Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

της πατρας εγινε χτες στο Calais. εκατονταδες λαθρομεταναστες απο τους καταυλισμους του Calais (υπαρχουν εδω και κατι χρονια) προσπαθησαν να μπουκαρουν στα ferries για να περασουν στο dover.

 

Quote

 

HUNDREDS of illegal immigrants tried to force their way onto ferries bound for Dover yesterday afternoon.

Around 85 migrants are said to have attempted to storm a P&O ship by running up the main ramp.

But the crew are reported to have raised the ramp and blasted a fire hose at the desperate foreigners.

The immigrants had forced their way through a gate, climbed over fences and overpowered security staff.



Read more: http://www.dover-express.co.uk/CALAIS-CHAOS-hundreds-illegal-immigrants-try/story-22876884-detail/story.html#ixzz3CM0ZHIdT 
Follow us: @doverexpress on Twitter | doverexpress on Facebook

Read more at http://www.dover-express.co.uk/CALAIS-CHAOS-hundreds-illegal-immigrants-try/story-22876884-detail/story.html#SpM1t0iLQATRbKOH.99
Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 3 weeks later...
  • 5 months later...

συμφωνα με τους αγγλοφωνους συνασθενεις, την κυριακη 07/6 θα ειναι κλειστο απο 06.30 - 14.45 λογω καθαρισμου απο ναρκες του Β'Παγκοσμιου Πολεμου :eek:

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

της λεσβου και της πατρας εγινε (συμφωνα και με τους συνασθενεις του yahoo).

 

καμια 50ρια λαθρομεταναστες προσπαθησαν να μπουκαρουν στο spirit of britain ενω ξεφορτωνε και διεκοπη η συγκοινωνια για ωρες, με 4 πλοια μεσα και 3 εξω να κοβουν βολτες.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

με αφορμη τις προσφατες εκκαθαριστικες επιχειρησεις στον καταυλισμο του calais, ο Economist εχει ενα αφιερωμα (με τον τιτλο... Allied Landings) στην κινηση του Channel και στο γεγονος οτι παρα τις αντιθετες προβλεψεις, η κινηση των ferries αντεξε παρα τον ανταγωνισμο απο το τουνελ και τα αεροπλανα.

 

20160305_BRC589.png

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Στο δελτίο του Calais της Γαλλίας το βλέπουμε το συγκεκριμένο ρυμουλκό, πλήν όμως η μόνιμη βάση του είναι το μαγευτικό Grimsby της Αγγλίας. Πρόκειται για το Afon Cefni (IMO 9258181), ρυμουλκό του 2002 που ανήκει στην Holyhead Towing. Μαμά του το Hepworth Shipyard(156) και οι 2 μηχανές του είναι Cummins. Έχει αλλάξει κάμποσες φορές σημαία, πλήν όμως δεν έχει αλλάξει ποτέ όνομα. Το όνομά του είναι προφανώς Κελτικό και είναι το όνομα ενός ποταμού στην Ουαλία.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

"Καλοκαίρι" του 2016 στο Calais, τυλιγμένος στο αντιανεμικό και μπροστά απ' το φακό περνά το μικρό coaster με όνομα Nortramp (IMO 9556820). Θαλασσομάχος της βορείου Ευρώπης από το 2012 οπότε και το ολοκλήρωσε το Κινέζικο ναυπηγείο Wuxue Kai Yang Xing(802) με μια μηχανούλα Anglo Belgian Corp που του δίνει 10 κόμβους στο τσακίρ κέφι.

 

Το συγκεκριμένο όνομα το είχε από το 2012 ως το 2017 οπότε και άνηκε στην ΝΤΟ Shipping του Leer της Γερμανίας. Το 2017 λοιπόν πουλήθηκε στην Fehn Ship Management, επίσης με έδρα το Leer και μετονομάστηκε σε Fehn Cape, όνομα που έχει ως σήμερα. Και εδώ έρχεται το αξιοσημείωτο μια και το συγκεκριμένο πλοίο αρχικά ήταν παραγγελία της Fehn στο ναυπηγείο και καθελκύστηκε με το όνομα Fehn Challenge. Άρα λοιπόν η NTO Shipping το αγόρασε από και το πούλησε στην ίδια εταιρεία. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 8 months later...

Σήμερα πάμε μέσα από τη μπούκα του -παλιού πια- λιμανιού του Calais για να δούμε 2 ζευγαράκια που έπαιζαν μπάλα πίσω στο 2018. Από τη μία έχουμε το ζεύγος Spirit of Britain - Calais Seaways και από την άλλη έχουμε το ντουέτο Spirit of France και Pride of Burgundy.

Link to comment
Share on other sites

  • Nick the Greek changed the title to Δελτίο Calais και Dunkerque

Μεταφερόμαστε στη Δουνκέρκη και βλέπουμε ένα ρυμουλκό που βγάζει εκεί το ψωμί του, πρόκειται για το Farouche (IMO 9192545). Το όνομά του θυμίζει Αλγερινό κακοποιό σε γαλλική γκανγκστερική ταινία, αλλά η μετάφραση στα ελληνικά είναι "άγριος". Ναυπήγηση 1999 στα Alstom Leroux Naval(634) του St Malo με δύο κύριες μηχανές ABC. Δεν έχει αλλάξει ποτέ όνομα, ανήκει πια στην ισπανική Grupo Boluda η οποία έχει σαρώσει τον τομέα των ρυμουλκών στην Δυτική Ευρώπη. Το γνωστό κόκκινο φουγάρο με το Β στο φουγάρο του πλοίου ενώ αυτό πλέει πρός το terminal του φυσικού αερίου.

Link to comment
Share on other sites

Ένας γίγαντας στην Δουνκέρκη, δύο μήνες πρίν. Είναι το CMA CGM Concorde (IMO 9839208) που κάνει οπερέσιο στο Γαλλικό λιμάνι. Ηλικίας ενός έτους και κάτι το πλοίο, χτισμένο το 2021 στο ναυπηγείο Shanghai Jiangnan Changxing Shipbuilding(H 3036) με μία κύρια μηχανή που καίει LNG. Το πλοίο έχει 400 μέτρα μήκος, 61.3 πλάτος, 16 βύθισμα και χωρητικότητα 23,104 TEU στα οποία περιλαμβάνονται και 2,200 με παροχή ηλεκτρικού ρεύματος για ψυγεία. Ίσως να είναι και το μεγαλύτερο πλοίο container που έχουμε φιλοξενήσει στην gallerie μας.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Η Grupo Boluda έχει απλώσει τα πλοκάμια της και στη Δουνκέρκη, εκεί βλέπουμε κι εμείς το VB Tempete (IMO 9774953). Παρεμπιπτόντως προφέρεται ταμπέτ και σημαίνει καταιγίδα στα Γαλλικά. Ναυπήγηση 2016 στα παγκοσμίως γνωστά ναυπηγεία Piriou Vitenam(89), είναι ξεκάθαρη η σιλουέτα που παραπέμπει σε αυτά:D. Οι δύο του κύριες μηχανές είναι ABC και δεν έχει αλλάξει ποτέ όνομα. Εμείς το πετύχαμε εν πλώ πρός το terminal του φυσικού αερίου.

Link to comment
Share on other sites

Να περάσουμε να δούμε και ένα ρυμουλκό λιμένος του Calais, ένα περίεργο σκαρί που εμένα περισσότερο μου θύμισε ψαράδικο όταν το είδα. Είναι το TSM Chausey (IMO 9774666). Ναυπηγηθέν το 2015 στα Ολλανδέζικα Machinefabriek Padmos(194) του Stellendam με μηχανή Mitsubishi και χωρίς να έχει αλλάξει ποτέ όνομα. Πλοιοκτήτης το Group TSM.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Ένα πολύ περίεργο πλοίο για απόψε, ιδού το Apollo Moon (IMO 9305829) να πλησιάζει στα φανάρια του Calais. Και λέω περίεργο γιατί ενώ το σουλούπι παραπέμπει ξεκάθαρα σε πρώην ψαράδικο, η σύγχρονή του κατηγοριοποίηση είναι "standby safety vessel", οτιδήποτε κι αν σημαίνει αυτός ο όρος. Υποθέτω πως έχει να κάνει με την καταπολέμηση περιστατικών μόλυνσης αλλά δεν μπορώ να πάρω κι όρκο. Είναι Γαλλικής ναυπήγησης του 2004 στο Chantiers Piriou-Concarneau(258) και έχει μία κύρια μηχανή ABC. Πρώτο του όνομα το Capail Oir(κέλτικο), το 2012 γίνεται An Capail Oir και το τωρινό του όνομα πήρε το 2013. Σημαία Παναμά, κλάση BV.

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να είναι και από τα πλοία που κάνουν περιπολία σε περιοχές που υπάρχουν εξέδρες εξόρυξης πετρελαίου. Η κατηγοριοποιηση και το σκαρί εμένα μου πανε εκει το μυαλο.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Ένα στιγμιότυπο από το Calais του περασμένου καλοκαιριού, όπου το Isle of Inishmore και το Cote d' Opale συναντώνται λίγο έξω από τα φανάρια. Το πρώτο φτάνει στο παλιό λιμάνι, και το δεύτερο βγαίνει από το καινούριο.

Link to comment
Share on other sites

Παίζει να αποδειχτούν και τα τελευταία παραδοσιακά φέρρυ που θα χτίσει ποτέ η P&O, διότι τους Αχαιούς της Μάγχης εγώ τους κατατάσσω μαζί με το Ναύαρχος Αποστόλης:D. Βλέπουμε λοιπόν το Spirit of France και το Spirit of Britain σε συνάντησή τους έξω από τα φανάρια του Calais.

Link to comment
Share on other sites

Από το Cote des Dunes και το αδελφό του έχουμε ανεβάσει κάμποσες φωτογραφίες στην gallerie, όσοι το έχετε δεί και από κοντά ξέρετε πως είναι ογκώδες σαν τάνκ. Εδώ λοιπόν το βλέπουμε μαζί με το ομόσταυλό του e-flexer, το Cote d' Opale. Νομίζω τα σχόλια είναι προφανή, όσον αφορά το μέγεθος του e-flexer.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...