Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Απο το να μην βάζει τίποτα το χειμώνα και αυτο το "χώμα" καλο είναι... Αυτουε τους μήνες του καλοκαιριού βάζει περίπου 70 ατομα για Ρέθυμνο 

Link to comment
Share on other sites

Αν αλλαξει δρομολογιο αφηνοντας το Ρεθυμνο,τη Σαντορινη δε μπορει να την αφησει.Εχει σταθερη πελατεια και ενας εκ των πλοιοκτητων ειναι απο το νησι.Συνεπως το οποιο νεο δρομολογιο πρεπει να συνδιαζει τη Σαντορινη με αλλο νησι με τη προυποθεση να μην αυξανονται οι ωρες για τη Σαντορινη.Πιστευω ενα δρομολογιο Σιφνο Σαντορινη(που ηδη αναφερθηκε) αλλα και Παρο Σαντορινη θα ηταν ιδανικο.Θα μπορουσε με καποιες προεκτασεις μετα τη Σαντορινη να πηγαινει απευθειας Ροδο(προς εξυπηρετηση κυριως μεταφορικων)

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Αυτό είπα και εγώ, απευθείας Σαντορίνη(πολυ καλο προς τους επιβάτες) και μετά Ρόδο (επίσης θα γλιτώνουν ώρες) Ξέρει κάνεις ποσα ν. μ. είναι το Σαντορίνη-Ροδος? Αλλά η Ρόδος δεν έχει θεμα με τις μεταφορικές καθως έχουν τον Μπλε Κουβαλητη, τα μεγάλα Blue Star και το Χίος. 

Οι Ρεθυμνιωτες είχαν λιγο την ευκαιρία να έχουν ενα πλοιο και να το στηρίξουν ωστε να καταλάβει η εταιρία την στήριξη και να αρχίσει εν'αλλαξ απευθείας Ρέθυμνο και Σαντορίνη-Ρεθυμνο. Δεν το έκαναν παρα μόνο ελάχιστοι. Βέβαια μπορουσε και η εταιρία να κάνει κάτι γι'αυτο. Όπως για παραδειγμα το ΙΧ έχει 60€ από Ρέθυμνο ενω απο Ηράκλειο 40€.Και κάνεις 15ωρο και σου έρχεται πιο ακριβά. Έτσι δεν πας πουθενα με αυτη τη πολιτικη και θέλοντας να μπεις σφήνα στον σκληρό ανταγωνισμό.

16 minutes ago, ΝΟΜΙΚΟΣ said:

Αν αλλαξει δρομολογιο αφηνοντας το Ρεθυμνο,τη Σαντορινη δε μπορει να την αφησει.Εχει σταθερη πελατεια και ενας εκ των πλοιοκτητων ειναι απο το νησι.Συνεπως το οποιο νεο δρομολογιο πρεπει να συνδιαζει τη Σαντορινη με αλλο νησι με τη προυποθεση να μην αυξανονται οι ωρες για τη Σαντορινη.Πιστευω ενα δρομολογιο Σιφνο Σαντορινη(που ηδη αναφερθηκε) αλλα και Παρο Σαντορινη θα ηταν ιδανικο.Θα μπορουσε με καποιες προεκτασεις μετα τη Σαντορινη να πηγαινει απευθειας Ροδο(προς εξυπηρετηση κυριως μεταφορικων)

Η Σίφνος ειχε δοκιμαστεί απο την Ρεθυμνιακη με τον Πρεβελη αλλά δεν πετυχε λόγω του λιμανιού και έτσι έχανε προσεγγισεις συνεχώς. Ο Όλυμπος δεν νομίζω να είναι πολυ ανώτερος από τον Πρεβελη στη μανουβρα. Τώρα για την Παροναξια ισως με εναν πολυ έμπειρο πλοίαρχο να τα καταφερνε μιας και όντως υπάρχει λιγο προβλημα με τις διαθεσιμοτητες και τα φορτηγά, επίσης έχει σίγουρη κίνηση 20-25 φορτηγά στη Σαντορίνη οπότε αυτό ειναι ενα σημαντικό πλεονεκτημα για την βιωσιμότητα του εγχειρήματος. Πραγματικά ίσως πρεπει να το ξανασκεφτούν για την γραμμή που είναι. 

Link to comment
Share on other sites

Το Σαντορίνη-Ρόδος είναι 147νμ. Με μέση ταχύτητα 17,8 κόμβους είναι 8:15. Βάλε και την καλντέρα, βάλε και τα κοψίματα, φτάνουμε το 8:35. Είναι μεγάλη απόσταση, κι ας μην του φαίνεται και δεν ξέρω αν θα είχε νόημα να το κάνει με ελάχιστο μεταφορικό έργο.

Link to comment
Share on other sites

Κατα την γνωμη μου οπως ειπα και στην προηγούμενη σελίδα η γραμμη Σίφνο-Σαντορινη ταιριάζει στο βαπορι, και θα μπορούσε να προσθέσει και την Ιο σε μερικά δρομολογια.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

To site της εταιρείας μπήκε σε φάση αλλαγών, έχουν αφαιρεθεί δελτια τυπου κλπ, εχουν αφαιρεθεί όλες οι καρτέλες κτλ, όμως τα πλάνα άνοιξαν και βλέπουμε τιμούλες. Για Σίφνο οι τιμές του OLYMPUS είναι κατάστρωμα 33€ και όχημα 57€ (έναντι 33,5€ και 57,5€ Ζάντε) και για την Μήλο 35€ και 60€ (έναντι 36,5 και 60,5 Ζάντε). Για Σαντορίνη δεν κάνω σύγκριση μιας και απο θέμα διάρκειας διαφέρουν πολύ. Το OLYMPUS έχει 35€ κατάστρωμα και 75€ το αμάξι για Σαντορίνη και αντιστοίχως 36€/75€ για Θηρασιά.

Edited by Nikos_Chania
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Μαθαινω οτι ζοριζεται να το εμπιστευτουν οι μεταφορικες της Σιφνου και της Μηλου. Αν συνεχιστει αυτο για λιγο ακομα μαυρο σε βλεπω Νικολό

Link to comment
Share on other sites

Λογικό κι αναμενόμενο . Απο την μια έχουν μια εταιρεία σταθερή η οποία εδώ και πολλά χρόνια τους εξυπηρετεί ανελλιπώς και απο την άλλη,  μια εταιρεία που ξεκίνησε πριν δυο χρόνια με ένα πλοίο το οποίο προσπαθεί να βρει ρόλο στην ελληνική ακτοπλοΐα αλλάζοντας γραμμή . Επακόλουθο είναι οι μεταφορικές να ειναι διστακτικές στο να τα σπάσουν με την zante ετσι απλά και γρήγορα .

Απο την άλλη η seaspeed ferries θα πρέπει να δείξει υπομονή και κυρίως να χώσει χρήμα για να στηρίξει το πλοιο της μέχρι να κερδίσει σιγά σιγά την εμπιστοσύνη . 

 

Link to comment
Share on other sites

Ενα δικιο το εχουν μεταξυ μας.Θα πρεπει να καταβληθει η διπλασια προσπαθεια απο την προηγουμενη φορα για να πειστουν οι μεταφορεις για την σταθεροτητα του εγχειρηματος.

Εκτος αν απλα πανε για να βγαλουν τη σεζον και μετα να το ξαναδεσουν οποτε δεν θα εχει και ο ιδιος ο πλοιοκτητης μεγαλες προσδοκιες.

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Ειλικρινά βλέπω πολυ δυσκολα να επιβιώνει η εταιρεία. Τουλάχιστον περυσι είχε σταθερά τα 30 φορτηγά για Σαντορίνη, φέτος από ότι βλέπω ουτε αυτά δεν πρεπει να έχει(και με το δίκιο τους οι μεταφορικές). Ειδωμεν... 

ΥΓ πέραν αυτου μια ιδέα θα ήταν από το να κάθεται μιάμιση μέρα στην Σαντορίνη θα μπορούσε να κάνει ένα δρομολόγιο προς Ρέθυμνο ή Ηράκλειο το Σάββατο καθώς από ότι είδα περυσι είχε κινησουλα και σε φορτηγά και σε επιβάτες για Σαντορίνη

Link to comment
Share on other sites

Πρέπει να έχεις μαξιλάρι να επενδύσεις σε χασούρα για να χωθείς σαν καινούριος στην αγορά. Αλλιώς πολύ δύσκολα. Θα πρέπει να πας με κάτι διαφορετικό (γρήγορο βαπόρι, καινούριο βαπόρι κτλ)

Link to comment
Share on other sites

Μεγάλη σημασία έχει και το δρομολόγιο.Τι να το κάνει κανείς όταν για τον πιο δυνατό σου σε κίνηση προορισμό κάνεις 11 ώρες και δε προσφέρεις κάτι καλύτερο;.Και μιλάω για τη Σαντορίνη.Θα έπρεπε τουλάχιστον το ένα δρομολόγιο να έρχεται απευθείας Σαντορίνη που σημαίνει θα ερχόταν σε 7 ώρες.Δε θέλει να μπει στα χωράφια της Blue Star γιατί μπορεί να έχει άλλα προβλήματα;

Άλλος ένας παράγοντας της αποτυχίας του είναι ότι τα δρομολόγια του πέφτουν πάνω σε αυτά του Πρέβελη αλλά και του Σολωμού.Γιατί δε το βάζουν Τρίτη,Πέμπτη,Σάββατο από Πειραιά;Όταν τις Παρασκευές σκουπίζουν όλη τη κίνηση Πρέβελης και Σολωμός ποιος θα μπει στον Όλυμπο;

Η εταιρεία κάνει τραγικά λάθη που ίσως της κοστίσουν πολύ ακριβά.

Link to comment
Share on other sites

Για την Σαντορίνη καλουτσικο είναι το δρομολόγιο αν έχεις καμπίνα. 17:30 απο Πειραιά και πηγαινεις κυριος στο νησί και κερδίζεις και την μέρα. Τώρα αυτό για τις μέρες θα συμφωνήσω με τον @nomikos ότι η εταιρεία συνεχίζει και κάνει τραγικά λάθη. Έπρεπε να βάλει τις αντίθετες μέρες, μιας και είναι η τρίτη-πλεον-επιλογη για Μήλο-Σαντορινη(και δεύτερη για Σίφνο). Ειλικρινά βλέποντας αφενός την κίνηση(συνεχη έκτακτα)και αφετέρου την γενική μη προτιμηση των μεταφορικών προς την Blue Star, μπορεί να πηγαινε και καλυτερα σε ένα βραδυνό για Παροναξια σε σχέση με την τωρινή του γραμμή. 

Πλάκα πλακα, αν τα βρει αρκετά σκουρα γιατί να μην δοκίμαζε την Θεσσαλονίκη μιας και οι κάτοικοι και οι μεταφορικές δυσανασχετούν έντονα για την διακοπή των δρομολογίων το καλοκαίρι και το BS Chios είχε sold out κάθε Σάββατο εν μέσω απαγόρευσης μετακινήσεων. Η γραμμή να ήταν με βάση την Θεσσαλονίκη καθώς δεν μπορεί με τίποτα να συγκριθεί το εσωτερικό του και οι καμπίνες (ακουσα ότι δεν έχουν καν τηλεόραση) με των πλοιων της Attica προκειμένου να ασκήσει ανταγωνισμό από Πειραιά. Καλυτερα θα πήγαινε πάντως από την τωρινή του γραμμή. Όλα αυτά βέβαια είναι θεωρίες και υποθέσεις... 

Link to comment
Share on other sites

Η ιδέα απο Θεσσαλονίκη δεν είναι κακη, αλλά προϋποθέτει όπως είπε και ο νεπτουν ,η εταιρια να χάσει χρήμα και να επιμείνει το πρώτο καιρό.Σαλονακια έχει αρκετά καλά και οι καμπινες του δεν ειναι τραγικες απ ότι έχω δει σε φωτο. Τώρα δε ξερω αν ειμαι ο μόνος, αλλά βρίσκω και το χρωματισμό του πλοιου πολύ άβολο και κακόγουστο στο μάτι (+ οτι δείχνει και καταγωγη και το βασικο την ηλικια). Με καμία λωρίδα η κανα αλλο χρωματακι θα "ζεσταινε"και σαν σουλουπι πιστεύω.

Link to comment
Share on other sites

Από Θεσσαλονίκη για που? Κυκλάδες ή ανατολικό Αιγαίο? Γιατί για ανατολικό Αιγαίο υπάρχει επιδοτούμενο δρομολόγιο λίγο πιο δίπλα, με ώρες και τιμές που δύσκολα μπορούν να ανταγωνιστούν πλοία από Θεσσαλονίκη. Χώρια που είναι για τρεις μήνες μόνο, μετά επιστρέφει η Αττικα.

Το κυριότερο όμως: Με ποια στοιχεία το έχετε ήδη καταδικάσει στην υπάρχουσα γραμμή? Πόσα δρομολόγια πρόλαβε να κάνει? Οι "ανταγωνιστές" είχαν πολύ μεγαλύτερη κίνηση την ίδια περίοδο?

Link to comment
Share on other sites

Εγω παλι πιστεύω ότι τα νούμερα του σε όλα (φορτηγά,ΙΧ,επιβάτες)θα ανέβουν σταδιακά και θα είναι σε καλα επίπεδα,αρκεί να έχει σταθερότητα στα ωράρια του και να μην χανει προσεγγίσεις όπως στο παρελθόν.Οι τιμες του ειναι πολύ καλές και οι ώρες που κανει αρκετά ανταγωνιστικες.Οπως γραφει ο gtogias και με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο είναι πολύ νωρίς για συμπεράσματα.

Link to comment
Share on other sites

Προς Θεου δεν καταδικασα τίποτα, είμαστε Μάιο μήνα ακόμα. Απλά η έλλειψη εμπιστοσύνης των μεταφορικών(που περυσι την είχε έστω από την Σαντορίνη) θα είναι ένα μειονέκτημα για τον χειμώνα. Γι'αυτό όπως προειπατε θα πρέπει να δείξει σταθερότητα και να μην φυγει νυχτα τον Σεπτέμβριο, ώστε να μαζέψει φορτηγά. 

Link to comment
Share on other sites

Το πλοιο είναι μεγάλο και βαρύ και για την εκμετάλλευση του έχει επιλεχθεί μια γραμμή η οποία ακόμη και να πάει καλά το καλοκαίρι , τον χειμώνα είναι πολύ δύσκολο να σταθεί . Η Σίφνος έχει πολύ εποχική κίνηση αλλά τον χειμώνα πέφτει πολύ, η Μήλος  μη απο τα ιδια και μάλιστα με αντιπάλους δυο πλοία με πολλά χρόνια προϋπηρεσίας όπως και στη Σαντορίνη .

Εγω στη θέση τους θα δοκίμαζα την τύχη του πλοίου στη γραμμή Σαντορίνη - Κως - Ρόδος ώστε να γίνει η βέλτιστη εκμετάλλευση των καμπίνων και να αντλήσει μεταφορικό έργο απο τρία νησιά με πολλές μεταφορικές και μεγάλο όγκο διακινούμενων φορτηγών οχημάτων , το οποίο ίσως να μπορούσε να διατηρήσει την παρουσία του πλοίου και τον χειμώνα . 
 

Απογευματινά δρομολόγια Δευτέρα Τετάρτη Παρασκευή απο Πειραια και Τρίτη Πέμπτη Κυριακή απο τα νησιά . 

Edited by Annivas
Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, nomikos said:

Αυτά ας τα βλέπουν κάποιοι που έχουν μεγάλο γκαράζ και κουβαλάνε μύγες σε άλλη γραμμή.

Λογικά αναφέρεσαι στον Όλυμπο...;

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, nomikos said:

Αυτά ας τα βλέπουν κάποιοι που έχουν μεγάλο γκαράζ και κουβαλάνε μύγες σε άλλη γραμμή.

Είναι εφικτό να αλλάξει δρομολόγια τώρα ή γενικά το λες;

Link to comment
Share on other sites

Τώρα όχι.Όμως ένα δρομολόγιο όπως Πάρο Σαντορίνη σίγουρα θα δούλευε καλύτερα από το Σίφνο,Μήλο Σαντορίνη.Η Πάρος από μόνη της έχει πάρα πολύ κίνηση..

Link to comment
Share on other sites

Κ ποιος θα εμπαινε  απο τη Παρο που εχουν ολοι κλεισμενα συμβολαια με τη blue star;;;ειπαμε θελει χρονο,εκει που ειναι μπορει να πιασει μολις ανεβει η κινηση στη Σαντορινη κ περισευουν τα φορτηγα απο τα αλλα βαπορια

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...