Jump to content
Shipfriends

Σχεδιασμός γάστρας και πρόκληση κυματισμού


Recommended Posts

Πολύ σωστά τα λέτε , αλλά αν παρατηρήσατε εγώ αναφέρθηκα στο ότι το πλοίο δεν έχει πλανάρει σωστά , άρα μέσα στο νερό σέρνει μεγαλύτερη μάζα , σε συνδυασμό με ταχύτητα 20 μιλίων που επέβαλε σε ορισμένες περιπτώσεις το λιμεναρχείο και όχι σε ταχύτητα 5 μιλίων όπου η ορμή πραγματικά είναι μικρή, ενδεχομένως να συντελείται ίσο ή και μεγαλύτερο απόνερο από ότι με εάν ταξίδευε με 32 κόμβους.

Προφανώς με 5 και 7 κόμβους το απόνερο θα είναι οπωσδήποτε μικρότερο από την υπηρεσιακή ταχύτητα αλλά στους 20 κόμβους δεν είμαι καθόλου βέβαιος.

Ούτε ναυπηγός είμαι , ούτε φυσικός είμαι απλά εμπειρικά και εντελώς παρατηριτικά αυτό που έχει δείξει.

 

Edited by Annivas
Link to comment
Share on other sites

Είναι σαν τα αμάξια ένα πράμα..εάν τρέχεις με 70 χλμ μπορεί το αμάξι να βουΐζει περισσότερο από το εάν τρέχεις με 150. Έτσι κι εδώ..είναι πολλοί νόμοι της φυσικής που μπαίνουν στην μέση κατά την φάση αυτή των υγρών. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...