Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 weeks later...

Έκτακτη "συνάντηση" (σε απόσταση λίγων μέτρων) χθες το σούρουπο των "Αχαιός" και Ποσειδών Ελλας" στο Βαθύ Αίγινας για χαιρετισμό στον ναό του Σωτήρος.

20200805_202401 new.jpg

Edited by pathfinder
Link to comment
Share on other sites

Επιστολή του Δημάρχου Αίγινας, Γ. Ζορμπά προς τον Γ. Πλακιωτάκη για διακοπή σύνδεσης της Αίγινας προς Μέθανα Πόρο.

Quote

Μια απίστευτη πρωτοβουλία φαίνεται ότι ανέλαβε ο δήμαρχος της Αίγινας Γ. Ζορμπάς.
Σύμφωνα με ανάρτηση του γνωστού ναυτιλιακού συντάκτη και υποψήφιου δήμαρχου Μεθάνων κατά το παρελθόν, Σάββα Αθανασίου, ο δήμαρχος της Αίγινας ζήτησε με επιστολή του από τον υπουργό Ναυτιλίας Γιάννη Πλακιωτάκη την «προσωρινή αποδρομολόγηση της διασύνδεσης του Λιμένα Αίγινας με τους Λιμένες Πόρου και Μεθάνων αντίστοιχα»!

Το ρεπορτάζ του Portnet επιβεβαιώνει, δυστυχώς, τις πληροφορίες του Σάββα Αθανασίου. Αλλά και ο ίδιος ο δήμαρχος Αίγινας Γιάννης Ζορμπάς παραδέχεται το γεγονός με ανακοίνωσή του. Προσθέτει μάλιστα ότι ζήτησε και από πλοιοκτήτη ημεροπλοίου που πραγματοποιεί εκδρομές να ματαιώσει τις αφίξεις του στον Πόρο! 

Πρόκειται για μια πρωτοφανή κίνηση, η οποία πάντως δεν φαίνεται ότι θα βρει ευήκοα ώτα εκ μέρους της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Ναυτιλίας. Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να ληφθούν υπόψη ορισμένα βασικά στοιχεία. Κατ΄ αρχήν η έξαρση των κρουσμάτων στον Πόρο και τα αυξημένα μέτρα προστασίας που ευλόγως ελήφθησαν δεν συνιστούν γενικό lockdown. Επιπλέον, στα Μέθανα, όπως άλλωστε και στην Αίγινα με τις περισσότερες χιλιάδες επισκεπτών, δεν έχει επιβληθεί κανένα ειδικό περιοριστικό μέτρο. Τα Μέθανα δηλαδή δεν έχουν καμιά σχέση με τον Πόρο, μικρότερη ή μεγαλύτερη, από την σχέση που έχουν με την Αίγινα. Ήδη, παράγοντες του Πόρου κάνουν εξοργισμένοι αναρτήσεις στα social media, υπογραμμίζοντας ότι το νησί τους δεν πρέπει να γίνει Σπιναλόγκα! Και προσθέτοντας ότι θεσμικά, μέσω συλλόγων κσι του Επιμελητηρίου τους πρέπει να κινηθούν νομικά εις βάρος του δημάρχου Αίγινας.
 

Γίνεται κατανοητό ότι η πρωτοβουλία του δημάρχου της Αίγινας μπορεί να χαρακτηριστεί «θεσμικό φάουλ». Πόσο μάλλον που απέχει ελάχιστα από το να πλειοδοτήσει έναν μίνι τοπικό "εμφύλιο" στον Σαρωνικό.
Υποτίθεται ότι η Αντιπεριφέρεια Νήσων θεσπίστηκε για να αντιμετωπίζεται η συστάδα των νησιών του Σαρωνικού και η χερσόνησος των Μεθάνων ως μια ενιαία ενότητα, με κοινά χαρακτηριστικά, προοπτικές και προβλήματα. Η ακτοπλοϊκή διασύνδεση, ιδιαίτερα των πιο κοντινών μεταξύ τους προορισμών , είναι αναμφισβήτητα ένα από αυτά τα βασικότερα ζητήματα.

Ολόκληρη η ανάρτηση του δημοσιογράφου Σάββα Αθανασίου έχει ως εξής:

«Με έκπληξη διάβασα την δήλωση του δημάρχου Αίγινας Γ. Ζορμπά ο οποίος ζητεί με "επιστολή προς τον Υπουργό Ναυτιλίας κ. Γιάννη Πλακιωτάκη και στον Υφυπουργό Πολιτικής Προστασίας κ. Νίκο Χαρδαλιά, με κατεπείγουσα έκκληση, την προσωρινή αποδρομολόγηση της διασύνδεσης του Λιμένα Αίγινας με τους Λιμένες Πόρου και Μεθάνων αντίστοιχα".
Η πρωτοφανής αυτή πρωτοβουλία, πιστεύω και ελπίζω, ότι δεν θα γίνει αποδεκτή από τον υπουργό Ναυτιλίας και τις υπηρεσίες του διοικητικού φορέα της ναυτιλίας.
Καταδικάζω απερίφραστα το περιεχόμενο της επιστολής και συνιστώ στον δήμαρχο της Αίγινας να αναλογιστεί το μέγεθος της πράξης του που έρχεται σε αντίθεση με τα καλώς εννοούμενα δικαιώματα των κατοίκων των Μεθάνων και του Πόρου.
Η αψυχολόγητη, αδικαιολόγητη και παράλογη πρωτοβουλία του δημάρχου της Αίγινας το μόνο που υπηρετεί είναι τα συμφέροντα των πλοιοκτητών της Κοινοπραξίας και προσβάλει ευθέως το θεσμό της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
Καλώ τις δημοτικές παρατάξεις και τους κατοίκους της Αίγινας να καταδικάσουν τον δήμαρχο Ζορμπά και την Πολιτεία 
να μην υποκύψει σε παράλογες, άνομες και υπερβολικές αξιώσεις ανθρώπων που επιδιώκουν μόνο τις εντυπώσεις και την εξυπηρέτηση των οικονομικών τους συμφερόντων».

 

Link to comment
Share on other sites

Για τις επόμενες δέκα ημέρες θα υπάρξουν επιπλέον έκτακτα δρομολόγια από την Aegean Flying Dolphins

Δευτέρα-Παρασκευή 
Πειραιάς: 07:50, 09:50, 12:00, 17:50, 20:10.
Αγκίστρι: 06:40, 08:50, 10:50, 16:50,18:50.
Αίγινα: 07:00, 09:05, 11:05, 17:05, 19:05.

Τετάρτη
Πειραιάς: 07:50, 09:50, 15:50, 17:50, 20:10.
Αγκίστρι: 06:40, 08:50, 10:50, 16:50, 18:50.
Αίγινα: 07:00, 09:05, 11:05, 17:05, 19:05.

Σάββατο
Πειραιάς: 09:50, 12:00,18:00, 20:00.
Αγκίστρι: 08:40, 10:50, 16:50, 19:00.
Αίγινα: 09:00, 11:05, 17:05, 19:15.

Κυριακή
Πειραιάς: 09:50, 12:00, 18:00, 20:00.
Αγκίστρι: 08:40, 10:50, 16:50, 19:00.
Αίγινα: 09:00, 11:05,17:05, 19:15.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Παρακολουθωντας 2 χρονιες το  fliyng cat 4 στον αργοσαρωνικο ειναι φοβερο που 38αριζει πανω κατω κ τα flying cat5/6 με το 25αριζουν!παρομοια πλοια ιδιες τιμες διαφορετικες υπηρεσιες κ εκει που πιστευαμε οτι θα αλλαξει το καθεστως λογω καινουργιας εταιρειας(Αττικα group) υιοθετει την ιδια κοροιδια του πελατη...κ τα νησια να λενε ευχαριστω που εχουν συνδεση με τον πειραια

Link to comment
Share on other sites

Τα FC3 και FC4 είναι ταχύπλοα. Τα FC5 και FC6 τα πληρώνουμε για ταχύπλοα. Καμία αντίδραση από τα νησιά, μόνο δουλοπρέπεια προς την εταιρεία για να μην απειλήσει πως θα φύγει...

Ειρήσθω εν παρόδω από 07/09 πάμε στα τρία δρομολόγια την ημέρα! Δύο με τα αργά FC και ένα με δελφίνι!

Link to comment
Share on other sites

Μόλις σταματήσει το Flying Cat 4 τα δρομολόγια του στο Σαρωνικό, το Flying Cat 5 θα αναλάβει σε σταθερή βάση το πρωινό δρομολόγιο (10:00) για Ύδρα Σπέτσες, το Flying Cat 6 το μεσημεριανό (16:00) και ένα δελφίνι (το 17 ή το 19) θα κάνει το δρομολόγιο για τη διανυκτέρευση (18:00).

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Αφού σταματήσει τα δρομολόγια το Flying Cat 6, τα δρομολόγια της HSW για Ύδρα Σπέτσες θα είναι δυο την ημέρα, στις 9:30 με το FC 5 και στις 17:00 με FD, ενώ στην Αίγινα θα κοπεί το δρομολόγιο στις 17:00 από το Πειραιά

Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Μόνο που φέτος δεν πιστεύω ότι θα υπάρχει η κίνηση για τη γιορτή του Αγίου Νεκταρίου

η λογικη αυτο λεει, αλλα υπαρχει το προσφατο αρνητικο παραδειγμα της θεσσαλονικης

Μονο αν απαγορευτουν οι μετακινησεις απο περιφερειακη ενοτητα σε περιφερειακη ενοτητα

Link to comment
Share on other sites

Στην Αίγινα έρχονται πολλοί Ρουμάνοι πιστοί για τη γιορτή του Αγίου Νεκταρίου, που φέτος φαίνεται να μην υπάρχει καθόλου ενδιαφέρον από αυτή την αγορά. Τώρα με τα χειμερινά πρωτόκολλα και μισά λόγω του covid 19 (πρωτόκολλα από 250 μέχρι 350 επιβάτες στα πλοία της γραμμής), ίσως για αυτό απαιτούνταν η επιστροφή του Απόλλων Ελλάς.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω αν το γράφω το σωστό νήμα: από αύριο σταματούν τα δρομολόγια των δελφινιών της HSW προς Αίγινα-Αγκίστρι μέχρι και 30/11 (όσο θα διαρκέσει δηλαδη θεωρητικά το... απαγορευτικό). Επίσης θα πραγματοποιείται ένα δρομολόγιο τη μέρα, στις 17:00, προς Πόρο-Ύδρα-Ερμιόνη-Σπέτσες-Πόρτο Χέλι.

Link to comment
Share on other sites

Η AFD θα κρατήσει δυο δρομολόγια την ημέρα κάθε Δευτέρα Τετάρτη και Παρασκευή από Πειραιά στις 7:50 και 15:50 και από την Αίγινα στις 7:00 και 15:00. Η κοινοπραξία του Σαρωνικού θα κάνει δυο δρομολόγια την ημέρα στις 7:30 και 16:30 από το Πειραιά και από την Αίγινα στις 9:45 και 18:00 με τον Ποσειδών Ελλάς. Η ΑΝΕΣ θα κάνει ένα δρομολόγιο την ημέρα με το Άγιος Νεκτάριος Αίγινας στις 12:15 από Πειραιά και στις 14:15 από την Αίγινα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

με την παραγγελια των catamaran της attica, αλλαζουν τα δεδομενα στη γραμμη του σαρωνικου, ειδικα οσον αφορα τους νεοεισερχομενους που πονταραν στην παλαιοτητα των ταχυπλοων της hsw στη γραμμη

Link to comment
Share on other sites

Τα νέα ταχύπλοα της Attica, δεν θα προσθέσουν πολλά σε σχέση με τον ανταγωνισμό που θα μπει στη γραμμή Ύδρα Σπέτσες. Γιατί τα νέα ταχύπλοα, λογικά θα κάνουν τα δρομολόγια των δελφινιών. Δηλαδή το καλοκαίρι δύο πλοία στη γραμμή της Αίγινας Αγκιστρίου και ένα στην Ύδρα Σπέτσες.

Link to comment
Share on other sites

Σωστα τα λέει ο 100Π , τα νέα ταχύπλοα προορίζονται για αντικαταστάτες των δελφινιών , αναφέρεται σε πολλά άρθρα αλλα εκτός αυτού δεν γίνεται ένα ταχύπλοο χωρητικότητας 150 ατόμων να αντικαταστήσει τα Flying Cat, με χωρητικότητα 300-350

Link to comment
Share on other sites

Δεν χρειαζόμαστε άρθρα, τα έχουμε αναφέρει και εδώ οτι προορίζονται για να αντικαταστησουν τα δελφίνια. 

Και ναι, αλλάζουν τα δεδομένα στην πλευρά των ανταγωνιστών. Έχουν πλέον να ανταγωνιστουν (απο το 2022) ένα νεότευκτο πλοίο, καινοτόμο, μιας εταιρείας με σταθερή παρουσία όλο το χρόνο. 

Δεδομένων των καινοτομιών ενδεχομένως οι τιμές των εισιτηρίων να είναι πιο ανταγωνιστικες και μπορούν να εξυπηρετούν αρκετά δρομολόγια εφόσον διατηρούν την ταχύτητα των 34κομβων.

Εξτραδακι, να πούμε οτι το fd19, πολυ πιθανό να παραμείνει στον στόλο, εστω και για λιγα χρόνια, δρώντας επικουρικα αν χρειάζεται μιας και είναι προσφάτως ανακαινισμενο ριζικά. 

Link to comment
Share on other sites

Τα δελφίνια έχουν την ίδια ταχύτητα με τα καινούργια, που σίγουρα δεν θα ταξιδεύουν με 34 μιλια, αλλά με λιγότερα. Οι καθημερινοί επιβάτες της γραμμής τη Αίγινας προτιμάνε παραδοσιακά την AFD, λόγω των δρομολογίων της. Η ATTICA είναι πιο ακριβή στις τιμές των εισιτηρίων της στα ταχύπλοα από τον ανταγωνισμό και δεν υπάρχει περίπτωση να ρίξει τις τιμές της επειδή θα φέρει καινούργια ταχύπλοα στη θέση των δελφινιών. Επιπλέον στη γραμμή της Ύδρας Σπέτσες ανέβασε τις τιμές όταν εξαγοράστηκε η HSW από την Attica, με αποτέλεσμα πολύ ταξιδιώτες μα προτιμάνε να πάνε οδικώς στη Πελοπόννησο και από εκεί να περάσουν με μικρά σκάφη στην Ύδρα και στις Σπέτσες. Σίγουρα όταν θα μπει το Speed Cat I, θα υπάρξει πόλεμος τιμών και στα δρομολόγια από την ATTICA, έτσι ώστε πολεμήσει το νέο αντίπαλο στη γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

Τα νέα πλοία πότε είναι πιθανό να ξεκινήσουν τα δρομολόγια τους ?

Για τα παλαιά δελφίνια τι σχέδιο υπάρχει ?

Εύχομαι να αξιοποιηθούν, μπορεί να είναι παλιά αλλά εχουν την ιστορία τους!

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς και δημιουργούν νέα δεδομένα. Δε χρειάζεται παρά να αναφέρουμε τις συχνότατες βλάβες των δελφινιών. Μια ματιά στο αντίστοιχο τμήμα των φόρουμ αρκεί. Και για την AFD και για την HSW. 
όλα τα αλλά είναι άνευ λόγου και αιτίας γκρίνια τη στιγμή που γίνεται επιτέλους μια επένδυση στη γραμμή του Σαρωνικού.

Link to comment
Share on other sites

Νέα πλοία, νέες τεχνολογίες, αυτό κρατάμε. Στο φινάλε, ο Αργοσαρωνικός έχει πολλές επιλογές, συμβατικά, ταχύπλοα μικρά και μεγάλα, οδική πρόσβαση για τα πιο μακρινά, εποχιακές δρομολογήσεις για την Αίγινα.

Μακάρι να είχαν και άλλοι νησιωτικοί προορισμοί τέτοιο εύρος επιλογών.

Link to comment
Share on other sites

Παρέμβαση του δημάρχου κ. Γιάννη Ζορμπά για το πρωινό δρομολόγιο του ιπτάμενου δελφινιού προς Πειραιά.

Quote

Πρόβλημα εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν οι κάτοικοι του Αίγινας που λόγω της εργασίας τους, πρέπει να μετακινούνται καθημερινά στον Πειραιά, καθώς από την Δευτέρα 18 Ιανουαρίου δεν εκτελείται το καθημερινό, πρωινό δρομολόγιο, που εξυπηρετούσε σύμφωνα με εκτιμήσεις 15-20 επιβάτες.

Καθώς το θέμα παραμένει στάσιμο για σχεδόν δύο εβδομάδες, επιβάτες που επικοινώνησαν με το Aegina Portal ζήτησαν την παρέμβαση του δημάρχου κ. Γιάννη Ζορμπά, ώστε το ζήτημα που ταλαιπωρεί τόσους εργαζόμενους να βρει, ενδεχομένως, μία λύση.

Το Aegina Portal μετέφερε το ερώτημα των επιβατών στον κ. Ζορμπά την Παρασκευή, ο οποίος μετά από επικοινωνία με την εταιρία που εκτελούσε το πρωινό δρομολόγιο, απάντησε ότι η εταιρία έχει καταθέσει αίτημα για επιδότηση στο αρμόδιο υπουργείο και το αίτημα έχει εγκριθεί. Αυτό που εκκρεμεί είναι η έγκριση της δαπάνης από το Υπουργείο Οικονομικών, κάτι που υπολογίζει ότι ίσως γίνει αρχές Φεβρουαρίου. Σύμφωνα με την ίδια δήλωση ο κ. Ζορμπάς θα επικοινωνήσει για το θέμα αυτή την εβδομάδα τόσο με το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, όσο και με το Υπουργείο Οικονομικών.

Υπενθυμίζεται ότι για το ζήτημα στις 27 Ιανουαρίου κατέθεσε ερώτηση προς τον αρμόδιο υπουργό ο βουλευτής κ. Θοδωρής Δρίτσας με θέμα: "Επαναφορά του πρωινού δρομολογίου του Ιπτάμενου Δελφινιού στην Αίγινα"

Τέλος, στο σύστημα κρατήσεων έχουν δημοσιευθεί τα δρομολόγια της άλλης εταιρείας ιπταμένων, που δραστηριοποιείται στη γραμμή Αίγινα - Πειραιάς, από όπου φαίνεται ότι θα ξεκινήσει δρομολόγια στις 9 Φεβρουαρίου, με πρώτο δρομολόγιο από Αίγινα προς Πειραιά στις 8 το πρωί.

 

Link to comment
Share on other sites

Η ανάγκη προτεραιότητας, στην μετακίνηση οχημάτων με τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια της Αίγινας, όταν ο επιβάτης αντιμετωπίζει σοβαρό πρόβλημα υγείας.

Quote

Την ανάγκη να υπάρχει προτεραιότητα στην μετακίνηση των επιβατών, που αντιμετωπίζουν σοβαρό πρόβλημα υγείας και που πρέπει να ταξιδέψουν στον Πειραιά μαζί με τα αυτοκίνητά τους, έθεσε κάτοικος της Αίγινας που επικοινώνησε με το Aegina Portal. Σύμφωνα με όσα είπε, λόγω των συνθηκών που οφείλονται στην πανδημία, αρκετοί επιλέγουν να ταξιδεύουν μαζί με το αυτοκίνητό τους, ώστε στον Πειραιά να μην χρησιμοποιήσουν μέσα μαζικής μεταφοράς για να μετακινηθούν στην περιοχή που βρίσκεται ο γιατρός τους.

Αυτό όμως δεν είναι πάντα εφικτό, καθώς συχνά οι θέσεις των οχημάτων στα πλοία, που είναι περιορισμένες λόγω της εφαρμογής των υγειονομικών πρωτοκόλλων, κλείνουν από κρατήσεις λίγη μόλις ώρα μετά από τη δημοσίευση των δρομολογίων. Ρωτώντας, έμαθε ότι οι θέσεις κλείνουν πολύ γρήγορα κυρίως από κρατήσεις των οχημάτων, που εφοδιάζουν με προμήθειες την Αίγινα.

Λόγω του φόβου ότι δεν θα βρει θέση, για να μεταφέρει με το αυτοκίνητό της το σύζυγο της στο γιατρό, ώστε αυτός να κάνει την θεραπεία του την ημέρα και την ώρα που θα ειδοποιηθεί, αποφάσισε να μείνει στην Αθήνα, γεγονός που δημιουργεί πρόβλημα στην καθημερινότητά τους.

Το ερώτημα που προκύπτει είναι εάν θα μπορούσε να δοθεί προτεραιότητα στους επιβάτες, που πρέπει να ταξιδέψουν με τα οχήματά τους στον Πειραιά, λόγω σοβαρού προβλήματος υγείας.

Το Aegina Portal επικοινώνησε με την Saronic Ferries η οποία απάντησε ότι το σωστό θα ήταν να υπάρχει ραντεβού με τον γιατρό συγκεκριμένο και προγραμματισμένο, για να μπορεί και η Saronic Ferries να τους εξυπηρετεί πάντα. Ασχέτως αν το πλάνο φαίνεται γεμάτο εξ αρχής, δηλαδή αν 48 ώρες πριν ο επιβάτης έχει συγκεκριμένο ραντεβού, θα βρεθεί τρόπος να εξυπηρετηθεί κατά προτεραιότητα μέσω του τοπικού πράκτορα.
Τέλος, από το τοπικό πρακτορείο της ΑΝΕΣ, για το πλοίο "Άγιος Νεκτάριος", είπαν ότι δεν έχουν αντιμετωπίσει πρόβλημα πληρότητας 100% στα οχήματα.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Γιατί επενδύουν οι ακτοπλόοι στον Αργοσαρωνικό

Quote

Μεγάλοι όμιλοι, όπως η Attica, αλλά και ιδιώτες όπως οι κύριοι Αντώνης και Βασίλης Αγαπητός με την Alpha Lines  κάνουν επενδύσεις δείχνοντας σε όλους ότι έχουν βγει από την εσωστρέφεια της πανδημίας και κοιτάνε την επόμενη μέρα.

Το ενδιαφέρον είναι εστιασμένο στον Αργοσαρωνικό. Η Alpha Lines, με τη μεγάλη τεχνογνωσία που έχει η οικογένεια Αγαπητού στην ακτοπλοΐα, έκανε το πρώτο βήμα στοχεύοντας στις γραμμές του Αργοσαρωνικού. Η ιδιωτική επένδυση εν μέσω πανδημίας έγινε με ίδια κεφάλαια, χωρίς δανεισμό.

Ειδικότερα, η εταιρεία αγόρασε ταχύπλοο από Κροάτες. Πρόκειται για το «Speed Cat I» το οποίο μετασκευάζεται και ανακαινίζεται εξ ολοκλήρου στα Ελληνικά Ναυπηγεία Περάματος. Το ταχύπλοο είναι ναυπηγικής τεχνολογίας wave piercing και, σύμφωνα με τους ειδικούς, δεν «καβαλάει» το κύμα, όπως τα άλλα πλοία, αλλά το διαπερνά εξασφαλίζοντας σταθερότητα και ταχύτητα στην πλεύση. Έχει μετατραπεί σε eco friendly σκάφος, με διαχείριση της ηλεκτρικής ενέργειας ενώ τοποθετήθηκαν φίλτρα HEPA για τον κλιματισμό, όπως αυτά που χρησιμοποιούν στα αεροπλάνα και προσφέρουν πλήρη προστασία από τους ιούς. Επίσης, έχει δορυφορικό Iντερνετ, ανάμεσα στις άλλες προσφερόμενες παροχές.

Την άνοιξη θα ξεκινήσει με δύο καθημερινά δρομολόγια από Πειραιά για Πόρο – Yδρα – Σπέτσες, με μεταφορική ικανότητα 302 επιβατών και 12μελές πλήρωμα. Είναι γαλλικής ναυπήγησης ταχύπλοο του 2002. Έχει μήκος 42,8 μέτρα και πλάτος 10,6 μέτρα και αναπτύσσει τελική ταχύτητα 36 μίλια/ώρα και υπηρεσιακή 32 μίλια/ώρα.

Ο γιος του Αντώνη Αγαπητού, ο Βασίλης, πρόεδρος της εταιρείας, είναι η τρίτη γενιά της οικογένειας που ενεργοποιείται στην ακτοπλοΐα. Υπάρχει στρατηγική λογική πίσω από την επένδυση στον Αργοσαρωνικό. «Είναι το πιο αδικημένο κομμάτι της ακτοπλοΐας. Με την εξέλιξη των τελευταίων 15 ετών, ο ακτοπλοϊκός στόλος του Αργοσαρωνικού όχι μόνο δεν εξελίχθηκε, αλλά τουναντίον αποδρομολογήθηκαν και όσα καλά πλοία υπήρχαν.

Όλα τα καινούρια και τεχνολογικά προηγμένα πλοία δρομολογήθηκαν στις Κυκλάδες, με αποτέλεσμα το νησιωτικό σύμπλεγμα να γίνει διεθνής προορισμός, ενώ νησιά όπως η Υδρα, οι Σπέτσες και ο Πόρος έμειναν, συγκριτικά, πιο πίσω.

Το περασμένο καλοκαίρι, με την πανδημία παρούσα, αποδείχθηκε από τα στοιχεία ότι πρώτα σε προτίμηση ήταν οι κοντινοί νησιωτικοί προορισμοί, όπως τα τρία αυτά νησιά του Αργοσαρωνικού. Οπότε και αυτό το καλοκαίρι, που είναι πολλά υποσχόμενο για τον ελληνικό τουρισμό, οι κοντινοί προορισμοί θα έχουν την τιμητική τους», επισημαίνουν στελέχη του κλάδου με εμπειρία ετών. Δεν είναι τυχαίο επίσης ότι ο όμιλος Attica επέλεξε τον Αργοσαρωνικό για να δρομολογήσει τρία νεότευκτα καταμαράν από το 2022 αντικαθιστώντας τα γηρασμένα ιπτάμενα δελφίνια. Το συνολικό κόστος της επένδυσης ανέρχεται σε 21 εκατ. ευρώ και θα καλυφθεί από ίδια κεφάλαια και τραπεζικό δανεισμό. Η κατασκευή των τριών νέων πλοίων θα ξεκινήσει αμέσως μετά την υπογραφή της δανειακής σύμβασης και η παράδοσή τους αναμένεται εντός του α’ τετραμήνου του 2022.

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...