Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

On 4/6/2008 at 9:26 PM, Nick the Greek said:

Λιγο πιο νοτια και στην καρδια του πανεμορφου Αμβουργου, οι Γερμανοι με ψιχουλα ναυτικης παραδοσης μπροστα στη δικη μας αποδεικνυουν οτι αυτα τα ψιχουλα τα σεβονται και τα τιμουν. Εδω μπορειτε να δειτε το παλιο ψυγειο Cap San Diego που απο το 1986 αποτελει συμβολο του Αμβουργου σε ρολο μουσειου και πολου ελξης επισκεπτων. Στην ιστοσελιδα του πλοιου μπορει κανεις να μαθει ολες τις λεπτομερειες(δυστυχως το μεγαλυτερο κομματι ειναι στα γερμανικα αλλα ειναι ευκολο να καταλαβει κανεις) και να καταλαβει πως χρησιμοποιειται και διατηρειται εν ζωη το πλοιο, σε ενα συνδυασμο ιδιωτικης πρωτοβουλιας και εθελοντικης εργασιας. Νομιζω μαλιστα οτι το πλοιο ακομα κινειται, οπως και να εχει το πραγμα καραβολατρης που θα βρεθει στο Αμβουργο και να μην επισκεφτει το πλοιο αυτο, ειναι καταπτυστος. Πιστεψτε με η επισκεψη αξιζει και με το παραπανω. Α, το πλοιαριο που βλεπετε στην παντα του πλοιου, ειναι ενα απο τα παρα πολλα που κανουν ταξιδακια μεσα στο ποταμι και γυρω-γυρω απο τους ντοκους των πλοιων. Πως ειπες Παναγια Εκατονταπυλιανη, πηγανε να σε πανε μεσα γιατι φωτογραφισες τον Αγιο Νεκταριο?

Διακοσια μετρα απο την πλωρη του Cap San Diego, βρισκεται το Rickmer Rickmers ονοματισμενο απο μελος αυτης της μεγαλης ναυτικης οικογενειας του Αμβουργου. Ισχυουν πανω-κατω τα ιδια με οσα ειπα παραπανω, με τη σημειωση οτι λογω του τυπου του πλοιου αυτου, χρειαστηκε μεγαλος ογκος εργασιας ωστε να ερθει στα ισια του. Στην ιστοσελιδα του πλοιου(δυστυχως κι αυτη στη συντριπτικη της πλειοψηφια στα γερμανικα), ειναι ευκολο να τα δει κανεις ολα, αξιοσημειωτο οτι επανω στο πλοιο λειτουργει και εστιατοριο ανοιχτο στο κοινο. Αφου το δουμε οπως το φωτογραφισε προσφατα ο Νικ, να πουμε οτι ειδικα το εσωτερικο ειναι ιδιαιτερα ρεαλιστικο και ειναι must visit.

Επειδη ομως μπορει κανεις να μου πει οτι "ενταξει ρε Νικ, αυτες ομως ειναι πλουσιες περιοχες και με μεγαλη ναυτιλιακη κοινοτητα, εμεις που παμε?" Σημειωνοντας οτι κι εμεις εδω ειμαστε ακριβως το ιδιο, ας δουμε μια ακομα περιπτωση. Παμε στην πρωην ανατολικο-γερμανικη πολη Wismar, λιγο εξω απο το Rostock. Εκει διατηρειται το ξυλινο Wissemera το οποιο μπορειτε να δειτε στη φωτογραφια του φαιδρου-εγκαθετου απο τον Πειραια:D. Δεν γνωριζω περι τινος ακριβως πλοιου προκειται, υπαρχει και το σχετικο web site με περισσοτερες πληροφοριες, οπως μπορειτε να δειτε το πλοιο κινειται κανονικα. Αυτο που εχει για μενα σημασια ειναι οτι αυτο το εγχειρημα γινεται σε σχετικα μικρη και φτωχη πολη(αυτο μπορω να σας το βεβαιωσω), οποτε δεν ειναι τα παντα θεμα χρηματων. Θα μου πει κανεις, "αυτο το ασχημο, ξυλινο πραγμα?" Τι να κανουμε ρε παιδια, αυτη ειναι η παραδοση τους, αυτο διατηρουν. Σημειωση, και σε αυτην τη φωτογραφια στην πλωρη του πλοιου φαινονται τα πλοιαρια που κανουν ταξιδακια στην περιοχη και μεσα στο λιμανι, υπαναπτυκτοι τυποι παιδι μου.. Αυτο το βαπορακι δυστυχως δεν κατεστη δυνατο να το επισκεφθω λογω μη καραβολατρικης παρεας, αρα δεν βαζω και το χερι μου στη φωτια για το πως ειναι μεσα.

 

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

 

Βόλτα σε ένα από τα πολύ σημαντικά λιμάνια του πάλαι ποτέ Kriegsmarine, στο Κίελο. Και στις οθόνες μας ένα περίεργο σουλούπι ρυμουλκού με το όνομα Bulk (IMO 8701284) που παρεπιπτόντως προφέρεται Μπύλκ, πρέπει όμως να σχηματίσετε τον κώλο της μαιμούς με τα χείλη σας, για πετύχετε την σωστή προφορά:D. Γι αυτό και στα registries το βλέπω σαν Buelk, με πλοιοκτήτες του την Fahrgesellschaft Kiel. Είναι χτισμένο το 1987 στα ναυπηγεία Oelkers KG(597) του Αμβούργου, 2 μηχανές Motoren Werke Mannheim, και πάντα με το ίδιο όνομα. Φούλ της Γερμανίας δηλαδή.

Link to comment
Share on other sites

Δυό τσιγάρα δρόμος από το Κίελο στο Ροστόκ για να δούμε ένα 60άχρονο επιβατικό που λέγεται Baltica (IMO 5302063) το οποίο πολύ επιτυχημένα δραστηριοποιείται στις ημερήσιες κρουαζιέρες στην περιοχή αλλά και σε γύρους του λιμανιού, όπως βλέπουμε και στο site του. Χτισμένο επί πρωθυπουργίας Καραμανλή(του Φρύδια :D) το 1959 στο ναυπηγείο Husumer(1136) με μηχανές Mak χωράει 512 επιβάτες. Μοναδικό του προηγούμενο όνομα το Rum Hart εώς το 1982. Πολύ παλιές και κλασσικές γραμμές. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Στο μεγάλο λιμάνι της πρώην Ανατολικής Γερμανίας, το Ροστόκ, βλέπουμε και ένα γέρικο panamax με όνομα City of Dubrovnik (IMO 9082881), τότε Κροατικής πλοιοκτησίας. Είναι χτισμένο το 1995 στο B&W Skibsvaerft A/S(950) της Δανίας με μηχανή Hanjung. Έχει τη διάκριση πως είναι ένα από τα ελάχιστα πλοία στον κόσμο που είχαν Ελβετική σημαία, χτισμένα σαν Silvretta(εως το 2004) για την Ελβετική Suisse-Atlantique. Νωρίτερα φέτος πέρασε σε Κινέζικα χέρια και ονομάζετα πια Wu Yi Hk, μετρώντας πια ανάποδα για το διαλυτήριο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Βραδυνή αναχώρηση μέσω Travemunde για το μοτορσιπάκι Dolfijn (IMO 8815876) που έχει πρίν λίγη ώρα ολοκληρώσει την εκφόρτωσή του στο Lubeck. Ακριβώς 30 ετών το πλοίο, προιόν του ολλανδέζικου ναυπηγείου Buijs(46) με μηχανή Caterpillar. Εντυπωσιακό το γεγονός ότι δεν έχει αλλάξει ποτέ όνομα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Κατά Κίελο μεριά πάμε σήμερα για κάτι που μοιάζει με ρυμουλκό και λέγεται Falckenstein (IMO 8917704). Μοιάζει γιατί κάποτε ήταν, δεν είναι πια, έχει μεταβληθεί σε πλοίο ημερησίων εκδρομών στο Κανάλι του Κιέλου και στην ευρύτερη περιοχή. Ονοματάρα όμως ε?:D. Χτισμένο το 1990 στο ναυπηγείο Oelkers(606) με 2 μηχανές Mannheim χωρίς αλλαγή στο όνομα ποτέ. Να και το site των πλοιοκτητών του.

Link to comment
Share on other sites

Μια μικρή σημείωση μόνο ;)

H SFK αποτελεί την εταιρεία αστικών συγκοινωνιών του Κιέλου. Τα πλοία της, όπως το εικονιζόμενο Falckenstein, εκτελούν κανονικά, τακτικά δρομολόγια, παρέα με τα λεωφορεία της εταιρείας :D

Link to comment
Share on other sites

Απόψε ώρα να γνωρίσουμε μερικά μικρά επιβατηγά της περιοχής του Rostock που εκτελούν τουριστικούς πλόες.

 

Ξεκινάμε από το Rostock και το τουριστικό Hansestadt Rostock, αγνώστων λοιπών στοιχείων. Να η ιστοσελίδα των πλοιοκτητών, στους οποίους ανήκει και το Kasper Ohm που βλέπουμε εδώ επίσης δεμένο.

 

Μένοντας στο Rostock, υπάρχει και το περίεργο σκαρί Kapp'n Brass, του οποίου το site βλέπουμε εδώ. Δείχνει παλιό, πλήν όμως είναι χτισμένο μόλις το 2006 σε μια προφανή προσπάθεια να δείχνει μεν παραδοσιακό αλλά να έχει τις σύγχρονες ανέσεις.

 

Υπάρχει όμως και τρίτη εταιρεία που δραστηριοποιείται σε αυτόν τον τομέα, να το πλοίο τους Rostocker 7.

 

Βλακείες λέω, υπάρχει και 4η εταιρεία που έχει το κλασσικό Selene, δεν κατάφερα να βρώ κάτι γι αυτούς.

Link to comment
Share on other sites

Μεταφορά στη μπούκα του Rostock όπου και βλέπουμε το Henricus J (ΙΜΟ 9360192) να την κάνει μπούκα για φόρτωση. Όμορφος ο καιρός, λάμπει το βαπόρι. Είναι κατασκευής του 2007 στο Viana do Castelo(228) της Πορτογαλίας και ανήκει στην Γερμανική Jungerhans ή οποία τώρα πια το ναυλώνει στην BBC Chartering με το όνομα BBC Dolphin. Είναι των 8 χιλιάδων τόνων dwt, τριάμπαρο και με δύο 250άρια κρένια, τεφαρίκι πράμα για project cargo. Η μηχανή του είναι Caterpillar που του δίνει υπηρεσιακή 16.5 κόμβων.

 

Προηγούμενά του ονόματα τα Industrial Dolphin(ως το 2013), BBC Tasmania(ως το 2014), μετά με το όνομα που το βλέπουμε και εδώ, εν συνεχεία ξανά Industrial Dolphin ως τις αρχές του χρόνου που διανύουμε.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Αρκετή ποικιλία από σκαριά στο Rostock, σήμερα βλέπουμε το γενικού φορτίου Navita (IMO 8324737) να έχει ξεφορτώσει και να πηγαίνει πρός την έξοδο. Η πλοιοκτήτριά του εταιρεία είναι στην Εσθονία και λέγεται Amisco ενώ στο site τους βλέπουμε και τα χαρακτηριστικά του πλοίου. Εγώ να πω πως είναι του 1984 από το διάσημο Sietas(929) και φέρει μηχανή Wartsila. Χτίστηκε σαν City of Manchester και από κεί και πέρα έγινε Hasselwerder(1985), Gracechurch Crown(1989), Hasselwerder(1990), Rockabill(1994), Ketty Brovig(1998) και τελικά πήρε το σημερινό του όνομα το 1998.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Κλασσικό feederάκι της Βορείου Ευρώπης, κλασσικό design του Sietas(1156), είναι το Hanni (IMO 9188506) που βλέπουμε εδώ να πλέει πρός το Κανάλι του Κιέλου. Χτίστηκε πίσω στο 1998 με μηχανή MAN B&W και μοναδικό προηγούμενο όνομά του το Svealand. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Από την Rix θα περάσουμε στην πολύ γνωστή εταιρεία σε μικρά μεγέθη πλοίων με όνομα Carisbrooke Shipping, εταιρεία που εδρεύει μάλιστα σε νησί, στο Cowes του Isle of White. Και ένα πλοίο της των 10 χιλιάδων τόνων dwt βλέπουμε εδώ δεμένο στο Rostock, είναι το Vectis Pride (IMO 9626132), με φτερά ανεμογεννητριών on deck. Το πλοίο είναι του Κινεζικού ναυπηγείου Jiangsu Yangzijiang (YZJ 2011-997), κατασκευή 2012 με μηχανή Caterpillar, 2 αμπάρια και 2x80t κρένια. Είναι νεότευκτο της εταιρείας του και δεν έχει αλλάξει ποτέ όνομα. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Time travel 4.5 χρόνια πίσω, το μέρος είναι το λιμάνι του Rostock όπου και βλέπουμε ένα roro με όνομα Baltic Bright (ΙΜΟ 9129263)να εισέρχεται. Τότε όπως και τώρα(τον περισσότερο χρόνο), κάνει ταξίδια ανάμεσα στη Γερμανία και τη Φινλανδία, εν προκειμένω τη Rauma και απευθύνεται και στην αγορά των φορτηγών αλλά και στην αγορά των Φινλανδικών προιόντων χαρτιού(ήταν ναυλωμένο στη UPM), τα οποία και δύναται να φορτώνει και με περονοφόρα οχήματα σαν unitised cargo. Κατασκευή 1996 στο Karlskronavarvet(458), στο Σουηδικό λιμάνι Karlskrona με 2 μηχανές Krupp MaK. Το site των πλοιοκτητών του μας δίνει κάμποσες τεχνικές του λεπτομέρειες με πιο σημαντική τα 1,068 lane metres που διαθέτει. Αυτήν τη στιγμή κάνει ένα ταξίδι ανάμεσα στη Γερμανία και το El Ferrol της Ισπανίας, μάλλον έχοντας φορτώσει χαρτί από τη Φινλανδία. Σχετικά κομψό για ρορό και βαποράκι μεγέθους το οποίο πιθανόν στο μέλλον να βλέπαμε στην Ελλάδα.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Μεταφερόμαστε στο Puttgarden της Γερμανίας όπου βρίσκεται το ένα εκ των δύο λιμανιών που συνθέτουν το πορθμείο Puttgarden(Γερμανία) - Rodbyhavn(Δανία). Εκεί ας γνωρίσουμε ένα από τα αμφίπλωρα της γραμμής, το Deutschland (IMO 9151541). Είναι κατασκευής 1997 στα Van Der Giessen De Noord(970), είναι τα ναυπηγεία που έβγαλαν τα Blue Star 1 και 2, για τους έχοντες καλή μνήμη. Όπως μπορεί κανείς να δεί στο πλάι του, η επιγραφή περί Hybrid παραπέμπει ηλεκτρικά σε πλοία καινούριας τεχνολογίας. Δε νομίζω ότι χτίστηκε έτσι, κάποια στιγμή αργότερα πρέπει να έγινε η μετατροπή του, πάντως από το φουγάρο δε βγαίνει ούτε ο καπνός γόπας από τσιγάρο. Γραμμικά μέτρα 1,454 σε 142 μέτρα μήκος και 25 πλάτος.  

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 12/29/2020 at 5:30 PM, Nick the Greek said:

Time travel 4.5 χρόνια πίσω, το μέρος είναι το λιμάνι του Rostock όπου και βλέπουμε ένα roro με όνομα Baltic Bright (ΙΜΟ 9129263)να εισέρχεται. Τότε όπως και τώρα(τον περισσότερο χρόνο), κάνει ταξίδια ανάμεσα στη Γερμανία και τη Φινλανδία, εν προκειμένω τη Rauma και απευθύνεται και στην αγορά των φορτηγών αλλά και στην αγορά των Φινλανδικών προιόντων χαρτιού(ήταν ναυλωμένο στη UPM), τα οποία και δύναται να φορτώνει και με περονοφόρα οχήματα σαν unitised cargo. Κατασκευή 1996 στο Karlskronavarvet(458), στο Σουηδικό λιμάνι Karlskrona με 2 μηχανές Krupp MaK. Το site των πλοιοκτητών του μας δίνει κάμποσες τεχνικές του λεπτομέρειες με πιο σημαντική τα 1,068 lane metres που διαθέτει. Αυτήν τη στιγμή κάνει ένα ταξίδι ανάμεσα στη Γερμανία και το El Ferrol της Ισπανίας, μάλλον έχοντας φορτώσει χαρτί από τη Φινλανδία. Σχετικά κομψό για ρορό και βαποράκι μεγέθους το οποίο πιθανόν στο μέλλον να βλέπαμε στην Ελλάδα.

 

Να πούμε πως σε αυτό το roro επίκειται αλλαγή πλοιοκτησίας τον επόμενο Ιούλιο, όταν περάσει 5ετές και εγκαταστήσει ballast water treatment system. Νέος πλοιοκτήτης θα είναι η Godby Shipping με έδρα τα νησιά Aland. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Σύγκριση μεγεθών απόψε, όσο αυτό είναι δυνατόν, ανάμεσα στη Finnlady της Finnlines και στο Urd της Stena Line. Βλέπει κανείς πόσο έχουν αυξηθεί τα μεγέθη σε όλες τις διαστάσεις των πλοίων και πόσο αυτή η καταραμένη οικονομία κλίμακας οδηγεί στο να βλέπουμε όλους αυτούς τους κακάσχημους Γολιάθ, ασχέτως αν η συγκεκριμένη κλάση της Finnlines δεν είναι κι άσχημη.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Μεταφερόμαστε στο χειμερινό Αμβούργο του 2015 έτσι ώστε να περάσει από τις οθόνες σας το ομορφούλικο Fairplay X (IMO 9541681). Ναυπήγηση του 2009 των ισπανικών Astilleros Armon(690) χωρίς ποτέ να έχει αλλάξει όνομα. Έχει αλλάξει όμως σημαία από Γερμανία σε Antigua και έχει μετακομίσει στο Rotterdam κατά τα φαινόμενα. 

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Ο τόπος είναι το Lubeck της βορείου Γερμανίας και η περίσταση είναι η φωτογράφιση του Genca (ΙΜΟ 9307732), το οποίο και κάνει οπερέσιο από 3 διαφορετικές εισόδους που διαθέτει, οι οποίες κρύβονται πίσω από έναν τεράστιο καταπέλτη. Το πλοίο είναι πολωνέζικο προιόν από τα ναυπηγεία Stocznia Szczecinska Nowa(Β 201/ΙΙ/04) και είναι το τέταρτο μιας σειράς 6 πλοίων που ναυπηγήθηκαν από το 2006 ως το 2009. Είναι μεγάλα πλοία, όπως φαίνονται δηλαδή, με 205 μέτρα μήκος, 25.5 πλάτος και 8.4 βύθισμα σε ένα dwt πάνω από 18 χιλιάδες τόνους. Τα γραμμικά μέτρα είναι 2,963 ενώ μπορούν να μεταφέρουν σε άλλη συνθήκη φόρτωσης μέχρι και 346 εμπορευματοκιβώτια. Οι δυό του κύριες μηχανές είναι Wartsila και εικάζεται πως για μια μέγιστη ταχύτητα 22 κόμβων καταναλώνουν 88 τόνους καύσιμο το 24ωρο.

 

Τα πλοία μπορεί να λένε Trasnfennica το πλάι αλλά αυτός είναι μόνο ο ναυλωτής, ο οποίος χρησιμοποιεί το Genca για δρομολόγια ανάμεσα στο Lubeck της Γερμανίας και το Hanko της Φινλανδίας. Ο πραγματικός πλοιοκτήτης όμως είναι η Ολλανδέζικη Spliethoff, όπως άλλωστε φαίνεται και στο φουγάρο. Χαρακτηριστικό των πλοίων βλέποντας κανείς μια γενικότερη άποψη, είναι η πλώρη και με το κεκαλυμμένο κομμάτι της αλλά και με τον τύπου βολβό μπροστά. Το κεκαλυμμένο κομμάτι φαντάζομαι βρίσκεται εκεί για να προστατέψει από τη δύναμη της θάλασσας το πλωριό κομμάτι του επάνω γκαράζ το οποίο αν δεί κανείς από ψηλά μάλλον φιλοξενεί μόνο εμπορευματοκιβώτια. Το ίδιο πρέπει να συμβαίνει και στο κομμάτι στα δεξιά από το φουγάρο.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Είχαμε δεί και στο παρελθόν το Prinsesse Benedikte με τα χρώματα της Scandlines. Τα χρόνια πέρασαν, αυτό έγινε πια υβριδικό αλλά όμως εξακολουθεί να συνδέει το Puttgarden της Γερμανίας με το Rodbyhavn της Δανίας. Από τότε(δηλαδή το 2016 που είναι αυτή η επίσκεψη) έχει αλλάξει πάλι χρώματα αλλά αυτά θα δούμε εν καιρώ.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Λέμε για τα δικά μας τα χάλια και την πλημελλή εφαρμογή συστημάτων θαλάσσιας κυκλοφορίας, να δούμε και τα χάλια των Γερμανών. Στο Rostock βρισκόμαστε και βλέπουμε το μποτιλιάρισμα λίγο πρίν τη μπούκα. Σημειωτέον πως στο συγκεκριμένο λιμάνι 45 λεπτά πρίν φτάσει κανείς η ταχύτητα κόβεται στους 8-10 κόμβους με κλειστές στροφές κλπ, λες και η ταχύτητα είναι ο μόνος παράγων που προκαλεί ατυχήματα.

Link to comment
Share on other sites

Ένα ακόμη πορθμείο της γραμμής Puttgarden - Rodbyhavn θα δούμε απόψε, ιδού λοιπόν το Schleswig Holstein (IMO 9151539) σε αναχώρηση από τη χώρα του Klaus Augenthaler. Ναυπήγηση 1997 στο Ολλανδικό Van der Giessen de Noord(969), στο Krimpen-an-den-Ijssel. Οι κύριές του μηχανές είναι 5 και είναι MaK. 

Link to comment
Share on other sites

Πάμε να δούμε συντόμως ένα παλιό ro-ro της Βαλτικής που βέβαια μας έχει αφήσει πια για άλλες πολιτείες. Στις οθόνες μας το Transreel να φτάνει στο Lubeck της Γερμανίας, μόλις 6.5 χρόνια πίσω. Το ΙΜΟ του είναι 8515893 και έχει πια περάσει σε Αραβική ιδιοκτησία, κάνοντας δρομολόγια στον Περσικό, νομίζω ΗΑΕ - Ιράκ. Μάλιστα στο AIS φαίνεται όχι σαν Vinterland που είναι στα χαρτιά το όνομά του αλλά σαν Whiteland, αλλαγή όμως που δε βλέπω να έχει περαστεί πουθενά. Ο Σουηδός μάλιστα αναφέρει πως το 2021 και για σύντομο χρονικό διάστημα πήρε το όνομα Al Rahmani, και πάλι όμως αυτό είναι εν αμφιβόλω. Κατασκευάστηκε όταν η Εθνική του Νίκου Γκάλη έπαιρνε το Eurobasket(1987) στο ναυπηγείο Korea Shipbuilding(1036) του Busan σαν Viola Gorthon. Φέρει 2 κύριες μηχανές Wartsila που του προσδίδουν μέγιστη ταχύτητα 20 κόμβων. Τα κιτάπια επίσης λένε ότι έχει 166 μέτρα μήκος και η χωρητικότητά του περιλαμβάνει 160 νταλίκες και 100 ΙΧ.

Link to comment
Share on other sites

On 6/14/2022 at 9:54 PM, Nick the Greek said:

Ο τόπος είναι το Lubeck της βορείου Γερμανίας και η περίσταση είναι η φωτογράφιση του Genca (ΙΜΟ 9307732), το οποίο και κάνει οπερέσιο από 3 διαφορετικές εισόδους που διαθέτει, οι οποίες κρύβονται πίσω από έναν τεράστιο καταπέλτη. Το πλοίο είναι πολωνέζικο προιόν από τα ναυπηγεία Stocznia Szczecinska Nowa(Β 201/ΙΙ/04) και είναι το τέταρτο μιας σειράς 6 πλοίων που ναυπηγήθηκαν από το 2006 ως το 2009. Είναι μεγάλα πλοία, όπως φαίνονται δηλαδή, με 205 μέτρα μήκος, 25.5 πλάτος και 8.4 βύθισμα σε ένα dwt πάνω από 18 χιλιάδες τόνους. Τα γραμμικά μέτρα είναι 2,963 ενώ μπορούν να μεταφέρουν σε άλλη συνθήκη φόρτωσης μέχρι και 346 εμπορευματοκιβώτια. Οι δυό του κύριες μηχανές είναι Wartsila και εικάζεται πως για μια μέγιστη ταχύτητα 22 κόμβων καταναλώνουν 88 τόνους καύσιμο το 24ωρο.

 

Να δούμε συντόμως και ένα από τα αδελφά του Genca, πρόκειται για το Pulpca (IMO 9345386) κατασκευής 2008 και με αριθμό γιάρδας B201/II/05. Σε αναχώρηση από το Lubeck.

Link to comment
Share on other sites

Κι αφού πιάσαμε στο στόμα μας αυτήν την πορτάδα, ας δούμε και τρίτο από τα έξι συνολικά μέλη της. Δεμένο στο Lubeck λοιπόν βλέπουμε το Trica (IMO 9307384) με έτος κατασκευής 2007 και αριθμό γιάρδας B 201/ II/ 04.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...