σπέτσες; Το island hopping θα είχε μεγάλη απήχηση, ενώ θα ήταν ανεβασμένες και οι πληρότητες των πλοίων από Πειραιά μιας και θα είχανε +1 νησί στο δρομολόγιο τους.

Edited by Champion Jet_2
Link to comment
Share on other sites

Από 08/08 όπως φαίνεται στο σύστημα,αλλά είχε ειπωθεί και στο forum έχουν περαστεί δρομολόγια των aero για Πόρο Ύδρα Σπέτσες Ερμιόνη Πόρτο Χέλι.Για Αίγινα δε φαίνεται κάτι ακόμα αν και πιστεύω σύντομα θα περαστούν.

Link to comment
Share on other sites

Πολύ σημαντική εξέλιξη  για το Σαρωνικό καθώς αλλάζουν εντελώς οι συνθήκες ταξιδιού. Ένα project που χρειάστηκε χρόνια για να ολοκληρωθεί, υπήρχαν σκέψεις από την πρώτη θητεία του Στρίντζη στην HSW και προχωρημένες  συζητήσεις και έρευνα αγοράς επί εποχής Αγαπητού. Οι συνθήκες δεν το επέτρεψαν και το πραγματοποίησε τελικά η Attica με 3 πολύ όμορφα ταχύπλοα. Τα νέα πλοία έχουν σημαντικά αυξημένο κόστος πληρώματος και σίγουρα μεγαλύτερη κατανάλωση καυσίμων από τα fd. Επιπλέον αυξάνεται και το κόστος των αποσβέσεων κατά περίπου 0,7 εκ. ανά έτος (λογιστικό μέγεθος μεν, όχι αμελητέο δε).

Αυτά είναι τα καλά του μονοπωλίου, γατί κακά τα ψέματα, υπάρχουν και αυτά: Μόνο μια τέτοιου μεγέθους εταιρεία θα αναλάμβανε αυτή την επένδυση/ρίσκο.

Μεγάλο στοίχημα είναι να μεγαλώσει η συνολική αγορά και για να γίνει αυτό θα πρέπει να κερδηθούν επιβάτες που τα τελευταία χρόνια μεταβαίνουν στα νησιά οδικώς.

Εκτιμώ πως σίγουρα θα υπήρξε κάποια πληρωμή ρήτρας από τα ναυπηγεία λόγω της μη επίτευξης της ταχύτητας που είχε συμφωνηθεί, φαντάζομαι πως θα το δούμε στις οικονομικές καταστάσεις του 2022.

Για τους λίγους ρομαντικούς καραβολάτρες, η άφιξη 3 νεότευκτων ταχυπλόων με τα σινιάλα της HSW ισοφαρίζει το ρεκόρ του 2020 όταν είχαν καταφτάσει στον Πειραιά τα 3 “originalHighspeed!

Καλά ταξίδια να έχουν με τον ‘Αγιο Νικόλα πάντα στην πλώρη τους!

Link to comment
Share on other sites

Για να κερδηθεί μερίδιο επιβατών από τους επισκέπτες των νησιών (Πόρο, Ύδρα, Σπέτσες), που πάνε οδικώς μέχρι απέναντι από τα νησιά είναι δύσκολο. Γιατί κυρίως το μερίδιο αυτό είναι οι Έλληνες που θέλουν να πηγαίνουν παντού με το αμάξι τους αλλά και το σημαντικότερο είναι το κόστος για μια οικογένεια οδικώς είναι πολύ μικρότερο από ότι το ταξίδι με το πλοίο.

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, Orestis said:

Μεγάλο στοίχημα είναι να μεγαλώσει η συνολική αγορά και για να γίνει αυτό θα πρέπει να κερδηθούν επιβάτες που τα τελευταία χρόνια μεταβαίνουν στα νησιά οδικώς.

Για να κερδιθουν οι επιβατες πρεπει και οι τιμες να ειναι ανταγωνιστικες.Οταν ακομα και για ενα ατομο η μεταβαση με αυτοκινητο ειναι φθηνοτερη σε σχεση με το πλοιο καταλβαινεις οτι δυσκολα ο αλλος θα προτιμησει το πλοιο.

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με νεώτερες πληροφορίες από 1η Νοεμβρίου 2022 που ξεκινάει και η νέα δρομολογιακή περίοδος και λήγει η υπάρχουσα η Attica Group για να συνδυάσει την καλύτερη διασύνδεση των νησιών (Island Hopping) αλλά και για την καθημερινή εξυπηρέτηση νέων προορισμών αυξημένου ενδιαφέροντος ενδεχομένως να υπάρξει ένα καθημερινό δρομολόγιο από το Flying Cat 6 ως εξής Πειραιάς - Αίγινα - Μέθανα - Πόρος - Ύδρα - Σπέτσες με αναχώρηση το πρωί (08.00 - 10.00). Το δρομολόγιο αυτό θυμίζει τα παλαιά δρομολόγια του Νεράιδα στον Σαρωνικό πριν από πολλά χρόνια. Σε κάθε περίπτωση η Attica το άμεσος επόμενο διάστημα, όπως λέτε και εσείς στο forum, θα προσπαθήσει με οργανωμένο και σαφές σχέδιο να επαναφέρει τον κόσμο στα πλοία προσεγγίζοντας στοχευμένους προορισμούς με εναλλακτικά δρομολόγια. Τέτοιου τύπου προορισμοί είναι Πόρος, Μέθανα, Σπέτσες και Πόρτο Χέλι. 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Orestis said:

Τα νέα πλοία έχουν σημαντικά αυξημένο κόστος πληρώματος και σίγουρα μεγαλύτερη κατανάλωση καυσίμων από τα fd

Αυτά είναι τα καλά του μονοπωλίου, γατί κακά τα ψέματα, υπάρχουν και αυτά: Μόνο μια τέτοιου μεγέθους εταιρεία θα αναλάμβανε αυτή την επένδυση/ρίσκο.

Μεγάλο στοίχημα είναι να μεγαλώσει η συνολική αγορά και για να γίνει αυτό θα πρέπει να κερδηθούν επιβάτες που τα τελευταία χρόνια μεταβαίνουν στα νησιά οδικώς.

Εκτιμώ πως σίγουρα θα υπήρξε κάποια πληρωμή ρήτρας από τα ναυπηγεία λόγω της μη επίτευξης της ταχύτητας που είχε συμφωνηθεί, φαντάζομαι πως θα το δούμε στις οικονομικές καταστάσεις του 2022.

 

Κάποια ερωτήματα σχετικά με τα νέα πλοία

Για ποιο λόγο έχουν αυξημένο κόστος πληρώματος αφού το πρωτόκολλο επιβατών είναι ελάχιστα μεγαλύτερο; 
Επίσης, γνωρίζουμε ποσό μεγαλύτερη κατανάλωση έχουν; Μου κάνει εντύπωση που πλοία με σύγχρονες μηχανές και τόσο ελαφριά έχουν μεγαλύτερη κατανάλωση από αρκετά παλιότερα. 
Τέλος, γνωρίζουμε τι τροποποιήσεις έγιναν ώστε να επιτευχθεί τελικά η συμφωνημένη ταχύτητα; 
 

ευχαριστώ 

Link to comment
Share on other sites

Ο καθορισμός σύνθεσης ενός πλοίου είναι συνάρτηση διάφορων παραγόντων κι όχι μόνο το πρωτόκολλο επιβατών. Είναι η ιπποδύναμη των κυρίων μηχανών , είναι οι κόροι ολικής χωρητικότητας είναι οι καμπίνες, είναι εστιατόρια και κυλικεία, είναι ο αριθμός ειδικευμένων που χειρίζονται τα σωστικά μέσα...

Στην προκειμένη περίπτωση υπάρχει ειδική διάταξη που καθορίζει την οργανική σύνθεση ενός επιβατηγού καταμαράν. 

 

Edited by Annivas
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, polmyt said:

Για να κερδιθουν οι επιβατες πρεπει και οι τιμες να ειναι ανταγωνιστικες...

Με €69 το εισιτήριο business class (€54 το απλό) Πειραιάς-Σπέτσες (ανά άτομο, one way), επιβάτες δεν θα κερδηθούν. Αυτοί που θα ταξίδευαν ούτως ή άλλως με πλοίο, θα ξαναταξιδέψουν επίσης. Για τους άλλους δεν είμαι βέβαιος.                             

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορώ να φανταστώ ότι η σύνδεση Αίγινα - Πόρος - Ύδρα 
θα γέμιζε το καταμαράν. 
Νομίζω ότι θα αντικαταστήσει FD και καταμαράν στην κλασική διαδρομή 
Πειραιάς - (Πόρος) - Ύδρα - Σπέτσες.
(συγγνώμη για τα άσχημα ελληνικά, χρησιμοποιώ μεταφραστή)
Edited by gabuliatko
Link to comment
Share on other sites

Μιλάτε όλοι για νέα, εναλλακτικά δρομολόγια και νέους προορισμούς στο Σαρωνικό. Γιατί όμως τότε σήμερα δεν προσέγγισε κανένα Aero σε κανένα νέο λιμάνι για πιστοποίηση, ούτε καν στα Μέθανα; 

Προσωπικά προβλέπω να αντικαθιστούν κυρίως τα καταμαράν σε όλες τις γραμμές Σαρωνικού για όλο το χειμώνα (Νοέμβριο μέχρι Μάρτιο), και το καλοκαίρι να παίζουν μπάλα σε νέα δρομολόγια ή και σε αντικατάσταση των δελφινιών. Για τις νέες γραμμές και τα νέα λιμάνια όμως που αναφέρετε έχω κάποιες αμφιβολίες..

Link to comment
Share on other sites

Καλώς ή κακώς η άφιξη των Aero έγινε καθυστερημένα με αποτέλεσμα ο όποιος σχεδιασμός υπήρχε για καινούργιους πειραματισμούς (νέα δρομολόγια) μέσα στο καλοκαίρι να μετατίθεται για πιο μετά, δηλαδή στους επόμενους μήνες. Τώρα το γεγονός ότι τα Aero δεν προσέγγισαν π.χ. το λιμάνι των Μεθάνων είναι απολύτως φυσιολογικό από τη στιγμή που δεν υπάρχουν δρομολόγια που να περιλαμβάνουν τον συγκεκριμένο προορισμό μέχρι το τέλος της υπάρχουσας δρομολογιακής περιόδου (31 Οκτωβρίου 2022). 

Τώρα ως προς την Attica και την Hellenic Seaways και τις φήμες για τις αλλαγές που έρχονται. Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι ποτέ στο παρελθόν δεν έχει υπάρξει τόσο μεγάλο ενδιαφέρον στο εσωτερικό της εταιρείας για αλλαγές και τροποποιήσεις αλλά και ένταξη νέων προορισμών. Ας μην ξεχνάμε ότι τα δρομολόγια που πραγματοποιούσε η Hellenic Seaways από Πειραιά για Αίγινα - Μέθανα κάθε Παρασκευή απόγευμα από τον Νοέμβριο του 2021 μέχρι τον Απρίλιο του 2022 ήταν άκρως επιτυχημένα με βάση πληροφορίες μου. 

8 hours ago, hsw said:

Προσωπικά προβλέπω να αντικαθιστούν κυρίως τα καταμαράν σε όλες τις γραμμές Σαρωνικού για όλο το χειμώνα (Νοέμβριο μέχρι Μάρτιο)

Για ποιόν ακριβώς λόγο να αντικαταστήσουν τα Aero το Flying Cat 6 ; Προσωπικά το θεωρώ αδύνατον καθώς το Flying Cat 6 έχει χωρητικότητα 340 ατόμων ενώ το Aero 150 ατόμων και είναι ότι πρέπει για τα δρομολόγια σκούπα που πραγματοποιεί η Hellenic χειμώνα-καλοκαίρι στον Σαρωνικό. Οπότε θεωρώ σίγουρο τα Aero να συμπληρώσουν το Flying Cat 6 παρά οτιδήποτε άλλο. 

8 hours ago, hsw said:

Για τις νέες γραμμές και τα νέα λιμάνια όμως που αναφέρετε έχω κάποιες αμφιβολίες..

Πάντα όλοι έχουμε αμφιβολίες καθώς δεν είμαστε εμείς οι εταιρείες ούτε αυτοί που θα λάβουν τις συγκεκριμένες αποφάσεις ωστόσο όπως ανέφερα και λίγο παραπάνω οι πιθανότητες να δούμε σημαντικές αλλαγές είναι πιο πιθανές από κάθε άλλη στιγμή στο παρελθόν. Και αυτές οι αλλαγές θα αρχίσουν να γίνονται περισσότερο αισθητές από 1η Νοεμβρίου 2022 όπου θα ξεκινήσει η νέα δρομολογιακή περίοδος και θα αρχίσει να ξεδιπλώνεται ολόκληρος ο νέος σχεδιασμός.

Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, georgios express said:

Με €69 το εισιτήριο business class (€54 το απλό) Πειραιάς-Σπέτσες (ανά άτομο, one way), επιβάτες δεν θα κερδηθούν. Αυτοί που θα ταξίδευαν ούτως ή άλλως με πλοίο, θα ξαναταξιδέψουν επίσης. Για τους άλλους δεν είμαι βέβαιος.                             

Οι φετινές τιμές καυσίμων/εισιτηρίων  δεν είναι ενδεικτικές για να βγάλουμε συμπεράσματα και σίγουρα το business plan της επένδυσης δεν έγινε με αυτό το σενάριο.

Link to comment
Share on other sites

πάντως γενικότερα ειναι αρκετά οικονομικότερο να κατέβει μια οικογένεια Πόρο ή Υδρα οδικώς απ'οτι ακτοπλοϊκώς. 

μην ξεχνάτε ότι όταν μειωονται οι τιμές των καυσίμων, μειώνονται και τις ναυτιλιακές αλλά και για τα ΙΧ. 

Βέβαια σίγουρα παίζει ρόλο και η πολιτική της κάθε εταιρείας. Ακόμη και αν δεν υπάρχει, φαινομενικά, χώρος στην αγορά με κατάλληλες κινήσεις μπορει να δημιουργηθεί 

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που είπε ο hayabusagr είναι το πιο σημαντικό.Χώρος δημιουργείται με κατάλληλες κινήσεις.Παράδειγμα αυτό της alpha lines που το speedcat Ι δουλεύει πάρα πολύ καλά και έχει αποκτείσει πλέον το δικό του κοινό και πολλές φορές τυχαίνει να είναι και πρωτόκολλο λόγω των υπηρεσιών και της συνέπειας που προσφέρει.Όταν γίνονται σπασμοδικές κινήσεις τότε είναι που το εγχείρημα έχει μεγάλες πιθανότητες να έχει αποτυχία όπως έγινε και με τα μικρά της golden.Εγώ εύχομαι η έλευση των aero να είναι προάγγελος νέων παραγγελειών και αλλαγών στην ακτοπλοία σε όλους τους τομείς και σε όλες τις γραμμές.Έτσι μόνο πάμε μπροστά και όχι με κάτι πλοία υπερήλικα που δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν στο σήμερα.

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Apollon Hellas said:

Καλώς ή κακώς η άφιξη των Aero έγινε καθυστερημένα με αποτέλεσμα ο όποιος σχεδιασμός υπήρχε για καινούργιους πειραματισμούς (νέα δρομολόγια) μέσα στο καλοκαίρι να μετατίθεται για πιο μετά, δηλαδή στους επόμενους μήνες. Τώρα το γεγονός ότι τα Aero δεν προσέγγισαν π.χ. το λιμάνι των Μεθάνων είναι απολύτως φυσιολογικό από τη στιγμή που δεν υπάρχουν δρομολόγια που να περιλαμβάνουν τον συγκεκριμένο προορισμό μέχρι το τέλος της υπάρχουσας δρομολογιακής περιόδου (31 Οκτωβρίου 2022). 

Τώρα ως προς την Attica και την Hellenic Seaways και τις φήμες για τις αλλαγές που έρχονται. Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι ποτέ στο παρελθόν δεν έχει υπάρξει τόσο μεγάλο ενδιαφέρον στο εσωτερικό της εταιρείας για αλλαγές και τροποποιήσεις αλλά και ένταξη νέων προορισμών. Ας μην ξεχνάμε ότι τα δρομολόγια που πραγματοποιούσε η Hellenic Seaways από Πειραιά για Αίγινα - Μέθανα κάθε Παρασκευή απόγευμα από τον Νοέμβριο του 2021 μέχρι τον Απρίλιο του 2022 ήταν άκρως επιτυχημένα με βάση πληροφορίες μου. 

Για ποιόν ακριβώς λόγο να αντικαταστήσουν τα Aero το Flying Cat 6 ; Προσωπικά το θεωρώ αδύνατον καθώς το Flying Cat 6 έχει χωρητικότητα 340 ατόμων ενώ το Aero 150 ατόμων και είναι ότι πρέπει για τα δρομολόγια σκούπα που πραγματοποιεί η Hellenic χειμώνα-καλοκαίρι στον Σαρωνικό. Οπότε θεωρώ σίγουρο τα Aero να συμπληρώσουν το Flying Cat 6 παρά οτιδήποτε άλλο. 

Πάντα όλοι έχουμε αμφιβολίες καθώς δεν είμαστε εμείς οι εταιρείες ούτε αυτοί που θα λάβουν τις συγκεκριμένες αποφάσεις ωστόσο όπως ανέφερα και λίγο παραπάνω οι πιθανότητες να δούμε σημαντικές αλλαγές είναι πιο πιθανές από κάθε άλλη στιγμή στο παρελθόν. Και αυτές οι αλλαγές θα αρχίσουν να γίνονται περισσότερο αισθητές από 1η Νοεμβρίου 2022 όπου θα ξεκινήσει η νέα δρομολογιακή περίοδος και θα αρχίσει να ξεδιπλώνεται ολόκληρος ο νέος σχεδιασμός.

Μπορεί να δούμε ξανά και κανά Τολό(Ναύπλιο) στους νέους προορισμούς; 

Link to comment
Share on other sites

Πρώτο δρομολόγιο αύριο για το Aero 2 Highspeed στις 08:50 για Αίγινα Αγκίστρι ,του Aero 1 Highspeed στις 10:20 για Αίγινα Αγκίστρι και το Aero 3 Highspeed στις 13:00 για Πόρο Ύδρα Σπέτσες Πόρτο χέλι.Τα aero θα εκτελέσουν 5 από τα 9 δρομολόγια για Αίγινα Αγκίστρι και τα άλλα θα τα εκτελέσουν τα δελφίνια.Να υποθέσω αυτό γίνεται μέχρι να στρώσουν τα νέα πλοία

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...