Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

On 25/10/2017 at 10:21 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

Με τον Φοίβο και τον Αχαιό εκτός δρομολογίων από τις 12 Νοέμβριου καθώς και το Ποσειδών Ελλάς λόγω της μηχανικής βλάβης σημαίνει ότι από τις 13 Νοέμβριου θα μείνει στη γραμμή του Σαρωνικού, το Απόλλων Ελλάς και το Άγιος Νεκτάριος Αίγινας. Όποτε δεν θα έχουμε αυτό από τότε δρομολόγια για Μέθανα Πόρο μέχρι τον Ιανουάριο αλλά και για Αγκίστρι (με συμβατικό) μέχρι να επιστρέψει το Ποσειδών Ελλάς!!!

Για τα Μέθανα Πόρο δεν θα έχουν δρομολόγιο με το συμβατικό μέχρι τις 7/1/18, που η κοινοπραξία Σαρωνικου θα έχει ξανά δύο συμβατικά πλοία στη γραμμή.  Τώρα για το Αγκίστρι λένε για τις 11 Δεκεμβρίου, που είναι η νέα ημερομηνία επιστροφής του Ποσειδών Ελλάς. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Με την επιστροφή του Ποσειδών Ελλάς, αν θελήσει η ΚΠΣ μια χαρά μπορεί να εξυπηρετήσει όλους τους προορισμούς, πραγματοποιώντας έστω για δύο μόνο φορές την εβδομάδα το δρομολόγιο Πειραιάς - Αίγινα - Αγκίστρι - Μέθανα - Πόρος, όπως έγινε και πριν λίγα χρόνια.

Link to comment
Share on other sites

Κάθε Τετάρτη έκπτωση 50% για τους κατοίκους του Πόρου και της Τροιζηνίας – Μεθάνων από την HSW για το διάστημα 21/11/17 έως 31/12/17.

Quote

Σύμφωνα με ανακοίνωση του Δημάρχου Πόρου Γιάννη Δημητριάδη, δεκτό έγινε από την Hellenic Seaways το αίτημα των δημάρχων Πόρου και Τροιζηνίας – Μεθάνων για μειωμένες τιμές εισιτηρίων στους κατοίκους των δύο δήμων.

Σύμφωνα με επιστολή της HSW, 50% έκπτωση σε όλους τους κατοίκους των Δήμων Πόρου και Τροιζηνίας – Μεθάνων θα παρέχει στο εξής η εταιρία Hellenic Seaways κάθε Τετάρτη στο πρωινό δρομολόγιο προς Πειραιά (07:40) και στο απογευματινό από Πειραιά (17:00) και όσο δεν υπάρχει στην γραμμή συμβατικό πλοίο.

Η σχετική απόφαση της εταιρίας ελήφθη σε ανταπόκριση κοινής επιστολής που τής απέστειλαν οι Δήμαρχοι των δύο Δήμων, Γιάννης Δημητριάδης και Κώστας Καραγιάννης, οι οποίοι και υπέβαλαν το σχετικό αίτημα.

Οι δύο Δήμοι ευχαριστούν την εταιρία για την άμεση ανταπόκρισή της στο εύλογο αίτημα τους.

Δείτε το σχετικό έγγραφο:

23658777_825864574259515_5144397464332615288_n.jpg

Link to comment
Share on other sites

Αίτημα του Αντιπεριφερειάρχη Νήσων προς την Hellenic Seaways για δρομολόγηση του FC6 στη θέση του FC5 μετά τις 15/12 με ευχαριστίες εκ των προτέρων για την αποδοχή του αιτήματος. Αναπαραγωγή από τη Φωνή της Ύδρας:

Quote

Σήμερα 28/11/17 ο Αντιπεριφερειάρχης Νήσων Παναγιώτης Χατζηπέρος απηύθυνε αίτημα προς την εταιρεία Hellenic Seaways σχετικά με τη δυνατότητα χρησιμοποίησης του ΦΛΑΪΝΓΚ ΚΑΤ 6 για την περίοδο από 16 Δεκεμβρίου 2017 έως 16 Φεβρουαρίου 2018, προκειμένου να εξυπηρετηθεί καλύτερα η γραμμή του Αργοσαρωνικού (Πόρος-Ύδρα-Σπέτσες) όταν δεν θα λειτουργεί το ΦΛΑΪΝΓΚ ΚΑΤ 5.

Ευχαρίστησε δε εκ των προτέρων την εταιρεία, γιατί πιστεύει ότι η καλή συνεργασία θα έχει και συνέχεια με την αποδοχή του εν λόγω αιτήματος

(Οκ, μη δουλευόμαστε μεταξύ μας βρε παιδιά...)

Link to comment
Share on other sites

On 11/30/2017 at 10:43 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

Έτσι και αλλιώς αυτό είναι προγραμματισμένο να γίνει πριν από την επιστολή του αντιπεριφερειάρχη!

Αν και είχα ποστάρει το σχετικό πριν το ποστ για το FC6, Εξ ου και το να μη δουλευόμαστε μεταξύ μας (με τα ψιλά γράμματα).
Ειδικά όταν ο ΑΠ έχει και μια έμμεση "σύνδεση" με την HSW ;-)

Link to comment
Share on other sites

Τώρα που θα ξεκινήσει δρομολόγια το Ποσειδών Ελλάς ξεκινάνε ξανά τα δρομολόγια προς το Αγκίστρι με συμβατικό πλοίο, όπου θα γίνονται 4 δρομολόγια την εβδομάδα, (Πέμπτη στις 15:30, Παρασκευή στις 10:30 και Σάββατο Κυριακή στις 10:45

Link to comment
Share on other sites

Ερώτηση με θέμα “Ακτοπλοϊκή σύνδεση Πειραιά, Μεθάνων και νησιών Αργοσαρωνικού” κατέθεσε η Βουλευτίς του ΣΥΡΙΖΑ Ελένη Σταματάκη, προς τον Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιώτικής Πολιτικής. Την Ερώτηση συνυπογράφουν 29 ακόμη Βουλευτές. Δημοσιεύουμε την Ερώτηση, καθώς και την απάντηση του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής.

Quote

“Ο Δήμος Τροιζηνίας – Μεθάνων βρίσκεται στο βορειοανατολικό τμήμα της Πελοποννήσου και ανήκει διοικητικά στην Περιφέρεια Αττικής. Για την πρόσβαση στα Μέθανα, δεν υπάρχει σύνδεση με ΚΤΕΛ και ακτοπλοϊκά συνδέεται από πλοία της Κοινοπραξίας Πλοίων Σαρωνικού. Το λιμάνι των Μεθάνων ενώνει την ευρύτερη περιοχή της Τροιζηνίας και του Γαλατά, με την Αίγινα και το Αγκίστρι, για τη μεταφορά εμπορευμάτων, πολιτών που εξυπηρετούνται από Υπηρεσίες της Περιφέρειας Αττικής, αλλά και αθλητικών ομάδων, οι οποίες δηλώνουν ως έδρα τους τα Μέθανα, για αγώνες στο κλειστό γήπεδο Μεθάνων.
Στην ανακοίνωση των δρομολογίων της Κοινοπραξίας Πλοίων Σαρωνικού, για την περίοδο επτά (7) έως δεκατρείς (13) Οκτωβρίου, παρατηρήθηκε διακοπή της ακτοπλοϊκής σύνδεσης Πειραιά – Μεθάνων, από τη Δευτέρα έως την Πέμπτη. Σύμφωνα με την ενημέρωση του Δήμου Τροιζηνίας – Μεθάνων, υπάρχει επίσης πρόθεση της Κοινοπραξίας να καταργήσει εντελώς τα δρομολόγια κατά τους χειμερινούς μήνες, ξεκινώντας από το Νοέμβριο.
Η είδηση αυτή έχει προκαλέσει ανησυχία και αντιδράσεις σε όλες τις παραγωγικές δυνάμεις του Δήμου Τροιζηνίας – Μεθάνων, οι οποίες θα υποστούν άμεσες συνέπειες, εάν τελικά πάψει η σύνδεση της περιοχής, με τον Πειραιά και τα νησιά του Αργοσαρωνικού.
Επειδή το λιμάνι των Μεθάνων είναι ένα κομβικό σημείο για τη σύνδεση της ευρύτερης περιοχής της Τροιζηνίας και του Γαλατά, με τον Πειραιά και τα νησιά του Αργοσαρωνικού.
Επειδή δεν υπάρχει δυνατότητα οδικής πρόσβασης, αφού το ΚΤΕΛ συνδέεται μόνο με το Γαλατά και δεν υπάρχει αστική συγκοινωνία, για τα Μέθανα και τα υπόλοιπα χωρία.
Επειδή βούληση της Κυβέρνησης είναι η υλοποίησης πολιτικών, που θα εξασφαλίζουν ισότιμη πρόσβαση των πολιτών νησιώτικών περιοχών σε υπηρεσίες και αγαθά, με κόστος αντίστοιχο με αυτό των κατοίκων της ηπειρωτικής Ελλάδας, με ταυτόχρονη παροχή ποιοτικής διασύνδεσης με την ενδοχώρα και τα υπόλοιπα νησιά.
Ερωτάται ο κ. Υπουργός:
1. Τι προτίθεται να κάνει ώστε να μην υποχωρήσει η Κοινοπραξία Πλοίων Σαρωνικού σε κατάργηση της σύνδεσης των Μεθάνων με τον Πειραιά;
2. Μέσω της πρωτοβουλίας, που έχει εξαγγείλει το Υπουργείο, για εκπόνηση σχετικής μελέτης για την εξέταση του κόστους μεταφοράς ανθρώπων και προϊόντων, σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Αιγαίου, εξετάζεται η ιδιαιτερότητα του Δήμου Τροιζηνίας – Μεθάνων και η περίπτωση βελτίωσης και επέκτασης της σύνδεση του με τον Πειραιά και τα νησιά του Αργοσαρωνικού;”
Στην απάντηση του ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιώτικής Πολιτικής Παναγιώτης Κουρουμπλής αναφέρει:

“Σε απάντηση της εν θέματι Ερώτησης, σύμφωνα με το ισχύον θεσμικό πλαίσιο που διέπει τις θαλάσσιες ενδομεταφορές στη χώρα μας [(Κανονισμός (ΕΟΚ) αριθ. 3577/92 και ν. 2932/2001 (Α΄ 145)], οι πλοιοκτήτριες εταιρείες δρομολογούν τα πλοία τους σε γραμμές της επιλογής τους, σύμφωνα με την ελεύθερη επιχειρηματική τους πρωτοβουλία.

Ο ρόλος της Πολιτείας περιορίζεται στον έλεγχο των προβλεπόμενων προϋποθέσεων δρομολόγησης και παρεμβαίνει για λόγους δημοσίου συμφέροντος, μόνο στις περιπτώσεις που η ελεύθερη αγορά δεν εξασφαλίζει το απαιτούμενο επίπεδο εξυπηρέτησης, με τη δραστηριοποίηση όλων των πλοίων που είναι σε διαθεσιμότητα, με το μέγιστο αριθμό δρομολογίων και κυρίως με τη σύναψη συμβάσεων ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας, προκειμένου να επιτευχθεί και να διασφαλιστεί η κοινωνικοοικονομική συνοχή και ανάπτυξη των νησιωτικών περιοχών της χώρας.

Κατά την τρέχουσα δρομολογιακή περίοδο, τα Μέθανα συνδέονται ακτοπλοϊκώς με τον λιμένα Πειραιά και με τους λιμένες Αίγινας και Πόρου με επιβατηγά – οχηματαγωγά (Ε/Γ-Ο/Γ) πλοία της Κοινοπραξίας Πλοίων Σαρωνικού. Συγκεκριμένα, κατά τη χειμερινή περίοδο (μέχρι και την 29η/03/2018), θα εκτελούνται δύο (2) δρομολόγια την εβδομάδα (κάθε Παρασκευή και Κυριακή), πλην του χρονικού διαστήματος από 13-11-2017 έως 31-12-2017, που δεν θα εκτελούνται δρομολόγια προς Μέθανα.

Κατά τη λοιπή δρομολογιακή περίοδο, μέχρι 31/10/2018, θα εκτελούνται καθημερινά από δύο (2) έως και έξι (6) δρομολόγια την εβδομάδα. Επισημαίνεται ότι τα πλοία που δραστηριοποιούνται στη γραμμή διακόπτουν τα δρομολόγια τους εναλλάξ, προκειμένου να πραγματοποιήσουν τις προβλεπόμενες από τον νόμο ακινησίες τους, για την εκτέλεση εργασιών ετήσιας επιθεώρησης και συντήρησης. Για την καλύτερη εξυπηρέτηση της γραμμής Πειραιά- Αργοσαρωνικού και σε ικανοποίηση αιτήματος των Δήμων Σπετσών, Ύδρας, Τροιζηνίας και Μεθάνων, επαναδρομολογήθηκε από την 3 η /11/2017 το Ε/Γ-ΚΑΤΑΜΑΡΑΝ FLYING CAT 5, το οποίο εκτελεί από κοινού δρομολόγια με τα Ε/Γ-Υδροπτέρυγα πλοία της ίδιας εταιρείας.

Σημειώνεται δε ότι, για τη βέλτιστη εξυπηρέτηση των συγκοινωνιακών αναγκών, είναι δυνατό να εγκρίνονται τυχόν αιτήματα των δραστηριοποιούμενων στην ανωτέρω γραμμή πλοιοκτητριών εταιρειών για εκτέλεση πρόσθετων δρομολόγιων ή τροποποιήσεις των ήδη εγκεκριμένων δρομολογίων με απόφαση του Κεντρικού Λιμενάρχη Πειραιά.

Σημειώνεται ότι τα Μέθανα, ως ηπειρωτικός λιμένας, δεν εντάσσεται στις διατάξεις του ν. 2932/2001, καθώς συνδέεται με άλλον ηπειρωτικό λιμένα (Πειραιάς), όπου υπάρχει εναλλακτική επικοινωνία δια ξηράς. Για την καλύτερη ακτοπλοϊκή σύνδεση Μεθάνων δεσμεύτηκε μετά από σύσκεψη υπό τον κ. Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, με τους Δημάρχους Μεθάνων, Σπετσών, Τροιζηνίας και Πόρου ο εκπρόσωπος της εταιρείας HSW να εξετάσει θετικά το αίτημα περισσότερων προσεγγίσεων, είτε με συμβατικά είτε με ταχύπλοα πλοία.

Τέλος υπογραμμίζεται ότι το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την καλύτερη εξυπηρέτηση των κατοίκων και των παραγωγικών τάξεων της νησιωτικής και ηπειρωτικής χώρας και εξετάζει θετικά κάθε επιχειρηματική πρωτοβουλία και πρόταση που στοχεύει στην αύξηση της προσφοράς και την αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών.”

 

Edited by proud_ionian
βουλευτίς, αντε βουλευτίνα. ακου βουλευτρια
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Το Απόλλων Ελλάς θα εκτελέσει έκτακτο δρομολόγιο από Πειραιά προς Αίγινα 19.30 με επιστροφή από Αίγινα προς Πειραιά 21.15, λόγω της βλάβης του Ποσειδών Ελλάς

Ενώ τα αυριανά δρομολόγια θα γίνουν από το Απόλλων Ελλάς (7:20, 10:30 (αντί για 10:00), 13:30 & 17:30 από το Πειραιά, ουσιαστικά δεν θα γίνει μόνο το δρομολόγιο στις 15:30 από Πειραιά. Από την Αίγινα θα γίνουν στις 9:00, 12:00, 15:00 & 19:00, ουσιαστικά δεν θα γίνει μόνο το δρομολόγιο στις 17:15 από Αίγινα.

Link to comment
Share on other sites

Άκουγεται έντονα ότι παντόφλα από τη γραμμη Ρίο Αντίρριο έχει δείξει ενδιαφέρον για να δρομολογηθει στη γραμμή Πειραιά Σουβαλα Αγκίστρι. Ακόμα δεν έχει κατατεθεί το αίτημα αλλά η παντόφλα που έχει δείξει το ενδιαφέρον είναι το Παντανασσα.

Link to comment
Share on other sites

Ερώτηση 22 βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ με πρώτη ερωτώσα τη βουλευτή Πειραιά και Νήσων Ελένη Σταματάκη, κατατέθηκε στις 29 Ιανουαρίου 2018, προς τον κ. Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής με θέμα την «Ανάγκη περαιτέρω βελτίωσης της ακτοπλοϊκής σύνδεσης Δήμων Αργοσαρωνικού».

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Η απάντηση του Υπουργού για την ερώτηση των βουλευτών:
 

Quote

Σε απάντηση της εν θέματι ερώτησης ... γνωρίζουμε ότι για την τρέχουσα δρομολογιακή περίοδο, ήτοι από την 1η-11-2017 μέχρι και την 31η-10-2018 έχουν δρομολογηθεί από το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και εκτελούν δρομολόγια στις γραμμές Πειραιά – Αργοσαρωνικού (Αίγινα – Αγκίστρι – Πόρο – Ύδρα – Ερμιόνη – Σπέτσες – Πόρτο Χέλι) συνολικά οκτώ (8) επιβατηγά-ταχύπλοα (Ε/Γ-ΤΑΧ) πλοία. Συγκεκριμένα,:

° για την περίοδο από 1η-11-2017 μέχρι 31η-10-2018 τα επιβατηγά–υδροπτέρυγα (Ε/Γ-Υ/Γ) «ΦΛΑΪΝΓΚ ΝΤΟΛΦΙΝ ΑΘΗΝΑ», «ΦΛΑΪΝΓΚ ΝΤΟΛΦΙΝ XVII», «ΦΛΑΪΝΓΚ ΝΤΟΛΦΙΝ XVIII» και «ΦΛΑΪΝΓΚ ΝΤΟΛΦΙΝ XXIX»

° από 25-5-2018 μέχρι 30-9-2018 το επιβατηγό–καταμαράν (Ε/Γ-ΚΑΤ) «ΦΛΑΪΝΓΚ KAT 3»

° από 5-4-2018 μέχρι 10-4-2018 και από 1-6-2018 έως 30-9-2018 το Ε/Γ-ΚΑΤ «ΣΟΥΠΕΡ ΤΖΕΤ»

° από 16-12-2017 μέχρι 31-10-2018 το Ε/Γ-ΚΑΤ «ΦΛΑΪΝΓΚ KAT 6»

° από 30-4-2018 μέχρι 31-5-2018 και από 1-10-2018 μέχρι 28-10-2018 το Ε/Γ-ΤΑΧ «ΣΙΦΝΟΣ ΤΖΕΤ».

.....

Ειδικότερα, η ακτοπλοϊκή εξυπηρέτηση του Πόρου από τον λιμένα Πειραιά και η σύνδεση με τον λιμένα Αίγινας, κατά την τρέχουσα δρομολογιακή περίοδο, καλύπτεται με επιβατηγά – οχηματαγωγά (Ε/Γ-Ο/Γ) πλοία της Κοινοπραξίας Πλοίων Σαρωνικού (Ε/Γ-Ο/Γ «ΦΟΙΒΟΣ», «ΠΟΣΕΙΔΩΝ ΕΛΛΑΣ», «ΑΠΟΛΛΩΝ ΕΛΛΑΣ»), τα οποία κατά τη χειμερινή περίοδο (και συγκεκριμένα για το διάστημα μέχρι και την 29η-3-2018) θα εκτελούν δύο δρομολόγια την εβδομάδα (κάθε Παρασκευή και Κυριακή) και κατά την λοιπή δρομολογιακή περίοδο από 30η-3-2018 μέχρι 31η-10-2018 θα εκτελούν καθημερινά από δύο έως και έξι δρομολόγια την εβδομάδα με επιστροφή. Επιπρόσθετα, το νησί του Πόρου συνδέεται ακτοπλοϊκώς με την ηπειρωτική Ελλάδα από τον λιμένα Γαλατά με καθημερινά δρομολόγια ανά τριάντα λεπτά από πέντε Ε/Γ-Ο/Γ πλοία.

Tο νησί της Ύδρας δεν διαθέτει οδικό δίκτυο και κατά συνέπεια δεν δύναται να αποβιβάζονται επιβατηγά και φορτηγά οχήματα. Δρομολόγια πραγματοποιούνται από Ε/Γ- Υ/Γ και Ε/Γ- ΚΑΤ πλοία καθημερινά από Πειραιά, συνδέοντας ταυτόχρονα την Ύδρα με τα νησιά των Σπετσών και του Πόρου. Καθ’ όλη τη διάρκεια της περιόδου εκτελούνται από τρία έως και δεκαέξι δρομολόγια καθημερινά. Σημειώνεται ότι Ε/Γ-Ο/Γ πλοία συμβατικού τύπου δεν προσεγγίζουν στην Ύδρα από το 2007. Επίσης, η Ύδρα συνδέεται με την ηπειρωτική Ελλάδα, εκτός του Πειραιά με τρία ακόμα λιμάνια, του Πορτοχελίου, της Ερμιόνης και του Μετοχίου. Η σύνδεση με τα δύο πρώτα λιμάνια γίνεται με Ε/Γ- ΤΑΧ πλοία και ένα Ε/Γ πλοίο, ενώ με τον τρίτο λιμένα συνδέεται με δύο Ε/Γ πλοία, τα οποία εκτελούν καθημερινά από τέσσερα έως δεκατέσσερα δρομολόγια.

Το νησί των Σπετσών επιπρόσθετα συνδέεται ακτοπλοϊκώς με τον ηπειρωτικό λιμένα ΚΟΣΤΑ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ με ένα Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο, το οποίο εκτελεί καθημερινά από τέσσερα έως πέντε δρομολόγια για την μεταφορά επιβατικών και φορτηγών οχημάτων. Τα ανωτέρω πλοία διακόπτουν τα δρομολόγιά τους εναλλάξ προκειμένου να πραγματοποιήσουν την προβλεπόμενη από τον νόμο ακινησία για εργασίες ετήσιας επιθεώρησης. Πλέον των ανωτέρω, επισημαίνεται ότι για τη βέλτιστη εξυπηρέτηση των συγκοινωνιακών αναγκών δύνανται να εγκρίνονται τυχόν αιτήματα των δραστηριοποιούμενων στην ανωτέρω γραμμή πλοιοκτητριών εταιρειών για εκτέλεση πρόσθετων δρομολογίων ή τροποποιήσεις των ήδη εγκεκριμένων δρομολογίων με απόφαση του Κεντρικού Λιμενάρχη Πειραιά. Το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την καλύτερη ακτοπλοϊκή εξυπηρέτηση των νησιών και εξετάζει θετικά κάθε επιχειρηματική πρωτοβουλία και πρόταση που στοχεύει στην αύξηση της προσφοράς και την αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών.

 

Δεν μπορώ να πω πως δεν γέλασα... Ειδικά με τα δύο Ηλιόπλοια που αναφέρει

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Ερώτηση της βουλευτής Α΄ Πειραιώς και Νήσων για τα δρομολόγια της Σουβαλας

Quote

Σοβαρότατο πρόβλημα με την κατακόρυφη μείωση της κίνησης και των επισκεπτών της Αίγινας αλλά και την υποβάθμιση της περιοχής, έχει προκύψει εξαιτίας της διακοπής του δρομολογίου Πειραιά-Σουβάλα (Αίγινας) και Σουβάλα-Πειραιά, όπως επισημαίνεται σε ερώτηση που έχουν καταθέσει, προς τον υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, με πρώτη υπογράφουσα τη βουλευτή Α΄ Πειραιώς και Νήσων, Γεωργία Γεννιά. Στην ίδια ερώτηση σημειώνεται ότι, εξαιτίας αυτής της απόφασης έχει προκύψει, μεταξύ άλλων, μείωση των οικονομικών εσόδων για τους τοπικούς επαγγελματίες.

Κατόπιν τούτου, ο αρμόδιος υπουργός ερωτάται τι προτίθεται να κάνει με το θέμα και εάν πρόκειται να προχωρήσει στις απαραίτητες ενέργειες για την επαναδρομολόγηση του πλοίου στη γραμμή Πειραιά-Σουβάλα και Σουβάλα-Πειραιά.


Ακολουθεί αναλυτικά η σχετική ερώτηση.
«Το 2016 δρομολογήθηκε ανοικτό πλοίο που εκτελούσε δρομολόγια Πειραιά-Σουβάλα (Αίγινας) και Σουβάλα-Πειραιά. Αυτό είχε συντείνει στην οικονομική ανάταση και την τουριστική ανάπτυξη όλης της βορειοανατολικής πλευράς του νησιού της Αίγινας, καθώς είχε αυξηθεί κατά πολύ η προσβασιμότητα και η επισκεψιμότητα.

Δυστυχώς πέρυσι σταμάτησε το εν λόγω δρομολόγιο. Το γεγονός αυτό είχε ως συνέπεια την κατακόρυφη μείωση της κίνησης και των επισκεπτών, με αποτέλεσμα την υποβάθμιση της περιοχής και τη μείωση των οικονομικών εσόδων για τους τοπικούς επαγγελματίες.

Οι περιοχές μάλιστα του βορειοανατολικού τμήματος του νησιού, δηλαδή το Βαθύ, ο Μεσαγρός και η Κυψέλη, στερούνται επιπλέον και χερσαίας συγκοινωνιακής γραμμής, γεγονός που επιτείνει το πρόβλημα πρόσβασης.
Για τους ανωτέρω λόγους και επειδή σύσσωμοι οι κάτοικοι, οι παραθεριστές, οι Επαγγελματικές Ενώσεις, οι Σύλλογοι Ξενοδόχων, οι Δημοτικές Κοινότητες του Βαθέος, του Μεσαγρού και της Κυψέλης και η Δημοτική Αρχή της Αίγινας απευθύνουν έκκληση και αίτημα όπως επαναδρομολογηθεί ανοικτό ή κλειστό οχηματαγωγό πλοίο στην συγκεκριμένη γραμμή.
Ερωτάται ο αρμόδιος Υπουργός:
1) Τί προτίθεται να πράξει για το εν λόγω ζήτημα, και
 
2) Εάν πρόκειται να προβεί άμεσα στις ενδεδειγμένες ενέργειες προκειμένου να επαναδρομολογηθεί οχηματαγωγό πλοίο ανοικτού ή κλειστού πλοίου στη γραμμή Πειραιά-Σουβάλα και Σουβάλα-Πειραιά».

 

Link to comment
Share on other sites

Δέν πηγαίνει πλέον το ΟΣΙΟΣ ΔΑΥΙΔ στην Σουβάλα;

Επίσης αυτό το περίφημο ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ ΑΙΓΙΝΗΣ (πρώην ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ) το οποίο έκανε την γραμμή Πειραιάς-Σουβάλα-Αγία Μαρίνα επί αρκετά χρόνια,τί απέγινε;Εξηφανίσθη υπό τών εξωγηίνων; :)

 

Link to comment
Share on other sites

Το ΟΣΙΟΣ ΔΑΥΙΔ εχει παει από περυσι στην Κερκυρα και λεγεται ΜΕΝΕΚΡΑΤΗΣ.Ουτε περυσι ηταν στο Σαρωνικο

Το ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ ΑΙΓΙΝΗΣ είναι από το Σεπτεμβριο στο ναυπηγειο του Μπεκρη στη Σαλαμινα.Λογικα θα βγει καλο Μαιο Ιουνιο,οπως κάθε χρονο και αν θα πηγαινει Σουβαλα και όχι μονο Αγία Μαρίνα

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Απόψε τα Αχαιός και Ποσειδών Ελλάς θα διανυκτερεύσουν στην Αίγινα, ενώ το Φοίβος στον Πόρο, ώστε να πραγματοποιήσουν αύριο τις επιστροφές προς Πειραιά, λόγω της απεργίας της Πρωτομαγιάς.

Link to comment
Share on other sites

Το Ποσειδών Ελλάς νομίζω ότι θα διανυκτερεύσει στο Αγκίστρι και όχι στην Αίγινα, γιατί θα ξεκινήσει το δρομολόγιο του από το Αγκίστρι. Εκτός εάν μείνει στην Αίγινα το βράδυ και πάει αύριο στο Αγκίστρι κάποια στιγμή.

Link to comment
Share on other sites

Ναι, θα διανυκτερεύσει στην Αίγινα και αύριο στις 17:40 θα κάνει Αίγινα - Αγκίστρι και μετά θα ξεκινήσει κανονικά στις 18:20 Αγκίστρι - Αίγινα - Πειραιάς

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...