Jump to content
Shipfriends

Δελτίο Napoli


Recommended Posts

Ένα πλοίο της δημοφιλέστατης Ιταλικής πορτάδας που δεν έχουμε δεί στο φόρουμ ακόμη, είναι και το Fauno (IMO 7717315). Μόλις καβαντζάρισε το 40ο έτος της ηλικίας του(1981) από τα Cantieri Navali Luigi Orlando(151) του Livorno. Φέρει 2 μηχανές Grandi Motori Trieste και έχει χωρητικότητα γκαράζ στα 60 ΙΧ. Το βλέπουμε σε 2 διαφορετικά πλάνα, εδώ στην Napoli από πλώρα και εδώ στην Ischia από πρύμα, γραμμή που εξυπηρετεί όλα αυτά τα χρόνια. Από τους εσωτερικοί χώροι βλέπουμε εδώ το κυρίως σαλόνι σε όμορφα ασπρόμαυρα χρώματα ενώ υπάρχει και το sun deck που δείχνει κάπως έτσι και χρησιμοποιείται κάργα στο νότο της Ιταλίας. Πλάνο γενικής διάταξης εδώ. Και φυσικά έχουμε και το φουγαρο με τα σινιάλα της πλοιοκτήτριας εταιρείας Caremar. Έτσι έδειχνε το 2016 και έτσι το 2018, μιλάμε για βαρυσήμαντη παρέμβαση του διευθυντή marketing της Caremar στη διαμόρφωση του εταιρικού προφίλ της εταιρείας. Πεταμένα λεφτά βασικά.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Ένα ακόμη ταχύπλοο που από το 1985 πλέει στα νερά των Γκριμαλντέικων Καμπανίας:D, στον Κόλπο της Napoli δηλαδή. Είναι το Giove Jet (IMO 8305236) που βλέπουμε να αναχωρεί ολοταχώς από το γειτονικό Capri. Ναυπηγήθηκε το έτος που προανέφερα στο Marinteknik Verkstads AB - Oregrund(Β55) και φέρει 2 κύριες μηχανές MTU για υπηρεσιακή ταχύτητα 33 κόμβων. Δεν έχει αλλάξει ποτέ όνομα, το μόνο που αλλάζει ενίοτε είναι η διαφήμιση που μπορεί κανείς να δεί πλώρα, σε κάποιες περιόδους. 

Link to comment
Share on other sites

Άλλο ένα μικρό επιβατηγό του Κόλπου της Napoli στις οθόνες μας, είναι το Uragano 90. Κατασκευή 1989 στο Foschi di Cesenatico, χωρίς αλλαγή ονόματος ποτέ, κατά τα φαινόμενα. Η φωτογραφία από το Salerno, 5 χρόνια πίσω.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Επιστροφή στον κόλπο της Napoli για να ξαναδούμε(το έχει ήδη βάλει ο Πετράν) το Rosaria Lauro (IMO 8718017). Ναυπήγηση Marinteknik Verkstads(Β71) στο Oregrund της Σουηδίας με 2 μηχανές MTU τύπου 12V396TE74. Εδώ το βλέπουμε να καταφθάνει στο γραφικό λιμανάκι της Ischia και εδώ το βλέπουμε σε διαδικασία φόρτωσης στη Napoli. Οι φωτογραφίες πίσω στο 2017 και το 2018.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα σειρά έχει το SNAV Altair (IMO 8911865) που βλέπουμε πλαγιοδετημένο στο Capri. Ναυπήγηση 1990 στο AB Nya Oskarshamn Varv(525) της Σουηδίας με δύο μηχανές MTU και μοναδικό του προηγούμενο όνομα το Sirius.

Link to comment
Share on other sites

Για σήμερα πάμε να πάρουμε μια σύντομη γεύση από το SNAV Orion (IMO 9305922), ένα επιβατηγό ταχύπλοο που πλέει παντού στον κόλπο της Napoli. Ναυπήγηση του 2005 στο Marinteknik της Σιγκαπούρης(188) με 4 μηχανές MTU τύπου 16V396TE74L για μέγιστη ταχύτητα 36 κόμβων, ταχύτητα την οποία προσπαθεί να πιάσει το πλοίο και σε αυτήν την φωτογραφία. Από τις αρχές Νοεμβρίου ξεχειμωνιάζει στη Napoli.

Link to comment
Share on other sites

Συνεχίζουμε τις βόλτες στην περιοχή του Κόλπου της Napoli και πέφτουμε επάνω στο SNAV Aquila (IMO 9059171) που πλέει ολοταχώς πρός το Capri. Ναυπήγηση 1993 στο Kvaerner Fjellstrand(1613) και 2 κύριες μηχανές MTU 16V396TE74L για μέγιστη ταχύτητα 34 κόμβων. Μέχρι το 2002 έκανε δρομολόγια στη Σκανδιναβία με όνομα Saelen και σ' εκείνο το σημείο ήρθε στη Μεσόγειο για λογαριασμό της SNAV. Εκεί έμεινε μέχρι το 2009 οπότε και μάλλον ναυλώθηκε για 3 χρόνια στη Lineas Fred Olsen, παίρνοντας το όνομα Benchi Express. Το 2012 όμως επέστρεψε στη Μεσόγειο παίρνοντας το παλιό του όνομα και κάνοντας δρομολόγια για το Capri κυρίως αλλά και άλλους προορισμούς, εκεί το βλέπουμε κι εμείς δεμένο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Τζούρα από Naiade απόψε, πρώτα με τα παλιά του σινιάλα ενώ αυτό πλέει πρός την Procida. Αυτά τα πλοία πρέπει να έχουν καταγράψει έναν απίστευτο αριθμό ναυτικών μιλίων στις ζωές τους. Το σκαρί είναι χαρακτηριστικό και θα μπορούσε να κολλήσει και στην Ελλάδα. Και εδώ με το τελευταίο του σινιάλο, εν μέσω αρκετής θαλασσοταραχής εκείνο το απόγευμα.

Link to comment
Share on other sites

Το ταχύπλοο Ischia Jet (IMO 8900957) στις οθόνες μας απόψε, προσδεδεμένο στο νησί του Capri. Ναυπήγηση 1989 σαν Cinderella II, προιόν των ναυπηγείων Marinteknik Verkstads AB - Oregrund(Β 72). Φέρει 2 κύριες μηχανές MTU τύπου 12V396TB83 για υπηρεσιακή ταχύτητα 27 κόμβων και μεταφέρει 450 επιβάτες. Από το 1994 ανήκει στην Navigazione Libera Del Golfo και εκτελεί δρομολόγια στον Κόλπο της Napoli.

Link to comment
Share on other sites

Αυτός ο Κόλπος της Napoli είναι στοργικό σπίτι για διάφορα πλοία που δεν είναι μόνο παμπάλαια. Δείχνουν και παμπάλαια. Πάρτε για παράδειγμα το κουβαδέξ Macaiva :D (ΙΜΟ 7812127). Απ' όπου και να το πιάσεις δείχνει περασμένης εποχής, απόκορύφωμα το κλείσιμο του εξωτερικού ντέκ με λυόμενη κατασκευή και παράθυρα τύπου αυθαίρετο στη Λούτσα το 1985:D, που βλέπουμε καλύτερα στην πρυμνιά όψη.

 

Ναυπήγηση 1979 σαν Aegilium(το μοναδικό προηγούμενό του όνομα), στο Cantieri Navali Campenella της Savona, ναυπηγείο που δεν πρέπει να υπάρχει πια. Δύο κύριες μηχανές Grandi Motori Trieste(πρέπει να ακούσετε ήχο, μοτοσακό κανονικά:D), 45 μέτρα μήκος, 500 επιβάτες πρωτόκολλο(αν το πιστεύετε) και γκαράζ για 20 ΙΧ. Δουλεύει για λογαριασμό της Gestour.

Link to comment
Share on other sites

Το έχουμε ξαναδεί το Vesuvio Jet στη Napoli, προσθέτω κι εγώ άλλη μια φωτογραφία με το πλοίο δεμένο στο Capri. IMO 9276432, ναυπήγηση 2003 στα Rodriguez της Messina(306). Τρείς κύριες μηχανές MTU για υπηρεσιακή ταχύτητα 36 κόμβων. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Στις οθόνες μας ένας βετεράνος της Rodriguez που ακόμα και σήμερα βρίσκεται στον Κόλπο της Napoli, έχοντας βέβαια να ταξιδέψει από το 2019. Είναι το Nilo (IMO 6925733) που έχει ναυπηγηθεί πίσω στο 1969 στο Cantiere Navale L Rodriguez της Messina(119). Δύο κύριες μηχανές Isota Fraschini τύπου ID36SS12V για υπηρεσιακή ταχύτητα 35 κόμβων με φορτίο 125 επιβατών. Μοναδικό προηγούμενό του όνομα ως το 2008 το Freccia Adriatica.   

Link to comment
Share on other sites

Το ταχύπλοο SNAV Alcione που ήδη έχουμε στην gallerie σε μια λίγο διαφορετική φορεσιά την οποία και βλέπουμε εδώ, τον Μάιο του 2016 στη Napoli. Και σε διαφορετική άποψη με καλύτερο ήλιο την επόμενη χρονιά και πάλι στη Napoli.

Link to comment
Share on other sites

Μιά ακόμη άποψη του ταχύπλοου Super Flyte (IMO 8867947) δεμένο στο Capri. Δε του φαίνεται ίσως αλλά είναι ναυπήγηση του 1992 από το ναυπηγείο WaveMaster International στο Fremantle της Αστραλίας, που έλεγε και η Γεωργία Βασιλειάδου. Δύο κύριες μηχανές MTU τύπου 16V396TE74 για υπηρεσιακή 28 κόμβων. Δεν έχει αλλάξει ποτέ όνομα.

Link to comment
Share on other sites

Το ταχύπλοο Tremit Jet (IMO 9086772) κανονικά απασχολείται στη γραμμή Termoli - Isole Tremiti, εμείς όμως το παίρνουμε μάτι στη Napoli το καλοκαίρι του 2017. Προιόν της Austal(35) πίσω στο 1994 με τρείς κύριες μηχανές MTU τύπου 16V396TE74L και υπηρεσιακής ταχύτητας 35 κόμβων, για όποιον πιθανώς να ενδιαφέρεται. Μήκος 48 μέτρα και χωρητικότητα 450 επιβάτες, ενώ πρώτο του όνομα ήταν το Ono Ono, πρίν το 2004 οπότε και περιήλθε στην πλοιοκτησία της Navigazione Libera Del Golfo(NLG). 

Link to comment
Share on other sites

Και είμαστε παλιοί σαν SNAV Aries, και φαινόμαστε σχεδιαστικά παλιοί. Ναυπήγηση του 1988 στη Σιγκαπούρη, ναυπηγείο Fairey Marinteknik Shipbuilders(115) με δύο μηχανές MTU τύπου 16V396TB84 για ταχύτητα 35 κόμβων. Ολικό μήκος 36 μέτρα και κάτι, πράγμα που δίνει χωρητικότητα 300 επιβατώνε. Ναυπηγήθηκε σαν Condor 8 για δρομολόγια από Αγγλία και Γαλλία πρός τα Jersey και Guernsey, έγινε Waterways 1 το 1997 και από το 2000 το βλέπουμε στον Κόλπο της Νάπολι με τα σινιάλα της SNAV. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Στη Napoli βρισκόμαστε σήμερα, και παρατηρούμε το Aria Vibe (IMO 9004504) να ξεφορτώνει steel coils σε ένα ντόκο εκεί παραπέρα, που έλεγε κι ο Χαράλαμπος Τραμπάκουλας. Πλοίο γενικού φορτίου των 9.5 χιλιάδων τόννων dwt, κατασκευή του 1992 στο Miho Zosenho(1385) στο Shimizu της Ιαπωνίας και με μηχανή Hanshin. Η καριέρα του μεγάλη και πολυτάραχη, παραθέτω εδώ τα προηγούμενα ονόματά του έχοντας σε παρένθεση το έτος που πήρε το καθένα από αυτά. Ναυπηγήθηκε σαν Socol 5(1992) και μετά CMBT Zambezi(1995), Socol 5(2000), Tasman Chief(2001), Socol 5(2002), Tauranga Chief(2002), Socol 5(2007), Szafir(2011), Rukia III(2017) ενώ το τωρινό του όνομα πήρε το 2018. Οι πλοιοκτήτες του είναι Αλβανοί και η σημαία του Παναμά.

Link to comment
Share on other sites

Απόψε θα δούμε μια πολύ ιδιαίτερη περίπτωση, μια και πρόκειται για anchor handling ρυμουλκό το οποίο οι Ναπολιτάνοι -πάντα σύμφωνα με τις τελευταίες προδαγραφές ασφαλείας και παραπάνω- μετέτρεψαν σε roro. Αυτό νομίζω ούτε ο Κουκιανάκης δε θα το σκεφτόταν:D. Τέλος πάντων το πλοίο κατασκευάστηκε σαν ρυμουλκό το 1982 από το ναυπηγείο Mangone Swiftships(134) στο Houston του Texas, ενώ οι κύριες μηχανές του είναι EMD. Προφανής λοιπόν η αρχική δραστηριοποίησή του στον Κόλπο του Μέξικο και στην πετρελαική βιομηχανία. Πρώτο του όνομα το Tender Bay(1982) και μετά Tender Genova(1984), Castalia Verde(1989), Tender Genova(1991), Augustea Sedici(1993), Asso Sedici(1998) και το 2011 πήρε το τωρινό του όνομα. Το πλοίο κάνει δρομολόγια προφανώς με σκουπίδια και επικίνδυνα κυρίως, από τη Napoli για το Capri.  

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 1/4/2021 at 10:04 PM, Nick the Greek said:

Αυτό το Capri τελευταίο στίγμα του είναι το 2016, δεν το ξαναείδα από τότε και βάζω στοίχημα πως έχει πια κοπεί. Για την ιστορία είναι το ΙΜΟ 5037644, χτισμένο το 1962 στα ναυπηγεία Cassaro(115) με μηχανές Cantieri Navali Riuniti. Κι αν σας φαίνεται γνωστό είναι γιατί έχει χτιστεί σαν Basiluzzo ενώ από το 1985 ως το 2003 ήταν το City of Andros του Ανδρέα Κυρτάτα. Το 2003 έγινε Citalia και Capri το 2009. Μια τελευταία του όψη από το Μάιο του 2016 στη Napoli.

 

Κι όμως τα κουρέλια τραγουδάνε ακόμα. Δηλαδή όχι ακριβώς τραγουδάνε αλλά τέλος πάντων. Υπάρχουν.

Link to comment
Share on other sites

Να και ένα ενδιαφέρον κομμάτι, open hatch που ανηκει στην Ιαπωνική Shinomiya και είναι μακροχρόνια ναύλωση στην G2 Ocean, σύμπραξη μεταξύ της Gearbulk(πολύ καλή εταιρεία) και της Grieg. Πρόκειται για το Kiwi Arrow (IMO 9434527) που το πετυχαίνουμε δεμένο στη Napoli, να ξεφορτώνει κάποιου είδους breakbulk φορτίο, που δεν μπορώ να διακρίνω καλά. Εννοείται ιαπωνέζικη ναυπήγηση του 2010 στο Oshima Shipbuilding(10571) στο Saikai. Η μηχανή είναι MAN B&W και δεν έχει αλλάξει ποτέ του όνομα. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ναπολιτάνικο ρυμουλκό με ελληνική σύνδεση βλέπουμε σήμερα, είναι το Magna Grecia (IMO 9205770) που δεξαμενίζεται στην Napoli. Ναυπήγηση 1999 χωρίς να έχει ποτέ αλλάξει όνομα. Ιταλική ναυπήγηση στο Cooperativa Ing G Tommasi Cantiere Navale(91) της Ancona, ενώ οι δυό του μηχανές είναι Wartsila.

Link to comment
Share on other sites

Όπως μαρτυρά και το όνομα Μεθώνη (ΙΜΟ 9256755), στις οθόνες μας βλέπουμε το κοντεινεράδικο της Costamare που είναι ναυλωμένο στην MSC. Μάλιστα στην υπηρεσία της MSC φαίνεται πως έχει περάσει το πλοίο όλη την εργασιακή του ζωή που άρχισε το 2003 στη Hyundai Ulsan(1458). Πρώτο του όνομα το MSC Viviana ως το 2011 οπότε και έγινε MSC Methoni, στο τέλος του 2021 έγινε σκέτο Μεθώνη. Χωρητικότητα 6,402 TEU και μηχανή MAN B&W.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερον του Vivara (IMO 9821237) το ανάγνωσμα, το βλέπουμε εν δράση στη Napoli. Ναυπήγηση του 2017 στην Τουρκία, το ναυπηγείο λέγεται Sanmar Denizcilik Makina ve Ticaret(125), στην Tuzla. Δύο μηχανές Caterpillar και μοναδικό προηγουμενο όνομα το Sirapinar VI.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 10/26/2019 at 8:26 PM, Nick the Greek said:

Κατά καιρούς έχουμε δεί διάφορα ρυμουλκά της Moby στην Ιταλία, πάμε να δούμε ακόμη ένα σε στάδιο λίγο πρίν τη διάλυση, στη Napoli. Είναι η αρχαιολογία με το όνομα Sparviero (IMO 5422241) που είχε χτιστεί το 1963 στο Weser Seebeck(897) της Γερμανίας με επίσης Γερμανική μηχανή(Kloeckner Humboldt-Deutz). Μοναδικό του προηγούμενο όνομα το Robbenplate, ως το 1986.

 

Σε παρόμοια κατάσταση, γυρισμός δεν υπάρχει για το ρυμουλκό.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...