Jump to content
Shipfriends

Δελτίο Napoli


Recommended Posts

Να και ένα κοντεινεράδικο που αγοράστηκε πρίν λίγο καιρό από την MSC να κάνει οπερέσιο στη Napoli. Πρόκειται για το MSC Madison II (IMO 9231119) που είναι κατασκευή του 2002 στο Dalian Shipyard(MC300-1) με μηχανή ΜΑΝ Β&W και συνολική χωρητικότητα 1,842 TEU. Πάρτε μια βαθιά ανάσα για τα προηγούμενα ονόματα, σε παρένθεση η χρονολογία που πήρε την ονομασία: Cape Denison(2002), CCNI Hong Kong(2004), Cape Denison(2006), Tasman Explorer(2006), Pacific Destiny(2009), Bright Horizon(2010), Cape Denison(2011), και Bright Horizon(2013). Σημειωτέον πως κατατάσσεται σαν πλοίο γενικού φορτίου αλλά η χρήση του είναι προφανής.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Μεταφερόμαστε 45 λεπτά πρός το νότο, στο γνωστό από τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο, Salerno. Εκεί πετυχαίνουμε ένα supramax bulkcarrier των 57 χιλιάδων τόνων dwt να ξεφορτώνει steel coils από το νούμερο 5 αμπάρι. Είναι το Seacon 7 (ΙΜΟ 9487665) και όλα επάνω του είναι Κινέζικα. Πλοιοκτησία, ναυλωτής, η γιάρδα είναι η Ningbo Beilun Lantian Shipbuilding(HB2004) και δεν έχει αλλάξει ποτέ στην ζωή του όνομα.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
On 12/12/2020 at 6:35 PM, Nick the Greek said:

Σήμερα στο δελτίο τση Νάπολης, θα δούμε ένα ταχυπλοάκι με προφίλ που θα μπορούσε -όπως και κάμποσα άλλα πλοία στη συγκεκριμένη περιοχή- να προκαλέσει ελληνικό ενδιαφέρον. Είναι το εξωτικά ονοματισμένο Acapulco Jet (IMO 8816912)που βλέπουμε εδώ δεμένο στη Napoli. Κατασκευής 1989 στο Marinteknik Oregrund (B69) της Σουηδίας. Έχει μήκος 33 μέτρα και πρωτόκολλο 320 επιβατών και 2 μηχανές MTU που του προσδίδουν υπηρεσιακή ταχύτητα 35 κόμβων. Αξίζει να σημειωθεί πως είναι ιταλική παραγγελία και δεν έχει αλλάξει ποτέ όνομα. Δεν ξέρω το λόγο για τον οποίο δεν έχει σινιάλα αλλά ανήκει και ταξιδεύει για την Alilauro. Να και μια άποψη του πλοίου ακόμη, εκτελεί δρομολόγια από τη Νάπολη και τα γύρω λιμανάκια και για το Capri και για την Ischia.

 

Καιρό είχαμε να το δούμε το Acapulco Jet, το πετύχαμε όμως φέτος το καλοκαίρι στην Ischia. Σε σύγκριση με το τελευταίο συναπάντημα, βλέπετε πως έχει φορέσει το φούλ φορεσιά της Alilauro. Φέτος έκανε δρομολόγια ανάμεσα στη Napoli και την Ischia ενώ εδώ και 2 εβδομάδες έχει δέσει για τη χειμερινή του ακινησία.

 

Link to comment
Share on other sites

Ο Κάπτεν Μόργκαν παράτησε την Καραβαική:D και ήλθε στον Κόλπο της Napoli, εκτελώντας δρομολόγια ανάμεσα στα νησιά και την ηπειρωτικιά Ιταλία. Εδώ βλέπουμε εν πλώ πρός την Ischia το Freccia del Golfo, πολύ όμορφο σκαρί. Ναυπήγηση 1989 στο ναυπηγείο Crestitalia στην Ameglia, δίπλα στην La Spezia. Μήκος 31.37 μέτρα, πλάτος 6.75 με μηχανή MTU που του δίνει μέγιστη ταχύτητα 20 κόμβων. Πρωτόκολλο για 270 επιβάτες. 

Link to comment
Share on other sites

Βρήκες Capitan Morgan? Ρίχτου. Πάμε να δούμε και δεύτερο, ωραιότατο κομμάτι του στόλου. Είναι το Ischiamar III που βλέπουμε δεμένο στο γραφικό λιμανάκι της Ischia. Ναυπήγηση 2002 στο ναυπηγείο Giacalone με μήκος 39.6 μέτρα, πλάτος 7.4 και 2 μηχανές MTU που του δίνουν ταχύτητα 20 κόμβων. Χωρητικότητα 350 επιβατώνε.

Link to comment
Share on other sites

On 1/23/2021 at 10:28 PM, Nick the Greek said:

Γι απόψε το κατάστημα έχει ένα ακόμη μικρό ταχυπλοάκι από τον τεράστιο στόλο του Κόλπου της Napoli. Ιδού λοιπόν η Celestina (IMO 8814093), δεμένη στο ντόκο της Ischia τον Μάιο του 2016. Για πάντα στην υπηρεσία της Alilauro, και όταν λέω foreva, εννοώ από το 1988 οπότε και χτίστηκε στο ναυπηγείο Fairey Marinteknik(116) της Σιγκαπούρης. Μήκος 42 μέτρα, χωρητικότητα 400 επιβατώνε και 2 μηχανές MTU που του προσδίδουν υπηρεσιακή ταχύτητα 32 κόμβων. Να και η πλωριά άποψη πάλι στην Ischia όπου και μπορεί κανείς να δεί το ασυνήθιστο θέαμα του visor ενός επιβατηγού ταχύπλοου να είναι ανοιχτό. Το πλοίο ακόμη και σήμερα συνεχίζει τους πλόες ανάμεσα στη Napoli και την Ischia, ενώ τη δεδομένη χρονική στιγμή είναι δεμένο για το χειμώνα από τα τέλη του περασμένου Οκτωβρίου.

 

Και μια καλύτερη και πιο πρόσφατη φωτογραφία του Celestina, σε σύγκριση με αυτές που ήδη είχαμε. Ο νεωτερισμός είναι πως έχει φύγει η διαφήμιση της Paul & Shark και έχει αντικατασταθεί από το logo της Alilauro.

Link to comment
Share on other sites

Άλλο ένα από τα πάρα πολλά ταχύπλοα που βρίσκει κανείς στον Κόλπο της Napoli. Το βλέπουμε δεμένο στην Ischia και είναι το Citta di Sorrento (ΙΜΟ 8701600). Σε όσους θυμίζει κάτι το σουλούπι, έχουμε ήδη δεί το αδελφό του, το Citta di Forio. Ναυπήγηση του 2007 στη Σιγκαπούρη, το ναυπηγείο είναι το Fairley Marine Shipbuilders(109). Οι 2 του μηχανές είναι Mannheim(MWM) και το μοναδικό του προηγούμενο όνομα ήταν το Discovery Bay 16, πράγμα που υποδηλώνει ότι ναυπηγήθηκε για δρομολόγια στο Hong Kong.

Link to comment
Share on other sites

Εκτός από πολλά ταχύπλοα, ο Κόλπος της Napoli στεγάζει και πολλά επιβατηγά. Ένα ακόμη από αυτά είναι το Columbia, που βλέπουμε δεμένο στην Ischia. Η εταιρεία του λέγεται Linee Rumore Marittima, και κάνει δρομολόγια από διάφορα σημεία της περιοχής για τα νησιά.

Link to comment
Share on other sites

On 5/17/2010 at 1:40 AM, Nick the Greek said:

Ο capo dei capi Don Francesco την κάνει με ελαφριές jetιές από το Κάπρι

 

Είς εκ των πολλών Δόν της ευρύτερης περιοχής :D, με την πιο πρόσφατή του φορεσιά, σε σχέση με το τι είχαμε ήδη στην gallerie.

Link to comment
Share on other sites

On 1/6/2021 at 9:59 PM, Nick the Greek said:

Είχαμε στην gallerie μια ξερή φωτογραφία του πλοίου, πλήν όμως θεωρώ πως αξίζει και πρέπει να πούμε πολλά περισσότερα για την πάρτη του. Ας ξεκινήσουμε από το γεγονός πως αυτά τα σινιάλα είναι τα καινούρια του(2018) κι όχι τα παλιά, σινιάλα με τα οποία μπορούμε να το δούμε το Μάιο του 2016 στο Pozzuoli. Παρεμπιπτόντως το Pozzuoli(30 λεπτά βόρεια της Napoli) είναι η αφετηρία του για δρομολόγια πρός την Procida και την Ischia. Να το δούμε και δεμένο στην Procida για να δούμε για τι λιμάνι και χώρο μιλάμε, το πλοίο έχει μεν αρκετό χώρο να γυρίσει αλλά το λιμάνι είναι μέσα στον παραλιακό δρόμο του νησιού.

 

Respect στο 57χρονο(!!!!) Don Peppino όμως γιατί συνεχίζει με τα χρώματα της Gestour να δουλεύει στα Ιταλικά λιμάνια από το 1969 αδιαλείπτως. Όπως μαρτυρά και η εμφάνισή του, είναι χτισμένο το μακρυνό 1964 στο ναυπηγείο Meyer JL(522) σαν Malmo, φαντάζομαι για δρομολόγια από το Malmo στην Κοπεγχάγη. Αυτό το κομμάτι της καριέρας του δεν κράτησε πάρα πολύ μια και το 1969 πουλήθηκε στην Ιταλία, μετονομάστηκε σε Citta di Piombino και έκανε δρομολόγια από το Piombino στο Portoferraio της νήσου Elba. Αυτή η ρουτίνα κράτησε 34 ολόκληρα χρόνια ώσπου το 2003 ο Κόλπος της Napoli άνοιξε στοργικά την αγκαλιά του για το πλοίο με το όνομα Citta di Capri. Σε αυτήν την περιοχή παραμένει τα τελευταία 18 χρόνια, από το 2010 με το όνομα Don Peppino και το σινιάλο της Gestour στο ψεύτικο φουγάρο του. Τα αληθινά του φουγαράκια είναι αυτά.

 

Τα χρόνια μπορεί να περνάνε, όμως το πλοίο συνεχίζει να είναι τρένο στον καιρό :D. Οι 2 του Kloeckner-Humboldt Deutz με τα 12 μίλια στην κατηφόρα βγάζουν έναν απίστευτο ήχο που πρέπει κανείς να τον ακούσει για να το πιστέψει, θυμίζει ψαράδικη τράτα χωρίς υπερβολή. Έχω ξανακάνει σχόλια για τα πλοία της περιοχής και το επίπεδο συντήρησης, με το συγκεκριμένο δεν έχω ταξιδέψει αλλά για ορισμένα πράγματα δε χρειάζεται να είσαι marine surveyor για να διαμοργώσεις γνώμη. Ελπίζω να μην καταντήσουμε κι εμείς εκεί. Τέλος πάντων, αν εξαιρέσει κανείς τα πορθμεία παίζει να είναι ένα εκ των 3 γηραιότερων car ferries στην Ευρώπη. Βέβαια η πανδημία το έπληξε και αυτό, παραμένει δεμένο στη Napoli από το καλοκαίρι που μας πέρασε. Κάτι μου λέει όμως πως ο Don Peppino δεν έχει πεί ακόμη την τελευταία του λέξη:).

 

Πάλι άλλαξε σινιάλα το Don Peppino, στην ουσία ξαναφόρεσε τα παλιότερά του αλλά σε μια πιο μεγάλη κι ευδιάκριτη έκδοση.

Link to comment
Share on other sites

On 3/12/2022 at 12:40 AM, Nick the Greek said:

Για σήμερα πάμε να πάρουμε μια σύντομη γεύση από το SNAV Orion (IMO 9305922), ένα επιβατηγό ταχύπλοο που πλέει παντού στον κόλπο της Napoli. Ναυπήγηση του 2005 στο Marinteknik της Σιγκαπούρης(188) με 4 μηχανές MTU τύπου 16V396TE74L για μέγιστη ταχύτητα 36 κόμβων, ταχύτητα την οποία προσπαθεί να πιάσει το πλοίο και σε αυτήν την φωτογραφία. Από τις αρχές Νοεμβρίου ξεχειμωνιάζει στη Napoli.

 

Λίγο αλλαγμένη η φορεσιά του SNAV Orion σε σύγκριση με τις τελευταίες φωτογραφίες του που είχαμε στην gallerie. Έχουν προστεθεί 2 bannerάκια-διαφημίσεις για την Trenitalia(τον Ιταλικό ΟΣΕ δηλαδή) και ένα ρόζ bannerάκι πρός τα πρύμα για το νησάκι της Procida, που είναι φέτος πολιτιστικιά πρωτεύουσα της Ιταλίας. Καταλαβαίνετε τι πακέτα έχουν φύγει :D.

 

Link to comment
Share on other sites

On 5/29/2022 at 11:49 PM, Nick the Greek said:

Το ταχύπλοο SNAV Alcione που ήδη έχουμε στην gallerie σε μια λίγο διαφορετική φορεσιά την οποία και βλέπουμε εδώ, τον Μάιο του 2016 στη Napoli. Και σε διαφορετική άποψη με καλύτερο ήλιο την επόμενη χρονιά και πάλι στη Napoli.

 

Ιδού και η τελευταία έκδοση των σινιάλων του SNAV Alcione, εν πλώ πρός τη Napoli.

 

Link to comment
Share on other sites

Ακόμη ένα επιβατηγό του Κόλπου της Napoli, αυτό κάνει ημερήσιες εκδρομές από την Ischia και στην ίδια την Ischia αλλά και στις γύρω περιοχές με το εμπορικό όνομα Summer Breeze. Το πλοίο ονομάζεται Imperatore I ή Imperatore Primo. Δεν κατάφερα να βρώ κάποια πληροφορία για την πάρτη του αλλά είναι προφανώς κάποιας ηλικίας.

Link to comment
Share on other sites

On 8/25/2019 at 1:28 AM, Nick the Greek said:

Ένα μικρό επιβατηγό που με βάση την Procida που κάνει δρομολόγια και μίνι κρουαζιέρες στη γύρω περιοχή. Λέγεται Ippocampo, στους πλοιοκτήτες του δε ανήκει και μια μεγάλη trattoria στην περιοχή.

 

Υφίσταται ακόμη ο Ιππόκαμπος στον Κόλπο της Napoli, ιδού εν πλώ πρός την Ischia.

Link to comment
Share on other sites

On 3/29/2009 at 5:45 PM, Nick the Greek said:

Ακριβως διπλα ειναι οι θεσεις για τα ταχυπλοα οπως το Isola di San Pietro και το Napoli Jet που και αυτα πηγαινουν Ischia και Capri και ειναι μεγαλη αντιθεση πως ολα τα ταχυπλοα περνουν μπροστα απο τα παροπλισμενα παλια πλοια της γραμμης οπως το Patrizia και το Ala.

 

Μόλις 13 χρόνια μετά, μας αξιώνει ο μεγάλος κρουπιέρης του Σύμπαντος να ξανασυναντηθούμε με το Isola di S. Pietro. Εξακολουθεί να ανήκει στην Caremar αλλά βεβαίως όπως βλέπετε έχει αλλάξει και σινιάλα. Όσον αφορά τα τεχνικά του χαρακτηριστικά να πώ ότι είναι χτισμένο στην Rodriguez της Pietra Ligure(258) το 1992 με δύο μηχανές MTU, ολικό μήκος 47 μέτρων και χωρητικότητα 400 επιβατών. Έχει καθελκυστεί σαν Monostab 45 αλλά δε νομίζω πως ταξίδεψε ποτέ με αυτό το όνομα.

 

Link to comment
Share on other sites

Απόψε έχουμε ένα ταχύπλοο σχεδόν 35 ετών που ποτέ δεν έχει αλλάξει όνομα. Είναι το Nettuno Jet (IMO 8702733) που είναι χτισμένο το 1988 στο Marinteknik Verkstads(B70) στο Oregrund, Οι κύριες μηχανές του είναι 2, μάρκας MTU και η μέγιστή του ταχύτητα οι 35 κόμβοι. Χωρητικότητα 300 επιβατών.

Link to comment
Share on other sites

On 1/21/2021 at 2:23 PM, Nick the Greek said:

Ο χρόνος είναι ο Μάιος του 2018, ο τόπος είναι η επισκευαστική βάση τση Νάπολη, και στις οθόνες μας τρία ταχύπλοα επάνω στα βάζα. Ας τα δούμε ξεχωριστά από αριστερά πρός τα δεξιά.

 

3) Το ταχύπλοο SNAV Shaula (IMO 8324971) που είναι στο σουλούπι των Mega Dolphins που είχε φέρει η Ceres στην Ελλάδα. Και αυτό μέχρι πρίν λίγες ημέρες ήταν ενεργό στον Κόλπο της Νάπολι. Είναι του 1986 στα Rodriguez Cantiere Navale(227) της Messina. Μήκος 31 μέτρα και 210 επιβάτες με 2 μηχανές και πάλι MTU. Μοναδικό προηγούμενό του όνομα το Alnilam, όνομα που είχε από κατασκευής μέχρι το 2015 οπότε και πέρασε στην κυριότητα της SNAV.

 

Στα 36 του χρόνια βρέθηκε αγοραστής για το νούμερο 3). Είναι η Laziomar, η οποία απλά έσβησε το πρόθεμα SNAV και το πλοίο έμεινε σκέτο Shaula. Και πρέπει να το ναύλωσε η Caremar για το καλοκαίρι τουλάχιστον, αν κρίνω από το logo της. Το βλέπουμε εδώ στην επισκευαστική βάση της Napoli και ενώ αυτό προετοιμαζόταν για καλοκαιρινή δρομολόγηση. Σε καλή τους μεριά, εν τω μεταξύ στις 22 Σεπτεμβρίου το πλοίο έδεσε για ακινησία. 

Link to comment
Share on other sites

Το SNAV Altair έχει και αδελφό στη Napoli, υπό την ίδια στέγη. Είναι το SNAV Antares (IMO 8911853). Έχει χτιστεί το μακρινό 1990 στο Oskarshamn της Σουηδίας από το ναυπηγείο AB Nya Oskarshamns Varv(524) με δύο μηχανές MTU και μέχρι το 1996 ονομαζόταν Irbis. Χωρητικότητα 292 επιβατών και δρομολόγια ανάμεσα στη Napoli και το Capri.

Link to comment
Share on other sites

On 10/16/2019 at 10:08 PM, Nick the Greek said:

 

Υπάρχει ακόμα το μικρό Vittoria, το βλέπουμε εν πλώ πρός την Procida από το Pozzuoli. Φέτος καταφέραμε να βρούμε και την ιστοσελίδα των πλοιοκτητών η οποία δυστυχώς δεν μας δίνει κάποια παραπάνω πληροφορία για το πλοίο.

Link to comment
Share on other sites

On 6/17/2021 at 8:34 PM, Nick the Greek said:

Ένα πλοίο της δημοφιλέστατης Ιταλικής πορτάδας που δεν έχουμε δεί στο φόρουμ ακόμη, είναι και το Fauno (IMO 7717315). Μόλις καβαντζάρισε το 40ο έτος της ηλικίας του(1981) από τα Cantieri Navali Luigi Orlando(151) του Livorno. Φέρει 2 μηχανές Grandi Motori Trieste και έχει χωρητικότητα γκαράζ στα 60 ΙΧ. Το βλέπουμε σε 2 διαφορετικά πλάνα, εδώ στην Napoli από πλώρα και εδώ στην Ischia από πρύμα, γραμμή που εξυπηρετεί όλα αυτά τα χρόνια. Από τους εσωτερικοί χώροι βλέπουμε εδώ το κυρίως σαλόνι σε όμορφα ασπρόμαυρα χρώματα ενώ υπάρχει και το sun deck που δείχνει κάπως έτσι και χρησιμοποιείται κάργα στο νότο της Ιταλίας. Πλάνο γενικής διάταξης εδώ. Και φυσικά έχουμε και το φουγαρο με τα σινιάλα της πλοιοκτήτριας εταιρείας Caremar. Έτσι έδειχνε το 2016 και έτσι το 2018, μιλάμε για βαρυσήμαντη παρέμβαση του διευθυντή marketing της Caremar στη διαμόρφωση του εταιρικού προφίλ της εταιρείας. Πεταμένα λεφτά βασικά.

 

Φέτος είχαμε μια αλλαγή στην εξωτερική εμφάνιση του Fauno. Και πιο συγκεκριμένα στο φουγάρο όπου αντί για το σινιάλο της Caremar εμφανίζεται το logo που παραπέμπει στο ότι το νησάκι Procida είναι για φέτος η πολιτιστικιά πρωτεύουσα της Ιταλίας. Τέχνη κάνουν οι αθρώποι, δε βράζουνε ροβύθια.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 5 months later...
On 5/17/2010 at 1:40 AM, Nick the Greek said:

Το Logudoro που είχαμε δεί και πέρυσι, παρά τη φαινομενικά του άσχημα κατάσταση, τελικά ετοιμάζεται για δρομολόγια στη Σικελία κατά την καλοκαιρινή σεζόν.

 

Τελικά αυτο προσφάτως αναχώρησε για τον τόπο του μαρτυρίου. Αιωνία η μνήμη.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...