Jump to content
Shipfriends

Δελτίο Napoli


Recommended Posts

Σε συνεχεια της παραπανω περιπετειας στο Castellamare di Stabbia, το διμελες κλιμακιο των Shipfriends εκανε μια συντομη επισκεψη στη Ναπολι στην πολη της Ομερτα και του Ντιεγκο Μαραντονα. Ομολογω πως τουλαχιστον απο την παραλια της Ναπολι εμεινα εντυπωσιασμενος. Περιμενα να δω κατι πολυ τραγικο απο αποψης περιβαλλοντος αλλα μαλλον ηταν ακριβως το αντιθετο. Ατελειωτη παραλια, πανεμορφη και τεραστια περαντζαδα που περπατουσε ο κοσμος, πολυς τουρισμος, ενα ομορφο καστρο επανω στη θαλασσα, γενικα πολυ ομορφο μερος για να επισκεφθει κανεις. Τωρα τι γινεται στα ενδοτερα, δεν ξερω τιποτα, δεν ειδα τιποτα;).

Παρκινγκ μεσα στο λιμανι(με τα κλειδια υποχρεωτικα πανω στη μηχανη:rolleyes:) και δωρεαν λεωφορειακι που σε πηγαινει στα διαφορα τερμιναλ. Ακομα και στα πλοια που πηγαινουν στην αντιστοιχη Αιγινα υπηρχε ταξη και ασφαλεια, κανεις δεν μας ενοχλησε οσον αφορα τις φωτογραφιες. Ξεκιναμε λοιπον με το Adeona που φορτωνει για την Ischia και το Lora d' Abundo που εδω φορτωνει για το Capri και εδω μολις εχει αναχωρησει. Αυτο το σημειο ειναι το τερμιναλ γι αυτους τους προορισμους, απο εκει ομως εχει κανεις θεα στο παροπλισμενο Logudoro της Ferrovie dello Stato και στο Raffaele Rubatino που εκτελει δρομολογια για το Palermo.

Παραδιπλα βλεπουμε το παλιο αγγλικo(P&O, Zeebrugge - Hull) SNAV Campania, οπως και το σε χειμερινη ακινησια Giulia d' Abundo, αμφοτερα νομιζω κανουν δρομολογια προς Σικελια. Ακριβως διπλα ειναι οι θεσεις για τα ταχυπλοα οπως το Isola di San Pietro και το Napoli Jet που και αυτα πηγαινουν Ischia και Capri και ειναι μεγαλη αντιθεση πως ολα τα ταχυπλοα περνουν μπροστα απο τα παροπλισμενα παλια πλοια της γραμμης οπως το Patrizia και το Ala.

Το καταστημα ομως εχει και εμπορικη κινηση. Εδω εχουμε το μικρο τανκερ Positano(ομωνυμο του εκπληκτικου θερετρου κοντα στη Ναπολι) αλλα και το γενικου φορτιου Ozgun Koray που βρισκεται στη ραδα και περιμενει την σειρα του να πλευρισει. Δυστυχως δεν προλαβαμε να πιασουμε πριν μπει μεσα στο λιμανι το Lazio, οποτε δεν το βλεπουμε κι ολοκληρο δυστυχως. Βλεπουμε ομως σε ολο τους το μεγαλειο τα κοντεινερ MSC Corinna και MSC Granada. Να ειμαστε καλα να ξαναπαμε και να τις ξαναμοιραστουμε μαζι σας!

Και κατι για το τελος, οποιος οδηγει στην Ελλαδα δεν ξερει τι θα πει οδηγηση. Μια δοκιμη στη Νοτιο Ιταλια θα σας πεισει:D.

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Ναπολη,Ναπολη με το ποντικονησι:PΜετα την stabia(αφου καναμε μια μικρη βολτα προς την costa Sorrentina-απιστευτα μερη)σε μιση ωρα ο δρομος σε βγαζει στη ομορφη Ναπολη.

Απο την προηγουμενη φορα ειχαμε μαθει τα κατατοπια οποτε καυτευθειαν βγηκαμε στον επιβατικο σταθμο για να κανουμε την βολτα μας στο φημισμενο Capri.

Για πολυ καλη μας τυχη σε 10λεπτα ειχε αναχωρηση το TRIADE,οποτε κοψαμε τα εισητηριακια μας(7ευρω το ατομο)και κατευθειαν πανω στο πλοιο γεματοι απο χαρα που θα καναμε ενα μινι ταξιδακι!

Στο λιμανι επικρατουσε σχετικη ησυχια με λιγα πλοια να βρισκονται στις διαφορες προβλητες:τα LORA D ABUNDO,RAFFAELE RUBATTINO,CAPRICORN&ARIES και TRINACRIA.

Σε 2 λεπτα ημασταν στον παλιο φαρο και αφηναμε πισω μας το λιμανι ενω στα δεξια μας δεσποζε ο επιβλητικος Βεζουβιος.Για αρκετη ωρα μας εκαναν παρεα γλαροι που τους πετουσαν κομματια απο πιτσα κατι πιτσιρικια Ναπολιτανοι,οι οποιοι απ οτι καταλαβαμε εκαναν κοπανα απο το σχολειο τους για να πανε μια βολτα...στο Capri...Στα μισα περιπου της αποστασης,κροσαραμε το VESUVIO JET(ερχονταν απο Capri)ενω λιγο αργοτερα μας περασε το SNAV ALCIONE που ειχε τον ιδιο προορισμο με μας.

Μετα απο 50λεπτα ταξιδι,βρισκομαστε εξω απο το πανεμορφο Capri περνωντας κοντα απο το κοκκινο φαναρι για να δεσουμε στο μικρο λιμανακι της marina grande που ηταν φουλ απο ταχυπλοα:τα SNAV ALCIONE,SNAV ANTARES,SUPERFLYTE,EUROPA JET και SNAV ORION.

Κατεβηκαμε απο την βαρκα:Dκαι αρχισαμε την βολτα μας.Θυμιζει πολυ Υδρα το τοπιο με την εννοια οτι υπαρχουν ολα τα μαγαζια(τουριστικα-φαγαδικα-μπαρ-ρουχα κλπ)ακριβως στην παραλια και σιγα σιγα το χωριο απλωνεται αμφιθεατρικα στο βουνο.Εντυπωση μας εκαναν τα ταξι που ηταν ολα καμπριολε,κανενα με νορμαλ οροφη.Επισης εχει σχεδον καθε 10λεπτα mini bus που ανεβαζουν στο Capri και το Anacapri(τα 2 μεγαλυτερα βουνα)απο δρομους που κυριολεκτικα κρεμονται απο τα βραχια αλλα προσφερουν ταυτοχρονα εκπληκτικη θεα.Εμεις ομως,λογω ελλειψης χρονου δεν καναμε την βολτα αυτη αλλα κατσαμε σε μια 'ταβερνα'(ως Ελληνες:P)για να τσιμπησουμε το κατιτις μας βλεποντας τα διαφορα ταχυπλοα

που

.

Γενικα το Capri ειναι σαν Μυκονος ενα πραμα,ο απολυτος τουριστικος προορισμος που κατακλιζεται απο VIP τα καλοκαιρια κ αφου απεχει σχεδον μια ωρα απο μια πολη 3.000.000 και ανω,λογικο ειναι να εχει ολο τον χρονο κινηση,κατι που διαπιστωνει κανεις απο τα πυκνα δρομολογια πλοιων/ταχυπλοων.Επισης διαθετει κ μια μικρη μαρινα που ηδη ειχε αρκετα σκαφη και φανταζομαι το καλοκαιρι θα γινεται γενικοτερα ενας χαμος απο κοτερα και γιωτ σε ολο το νησι.

Αφου φαγαμε και ηπιαμε(μια καταπληκτικη μπυριτσα:D)λοιπον,ηρθε η ωρα της επιστροφης με ταχυπλοο και οχι συμβατικο.To ISOLA DI CAPRI που φερνει σε μικρο ΚΕΝΤΕΡΗ αλλα αν το παρατηρησετε καλα ειναι μικρογραφια τη σειρας AL SABINI που μ αρεσει πολυ.Διπλασιο το εισητηριο με αυτο(14ευρα)αφου σε πηγαινει με την αναλογη ταχυτητα.Ευτυχως δεν μας υποχρεωσαν να μπουμε μεσα κατα την διαρκεια του ταξιδιου και την βγαλαμε στο πρυμνιο μπαλκονακι απ οπου χαιρετισαμε τον DON FRANCESCO και το ομορφο Capri!

Τα υπολοιπα απο τον Nick οπως παντα.Nα μαστε καλα και να κανουμε κι αλλα τετοια ταξιδια ...και εσεις μαζι μας.

Link to comment
Share on other sites

Όπως είπε και ο συναγωνιστής Νήσος Χιος παραπάνω, ένα χρόνο μετά το Έπος της Νάπολι οι δυό γνωστοί-άγνωστοι ξαναβρέθηκαν στον τόπο του εγκλήματος. Ευτυχώς προλάβαμε και πήγαμε πρίν μπεί στη μέση το ΔΝΤ διότι κατόπιν της παρεμβάσεώς του ξέρετε, θα παταχθεί η κερδοσκοπία, η ρεμούλα και η διαφθορά στην Ελλάδα και φυσικά θα φορολογούμαστε όλοι δίκαια, οπότε βλέπω να κόβονται τα ταξίδια μου:D. Ευχαριστώ λοιπόν και πάλι λοιπόν τον σπονσορά μου, το Δήμο Μυκόνου και τους εύχομαι καλές δουλειές:D.

Εν αρχή ήν η ΚΡΟΥΙΖΑΡΑ λοιπόν! Αυτήν τη φορά τους δώσαμε τη συγκατάθεσή μας να καθελκύσουν το πλοίο χωρίς εμάς, έτσι το πλοίο κατόπιν του δεξαμενισμού του στη Νάπολι επέστρεψε στα Ναυπηγεία του Castellamare για να ολοκληρώσει το fitting out του. Όπως φαίνεται στην κοντινή φωτογραφία πάνω στο πλοίο γίνονται εργασίες(η επίσκεψή μας έγινε ημέρα Σάββατο) ενώ καποιοι περιποιούνται και την τσιμινιέρα του πλοίου. Μακάρι να είναι καλότυχο, καλοτάξιδο και πάνω απ' όλα κερδοφόρο.

Μέσα στο λιμάνι επίσης βρήκαμε το Clodia το οποίο και μάλλον ολοκλήρωνε την ετήσιά του ακινησία μια και έπαιρνε πετρέλαια όταν το είδαμε απο κοντά ενώ λίγο αργότερα η μπάρτζα είχε φυγει και το πλοίο ετοιμαζόταν για αναχώρηση. Απέναντι δεμένο το Marine Club που φαίνεται πως εκτελεί περιηγητικούς πλόες ή τίποτε βραδυνά δρομολόγια με τη Nastro Azzurro να ρέει άφθονη. Από εμπορική κίνηση το εντυπωσιακό anchor-handling tug Ievoli Blue που μάλλον βγάζει το ψωμί του βοηθώντας ποικιλοτρόπως τις πλωτές πλατφόρμες πετρελαίου, ενώ είδαμε επίσης και το μικρό ρυμουλκό Silm 3.

Για το Ναυπηγείο τα είπαμε και αλλού, πίκρα και δυστυχία όπως και όλη η πόλη. Αξιοσημείωτη ακόμα η παρουσία μέσα στο Ναυπηγείο του ταχύπλoου Scatto(τονίζεται στο Α:D) που έχει παροπλιστεί εκεί εδώ και περίπου 2 χρόνια, άλλη μια μεγάλη επιτυχία της Tirrenia. Πληροφορίες από την γείτονα παραγωγό grappa, αναφέρουν πως το πλοίο είναι σε τέτοιο χάλι -όχι μόνο εξωτερικά αλλά και εσωτερικά- που ύδατα έχουν αρχίσει να εισρέουν απο πρύμα με συνέπεια να σκέφτοναι να το πάνε για παλιοσίδερα όπως είναι επιπλωμένο(που λέει κι ο τιτάνας ο Αντύπας). Εγώ προτείνω να το πάρει κοψοχρονιά κανένας από Ελλάδα μεριά και να το βάλουμε με επιδότηση στην άγονη Μακρύγιαλος Πιερίας - Σκάλα Πολιχνίτου - Πυργί Χίου - Αρμενιστής Ικαρίας. Perche no? Εδώ έχουμε άλλα κι άλλα.

Τέλος, να πούμε και δυο λόγια για το Sorrento. Απο την Castellamare di Stabbia και προς Νότο ξεκινά η πανέμορφη ακτή του Amalfi με καταπράσινα βουνά που καταλήγουν μέσα στη θάλασσα. Μεγάλα ξενοδοχεία, όμορφες παραλίες, γραφικό τοπίο, γενικά ένα πανέμορφο μέρος από το οποίο μακάρι να υπήρχε χώρος για να βάλουμε μερικές φωτογραφίες τουριστικού ενδιαφέροντος. Κατά μήκος της ακτής δεκάδες ταχύπλοα συνδέουν την ακτή με τα νησάκια του Capri και της Ischia, ενώ υπάρχουν και πολλές προσεγγίσεις κρουαζιεροπλοίων όπως για παράδειγμα του αρχοντικού Melody. Με λίγα λόγια στην Kia Motors, δεν είναι τίποτα κιρίζα που βγάλανε το αυτοκίνητό τους Kia Sorrento γιατί είναι μοδάτο και όμορφο, ειδάλλως θα το βγάζανε Kia Lianokladi!:D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Συμπληρώνοντας τον αγαπητό Νού-Χού που παραπάνω μας έσωσε μια γεύση του πρόσφατου ταξιδιού μας, ας δουμε λιγα παραπάνω πραγματα.

Εν αρχή ην το Driade, το οποίο μας πηγε απο την πόλη του Θεού του Ντιέγκο(ελπίζω να μη ρωτήσει κανείς ποιός είναι αυτός:D) στο Κάπρι. Το πλοίο είναι χτισμένο το 1980 αλλά αποπνέει 70ίλα:D. Ριξτε μια ματιά στο πρυμνιό, σκοτεινό, σαλόνι με τη σκούρα μοκέτα και τα πράσινα καθίσματα. Αλλά και το πλωριό στο ίδιο στιλ με πλαστικό δάπεδο και τα ούφο:P. Συμπαθητικό και καραβολατρικό το ανοιχτό ντεκ, πάρτε μάτι το κλιμακοστάσιo, εντελώς cult. Και μιά ματιά στο γκαράζ για τον ειδικό επί των φορτώσεων φίλο μου, Madonna Centoporte!

Αφού είδαμε αυτό που μας πήγε στο Κάπρι, ας δούμε αυτό που μας επέστρεψε στη Νάπολι. Ταπεινωμένος, αναγκάστηκα να επιβιβαστώ στο Isola di Capri το οποίο και βλέπουμε εδώ εν πλώ. Αξίζει όμως να δούμε και το πλοίο δεμένο στο Capri Ferry Terminal, όπως βλέπετε δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από τις πιο καλές λιμενικές εγκατσστάσεις των Φώκλαντς. Κατανοητό όμως αν δεί κανείς πόσο μικρό είναι το νησάκι και πόσο περιορισμενος είναι ο διαθέσιμος χώρος. Ελπίζω πάντως ο Φούρας του Κάπρι:P να μεριμνήσει. Ρίχνοντας μιά ματιά στο εσωτερικό, το πάνω σαλόνι ήταν κλειστό και το πλοίο δούλευε με το πλωριό και το πρυμνιό σαλόνι τα οποία έχουν όπως είδαμε ενα ψιλο-συμπαθητικό χρωματισμό. Εδώ μια γενική ματιά του πλοίου στο αναρτημένο στο σαλόνι σχέδιο, περιέργως το πλοίο ήταν ανοιχτό πρύμα κατά τη διάρκεια του ταξιδιού και μπορεί κανείς να παραμείνει εκεί. Για το τέλος σας κρατάω αποδείξεις από τον σεβασμό της Tirrenia πρός το περιβάλλον.

Κατά τα άλλα είδαμε πολλά και διάφορα. Πιο αξιοσημείωτη θέαση αυτή του Moby Corse το οποίο και φόραγε τα χρώματα της Moby σε ναυπηγείο της Νάπολι. Το πλοίο θα ξεκινήσει -αν δεν έχει ξεκινήσει ήδη- δρομολόγια μεταξύ του Λιβόρνο και της Civitavecchia με την Κορσική, καλώς εχόντων των πραγμάτων θα το δούμε και στο μέλλον απο κάποιο ιταλικό λιμάνι μέσω του Shipfriends. Διάφορα άλλα πλοία στο λιμάνι της Ναπολι, είτε σε οριστικό παροπλισμό, είτε σε σε χειμερινή ακινησία. Το αρχαίο Ala διπλα στο φανάρι σε μόνιμο παροπλισμό όπως και το Capri, το οποίο μου θυμίζει το Γιωργής ενώ επίσης υπάρχει και το πρώην Γερμανικό Leviathan. Υπάρχουν και πιο σύγχρονα κομμάτια όπως το Croazia Jet που μάλλον θα δραστηριοποιηθεί στην Αδριατική φέτος, όπως και το Pescara Jet.

Είδαμε και διάφορα πλοία στα βάζα τα οποία όμως μάλλον θα τα δούμε εν δράσει στην καλοκαιρινή σεζόν. Η Κολχίδα Alikenia, το ταχύπλοο Citta di Amalfi, ομοίως το Mariaceleste Lauro. Το Logudoro που είχαμε δεί και πέρυσι, παρά τη φαινομενικά του άσχημα κατάσταση, τελικά ετοιμάζεται για δρομολόγια στη Σικελία κατά την καλοκαιρινή σεζόν. Εν δράσει έχουμε το SNAV Lazio, το Rosa d' Abundo που μου θυμίζει έντονα το Αργοστόλι-Παναγία Χόζο, Setubal Express να ξεφορτώνει οχήματα, δίδυμο Trinacria-Raffaele Rubattino, αλλά και το Trinacria σε σόλο καρριέρα.

Προφανώς υπάρχει και άλλου είδους κίνηση στη Νάπολι. Το γενικού φορτίου Cristin κάνει επισκευές στο ναυπηγείο, ενώ το δεξαμενόπλοιο της Motia Favola, δεξαμενίζεται. Για τους μερακλήδες των ρυμουλκών το Fortrose, για τους μερακλήδες των containers το George Washington Bridge της Kawasaki Kishen Kaisha(K-Line). Για επισκευές και το MSC Giovanna, εκεί είναι άλλωστε και η έδρα του τεχνικού τμήματος της MSC.

Ωραία πράγματα είδαμε και στο Capri όμως. Ο capo dei capi Don Francesco την κάνει με ελαφριές jetιές από το Κάπρι, ενώ στο Super Flyte αναμένει την ώρα αναχώρησης. Εν πλώ βρήκαμε το Ponza Jet που πήγαινε προς Ischia το οποίο μου θυμίζει πολύ τα δικά μας Catamatan I και II, όπως και το SNAV Alcione.

Αυτά σε γενικές γραμμές από τη Νότια Ιταλία, την επόμενη φορά θα πάμε κατά Τοσκάνη μεριά με πολλά και όμορφα πράγματα, συμπεριλαμβανομένου και ελληνικού -πρώην και νύν- ενδιαφέροντος. Arrivederci amici mei!

Link to comment
Share on other sites

  • 8 years later...

Μεταφερόμαστε στη Napoli για να γνωρίσουμε τη Μικρή Μαρίνα που εδώ τη βλέπουμε να δίνει πετρέλαια στο Oosterdam. Μικρή Μαρίνα είναι προφανώς η μετάφραση του εφοδιαστικού Marina Piccola(IMO 8881345) πλοιοκτησίας των Αδελφών Garolla με έδρα τη Νάπολη. Χτισμένο το 1994 σαν Santa Chiara, φέρει το σημερινό του όνομα από το 2008. Προιόν των ναυπηγείων Vittoria Adria(αριθμός 286) που βρίσκονται στην κωμόπολη Adria της Emilia Romagna. Έχει ένα dwt 1,600 τόνων και μια μηχανή MWM σε σχεδίαση Deutz που του δίνει 750 ίππους και ταχύτητα 11 κόμβων.

Link to comment
Share on other sites

Μένουμε στη Napoli για να δούμε ένα όμορφο 47άχρονο ρυμουλκό που μάλλον την έχει άσχημα, όσον αφορά το μέλλον του. Πρόκειται για το κομψό και με εύηχο όνομα Barletta(IMO 7033135) που βλέπουμε εδώ παρατημένο δυστυχώς στη Napoli. Είναι χτισμένο το 1971 στο ναυπηγείο Giuliano του Trieste(αριθμός 177) σαν Vivara για την Rimorchiatori Napolitani και από το 2011 ανήκει στην εταιρεία San Cataldo της Napoli, παίρνοντας το τωρινό του όνομα. Μια μηχανή ΜΑΝ των 1,910 ίππων του δίνει ταχύτητα 13 κόμβων.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Τους πήρε και τους σήκωσε στη Νάπολη σήμερα.

Το Raffaele Rubatino δεν άντεξε στους ισχυρούς ανέμους και διπλάρωσε α λα Σουπερφαστ ΧΙ, και απο τύχη δεν χτύπησε στο Isola de Procida αλλά και το Κρήτη Ι.

Το συμβάν έγινε περίπου στις 17:00 τοπική ενώ μετά από δύο ώρες επανήλθε και έδεσε στη θέση του.

Δεν βρίσκω συγκεκριμενο δημοσίευμα για το συμβάν, ομως στη Νάπολη έγιναν πολλές ζημιές λόγω των ανέμων και είχαμε και θύματα...

Edited by Nikos_Chania
Link to comment
Share on other sites

Σύντομη ματιά σε ένα από τα ρυμουλκά της Napoli με το όνομα Anacapri(IMO 9229726) που νομίζω είναι το όνομα ενός βουνού. Είναι παραγωγής του 2002 από το μακρυνό ναυπηγείο President Marine της Σιγκαπούρης(305) και φέρει 2 μηχανές Caterpillar. Όλα του τα χρόνια δουλεύει για την Federimorchiatori.

Link to comment
Share on other sites

Για σήμερα έχουμε να παρουσιάσουμε ένα Μαθουσαλίξ των Ιταλικών platform supply ships, πρόκειται για το Favignana (IMO 7114695) που έχει μετονομαστεί έκτοτε σε Don Angelo, μια και η ναπολιτάνικη φωτογραφία που έχουμε στην οθόνη μας είναι τραβηγμένη το 2016. Δεν είναι Ιταλίς βέβαια, είναι Γερμανίς, από το ναυπηγείο Hitzler Werft(725) με 2 μηχανές ΜΑΝ. Καθελκύστηκε σαν Petriturm το 1971, ήρθε στην Ιταλία κι έγινε Augustea Tre(1986), Asso Tre(1998),  Favignana το 1999 και Don Angelo το 2017.

Link to comment
Share on other sites

Αν και με το ελληνικό όνομα Artemis (IMO 9339595), το πλοίο που βλέπουμε εδώ στη Νάπολη πρίν 2 χρόνια είναι γερμανικής πλοιοκτησίας, πιο συγκεκριμένα της Peter Doehle Schiffahrts, από τα μεγαλύτερα ονόματα του Αμβούργου. Πρώτο όνομα το TS Korea και προηγούμενό του το Independent Venture. Αδιάφορο design του Jiangsu Yangzijiang(2004-689C) με μηχανή Hudong.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Κατά καιρούς έχουμε πετύχει κάμποσα πλοία τση Costamare σε μακροχρόνιες ναυλώσεις σε μεγάλες εταιρείες του εξωτερικού. Το Sealand Michigan που εδώ βλέπουμε στη Napoli πέρυσι(IMO 9196864), είναι ένα από αυτά για λογαριασμό της ελέγχουσας το 20% του Δανέζικου GDP, Maersk. Δεν είναι τζόβεννο το πλοίο, είναι χτισμένο το 2000 στη Hyundai του Ulsan(1211) και έχει χωρητικότητα 6,420 TEU. Μηχανή επίσης Hyundai, ένα πετρελαιοφάγο τέρας που για υπηρεσιακή ταχύτητα 26 κόμβων καταναλώνει 230 τόνους το 24ωρο. Αυτές οι καταναλώσεις βέβαια, παλιά στο Τέξας, τώρα τα πλοία πάνε κομμένα. Δεν έχει αλλάξει ποτέ όνομα και πλοιοκτησία, έχει περιέλθει όμως από νωρίτερα φέτος στη σημαία του δοκιμαζόμενου Hong Kong, πράγμα που σημαίνει ότι τρώνε καθ' εκάστην Κινέζο-Φούστη:D.

Link to comment
Share on other sites

Ένα μικρό επιβατηγό που με βάση την Procida που κάνει δρομολόγια και μίνι κρουαζιέρες στη γύρω περιοχή. Λέγεται Ippocampo, στους πλοιοκτήτες του δε ανήκει και μια μεγάλη trattoria στην περιοχή.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Βρίθει χρέπια:D η ευρύτερη περιοχή της Napoli, ας δούμε άλλο ένα που δουλεύει σαν υδροφόρος με το όνομα Jeranto (ΙΜΟ 7038628). Έτος κατασκευής το 1971 στο Γαλλικό ναυπηγείο Societe Nouvelle des Ateliers et Chantiers de La Rochelle - Pallice(SNACRP) με αριθμό γιάρδας 00203 και κινητήρα Atlas-MaK.  Πρώτο του όνομα το Kalliste μέχρι το 1989 οπότε και πήρε το δρόμο για τη Νάπολη, δεν έχει αλλάξει όνομα έκτοτε. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Κι αν το προηγούμενο πλοίο σας φάνηκε γεροντάρα, που να δείτε τι σας έχω σήμερα ο καραβολάτρης. Στις οθόνες σας η σχεδόν 62-άχρονη υδροφόρος Giorita(IMO 5192626) που είναι χτισμένη το 1958, επί πρωθυπουργίας Γκαούτσο Κώτσο Καραμανλή:D στο ναυπηγείο Pellegrino(111). Μηχανή MaK και μοναδικό της προηγούμενο όνομα από το 1958 ως το 1969 το Kong Guttorm. Πιο γριά κι απ' τη Ζωζώ:D.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι υδροφόρα κυριε αρχιπλοηγέ μας 😛  Τρανσπορτι Αλιμεντάρι  λέει έχει και πάνω απο τα αμπάρια τα εξαεριστικά,μηπως ειναι το "σουπερμάρκετ της γειτονιάς  σας" για μερικα νησιά οπως η Ponza που βλέπω οτι έχει γυρίσει απο εκει ?

Και εδώ το έκανε στις Σποράδες το Ευαγγελίστρια Σκοπέλου μερικές φορές αν δεν απατώμαι :D

Link to comment
Share on other sites

Το είδα ρε συ Πετράν αυτό που λες. Αλλά επέμεινα στην υδροφόρο γιατί δεν μπορώ να φανταστώ πως εφοδιάζονται αυτά τα μικρά νησάκια με τέτοιου είδους προιόντα σε βιομηχανική κλίμακα. Οι γραφές σε δικαιώνουν πάντως, κατηγοριοποιείται σαν General Cargo / Tanker. Μη με ρωτήσεις πως γίνεται αυτό. Όπου γουστάρεις θα το ταξινομήσω σε μας, αφρός, για πάρτη σας κύριε Μάκη μας :D, your call.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Στην πατρίδα των Γκριμαλνταραίων, καλοκαίρι 2017, το ρυμουλκό Punta Campanella (IMO 9040106). Έτος 1992 η κατασκευή του στο ναυπηγείο Tommasi Cantiere Navale(65) με 2 μηχανές Wartsila. Δεν έχει αλλάξει ποτέ όνομα.

Link to comment
Share on other sites

Εν συνεχεία έχουμε ένα ομόσταυλο του Punta Campanella, στις οθόνες σας το Guarracino (IMO 9229738). Είναι χτισμένο το 2002 στο President Marine(306) της Σιγκαπούρης και φέρει 2 μηχανές Caterpillar. Πρόκειται για νεότευκτο της ίδιας της Federimorchiatori.

Link to comment
Share on other sites

Κατά καιρούς έχουμε δεί διάφορα ρυμουλκά της Moby στην Ιταλία, πάμε να δούμε ακόμη ένα σε στάδιο λίγο πρίν τη διάλυση, στη Napoli. Είναι η αρχαιολογία με το όνομα Sparvento (IMO 5422241) που είχε χτιστεί το 1963 στο Weser Seebeck(897) της Γερμανίας με επίσης Γερμανική μηχανή(Kloeckner Humboldt-Deutz). Μοναδικό του προηγούμενο όνομα το Robbenplate, ως το 1986.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Επιστροφή στην πατρίδα της Καμόρα, για να δούμε ένα handy bulkcarrier ελληνικής πλοιοκτησίας με το όνομα Πελαγιανή (ΙΜΟ 9282613). Χτισμένο το 2004 στο Shikoku(1016) της Ιαπωνίας με μηχανή Mitsui και κατανάλωση 24.5 τόνους για 14.2 κόμβους κενό φορτίου. Μοναδικό του προηγούμενο όνομα το New Ambition, από το 2013 στο στόλο των τωρινών του πλοιοκτητών. Μπορεί το σινιάλο τους στους παλιούς να θυμίζει Τυπάλδο, δεν είναι όμως. Πρόκειται για την Anbros, των αδελφών Αγγελάκη. Εταιρεία μικρή μεν, πολύ σοβαρή δε. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Πίσω στο 2017, ένα φορτηγάκι των 8,000dwt είναι δεμένο στη Νάπολη, πιθανόν να ήταν και κατασχεμένο τότε. Ήταν το Lady Gloria (IMO 9210244). Χτισμένο το 2000 στο Gdanska Stocznia(8203/01) της Πολωνίας με μηχανή επίσης Πολωνέζικη(H Cegielski). Πρώτο του όνομα το Harle για την Brise Schiffahrts και ακολούθως έγινε BBC Norway, SCM Mexico και Lady Gloria μέχρι τον Αύγουστο του 2017 οπότε και έγινε Rek Majesty που είναι και το τωρινό του όνομα, για Αιγύπτιους πλοιοκτήτες.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...