Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Ναι αλλα και πάλι δεν θα ήταν λογικό να περαστούν τα δρομολόγια των flying dolphin και κάποιο απο αυτά να αντικατασταθεί απο το flyingcat 2 αν τελικά δεν πουληθεί η δεν έχει ήδη πουληθεί? :huh:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ας ευχηθούμε να κατεβάσει και τις τιμές διότι παρά την οικονομική κρίση δεν έχουν μειωθεί καθόλου οι τιμές (70 ευρώ για ταξίδι με επιστροφή δεν είναι και λίγα) και δεν έχεις και την δυνατότητα να πας και διαφορετικά. :P

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Δυστυχώς η αποδρομολόγηση του FC2 και η μη αντικατάσταση του ή συμπλήρωση δρομολογίων έχει δημιουργήσει έντονο πρόβλημα στη σύνδεση Πόρου - Ύδρας και Σπετσών. Οι ακυρώσεις κρατήσεων στα ξενοδοχεία, επειδή δεν υπάρχει διαθεσιμότητα εισιτηρίων είναι σύνηθες φαινόμενο.

Οι Δήμαρχοι των νησιών αυτών έστειλαν μια κοινή επιστολή στη HSW. Επίσης το Ελληνικό Δίκτυο Μικρών Νησιών έρχεται σε επαφές για την επίλυση του προβλήματος.

Όλα αυτά ενώ έχει περάσει το μεγαλύτερο μέρος της τουριστικής σεζόν. Δυστυχώς, οι αντιδράσεις έγιναν πολύ καθυστερημένα (από τους Δημάρχους τουλάχιστον) και η οικονομική ζημιά που προκλήθηκε στους επαγγελματίες, είναι σημαντική. Ειδικά σε μια δύσκολη χρονιά όπως η φετινή

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά ακυρώσαμε σαν παρέα 10ήμερη κράτηση σε ξενοδοχείο στις Σπέτσες επειδή δεν βρίσκαμε εισητήρια με κάποιο flying cat!! Ένα μήνα πριν ψάχναμε να βρουμε εισητήρια και το σύστημα κρατήσεων δεν έβγαζε καθόλου δρομολόγια και όταν τους καλούσα δεν μπορούσαν να μου κλείσουν όυτε τότε!!! Απαράδεκτο

Link to comment
Share on other sites

ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ;

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΥΤΕ 1 ΕΙΣΗΤΗΡΙΟ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΑΠΟ ΥΔΡΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 12 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ (2 ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ FC1&4F/DS)

ΕΛΕΟΣ!!! ΝΕΕ ΥΠΟΥΡΓΕ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ-ΑΝΤΙ ΝΑ ΚΑΒΑΛΑΣ ΤΟ ΠΑΤΜΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΣΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΦΗΝΕΙΣ ΤΟ ΣΑΡΩΝΙΚΟ ΣΤΟ ΕΛΕΟΣ ΤΟΥ ΜΟΝΟΠΩΛΙΟΥ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΑΥΓΟΥΣΤΟ.ΚΑΒΑΛΑ ΕΝΑ ΔΕΛΦΙΝΙ ΚΑΙ ΔΩΣΕ ΛΥΣΗ.ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΑΚΑΛΟΚΑΙΡΑ ΡΟΜΠΑ ΣΤΗΝ ΕΕ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΤΩΝ ΔΗΜΑΡΧΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΤΩΝ ΝΗΣΙΩΝ.

ΔΩΣΕ ΕΝΤΟΛΗ ΓΙΑ ΕΚΤΑΚΤΟ ΜΕ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ 3 ΣΥΜΒΑΤΙΚΑ ΠΟΥ ΕΜΕΙΝΑΝ. ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΤΑΞΙΔΙΩΤΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΟΔΙΚΩΣ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΜΕΤΟΧΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΜΕ ΤΟ ΥΔΡΑ CAT H ME TAXI. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΚΩΣΤΗ.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Ομολογώ πως δέν καταλαβαίνω αυτήν την σταδιακή "απομείωση" τού Σαρωνικού από τίς ακτοπλοϊκές εταιρίες και τον "αυτοεγκλεισμό" τους στο Πειραιάς-Αίγινα γιά τα εναπομείναντα στην γραμμή συμβατικά τους πλοία.Δέν έχει όλος ο κόσμος αυτοκίνητο γιά να πηγαίνη μέχρι τον Γαλατά,το Μετόχι ή την Κόστα ώστε να περάση απέναντι στά νησιά-αλλά κι'όσοι έχουν,δέν αποφασίζουν εύκολα να κάνουν αυτήν την διαδρομή,λόγω τού κόστους τής βενζίνης.Από την άλλη,οι τιμές στά ταχύπλοα παραμένουν στα ύψη,ωσάν να είχαν κι'αυτές πτερύγια :D και κανείς δέν δίνει εύκολα πενηντάρια κι'εβδομηντάρια γιά να πάη μονοήμερη στον Πόρο ή στίς Σπέτσες.Πέραν αυτού,υπάρχουν και οι τουρίστες που θέλουν να πάνε στά νησιά αυτά και οι οποίοι δέν είναι όλοι απόγονοι τού Sorosz και τού Gates γιά να'ρχωνται με τα κότερά τους.

Ισως η πώληση τού Νεφέλη έπρεπε να μην είχε γίνει-τουλάχιστον όχι στην μέση τού καλοκαιριού.Μπορεί μέν η προσφορά τών Βενεζολάνων να ήταν ελκυστική γιά την HSW,αλλά άν αύριο έρθουν και τίποτε Βραζιλιάνοι,Νικαραγουανοί και λοιποί και κάνουν εξ ίσου ελκυστικές προσφορές γιά τα υπόλοιπα βαπόρια,τί θα γίνη;Θα μείνουν τα νησιά τού Σαρωνικού χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση με τον Πειραιά;

Edited by Hastaroth
Link to comment
Share on other sites

ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ;

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΥΤΕ 1 ΕΙΣΗΤΗΡΙΟ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΑΠΟ ΥΔΡΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 12 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ (2 ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ FC1&4F/DS)

Από πού προκύπτει αυτό??? Και στα 6 δρομολόγια εκείνης της ημέρας υπάρχουν διαθέσιμα εισιτήρια, όπως μπορεί οποιοσδήποτε να διαπιστώσει αυτή τη στιγμή από το online booking της hsw.

Link to comment
Share on other sites

Orestis έχεις απόλυτο δίκιο.Υπάρχουν εισιτήρια.Ζητώ ταπεινά συγνώμη.

Αυτά τα .αμό.ια τα ΜΜΕ με παρασύρανε με τα δήθεν live ρεπορτάζ και είπα να βοηθήσω.

Αλλά το πρόβλημα είναι υπαρκτό.

Πούναι τα χρόνια τα παλιά να ταξιδέψει πάλι

ο ΘΡΥΛΟΣ του Σαρωνικού το ΘΡΥΛΙΚΟ ΜΥΚΗΝΑΙ

με καπετάνιο τον τρανό, της γέφυρας καμάρι

Δημήτρη τον φωνάζανε,μα οι γυναίκες Μίμη.

.........και πριν αλέκτωρ λαλήσει τρις...ελάλησε η συνιστώσα Θ.Δρίτσας τουΣΥΡΙΖΑ

...άντε Κωστή να τις εκατοστήσεις,,,,

στο www.marinews.gr

Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημα με την έλλειψη εισιτηρίων είναι δεδομένο κάθε Σ/Κ. Π.χ. την επόμενη Κυριακή 22 του μήνα είναι όλα φουλ ήδη. Βέβαια ένα ρόλο σε αυτό παίζει η "εικονική" κράτηση που κάνουν τα τοπικά πρακτορεία για να εξυπηρετούν τους πελάτες τους.

Το Μετόχι αποτελεί σωτήρια λύση για την Ύδρα, ειδικά φέτος. Η λειτουργία του parking βέβαια αυξάνει το κόστος (5€/ ημερολογιακή ημέρα, άρα Παρασκευή βράδυ με Κυριακή μεσημέρι είναι 15 € για παράδειγμα). Τα Freedom και βέβαια τα θαλάσσια ταξί (που σε περίπτωση 5 ατόμων είναι περίπου το ίδιο κόστος) εξυπηρετούν αδιάκοπα, σε ένα ντόκο ακατάλληλο και με προβλήματα.

Ο θ. Δρίτσας είναι μακράν ο βουλευτής που έχει κάνει τις περισσότερες ερωτήσεις στη Βουλή για το θέμα σύνδεσης του Σαρωνικού. Φυσικά και δεν παίρνει, όπως κ εμείς ουσιαστικές απαντήσεις.

Να τονίσουμε πάντως ότι υπάρχει μεγάλο πρόβλημα και στις μεταφορές των μονίμων κατοίκων. Δεν είναι μόνο οι επισκέπτες. Και μέσα σε όλα, κόπηκε και η έκπτωση 50% για τους μονίμους κατοίκους σε ένα δρομολόγιο της Τρίτης και ένα της Πέμπτης, που είχε "κατακτηθεί" μετά τις κινητοποιήσεις και τον αποκλεισμό του λιμανιού της Ύδρας πριν 2,5 χρόνια αν θυμάμαι καλά.

Προσωπικά ακυρώσαμε σαν παρέα 10ήμερη κράτηση σε ξενοδοχείο στις Σπέτσες επειδή δεν βρίσκαμε εισητήρια με κάποιο flying cat!! Ένα μήνα πριν ψάχναμε να βρουμε εισητήρια και το σύστημα κρατήσεων δεν έβγαζε καθόλου δρομολόγια και όταν τους καλούσα δεν μπορούσαν να μου κλείσουν όυτε τότε!!! Απαράδεκτο

Φαντάζομαι εσείς είχατε πετύχει την περίοδο πριν την ανακοίνωση των καλοκαιρινών δρομολογίων, που έγινε γύρω στις 10 Ιουνίου. Οπότε έβλεπες στο σύστημα μόνο τα δρομολόγια των αμέσως επόμενων ημερών

Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς φίλε μου! Αλλα δεν μπορώ να περιμένω πότε θα ανοίξουν τα πλάνα τους και να είμαι με την ψυχή στο στόμα εαν θα βρω η όχι οταν ανοίξουν τα πλάνα!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ανεκτελεστο το χτεσινο δρομολογιο του FLYING DOLPHIN XXIX για Υδρα.

Η Λιμενική Αρχή Ύδρας ενημερώθηκε απογευματινές ώρες σήμερα από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Τ/Χ «FLYINGDOLPHINXXIX» ότι δεν επρόκειτο να καταπλεύσει στο λιμάνι της Ύδρας κατά παρέκκλιση του εγκεκριμένου δρομολογίου του από Ερμιόνη με προορισμό (Ύδρα) – Πόρο – Πειραιά.

Σύμφωνα με δήλωση του Πλοιάρχου οι λόγοι της μη προσέγγισης στο λιμάνι της Ύδρας ήταν για θέματα ασφαλείας (που παρατίθενται στην από 18-8-12 επιστολή της πλοιοκτήτριας εταιρείας) σε συνδυασμό με τις δυσμενείς καιρικές συνθήκες που επικρατούσαν τη δεδομένη χρονική στιγμή στην περιοχή.

Στη συνέχεια και μετά από συνεννόηση του Αρχηγείου Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. με την πλοιοκτήτρια εταιρεία για την ασφαλή λειτουργία του λιμένα της Ύδρας, η πλοιοκτήτρια εταιρεία συνέχισε τα προγραμματισμένα δρομολόγιά της από το λιμάνι του Πειραιά με προορισμό τους λιμένες Πόρου – Ύδρας – Σπετσών – Π.Χελίου και Πόρου – Ύδρας – Ερμιόνης – Σπετσών – Π.Χελίου.

Οι επιβάτες που είχαν παραμείνει στην Ύδρα εξαιτίας της μη εκτέλεσης του δρομολογίου του «FLYINGDOLPHINXXIX» και επιθυμούσαν την μετάβασή τους στους τελικούς προορισμούς τους προωθήθηκαν με το Ε/Γ-Τ/Χ «F/C1» με μέριμνα της πλοιοκτήτριας εταιρείας.

http://www.hcg.gr

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Παιδία,μήν ξεχνάτε ότι το δρομολόγιο που κάνει ο "Αλέκος" είναι εποχιακό.Στην Αγία Μαρίνα και την Σουβάλα ο κόσμος πάει κυρίως το καλοκαίρι γιά μπάνιο,τον χειμώνα ποιός θα πάη ώστε να θέλη και ειδικό πλοίο;Οι ελάχιστοι μή Αιγινήτες που έχουν σπίτι εκεί (άν υποθέσουμε ότι υπάρχουν και τέτοιοι) πάνε στο λιμάνι τής Αίγινας απ'τόν Πειραιά και μετά οδικώς με τα αυτοκινητάκια τους ή με το λεωφορείο.Οπότε πρός τί οι εκφράσεις "Monkey Business" ή "αρπαχτές" επειδή το πλοίο τον χειμώνα κάνει τόσο μεγάλη ακινησία;

Ἐποχιακὸ; Ποῦ ξανακούστηκε τέτοιο πρᾶγμα. Ὅταν κρατᾶς μιὰ γραμμὴ ἔχεις καὶ μερικὲς ὑποχρεώσεις πρὸς τὸν πληθυσμὸ, ἀλλὰ καὶ πρὸς τὸ πλήρωμα. Δὲν γίνεται νὰ πλουτίζης τὸ καλοκαίρι καὶ τὸ χειμώνα νὰ ζητᾶς ἀποδρομολόγηση λόγω μαϊμουδοβλάβης ἢ μαϊμουδοπώλησης.

Αὐτὸ ἀγαπητέ μου στὰ καράβια τὸ λέγαμε πειρατεία.

Φὸρ γιόρ ινφορμέσιον ἡ κοινότητα Βαθέως (Σουβάλα κ.λπ.) ἔχει ἐπισήμως μόνιμο πληθυσμὸ 1500 ἄτομα. Ὑπάρχουν ὅμως πάρα πολλοὶ, συνταξιοῦχοι ὡς ἐπὶ τὸ πλεῖστον, ποὺ μένουν καὶ τὸ χειμῶνα ἐκεῖ. Τὸ μέρος δὲ νεκρώνει.

Γρἀφεις νὰ πηγαίνουν στὴν Αἴγινα «και μετά οδικώς με τα αυτοκινητάκια τους ή με το λεωφορείο».

α) δὲν ἔχουμε ὅλοι αὐτοκίνητο.

β) Ξέρεις πόσο ἔχει τὸ ναῦλο γιὰ τὸ αὔτοκίνητο; 28 € + 10 € ὁ ὁδηγὸς…

β) Λεωφορεῖα στὴν Αἴγινα; Χαχά!

γ) Ταξί ; 15 € γιὰ Σουβάλα πάνω ἀπὸ 20 € γιὰ Ἁγ. Μαρίνα. (μὲ παράνομη διπλή ταρίφα).

Καλύτερα νὰ πᾶς στὸ φεγγάρι παρὰ στὴ Σουβάλα.

Ἄκουσα ὅτι θὰ δρομολογηθῆ ἕνα μικρὸ φερυμποτάκι. Ἄντε νὰ δοῦμε…

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Ἄκουσα ὅτι θὰ δρομολογηθῆ ἕνα μικρὸ φερυμποτάκι. Ἄντε νὰ δοῦμε…

για ποιο φερυμποτακι μιλαμε?

θα πιανει μονο σουβαλα ή και αγ. μαρινα?

ξερουμε ποτε θα μπει στη γραμμη?

Link to comment
Share on other sites

1.Οι συνταξιούχοι που μένουν και τον χειμώνα στην Σουβάλα,πηγαινοέρχονται κάθε μέρα στον Πειραιά;Δέν νομίζω.Υπάρχουν και στην Χώρα Αιγίνης δημόσιες υπηρεσίες γιά την εξυπηρέτησή τους.Οπότε δέν γίνεται να κρατάς μιά γραμμή τον χειμώνα γιά να πηγαινοέρχωνται πέντε-δέκα άτομα (από τα 1500,έστω) την ημέρα,που πρεπει να πάνε γιά κάποιον λόγο στον Πειραιά.Εκτός άν και οι χίλιοι πεντακόσιοι κάτοικοι τής κοινότητας κάνουν καθημερινές βόλτες Σουβάλα-Πειραιά.....

Οσο γιά την Αγία Μαρίνα,ούτε κάν αυτούς τους χίλιους πεντακόσιους κατοίκους δέν έχει τον χειμώνα.

2.Απ'την γραμμή αυτή έχουν περάσει καράβια και εταιρίες ούκ ολίγες.MANARAS EXPRESS,ELVIRA (νύν PATMOS STAR),HYDRA CAT,ΔΕΣΠΟΙΝΑ (νύν ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΠΗΛΙΑΝΗ),ΦΑΙΔΡΑ (τής NOVA FERRIES,που πήγαινε μόνο μέχρι Σουβάλα),ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ (φέρρυ-μπώτ με χαρακτηριστικό ήχο "καϊκιού",που κι'αυτό πήγαινε μόνο μέχρι Σουβάλα) και τώρα ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ.Ολα έτσι λειτουργούσαν,έκαναν δρομολόγια το καλοκαίρι και τον χειμώνα άραζαν (for your information,εκτός απ'τον ΜΑΝΑΡΑ,με όλα τα άλλα έχω ταξιδέψει στην γραμμή αυτή).

3.Εγραψα "οι ελάχιστοι ΜΗ ΑΙΓΙΝΗΤΕΣ που έχουν σπίτι εκεί".Δηλαδή εννοώ τους κατοίκους Αθηνών και Πειραιώς που έχουν εκεί κάποιο εξοχικό και πάνε τον χειμώνα γιά τριήμερα και τετραήμερα.Αυτοί προφανώς έχουν και αυτοκίνητο και επίσης προφανώς γιά να έχουν ΚΑΙ εξοχική κατοικία στην Σουβάλα ή στην Αγία Μαρίνα,σημαίνει πως έχουν να δώσουν 28 ευρώ να πάνε με το πλοίο στην Αίγινα όταν δέν υπάρχει απ΄ευθείας πλοίο γιά τίς εν λόγω κοινότητες.

Τέλος,το "μικρό φερυμπωτάκι" που θα δρομολογηθή-άν δρομολογηθή-τον χειμώνα,τίς πιό πολλές φορές θα μένη στον Πειραιά λόγω απαγορευτικού-εδώ είχε μείνει κάποιες φορές και ο "Αλέκος" καλοκαιριάτικα,με τα μελτέμια,οπότε πάλι στα ίδια θα πέσουμε....

Link to comment
Share on other sites

Ετσι οπως το αναφερεις φιλε μου ειναι σαν να λες οτι οσοι εχουν εξοχικη κατοικια στη Σουβαλα ή στην Αγ.Μαρινα ειναι ζαμπλουτοι και δεν εχουν προβλημα με τα 28+28 ευρω του αυτοκινητου. Κανεις μεγα λαθος αν λες αυτο. Υπαρχουν πολλοι που εχουν εξοχικο με 1 δωματιο και φυσικα αυτο δε σημαινει οτι τους περισσευουν τα χρηματα ωστε να τα δινουν στους κλεφτες της hsw ή του Λεφακη. Γνωμη μου ειναι οτι θα μπορουσε να ερχεται Σουβαλα ο Ποσειδωνας εστω 2 φορες την εβδομαδα.

Edited by Panos80
Link to comment
Share on other sites

Νὰ μιλᾶμε σοβαρά… Δηλαδὴ ὅσοι ἔχουν ἕνα ἐξοχικὸ στὴ Σουβάλα εἶναι πλουτοκράτες ἢ ἔστω ἔχουν τὸν τρόπο τους.

Ἄν ἐσᾶς σᾶς περισσεύουν 28 + 10 +10 (γυναῖκα) = 48 (δὲ βάζω παιδιά) 48 Χ 2 = 96 € λυπᾶμαι, ἄλλὰ ἐμένα δὲν μοῦ περισσεύουν. Μιλᾶμε γιὰ 12 ναυτικὰ μίλια.

Οἱ παντόφλες δὲν σταμάταγαν τὸ χειμῶνα ἐκτὸς φυσικὰ ἀπὸ τὶς περιπτώσεις ἀπαγορευτικῶν γιατὶ ἐτηρεῖτο ὁ νόμος. Ξέρετε πόσοι κάτοικοι τῆς Σουβάλας ἐργάζονταν στὸν Πειραιᾶ;

Θὰ μποροῦσε , ἔτσι ποὺ καταντήσαμε, νὰ ὑπῆρχε ἔνα δρομολόγιο τὰ Σ/Κ, ἡ ἀπληστεία ὅμως εἶναι ἐλκυστική. Καὶ τὸ ψέμμα!

Ἐπειδὴ ἀναφέρατε μερικὰ παλιὰ πλοῖα θὰ σᾶς πάω παλιότερα. Ἑριέττα, Νεκτάριος, Ἀσπασία καὶ τὸ καΐκι τοὺ καπεταν-Διονύση Σπυριδάκη,

Ἧταν καλύτερα...

Ἡ ἀπομείωση τοῦ λιμανιοῦ τῆς Σουβάλας εἶναι μεγάλη ἱστορία καὶ αὐτὸς ὁ χῶρος δὲν προσφέρεται γιὰ περαιτέρω συζητήσεις.

Link to comment
Share on other sites

Φὸρ γιόρ ινφορμέσιον ἡ κοινότητα Βαθέως (Σουβάλα κ.λπ.) ἔχει ἐπισήμως μόνιμο πληθυσμὸ 1500 ἄτομα. Ὑπάρχουν ὅμως πάρα πολλοὶ, συνταξιοῦχοι ὡς ἐπὶ τὸ πλεῖστον, ποὺ μένουν καὶ τὸ χειμῶνα ἐκεῖ.

β) Λεωφορεῖα στὴν Αἴγινα; Χαχά!

Και θεωρείς πως είναι πιο εφικτό και αποτελεσματικό για ένα τέτοιο πληθυσμό, να δρομολογηθεί ένα πλοίο, αντί να υπάρχει ένα λεωφορείο που να εξυπηρετεί τους κατοίκους της περιοχής με κάποιο από τα 24 δρομολόγια που είχε για παράδειγμα σήμερα η Αίγινα?

Link to comment
Share on other sites

Φίλτατε QRV,γράφεις:"Ὑπάρχουν ὅμως πάρα πολλοὶ, συνταξιοῦχοι ὡς ἐπὶ τὸ πλεῖστον, ποὺ μένουν καὶ τὸ χειμῶνα ἐκεῖ. Τὸ μέρος δὲ νεκρώνει."

Αυτοί οι συνταξιούχοι είναι απαραίτητο να πηγαινοέρχωνται καθημερινώς στον Πειραιά;Δέν νομίζω.

Γράφεις:"Ξέρετε πόσοι κάτοικοι τῆς Σουβάλας ἐργάζονταν στὸν Πειραιᾶ;"

Εξακολουθούν να εργάζωνται εκεί;Η μήπως είναι οι "ώς επί το πλείστον συνταξιούχοι" που συνεπώς δέν υπάρχει ανάγκη να μετακινούνται;

Μιλάς γιά "απληστία"-ποιανών όμως;Αυτών που θέλεις να βάλουν ένα πλοίο τών 500 ατόμων (τόσο είναι το πρωτόκολλο τού "Αλέκου") να πηγαινοέρχεται καθημερινώς στην Σουβάλα γιά να εξυπηρετή 5-10 άτομα (και αυτά άν......) και άλλα τόσα από/πρός Αγία Μαρίνα;Δηλαδή να διατηρούν ένα ζημιογόνο δρομολόγιο;Η μήπως να γίνη και το Πειραιάς-Σουβάλα άγονο και να παίρνη επιδοτήσεις απ'το κράτος (που φυσικά θα τίς πληρώνουμε -διά τών φόρων μας- όλοι,είτε πάμε είτε δέν πάμε στην Σουβάλα τον χειμώνα);

Εγραψε επίσης ο Panos80 ότι υπάρχουν στην Σουβάλα πολλοί που έχουν "εξοχικό με ένα δωμάτιο".Δέν έχω δεί κάτι τέτοιο όσες φορές έχω πάει εκεί.Αντιθέτως,έχω δεί πως το λιμανάκι της βρίθει σκαφών,από τα οποία ελάχιστα είναι αλιευτικά-δηλαδή επαγγελματικής χρήσης.Προφανώς οι κάτοχοι αυτών τών σκαφών δέν είναι Ωνάσηδες,αλλά δέν είναι και ρακένδυτοι άστεγοι-μάλλον θα έλεγα ότι είναι εύποροι (προσοχή:άλλο εύπορος και άλλο ζάπλουτος).

Τώρα το να προσεγγίζη τον χειμώνα ένα πλοίο στην Σουβάλα μιά φορά την εβδομάδα είναι κάτι που όντως θα μπορούσε να γίνεται με κάποιο από τα ήδη υπάρχοντα στην γραμμή τού Αργοσαρωνικού.Αυτό όμως είναι άλλο θέμα...

Link to comment
Share on other sites

Πολυ το κουρασαμε, εδω ακομα και η υπερανω υποψιας Attica εκανε μια mega-αρπαχτη το καλοκαιρι στη Ραφηνα, το Αλεξανδρος στη Σουβαλα εκοψε το αυγολεμονο; Αν καποιος θελει να εκφρασει κατι συγκεκριμενο, πχ να δρομολογηθει το Νησος Μυκονος, το BS Δηλος η το Κεφαλονια που περισσευουν, να το πει ευθαρσως και κατι μπορει να γινει-ως γνωστον λεφτα υπαρχουν.

Link to comment
Share on other sites

Ὅταν ἕνας πλοιοκτὴτης δρομολογεῖ ἕνα πλοῖο σὲ μιὰ γραμμὴ σταθμίζει καὶ τὴν χασούρα τοῦ χειμῶνα καὶ ἀναλόγως κρατάει τὴ γραμμὴ. Μιὰ ἀκινησία 2-3 μηνῶν εἶναι ἀπολύτως θεμιτὴ, μεγαλύτερο χρονικὸ διάστημα εἶναι ἐγκατάλειψη. Ὅταν πῆρε τὴ γραμμὴ δὲν εἶπε στὸ ὑπουργεῖο ὅτι θὰ δουλεύει 6 μῆνες μόνο. Μὲ αὐτὴ τὴ λογικὴ τὸν χειμῶνα ἡ Ἑλλάδα θὰ κατεβάζη τὰ ρολά.

Πρὸς πληροφορία σας ἡ Σουβάλα διαθέτει σημαντικὸ ἀλιευτικὸ στόλο τὰ δὲ κότερα (!) ποὺ βλέπετε δὲν εἶναι ἀπαραίτητο νὰ ἀνήκουν σὲ Σουβαλιῶτες ἐγχώριους ἢ ἐπήλυδες.

Ἡ Σουβάλα δὲν εἶναι Κάννες εἶναι ἕνας λαϊκὸς τόπος κατοικίας καὶ παραθερισμοῦ. Εἶμαι κάθετα ἀντίθετος σὲ κάθε μορφὴ κρατισμοῦ, ἀλλὰ πρέπει νὰ βρεθῆ μιὰ λύσι.

Καὶ τὸ σπουδαιότερο νὰ μὴ μᾶς κοροϊδεύουν ξεδιάντροπα.

Κύριοι, δὲν βγαίνω καὶ τὸ βγάζω... Καθαρὲς κουβέντες.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...