Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Ανοιξε και το site της εταιρειας.Δρομολογια δεν εχουν περαστει ακομα.Στην ενοτητα με τις προσφορες περα απο τις κλασσικες σε παιδια,φοιτητες,ανεργους κλπ δινουν και το 3+1 δωρεαν σε 4κλινη που εχουν και οι ανταγωνιστες για Κρητη,εκπτωση στους ανω των 60 ετων οπως οι Μινωικες απλα εδω δεν διευκρινιζεται το ποσοστο της εκπτωσης,20% στα εισιτηρια επιστροφης μονο για Ρεθυμνο καθως επισης και 30% εκπτωση σε οπλιτες με προορισμο το Ρεθυμνο.

Link to comment
Share on other sites

Στο site δεν υπάρχουν ούτε δρομολόγια ούτε τιμές. Αλλά και στο Ρέθυμνο σήμερα δεν υπήρχε ούτε δείγμα της δρομολόγησης του πλοίου, ούτε και και κάποια κινητικότητα για κιόσκι-εκδοτήρια.

Link to comment
Share on other sites

Την πρακτορευση του πλοιου θα την εχει το πρακτορειο Δανδουλακη το οποιο πρακτορευε και τη Golden Star στη συντομη παρουσια της στο Ρεθυμνο.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Η εταιρεία είχε βγάλει μία ανακοίνωση για την ακύρωση του δρομολογίου της Δευτέρας δίνοντας ως αιτία οτι τα γραφεία των ασφαλιστών στο Λονδίνο ήταν....κλειστά. Για την ιστορία να αφήσω εδώ οτι το Λονδίνο είναι 2 ώρες πίσω από την Αθήνα.

Επίσης αναφέρει ότι οι 2 επιβάτες, τα 2 ΙΧ και το 1 δίκυκλο προωθήθηκαν με πολυτελή πλοία στον προορισμό τους.

epityxhs_oloklhrwsh_epithewrhsewn.pdf

Link to comment
Share on other sites

Ενα άνθρωπο να συντάξει ένα pdf με σωστή γραμματοσειρά εν έτη 2019 δεν έχουν;

Το "πολυτελή" πλοία μου άρεσε...σίγουρα είναι επιχειρηματίες της θάλασσας αυτοί;

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΠΑΡΑΜΟΝΗΣ Ε/Γ-Ο/Γ OLYMPUS σημ. Κύπρου ΣΤΟ ΛΙΜΕΝΑ ΡΕΘΥΜΝΟΥ ΛΟΓΩ ΔΥΣΜΕΝΩΝ ΚΑΙΡΙΚΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ

Quote

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Πειραιάς, 29 Δεκεμβρίου 2019

ΘΕΜΑ: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΠΑΡΑΜΟΝΗΣ Ε/Γ-Ο/Γ OLYMPUS σημ. Κύπρου ΣΤΟ ΛΙΜΕΝΑ ΡΕΘΥΜΝΟΥ ΛΟΓΩ ΔΥΣΜΕΝΩΝ ΚΑΙΡΙΚΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ

Σας γνωρίζουμε ότι λόγω των πολύ δυσμενών καιρικών συνθηκών , δυσμενέστερων του δελτίου πρόγνωσης, το Ε/Γ-Ο/Γ OLYMPUS θα παραμείνει στο λιμένα Ρεθύμνου μη δυνάμενο να εκτελέσει το σημερινό εγκεκριμένο του δρομολόγιο.

Με νεώτερο δελτίο τύπου θα επανέλθουμε ως προς τη συνέχιση του δρομολογίου από Ρέθυμνο για Θήρα –Μήλο – Πειραιά.

Οι επιβάτες θα ενημερωθούν με μέριμνα της εταιρείας μας.

Ευχαριστούμε για την προσοχή σας.

 

Link to comment
Share on other sites

Να πουμε κ ενα μπραβο στην εταιρεια που σαν δωρο στους επιβατες που ταξιδευαν χθες με το πλοιο κατα το ταξιδι του ποδαρικου στο μεγαλο λιμανι προσεφερε απο ενα δωρεαν εισιτηριο ιδιας θεσης σε καθε επιβατη.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 3 weeks later...
2 hours ago, steward said:

Είπαμε.Το βαπόρι πρέπει να φύγει γρήγορα από το Ρέθυμνο.Καλυτερη γραμμή είναι Ηρακλειο-Θεσσαλονικη με ενδιάμεσους σταθμούς Κυκλάδες και Σποράδες.

Δεν θα το έλεγα για το Olympus...παίρνει σε κάθε λιμάνι 10 λεπτά η μανούβρα και κόβει από μακριά ταχύτητα.Για το πλοίο όντως η Ιταλία κάνει που όλα τα λιμάνια έχουν άπλα

Link to comment
Share on other sites

Από Δυρράχιο δεν ξέρω κατά πόσο μπορεί να ανταγωνιστεί Grandi Navi Veloci,Adria Ferries,Ventouris Ferries.Απο Ηγουμενίτσα μπορεί να ανταγωνιστεί Grimaldi και Européen Sea Ways?Ίσως μπορεί να χρησιμοποιησει σαν δεύτερη επιλογή τις γραμμές της Ιταλίας.

Edited by Nick the Greek
Quote
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ξέρει κάποιος τιμές εισητηριων;; Θέλω να ρισκάρω να εμπιστεύτω την επιστροφή με Ημερήσιο από το Ρέθυμνο για Πειραιά. Το side κολλάει δεν σου  γράφει τα ονόματα  των επιβατών και μετά δεν σου δινει Τιμή. Κρίμα πολύ κρίμα 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
10 hours ago, Villandry said:

Η ιδέα για διαφορετικούς προορισμούς στα δρομολόγια του Ολύμπου με βάση τα κενά στο πλάνο της Αττικα είναι πολύ σωστή, μία δρομολόγηση σε Πάρο, Νάξο σε συνδυασμό με Σαντορίνη (αλά Νήσος Σάμος) ή με Ικαρία, Σάμο (εκεί βέβαια με τους καιρούς το φοβάμαι στα λιμάνια, θα χρειάζεται άτομο στα χειριστήρια με πείρα τόσο σε τέτοια λιμάνια όσο και σε τέτοια πλοία).

Πιστεύω και στις δύο γραμμές θα είχε θετικό πρόσημο, υπάρχει κίνηση, ιδίως σε φορτηγά απ'ότι γράφεται εδώ, Σαμιωτικα πάνε στον προορισμό τους διαμέσου Χίου.

 

Κάτι τέτοιο έχω κι εγώ στο μυαλό μου. Το πλοίο έχει κλείσει πια ένα χρόνο δρομολογίων(με μεγάλες διακοπές βέβαια) αλλά είναι νομίζω προφανές πως το Ρέθυμνο δεν του παρέχει τη στήριξη που θέλει ώστε να δικαιολογείται η προσέγγιση, ενώ στη Μήλο αντιμετωπίζει ισχυρό ανταγωνισμό από το Πρέβελης τις Δευτέρες και τις Παρασκευές. Η προίκα του πλοίου είναι η σταθερή κίνηση των 20-25 νταλικών της Σαντορίνης και θα πρέπει να σκεφτούν κάτι άλλο για να γεμίσει περισσότερο το γκαράζ και τα σαλόνια. Βλέποντας πόσα έκτακτα δρομολόγια για Πάρο και Νάξο(αλλά και Σύρο) έκανε η Μπλού Στάρ φέτος το καλοκαίρι, είναι προφανές πως υπάρχει καλή κίνηση για αυτά τα νησιά που δεν εξυπηρετείται σωστά.

 

Εύκολο δεν είναι, η Μπλού Στάρ θα κηρύξει πόλεμο. Από την άλλη, στην εταιρεία αυτή βλέπουμε τις παθογένειες που έχουμε δεί διαχρονικά σε εταιρείες που μπαίνουν σε φάση παρακμής. Αλλαζονεία, έρωτα με τις πάσης φύσεως επιδοτούμενες γραμμές, εξοντωτική χρησιμοποίηση πλοίων και πληρωμάτων αλλά και περικοπές εκεί που δεν πρέπει να γίνονται. Και πάνω απ' όλα την προσαρμογή των δρομολογίων στις επιδοτήσεις κι όχι στις ανάγκες του πελάτη. Γνωρίζω πως υπάρχουν συμβόλαια με μεταφορικές αλλά αυτά κάποτε σπάνε, είμαι δε σίγουρος πως υπάρχουν πολλοί δυσαρεστημενοι πελάτες που δεν έχουν άλλη επιλογή. Τέλος πάντων, σκόρπιες σκέψεις κάνω, οι πλοιοκτήτες του έχουν παραπάνω στοιχεία από μένα και εκείνοι είναι που πρέπει να βρούν τις απαντήσεις. 

 

Link to comment
Share on other sites

Το Ρέθυμνο όντως δεν βγήκε. Από την άλλη το πειραμα με τα μεγάλα και περιορισμενα σε ελκτικες δυνατότητες πλοια στην Παροναξια δεν έχει πετυχει μεχρι τωρα. Τα πιο πρόσφατα είναι Πρεβελης και Νησος Σαμος. Όταν έχεις δίπλα το γρήγορο Δήλος που κανει 3-5 λεπτά σε κάθε λιμάνι και έχει μέση υπηρεσιακή 24,5 kn είναι δυσκολα τα πραγματα. Συγκεκριμένα ο Όλυμπος θέλει σε καθε λιμάνι 10-15 λεπτά και έχει μέση υπηρεσιακή 18,5 kn. Θα παίρνει ότι περισσευει. Για φέτος όντως θα είχε καποια αποτελεσματα αλλα οχι τρομερα. Προσωπικά δεν μπορώ να βρω μια γραμμή που να του ταιριάζει πολυ κυρίως λόγω δυνατοτήτων και ανταγωνισμού. Διαθέτει πολυ καλό γκαράζ αλλά υστερεί στη μανουβρα και σε εσωτερικούς χώρους. Επίσης, είδα τις κριτικες στην εταιρία στο Google, είναι αρκετά χαμηλές και αφορά πιο πολυ το προβλημα στον κλιματισμό και τους παλιούς εσωτερικούς χώρους. Ίσως η πιο ταιριαστή γραμμή θα ήταν αυτή του Ρεθύμνου αλλα εχει τη Σαντορίνη. Μια μέση λυση θα ηταν να εκοβε τη Μήλο μιας και δεν εχει τη φοβερή κινηση αλλα και πάλι θα κανει 12 ώρες το λιγότερο. Πάλι δεν θα είναι ικανοποιητικός ο χρόνος για το Ρέθυμνο. 

Link to comment
Share on other sites

Απλα η εταιρία πρέπει να γινει πιο σοβαρή και να εκλύει τους πολίτες του Ρεθύμνου και οχι να πηγενουν στα χανια η στο Ηράκλειο επειδη τους βγαινει πιο οικονομικό... Οι περισσότερες μεταφορικές που στηρίζαν το πλοίο εφυηαν γιατι αρχικα τους κανανς καλύτερες προσφορές και δεν ειχαν στανταρ τιμες στα φορτηγά κύριος την μια εβδομαδα ετσι την αλλη αλλιώς.. 

Link to comment
Share on other sites

Ωραια γραμμη για το πλοίο θα ηταν Σίφνο-Σαντορινη, και θα είναι το πιο γρήγορο συμβατικό για την Σιφνο που συνεχώς ανεβαίνει σε κίνηση, και δεν θα χάνει πολύ χρόνο για Σαντορίνη.Ισα ίσα θα κερδίσει χρόνο χωρίς το μπες βγες στην Μήλο.Η Σαντορίνη κρατάει το πλοίο με καλό σταθερό αριθμό φορτηγών συνεχώς αυξανόμενο και με πολλά Ι.Χ αυτό το μήνα, η Μήλος και το Ρέθυμνο δεν τραβανε.

Link to comment
Share on other sites

Δε νομίζω πως το Σάμος απέτυχε στην Παροναξία, τουναντίον μάλιστα, οι αριθμοί του ήταν πολύ καλοί.

Το αν τα καταφέρνει ένα πλοίο ή όχι δε σχετίζεται με το αν ζοριζεται το πλήρωμα του (με τον όρο ζοριζεται εννοώ ότι κουράζεται κι όχι ότι δεν καταφέρνει να δέσει), αλλά από την κίνησή του, ένα καθημερινό βραδινό δρομολόγιο το καλοκαίρι και τέσσερα απογευματινά τον υπόλοιπο χρόνο, υπό νορμάλ συνθήκες (κι όχι κορωνοιου) με πλοίο τέτοιας κλάσης θεωρώ πως θα είναι κερδοφόρο.

Με κοινό τις μεταφορικές αλλά κι επιβάτες (νησιώτες ή τουρίστες).

Δεν είναι απαγορευτικό το μέγεθος του Ολύμπου, ακόμη κι αν οι ελικτικες του δυνατότητες δε βοηθούν.

Αρκεί να υπάρχει πλάνο και τίμιο πρόγραμμα, όχι εξαπάτηση του / της επιβάτη / δος.

Δε μπορείς να πεις θα είναι στην Πάρο σε 4 και 45 και πας με σκάρτα 18, γιατί στη Σαντορίνη θα φτάσεις με τεράστια καθυστέρηση.

Ειδικά στα βραδινά δρομολόγια ένα πλοίο σαν το Όλυμπος στο κατέβασμα προς τα νησιά δε θα υπάρχει καμία πίεση χρόνου, ποιός θέλει να φτάσει τεσσερισιμισι το πρωί στην Πάρο;

Link to comment
Share on other sites

Ο Όλυμπος απέχει πολυ απο το Σάμος. Κυρίως σε εσωτερικούς χώρους αλλα και σε ταχύτητα. Απέχει πολυ απο τον ανταγωνισμό αλλά αν ανακαινισουν λίγο τους εσωτερικούς (λογω ηλικίας δεν υπάρχει λόγος για τέτοια επένδυση) θα ήταν πιο ανεκτά τα πραγματα. 

Μια διαδρομή που σκέφτηκα οτι θα του πηγαινε ειναι απο Πειραιά-Σαντορινη-(Κως) -Ροδος. Σαν του BS2 που την έκανε αν θυμάμαι καλά. 

Link to comment
Share on other sites

Χμμ...οι 76 καμπίνες που έχει (αν θυμάμαι καλά) είναι μάλλον λίγες για το δρομολόγιο Σαντορίνη- Κω- Ρόδο. Εδώ οι 175 των bs1/2 εξαφανίζονται στο αψε- σβήσε σε δρομολόγια του Αυγούστου. Επιπλέον νομίζω πως δεν έχει και αεροπορικά καθίσματα. Προσωπικά θα το έβρισκα ιδανικό για βραδινό Παροναξια- Σαντορίνη, ώστε να αξιοποιεί το καλό γκαράζ του για φορτηγά που θα τους βόλευε ένα βραδινό δρομολόγιο προς τα νησιά, αξιοποιώντας και τις καμπίνες του (Και να μην "ξεπατωνονται" άλλα με πλοία με διπλά η έκτακτα δρομολόγια), η εναλλακτικά Ηγουμενίτσα- Μπριντιζι (με προέκταση ίσως και σέ νησιά του Ιονίου)

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to comment
Share on other sites

Προφανώς όπου και να παει δεν θα είναι σαν πρωτη επιλογή καθώς απέχει από τον ανταγωνισμό σχεδόν σε όλους τους τομείς. 

30 minutes ago, pilot said:

Χμμ...οι 76 καμπίνες που έχει (αν θυμάμαι καλά) είναι μάλλον λίγες για το δρομολόγιο Σαντορίνη- Κω- Ρόδο. Εδώ οι 175 των bs1/2 εξαφανίζονται στο αψε- σβήσε σε δρομολόγια του Αυγούστου. 

Μακάρι να γέμιζε και λίγο το σαλόνι του μπας και δουν άσπρη μέρα περα από τα 20-25 φορτηγά για Σαντορίνη. Προκειμένου να γεμίζει μια χαρα θα καθόταν η γραμμή πιστευω

Link to comment
Share on other sites

Η εταιρεία πρέπει να σκεφτεί σοβαρά να αλλάξει τον προγραμματισμό της και το πεδίο δραστηριοποίησής της. Έχουμε αναφέρει άλλωστε ξανά πως το Ρέθυμνο είναι μία προσθήκη "συναισθηματικού" χαρακτήρα, και όχι μία προσθήκη γιατί η εταιρεία στοχεύει στο σπάσιμο του ακτοπλοικού αποκλεισμού του.

Με νέα τιμολογιακή πολιτική, νέα δρομολόγια και προσθήκες απευθείας δρομολογίων για Ρέθυμνο, τότε θα μπορέσει να πετύχει και στο Ρέθυμνο. Εκτός και αν δεν το θέλει πραγματικά, έχει την άνεση να πετάει τα λεφτά του Σαντορίνη-Ρέθυμνο και του αρκούν τα 25 φορτηγά της Σαντορίνης.

2 δρομολόγια απευθείας για Ρέθυμνο την εβδομάδα και τιμές που δεν ξεπερνούν των ανταγωνιστών σε Χανιά-Ηράκλειο, τότε ίσως εξυπηρετήσει και πιάσει. Διότι όπως είπε και μία επιβάτις όταν κατέβηκε από το Κύδων Παλάς "γιατί να πάω μέσω κ@λ*πετινίτσας 15 ώρες με διπλά λεφτά;".

Link to comment
Share on other sites

Οτι και να κάνει για το Ρέθυμνο παλι πάνω κάτω τους ίδιους θα κουβαλάει.Το να πάρει για Ρέθυμνο ακόμα 50-100 επιβάτες, 10 φορτηγά και 20 Ι.Χ με τιμές χώμα δεν αλλάζει κάτι.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...