Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

40 minutes ago, Lord said:

Πληθαίνουν οι φήμες που θέλουν το πλοιο να παίρνει την άγονη της Κασοκαρπαθιας.

 

37 minutes ago, proud_ionian said:

solo ή μεσα απο τη μεγαλη οικογενεια:rolleyes: της seajets?

 

28 minutes ago, Lord said:

Είτε solo ειτε με σινιάλα Seajet, το πιο πιθανό είναι εμεσα η άμεσα να ειναι εμπλεκομενος ο Η.

αλλη μια εταιρια μυστηριο, απο αυτες που μας εχει συνηθισει διαχρονικα η ακτοπλοΐα μας.

το πλοιο της αρχισε να ετοιμαζεται οταν ηταν περαν πασης αμφιβολιας οτι το 2019 θα εχουμε κυβερνητικη μεταβολη, πηρε χαρτια και ξεκινησε να ταξιδευει λιγες εβδομαδες μετα την αλλαγη, χορτασε επιδοτησης λογω covid, οπως και αλλοι διαττοντες αστερες, χαρη στον φωτογραφικο τροπο που υπολογιζονταν οι covidoαποζημιωσεις και τωρα το βλεπουμε ετοιμο να μπει σε μια προσοδοφορα επιδοτουμενη γραμμη, την οποια εχει αλλος, αφου πρωτα περασε τη σαιζον περνοντας τον αφρο απο εταιριες που ειναι εδω ολον τον χρονο.

περιεργα πραγματα

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
7 hours ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said:

Γνωρίζει κανείς ποιοί έχουν την εταιρεία;;

Ο κύριος μέτοχος είναι από την Σαντορίνη, μόνο αυτό μπορώ να πω.

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, The old said:

Ούτε μπροστινοί ούτε πισινοί, ψάξτε μόνοι σας

Eκείνο που θυμάμαι ότι κάποτε ήταν να φέρουν πίσω το πρώην ΝΕΦΕΛΗ,καμία σχέση με OLYMPUS δλδ κ ότι πέρσι είχαν στενή συνεργασία με τις μεταφορικές της Σαντορίνης.
Ήθελα να ήξερα τι βγάζουν από αυτή την ιστορία.Ανάστησαν ένα βαπόρι παλιό με σπασμένη μηχανή,γιά το οποίο το Αλιάγα φαινόταν μονόδρομος.
Ξεκίνησε πέρσι με τα γνωστά προβλήματα κ την "έκανε" νωρίς νωρίς τον Σεπτέμβριο
Ξεκινάει φέτος μέσα Ιουλίου σε μιά δύσκολη γραμμή με τα γνωστά παρατράγουδα κ δεν χρειάζεται να είσαι μάντης γιά το τι θα ακολουθήσει.

 

Link to comment
Share on other sites

Ρυμουλκο το πηγε και το φερε στην συρο...ρυμουλκα το πηγαινοφερνουν στο λιμανι του πειραια...εξοδα εξοδα εξοδα μονιμα...αν μας διαβαζει κανενας απο την σι σπιντ πουληστε το να ησυχασει η παρτε κανενα αλλο...αληθεια οι προπελες απο ποτε να χουν να κανουν εστω και μια στροφη...

Link to comment
Share on other sites

Ρυμουλκό το πήγαν στη Σύρο για δεξαμενισμό και στην επιστροφή και στις επισκευαστικες ζώνες γιατί δεν είχε ναυτολογιο, οπότε δεν ήταν επανδρωμένο με το απαιτούμενο πλήρωμα. Το πλοίο πραγματοποίησε το δοκιμαστικό του πριν έρθει στο λιμάνι του Πειραιά.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
  • 1 month later...
On 4/24/2023 at 6:34 PM, blue star myconos said:

Έχει κλείσει και η ιστοσελίδα της εταιρείας Να ζήσουμε να την θυμόμαστε 

Την παρουσιάζουν φήμες αγοραστή της ΑΝΕΣ… τι να πρωτοσχολιάσει καποιος 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Η συγκεκριμένη εταιρία δεν μπόρεσε να συντήρηση το πλοίο της και να πληρώσει τις υποχρεώσεις της και βγήκε το πλοίο στον πληστηριασμο, μπορεί να αγοράσει άλλη εταιρία; Ωστόσο νομίζω ότι εκτός αυτού η ΑΝΕΣ είναι εταιρία λαϊκής βάσης με πολλούς μετόχους μπορεί εύκολα να μεταβιβαστεί η να πωληθούν τα πλοία της; Επειδή δεν το γνωρίζω υπάρχει κάποιος που έχει περισσότερες γνώσεις επ εαυτού !!!

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said:

O oποίος πως λέγεται;; Κάποτε  ήταν να φέρει πίσω το πρώην ΝΕΦΕΛΗ

Ναι όταν πούλησε το Μυρτιδιωτισσα ακουγόταν όταν θα έπαιρνε το Νεφέλη,τελικά αγόρασε το τότε Έλλη Τ.το όνομα στο είπε ο φίλος Annivas

Link to comment
Share on other sites

H συνεργασία με πολλές εταιρείες υπάρχει στο θεμα των μπαρ των πλοίων που αν δεν κάνω λάθος είναι η κυρία ενασχόληση του κου Θ.Κ. 
απο την άλλη όσον αφορά το ΕΛΛΗ Τ αλλά και το μυρτιδιωτισσα πάντα είχε κάποιον συμπαίκτη 

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω για τον συμπαίχτη, αλλά όσον αφορά την ενασχόληση του με πολλές εταιρείες δεν είχαι να κάνει μόνο για τα μπαρ

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Πάντως έκανε χαλιά επιλογή να μην αγοράσει το San Valentin 3 πιστεύω θα είχε επιτυχία αν πήγαινε Σποράδες όπως ακουγόταν με τις κατάλληλες εργασίες στο ξενοδοχειακό(δεν ξέρω αν ήταν καλό) Αλλά τα λεφτά που έδωσε για το Άγιος Γεώργιος Λόγω του παροπλισμού με τα ίδια λεφτά που έδωσε τώρα η εταιρεία θα υπήρχε (δική μου άποψη)

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ.Ήταν λάθος επιλογή πλοίου.Στη Σαντορίνη θα δούλευε πολύ καλά.

Μη ξεχνάμε πως η εταιρεία ξεκίνησε στα χρόνια του covid.

Link to comment
Share on other sites

Το 2019 δεν ξεκίνησε; Επίσης από ότι έχω δει το ξενοδοχειακό του συγκεκριμένου πλοίου ήταν λίγο παλιακό 

Εκ πρώτης όψεως εξωτερικά η αλήθεια είναι ότι μου θύμιζε ψηλό καινούριο

Αλλά το εσωτερικό του ήταν άστα να πάνε (για εμένα)

Link to comment
Share on other sites

Πάντως από ότι καταλαβαίνω η εταιρεία έκανε το λάθος και αγόρασε το συγκεκριμένο πλοίο λόγο του garage του τω ξενοδοχειακό του βέβαια υστερούσε μαζί με ότι άλλο δεν του επέτρεψε να ταξιδέψει πέρσι

Εντάξει θα μου πεις ότι ήταν και μακριά θα ήταν πολυέξοδο αλλά με τα ίδια λεφτά και λιγότερα θα υπήρχε η εταιρεία χωρίς να χρωστάει 

Το Νεφέλη Αν και μικρό θα μπορούσε να σταθεί κάπου

Αλλά και το ολυμπους αν είχαν γίνει εργασίες στο ξενοδοχειακό και στις εγκαταστάσεις θα πήγαινε καλά αλλά ποιο πολλά έξοδα άρα και ποιο πολύ οικονομία σε θέματα ταχύτητας 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...