Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Αυτήν την ώρα το πλοίο πηγαίνει με 19,8kn μεταξύ Άνδρου και Τήνου...Μάλιστα...Και η κοροιδία με τα ταχύπλοα των Στεφάνου καλά συνεχίζεται

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και από ότι φαίνεται γυρνάει προς Τήνο το superrunner.Μήπως γίνει καμία τράμπα για να μειωθούν οι καθυστερήσεις

Edited by Champion Jet_2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για να μην βγάζουμε χολη μισος και αυθαίρετα συμπεράσματα ....Δεν πρόκειται για βλάβη. Έχει μπει ένα αντικείμενο στα τζετ και πρέπει να αφαιρεθεί 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτήν την ώρα κόβουν βόλτες τα 2 ταχύπλοα έξω απ την Τήνο μήπως και αποκατασταθεί η βλάβη στο Super Express...Μήπως ο Παναγιωτάκης ήξερε πράγματα και γι αυτό έφυγε απ την συμφωνία??Γιατί το Hellenic Highspeed δεν έχει εμφανίσει ίχνος καθυστέρησης...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Βέβαια τα 19,8 σημαίνει πως το πλοίο πάει με τις 2 μηχανές και οχι τις 4(Χωρίς να θέλω να βγάλω χολή και μισος),εξάλλου είναι πολύ συμπαθητικό πλοίο για μένα και θα ήθελα να είχε σίγουρα ένα καλύτερο ξεκίνημα 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εδω και μερες αλλο ταχύπλοο της Ραφήνας πάει με 24 το πολύ μίλια.....Κουβεντα δεν ακούστηκε. Τώρα γίνεται χαμός.Κριτικη να γίνεται,Αλλά όχι επιλεκτική 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλά το ότι πάει με 24 μίλια δεν σημαίνει πως έχει βλάβη...Το συγκεκριμένο άμα βγάλει βλάβη ζήτημα να ποιανει 16 μίλια.Καλως η κακώς μόνο οι βλάβες ακούγονται,όπως είχε γίνει και με τις βλάβες του Champion 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Από ό,Τι φαίνεται οι επιβάτες προωθούνται με το runner στους προορισμούς τους. ΥΓ Καμία σχέση. Ο Παναγιωτάκης έφυγε για άλλο ζήτημα 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

1 hour ago, valencay said:

Εδω και μερες αλλο ταχύπλοο της Ραφήνας πάει με 24 το πολύ μίλια.....Κουβεντα δεν ακούστηκε. Τώρα γίνεται χαμός.Κριτικη να γίνεται,Αλλά όχι επιλεκτική 

Πλακα κανεις τωρα;;;απο τις 10 μαιου που εχουν ξεκινησει τα ταχυπλοα της εταιρειας πες μια μερα που δεν ειχε βλαβη 1 απο τα 3!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το Runner πάντως προς Ραφήνα πάει όχι προς τα νησιά...Μάλλον θα μπήκαν στο Superspeed...Αλλά τα αυτοκίνητα???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Άρα τα αυτοκίνητα έμειναν Μύκονο???Και το BS Naxos τι δουλειά έχει με την Μύκονο που λέει ο CJ2??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση φίλε...Να φανταστώ ότι θα πάρουν και κανένα ευρώ πίσω οι επιβάτες...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η ανακοίνωση του ΥΕΝ για τη μηχανική βλάβη του Ε/Γ-Ο/Γ-Τ/Χ Super Express στη Τήνο

Quote

Ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή Άνδρου, απογευματινές ώρες σήμερα, από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ-Τ/Χ ''ΣΟΥΠΕΡ ΕΞΠΡΕΣ'' Ν.Π. 12580, ότι κατά την διάρκεια εκτέλεσης προγραμματισμένου δρομολογίου από λιμένα Γαυρίου Άνδρου για λιμένα Τήνου με  281 επιβάτες, 55 Ι.Χ.Ε. οχήματα και 5 δίκυκλα, παρουσιάστηκε βλάβη στην τουρμπίνα μιας εκ των τεσσάρων μηχανών του πλοίου.

Το ανωτέρω πλοίο, το οποίο εκτελούσε δρομολόγιο από Ραφήνα για Άνδρο – Τήνο – Μύκονο – Νάξο – Πάρο – Πειραιά,  συνέχισε τον πλου του και κατέπλευσε στο λιμένα της Τήνου όπου αποβιβάστηκαν με ασφάλεια οι επιβάτες και τα οχήματα .

Από το Λιμεναρχείο Τήνου απαγορεύτηκε ο απόπλους του  ''ΣΟΥΠΕΡ ΕΞΠΡΕΣ'', μέχρι  προσκόμισης βεβαιωτικού διατήρησης κλάσης από τον παρακολουθούντα το πλοίο νηογνώμονα, ενώ οι επιβάτες προωθήθηκαν στους προορισμούς τους με μέριμνα της πλοιοκτήτριας εταιρείας.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γενικά πάντως ( το λέω και απο άλλες περιπτώσεις ) οτι τα ταχύπλοα της Incat ειναι πιο ζημιάρικα απο της Austal ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν νομίζω πως έχει σχέση το ναυπηγειο αλλα οι μηχανες των εκαστοτε πλοιων και η συντηρηση που τους γινεται οπως εχουν ξαναπεί κι άλλοι.Εγω έχω μια ερώτηση ως προς τους γνώστες η οποία είναι η εξης:οι μηχανές άμα συμπληρώσουν κάποια χρόνια λειτουργίας είναι για πέταμα ή οχι;Επίσης οι πλοιοκτήτες για να απαλλαχθούν από τα διάφορα προβλήματα των μηχανών από το να αγοράζουν νέα πλοία δεν θα ήταν ορθότερο να πάρουν και να βάλλουν νέες μηχανές στα υπάρχον πλοία τους όπως γίνεται και στο εξωτερικό σε πλοία της balearia που γίνεται πλάνο αντικατάστασης των παλιών μηχανών με νέες πιο εξελιγμένες και μικρότερης κατανάλωσης μηχανες;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σωστά όλα αυτά. Βέβαια εδώ εν προκειμένω δεν ξέρουμε τι πρόβλημα υπήρξε.

Δηλαδή ό,τι μηχανές κι αν βάλεις, αν τα jets ρουφήξουν κάτι (γιατί είδα κάτι πρόσφατες φωτογραφίες από Ραφήνα όπου το ρέμα είχα βγάλει στη θάλασσα πολλούς τόνους φερτών υλικών, οπότε δεν αποκλείεται κι αυτό το ενδεχόμενο) τρέχα γύρευε μετά.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γενικά τα Austal αν παρατηρήσεις ειναι πιο αξιόπιστα σε σχέση με τα incat ! Και γενικότερα θεωρείται ποιοτικότερη η Austal στις κατασκευές ταχύπλοων .. Σαν επισήμανση το λέω και όχι φυσικά για τη συγκεκριμένη περίπτωση !! Το συγκεκριμένο θεωρώ οτι θα ρολάρει μια χαρά, θέλει το χρονο του ! 

Edited by HIGHSPEED 6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...