Jump to content
Shipfriends
Panagia Ekatontapiliani

Ionian Star (ΙΜΟ 7037806)

Recommended Posts

Posted (edited)

Το Bohus (ΙΜΟ Νο: 7037806) είναι ναυπηγημένο το 1971 στο ναυπηγείο Aalborg Værft στη Δανία. Το πλοίο έχει μήκος 123,45 μέτρα, πλάτος 19,60 μέτρα, φοράει 8 κύριες μηχανές Nohab SF 112 V. Προηγούμενα του ονόματα είναι Prinsessan Desiree, Europafarjan, Europafarjan ΙΙ & Lion Princess. Σύμφωνα με το Shippax φαίνεται ότι πουλήθηκε στην εταιρεία Tnitsea Shipping, θυγατρική της Northbay Transportes Maritimos Lda που έχει το Red Star 1, με παράδοση στο τέλος του καλοκαιριού.

Edited by proud_ionian
tag

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Δεν είναι πως είναι 48 ετών το Bohus, Παναγία μου. Είμαι σίγουρος πως και η Color Line αλλά και οι Νορβηγικές αρχές φροντίζουν ώστε να είναι σε άριστη κατάσταση. Είναι οτι δείχνει παλιό όπως και να το κάνεις. Και είναι ένα ερώτημα σε τι κατάσταση θα καταλήξει ανάμεσα στο Brindisi και τον Αυλώνα. Πάντως το πλοίο έχει ευκολίες, βλέπετε πως δουλεύει πλώρα-πρύμα. Θα έχει ενδιαφέρον να το δούμε κοντά στα μέρη μας. 

 

Οι φωτογραφίες πάνε πίσω στο 2015 και είναι παρμένες στο Νορβηγικό, γραφικό, φυσικό λιμάνι, Sandefjord. Το πλοίο ακόμη και σήμερα εκτελεί δρομολόγια μεταξύ του Sandefjord της Νορβηγίας και του Stromstad της Σουηδίας. Ο λόγος που σταματάει τα δρομολόγιά του είναι η έλευση του Color Hybrid. Καιρός ήταν, εδώ που τα λέμε.

Edited by Nick the Greek
links

Share this post


Link to post
Share on other sites

Είναι αδερφά, ναι ! 

Πάντως παρατηρώ ότι δεν πρέπει να δουλεύει καθόλου την άγκυρα, εκεί πέρα γιατί είναι βαμμένη μπλε και το χρώμα φαίνεται σε καλή κατάσταση 😎

Στον Αστερίωνα τη βάψανε άσπρη μετά τη μετασκευή αλλά με τα φουνταρίσματα σε ένα μήνα έφυγε όλο το χρώμα .......

(που ακούστηκε οταν βαφουν το πλοίο να βάφουν τις άγκυρες.... 😱)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Να δούμε μερικές ακόμη εικόνες από το αγαπητό σε πολλούς στα μέρη εκεί σκαρί.  Έχουμε άφιξη στο Sandefjord, με τα σαγόνια ανοιχτά σε μια εικόνα που επίσης μαρτυρά πως δεν δουλέυει άγκυρα (στο Strömstad πλαγιο-πρυμνοδετεί), αλλά και μια φωτό εν πλω. Με το καλό να έρθει σε κοντινά νερά μας και το Hybrid στο Sandefjord...

 

Edited by .voyager

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κ απο μακρια φερνει στο σουλουπι του Εξπρες Αφροδιτη κ στη μμπαντα κ στη πλωρη στο καθρεπτη

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Ψάχνοντας λίγο στο ais,έπεσα πάνω στο πλοίο,το οποίο έχει destination PIRAEUS με ETA 15/9.Λογικά για να γίνουν εργασίες πριν ξεκινήσει δρομολόγια μεταξύ Ιταλίας και Αλβανίας;

Edited by Champion Jet_2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έχει σβηστεί επάνω από το πλοίο οτιδήποτε θυμίζει την Color Line και είναι πια με άσπρο φουγάρο και μπλέ hull.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σε σχέση με το 54χρονο Red Star 1 το λες και αναβάθμιση της εταιρείας! 😋 Ελπίζω να αποσύρουν το Red Star 1 πάντως...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεξαμενισμός 23-26/11 για το πλοιο στη μεγάλη του Βασιλειάδη. Μακάρι να το πιάσει κανείς οπως θα πηγαίνει που θα περνάει κοντά απο το αδερφάκι του το aqua solution.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν έχω προσέξει αν μπήκε την ημερομηνία που ήταν προγραμματισμένο ή απλώς πήρε παράταση, αλλά σήμερα βρισκόταν στη δεξαμενή.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η πλώρη κάτω χαμηλά έχει ενδιαφέρον σχήμα.. Άραγε να είναι μετασκευή η "μαμισια" 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτό παρατηρούσα κι εγώ. Κάτι σε Κορνάρος θυμίζει εκεί κάτω.

Edited by proud_ionian
quote αντί reply

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ναι αλλά να είναι κάποια μετασκευή η έτσι χτίστηκε? Ωραία πλώρη παντως

Edited by proud_ionian
quote αντί reply

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ποσο καιρο εχω να δω βαπορι χωρις βολβο

Share this post


Link to post
Share on other sites

Με διαφορά η πιο ωραία πλώρη (χωρίς βολβο) ανήκε στο European και μετά στο Καμειρος

Edited by proud_ionian
quote αντί reply

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το οτι δεν εχει βολβο δεν το λες παντως και πλεονεκτημα..

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, Nereus said:

Με διαφορά η πιο ωραία πλώρη (χωρίς βολβο) ανήκε στο European και μετά στο Καμειρος


Αν μπουμε σε τετοια συγκριση νομιζω υπηρξαν πολλες, πολυ ωραιες πλωρες χωρις βολβο.
Αλλα αυτο ισως θα ηταν μια ωραια ψηφοφορια για το μελλον.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...