Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 3 months later...
  • 11 months later...
  • 2 months later...

Απαγόρευση απόπλου του Φ/Γ Hala στην Ηγουμενίτσα 

Quote

Ενημερώθηκε, πρωινές ώρες σήμερα, η Λιμενική Αρχή Ηγουμενίτσας, ότι κατά την προετοιμασία αναχώρησης του Φ/Γ “HALA” σημαίας Comores, το οποίο βρισκόταν πλαγιοδετημένο στο νέο λιμένα εξωτερικού Ηγουμενίτσας, ήρθε σε επαφή η αριστερή άγκυρα ασφάλειας με την πλώρη του πλοίου, με αποτέλεσμα να προκληθεί μικρής διάστασης ρήγμα καθώς και ελεγχόμενη εισροή υδάτων στο πρωραίο στεγανό του.

Από την οικεία Λιμενική Αρχή απαγορεύτηκε ο απόπλους του μέχρι την αποκατάσταση της ζημιάς και προσκόμισης βεβαιωτικού αξιοπλοΐας από το νηογνώμονα που το παρακολουθεί, ενώ από το περιστατικό δεν αναφέρθηκε τραυματισμός και δε διαπιστώθηκε θαλάσσια ρύπανση.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 5 months later...

της ποπης απο ουρες σημερα

Quote

Μεγάλη ήταν η ταλαιπωρία για χιλιάδες εκδρομείς του Πάσχα, που θέλησαν να ταξιδέψουν από το λιμάνι της Ηγουμενίτσας. Τα αυτοκίνητα ήταν ακινητοποιημένα από τις 10 το πρωί, ενώ ο συντονισμός των Αρχών ήταν ανύπαρκτος, με αποτέλεσμα για πολλές ώρες να επικρατήσει το... αδιαχώρητο.

 

Edited by proud_ionian
topontiki.gr
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 9 months later...

Σύντομη επίσκεψη την Παρασκευή και Σάββατο που μας πέρασε στην Ηγού, να δούμε σκέψεις-εντυπώσεις-συναισθήματα.

 

Γενικά η κίνηση υποτονική για την εποχή, τόσο όσον αφορά τα πλοία, όσο και την πόλη. Συνήθως τέτοια εποχή βλέπει κανείς πολλή κίνηση, αυτοκίνητα, γεμάτα μαγαζιά και ξενοδοχεία. Καμία σχέση όμως. Το ξενοδοχείο που μέναμε φάνταζε νεκρό, ανάθεμα αν είχαν 4-5 δωμάτια με κόσμο. Καφετέριες ως επί το πλείστον με ντόπιους και 2 ξέμπαρκους καραβολάτρες:D και φυσικά κολασμένη ζέστη με τη θερμοκρασία το Σάββατο το μεσημέρι να αγγίζει τους 41 βαθμούς, όπως έλεγε το θερμόμετρο στο Zastava του N the G. Από κίνηση στους ντόκους μέτρια πράγματα, σκεφτείτε πως το Hellenic Spirit το Σάββατο το βράδυ έβαλε 5-6 camper και ελάχιστα ΙΧ. 

 

Η μεγαλύτερη απογοήτευση ήταν η άφιξη από την Πάτρα του Superfast II την Παρασκευή το βράδυ, όπως γύρναγε είχαμε ξεκάθαρη εικόνα από το γκαράζ που είχε στο πάνω ούτε 10 νταλίκες, και άλλες 5-6 στο κάτω. Φόρτωση 2 campers, 5-6 ΙΧ και 43 νταλίκες, νούμερα απογοητευτικά όπως και να το δεί κανείς. Δεν ξέρω αν αυτά οφείλονται στην πανδημία, ή στο γεγονός πως ο Ιταλικός ανταγωνισμός τους έχει πάρει τα σώβρακα. Αλλά Ιούλιος και δρομολόγιο για το Μπάρι με 60 νταλίκες, είναι τουλάχιστον ανησυχητικό. 

 

Παρόμοια εικόνα και στα δρομολόγια της Κέρκυρας. Οι μικρές παντόφλες όπως πχ το Αγία Τριάδα γέμιζαν ενώ μεγαλύτερα πλοία όπως ο Ίωνας δεν γέμιζαν σε καμία περίπτωση. Δεν είδαμε στις 2 ημέρες επιβατική κίνηση που να ξεπερνά τους 100 επιβάτες σε κάποιο δρομολόγιο. Σημεία των καιρών. Και φυσικά έχουν αλλάξει πάλι οι κοινοπραξίες, τα σινιάλα κλπ σε ορισμένα από τα πλοία. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Για να δούμε τις δύο νέες παρουσίες φέτος στην γραμμή Ηγουμενίτσα- Ιταλία ,δηλαδή το Golden Bridge και το Rigel 7 σε ένα αυγουστιάτικο δειλινό. Από όσο είδα μια χαρά κίνηση είχαν τα πλοία. Ο κ.Βεντούρης σταμάτησε τη γραμμή από αρχές Σεπτέμβρη,ενώ ο κ. Αρκουμάνης συνεχίζει.

Edited by Agaios
Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
  • 3 weeks later...

Επίσκεψη στην Ηγού την Παρασκευή το απόγευμα και μέχρι το Σάββατο το μεσημέρι, για να αυτώσουμε τα αυτά:D.

 

Οι εργασίες στο νέο λιμάνι συνεχίζονται εντατικά με 3 πλωτούς γερανούς, με τις νέες προβλήτες πια να εκτείνονται από το ντόκο των πλοίων της Αδριατικής μέχρι το εργοστάσιο του τσιμέντου. Μιλάμε για πάρα πολύ χώρο που είναι φιλέτο, καμία έκπληξη από το επίπεδο ενδιαφέροντος που έχει προσελκύσει η συγκεκριμένη επένδυση. Μάλιστα το λιμάνι φιλοξένησε και 2 μότορσπιπ αυτές τις ημέρες που εκφορτώθηκαν με γερανούς της στεριάς.

 

Από κίνηση πρός Κέρκυρα ομολογώ δεν πλησίασα πρός εκείνη την προβλήτα, αλλά βλέποντας πολλές αναχωρήσεις και αφίξεις, από ΙΧ και φορτηγά το πράγμα μάλλον πήγαινε καλά. Όμως στα καταστρώματα δεν είδα σχεδόν καθόλου επιβάτες. Μπακάλικη εκτίμηση προφανώς αλλά τέλος πάντων την καταθέτω.

 

Από τα πλοία της Ιταλίας είδαμε το Hellenic Spirit να φορτώνει για την Ancona την Παρασκευή το βράδυ(θα υπάρξει και βίντεο), γεμίζοντας όλο το κάτω γκαράζ, τμήμα του πάνω που δεν είχε γεμίσει από την Πάτρα και αποπλέοντας πλήρως έμφορτο για την Ιταλία. Παραδίπλα το Superfast I φόρτωνε για το Μπάρι όλα τα οχήματα με την πλώρη. Είχε κάποια φόρτωση στο πάνω γκαράζ από την Πάτρα αλλά από την Ηγουμενίτσα δεν πήρε και πολλά πράγματα, καμιά 40αριά νταλίκες, 10 κάμπερ και 20 ΙΧ περίπου. Το Euroferry Egnazia αφίχθη με 1 ώρα και 20 λεπτά καθυστέρηση από το Brindisi και αναχώρησε με άλλη τόση και βάλε μετά τα μεσάνυχτα, δεν μπόρεσα να δώ κίνηση. Την άλλη μέρα το πρωί(0600) άφιξη Superfast i από το Bari το οποίο δεν ήταν σε καμιά περίπτωση γεμάτο και εκφόρτωσε τη μεγάλη πλειοψηφία του γκαράζ του, και εδώ θα ακολουθήσει βίντεο. Δίπλα του το Olympic Champion φόρτωνε για τη Βενετία. Είχε έλθει από την Πάτρα με σημαντική φόρτωση στο πάνω γκαράζ, πλήν όμως με σχεδόν άδειο το κάτω. Έβαλε καμιά 30αριά ΙΧ, μερικά κάμπερ και περίπου 40 νταλίκες στο κάτω γκαράζ, μου φάνηκε μέτρια η κίνηση. Τέλος είχαμε άφιξη του Golden Bridge από το Brindisi στις 0630, με το πλοίο εμφανώς πατημένο υπό το βάρος των νταλικών που μετέφερε στο γκαράζ του, δυστυχώς η θέση μας δεν επέτρεπε να δούμε και την εκφόρτωση την ίδια.

 

Γενική εικόνα της πόλης υποτονική, ελάχιστοι ένοικοι στο ξενοδοχείο, όπως και στα καταστήματα που είδαμε. Ελπίζω να αλλάξουν τα πράγματα στη συνέχεια αλλιώς και το καλοκαίρι αλλά και ο χειμώνας θα είναι ιδιαίτερα δύσκολοι.

Link to comment
Share on other sites

Και μοτορσιπάκια είχε το περασμένο ΠΣΚ στην Ηγουμενίτσα, ιδού το πρώτο εξ' αυτών δεμένο κατά τη διάρκεια της εκφόρτωσης. Είναι το Bonacieux (IMO 9505297) που ανήκει στην πολύ γνωστή στο χώρο αυτής της αγοράς, Briese Schiffahrts από το Leer της Γερμανίας. Κατασκευή 2010 στο ναυπηγείο Lisemco(003) του Βιετνάμ με μία μηχανή MaK και μοναδικό προηγούμενο όνομα το Leybucht. Το dwt του είναι λίγω πάνω από τους 3 χιλιάδες τόνους και εμείς το βλέπουμε και κατά την αναχώρησή του στο δίαυλο, έμεινε περίπου 24 ώρες στην Ηγού.

Link to comment
Share on other sites

Περνάμε να δούμε και το δεύτερο φορτηγό που βρήκαμε πρόσφατα στην Ηγουμενίτσα, πρόκειται για το Peak Bilbao (IMO 9545027). Είναι μεγέθους coaster(dwt 3930) αλλά είναι στην πραγματικότητα εξειδικευμένο πλοίο για project cargo και πιο απαιτητικές μεταφορές, συμβατό με το business model των πλοιοκτητών του. Κατασκευή 2011 στα Hangzhou Dongfeng(HDFS 024), ναυπηγείο σε μένα εντελώς άγνωστο, με μηχανή Mak και μοναδικό προηγούμενο όνομα το Abis Bilbao. Όπως βλέπουμε και στη φωτογραφία μεταφέρει τμήματα γεννητριών μάλλον, ένα εκ των οποίων στη συγκεκριμένη περίπτωση εξέχει κάμποσα μέτρα από την πρύμη του πλοίου.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Παρακολούθηση αφιξοαναχωρησεων σήμερα. Sf ii δεξιόστροφη, έβγαλε λίγα και φόρτωσε για αναχώρηση,ισόγειο ολο γεματο,το πάνω έπαιρνε ακόμα κομμάτια.Golden bridge ,κάνει δεξιόστροφη και δενει.Οταν έφτασε είχε κάποιο κενό πίσω από το καταπέλτη,φεύγοντας παρεμεινε. Eurolympia,σχεδόν μηδενισε, περιστροφη γυρω απο τον εαυτο του για ν δεσει,ισογειον γκαραζ έπαιρνε αλλά 2 στο κέντρο, το πάνω σχεδόν όλο γεματο.

Η μόνη που έχει δικαίωμα κλάψας:D είναι η superfast .Δε θυμάμαι ποιος έχει τα περισσότερα lane ,αλλά στο μάτι το πιο αδειο ήταν το sf ii

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...