Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Ανυπομονούμε να το δούμε το speed cat 1.

Και το άνοιγμα της ακτοπλοΐας επισης !

Η είσοδος επιπλέον πλοιου δεν ενδέχεται να αλλάξει το σκηνικό στο Σαρωνικό; 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ο κ. Αγαπητός εργαζόταν αρκετά χρόνια για τη Hellenic Seaways και πιστεύω ότι η δρομολόγηση του Speed Cat 1 εκ μέρους του, δεν αλλάζει και πολλά πράγματα στη γραμμή. Ίσα ίσα αφήνει χώρο στην Attica να αφαιρέσει ένα καταμαράν από αυτά που δρομολογούνται ιδιαίτερα τη καλοκαιρινή σεζόν.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Η κοινοπραξία του Σαρωνικού θα κάνει έκτακτα δρομολόγια από / προς ΑΙΓΙΝΑ αυτό το ΣΚ

Quote

Το Απόλλων Ελλάς

Τη Παρασκευή, 21/5 από Πειραιά 20:00

Το Σάββατο, 22/5 από Αίγινα 07:45

Το Αχαιός

Τη Κυριακή, 23/5  από Πειραιά 19:25

Τη Κυριακή, 23/5 από Αίγινα 21:30

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Η κοινοπραξία του Σαρωνικού θα κάνει έκτακτα δρομολόγια αυτό το ΠΣΚ

Quote

Παρασκευή: 18:00 για Αίγινα & Αγκίστρι

Σάββατο: 10:30 για Αίγινα & Αγκίστρι

Κυριακή: 17:00 και 21:20 από Αίγινα για Πειραιά

Κυριακή: 20:20 από Αγκίστρι για Πειραιά

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Αναμενόμενο ότι θα αυξανόταν ο αριθμός των δρομολογίων της Attica, που είναι ένα μέτρο πίεσης στον ανταγωνισμό. Η παρουσία τριών Flying Cat από τον Μάϊο και με κάποιες τροποποιήσεις στα δρομολόγια τους, έτσι ώστε να είναι πιο κοντά στα δρομολόγια του Speed Cat I.

Link to comment
Share on other sites

Και πάλι πάντως οι παροχές του speed cat 1 υπερέχουν κατ εμέ τον ανταγωνισμό.Ήδη το speed cat 1 είναι γεμάτο για το τριήμερο που έρχεται.Μακάρι του χρόνου να το διπλώσει...Το flying cat 5 θα πάει Σποράδες τελικά;Αν γίνει αυτό ο σαρωνικός θα μείνει μόνο με το flying cat 4 και το flying cat 6 αφήνοντας περισσότερο χώρο στο speed cat...

Link to comment
Share on other sites

Συγνώμη, άλλα δρομολόγια βλέπουμε; Η HSW έχει κόψει το πρωινό δρομολόγιο των 10:00 τις περισσότερες ημέρες, το οποίο ήταν και κοντά στο δρομολόγιο των 9 του Speed Cat, και το πρωινό δρομολόγιο εκτελείται ακόμα από το δελφίνι αντί για κάποιο καταμαράν (ιδανικά το 4 για να είναι ανταγωνιστικό). Προσωπικά δεν βλέπω καμία πίεση στον ανταγωνισμό, ίσα ίσα θα έλεγα ότι τα έχουν βρει και "μοιράζουν" τις ώρες!

Link to comment
Share on other sites

Κυνηγητό μέσα στο Σαρωνικό σήμερα για Flyingcat 6 και Speed Cat I. Αναχώρηση του πρώτου από Ύδρα για Πειραιά στις 1415 και του δεύτερου στις 1430 σύμφωνα με το πρόγραμμα στην πράξη και τα 2 με καθυστέρηση και αναχώρηση με διαφορά 10 λεπτών το ένα από το άλλο. Στα 25 μίλια το πρώτο, στα 28.5 το δεύτερο όσο μπόρεσα να δω με το Speed Cat I να προσπερνά τελικά και να μπαίνει πρώτο στον Πειραιά λίγο πρίν την κίτρινη τσαμαδούρα. Ο νέος είν' ωραίος.

Link to comment
Share on other sites

Ανεκτέλεστα τα σημερινά δρομολόγια του Speed Cat I

Quote

Λόγω έκτακτης προληπτικής συντήρησης του SPEEDCAT I τα δρομολόγια :

Δευτέρα 28/06 αναχώρηση από Πειραιά 09:00 Πόρο αφ.10:10 αναχ. 10:20  Ύδρα αφ. 10:50 αναχ. 11:00 Σπέτσες αφ.11:35.

Δευτέρα 28/06 αναχώρηση από Σπέτσες 11:45  Ύδρα αφ.12:20 αναχ. 12:30 Πόρο αφ.13:00 αναχ.13:10 Πειραιά αφ. 14:20

Δευτέρα 28/06 αναχώρηση από Πειραιά 14:45 Ύδρα αφ.16:05 αναχ.16:15 Σπέτσες αφ. 16:50

Δευτέρα 28/06 αναχώρηση από Σπέτσες 17:00 Ύδρα αφ.17:35 αναχ.17:45 Πειραιά αφ.19:00 δεν θα πραγματοποιηθούν.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

 

On 6/29/2021 at 9:09 AM, PIANOMAN said:

μαλλον δε θα μπει ποτε. ειναι αντιπερισπασμος για να μη μπει αλλοςνστη γραμμη της σουβαλας. Δεν ειναι δυνατον με τετοια κινηση να μη συμφερει ενα πλοιο οτιδηποτε να πιανει σουβαλα τουλαχιστον

Εάν συνέφερε να μπει μόνιμα πλοίο στη γραμμή της Σουβαλας θα είχαν βάλει και άλλες εταιρείες πλοίο στη γραμμή. Καλώς ή κακώς η κίνηση για τη Σουβάλα είναι για τρεις μήνες το καλοκαίρι και λίγο το Πάσχα, γιατί το υπόλοιπο διάστημα είναι νέκρα η Σουβαλα.

Link to comment
Share on other sites

Να δω τα FC5 και 6 να περνάνε Τσικνιά,ψαλιδια και κάβο ντόρο και τίποτα άλλα.Πολύ απλά δεν το στέλνουν γιατί δεν μπορεί να πάει αφού δεν έχει τις δυνατότητες των άλλων flying cat και σε καιρούς και σε χαρακτηριστικά…

Link to comment
Share on other sites

Αστειεύτηκα προφανώς. Το λέω γιατί η στάση της HSW κάνει ζημιά στο Σαρωνικό. Ειδικά το FC6 που το προτίμησαν στον σχεδιασμό από το FC5 κάνει 2,5 ώρες Πειραιά - Ύδρα. Που να πάει σε ανταγωνισμό;

Link to comment
Share on other sites

Ο kerkini το είπε πιο πολύ, γιατί τα Flying Cat 5/6 έχουν φτάσει να ταξιδεύουν μέχρι και 22,5 κόμβους, όταν έχουν καλή πληρότητα!! Ενώ όταν είναι άδεια και μετά από επισκευή φτάνουν μάξιμουμ 27 κόμβους. Οπότε η λέξη το ταχύπλοο δεν τα χαρακτηρίζει και πολύ!!

Link to comment
Share on other sites

Και λιγότερο μην σου πω για το 6.

To 6 είναι χειρότερο από το 5 (και) σε δρόμο. Και απορώ γιατί το προτίμησαν στον σχεδιασμό από το 5 και άφησαν το 5 ως αμοιβό.

 

Αν θέλουν να δείξουν πως όντως ενδιαφέρονται για το Σαρωνικό, ας ναυλώσουν αντικαταστάτη για το FC3

Edited by kerkini
σύνταξη
Link to comment
Share on other sites

Ας είναι καλά το speed cat.Αν το διπλώσουν του χρόνου με μεγαλύτερο ταχύπλοο θα κλέψει σίγουρα κόσμο από την Hellenic.Η ας βάλει και ο Ηλιόπουλος πλοίο από τα μικρά που αγόρασε από την golden.Τόσα έχει πλέον…

Edited by Champion Jet_2
Link to comment
Share on other sites

Υπομονή μέχρι να έρθουν τα καινούρια.Πάντως στο Σαρωνικό το πρόβλημα με τα ταχύπλοα γιγαντώθηκε από τότε που έφυγε το πάρα πολύ αξιόλογο made in Austal Flyingcat 2.Η γραμμή βέβαια τα προηγούμενα χρόνια είχε το Flyingcat 4 που είναι αναβάθμιση σε σχέση με το 5 και το 6.Έτυχε η βλάβη στο 3 και μετά η προσάραξη.Η μόνη αλλαγή που θα μπορούσε να έφερνε τα πράγματα σε καλύτερη μοίρα θα ήταν η τράμπα του 3 με το 4.

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα είναι το ότι το FC4 στο Σαρωνικό γέμιζε και το FC3 δεν μπορεί να σηκώσει όλη την κίνηση μόνο του . Αυτό για το FC2 ξαναπές το . Ίσως ότι πιο αξιόλογο είχε ποτέ ο Σαρωνικός , μεγάλο πρωτόκολλο που σε εποχές κρίσεις 2010-2012 ειδικά δυστυχώς δεν μπορούσε να γεμίσει σχεδόν ποτέ . Η HSW άμα θέλει να παραμείνει η κύρια επιλογή για τα νησιά του Σαρωνικού θα πρέπει να φτιάξει ένα-δυο πλοία τύπου είτε FC2 είτε Halunder jet να παίρνει αρκετό κόσμο τις ώρες αιχμής για να μην την ακουμπήσει κανένας . Δίνουν από ότι φαίνεται  για την κατασκευή των νέων ταχυπλόων και του νέου RO-PAX κονδύλια για νέα πλοία με νέες πρωτοποριακές τεχνολογίες . Ας το εκμεταλλευτούν...

Link to comment
Share on other sites

29 minutes ago, Champion Jet_2 said:

Ας είναι καλά το speed cat.Αν το διπλώσουν του χρόνου με μεγαλύτερο ταχύπλοο θα κλέψει σίγουρα κόσμο από την Hellenic.Η ας βάλει και ο Ηλιόπουλος πλοίο από τα μικρά που αγόρασε από την golden.Τόσα έχει πλέον…

Νομιζω ότι θα πρέπει να θεωρείται δεδομένο το ζευγάρωμα του speed cat απο όμοιο πλοίο . Όπως και μια ενδεχόμενη δρομολόγηση του Superspeed στον Σαρωνικό απο την seajet θα είχε πολύ καλά αποτελέσματα.

Flyingcat 3 & 4 ειναι εξαιρετικά πλοία , πολυ γρήγορα , αλλα με καταναλώσεις και κοστοσ συντηρησης ιδιαίτερα υψηλό , το οποίο αυτόματα τα καθιστά ασύμφορα στην εκμεταλλευση τους καθόλη την διάρκεια του έτους στον Σαρωνικό. 
 

 

Link to comment
Share on other sites

Με δεδομένο πως το κενό του FC 4 καλύπτεται, έστω και με υποδεέστερο πλοίο, αλλά και την προσθήκη του Speed Cat, δεν νομίζω πως υπάρχει πρόβλημα στη γραμμή.

Με δεδομένη δε και την είσοδο των νέων ταχυπλόων της Attica του χρόνου, θεωρώ δύσκολη την προσθήκη νέων πλοίων (μόνο η Seajets θα μπορούσε να κάνει την έκπληξη).

Link to comment
Share on other sites

Πέρυσι η Attica Group είχε τρία Flying Cat (4-5-6), όπως και προπερσι είχε τρία Flying Cat (3-4-6) στη γραμμή Πόρο Ύδρα Σπέτσες. Με τη προσθήκη του Speed Cat I έχει αφαιρεθεί ένα Flying Cat από την Attica Group τη φετινή καλοκαιρινή περίοδο.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω πως αυτό δεν έχει επηρεάσει τον αριθμό των δρομολογίων καθώς πχ για Σπέτσες πέρσι η HSW είχε 4 δρομολόγια καταμαράν (όσα και φέτος) ενώ για Ύδρα πέρσι είχε 4 και φέτος έχει 6. Ο αριθμός των δρομολογίων είναι ίδιος ή και μεγαλύτερος. Ενδεικτικά την Παρασκευή 6/8 υπάρχουν φέτος (και με τις 2 εταιρείες) 9 δρομολόγια για Ύδρα με 2.971 διαθέσιμες θέσεις ενώ την αντίστοιχη Παρασκευή του 2020 υπήρχαν 6 δρομολόγια με 1.828 διαθέσιμες θέσεις. Μιλάμε για αύξηση δρομολογίων κατά 50% και διαθεσιμότητας κατά 63%.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...