Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Σήμερα βλέπουμε έναν τιτάνα στη Βαρκελώνη, πρόκειται για το CMA CGM Titan(IMO 9399222) των 11,356 TEU, των 363 μέτρων μήκους και 15.5 μέτρων βυθίσματος. Χτισμένο το 2011 για την CMA CGM στην Hyundai(1957) με μηχανή από την ίδια εταιρεία. Ενδεικτική η υπηρεσιακή του ταχύτητα των 24.5 κόμβων με κατανάλωση 260 τόννων καυσίμου το 24ωρο. Χωρίς αλλαγές ονομάτων ως τώρα.

Link to post
Share on other sites

Είναι πια 15 ετών το product carrier που βλέπουμε δεμένο στη Βαρκελώνη πίσω στο 2017, πρόκειται για το CPO Larisa Artemis(IMO 9305532). Είναι σαν να έχει ο πλοιοκτήτης 2 γκόμενες και να θέλει να τις τιμήσει ταυτόχρονα για να μην έχουν παράπονα:D.  Έκτοτε έχει μετονομαστεί σε σκέτο Artemis, φαντάζομαι γιατί χώρισε από τη Larissa:D. Για την ιστορία χτισμένο σαν Ganges το 2004 για την πολύ καλή εταιρεία ΟΜΙ που δεν υπάρχει πια, το 2007 έγινε King Ernest πρίν τις παραπάνω μετονομασίες. Προιόν της Hyundai Mipo(0301) με μηχανή επίσης Hyundai. Οι τωρινοί του πλοιοκτήτες είναι Ινδονήσιοι.

Link to post
Share on other sites

Handy Βουγλάρικο που βλέπουμε εδώ στη Βαρκελώνη, το Strandja (IMO 9564140). Ανήκει στο ιδιωτικό κατάλοιπο της πάλαι ποτέ κραταιάς Navibulgare. Χτισμένο σαν Eastwind York το 2010 στο Shanghaiguan Shipbuilding(026) με μηχανή Yichang. Πχιότητα κατασκευής, που λέει και ο @proud_ionian. Κι εδώ από ψηλά με τα κρένια του να κοιτάνε πρός τη θάλασσα.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
On 5/25/2019 at 4:57 PM, Nick the Greek said:

Εδώ έχουμε μια ιδιότυπη περίπτωση πρώην ρυμοουλκού, το Open Arms(IMO 7325887). Χτίστηκε σαν ρυμουλκό το 1974 με όνομα Ibaizabal Tres, όνομα που κράτησε σε όλην του τη ζωή και μέχρι τον Απρίλιο του 2017. Έκτοτε, φέρεται να ανήκει σε κάποιαν ΜΚΟ της Ισπανίας με όνομα Open Arms η οποία το μετονόμασε σε "Ανοιχτή Αγκαλιά" με προφανή σκοπό την παροχή στήριξης σε πρόσφυγες. Μάλιστα η συγκεκριμένη ΜΚΟ φαίνεται να υπάρχει και στη Λέσβο. Το πλοίο είναι χτισμένο στα Astilleros de Mallorca(204) και έχει μια μηχανή Deutz.

 

Το ρυμουλκό μας είναι στα νέα, να δούμε τι λέει η Ναυτεμπορική:

Quote

 

Έτοιμη να δεχθεί ένα μέρος των μεταναστών που διασώθηκαν στη Μεσόγειο από το πλοίο Open Arms, ισπανικής ΜΚΟ, είναι η ισπανική κυβέρνηση, υπό την προϋπόθεση ότι θα επιτευχθεί συμφωνία κατανομής τους σε διάφορες ευρωπαϊκές χώρες.

«Η χώρα μας είναι διατεθειμένη να συμμετάσχει σε μια ισορροπημένη κατανομή των μεταναστών που επιβαίνουν στο πλοίο», το οποίο βρίσκεται τώρα στα ιταλικά χωρικά ύδατα, ανέφερε η ισπανική κυβέρνηση σε ανακοίνωση, όπου εξηγεί ότι εργάζεται από κοινού με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και με άλλες χώρες-μέλη «προκειμένου να καταλήξουμε σε μια κοινή, ευρωπαϊκή, συντεταγμένη και αλληλέγγυα λύση».

«Η Ευρωπαϊκή Ένωση πρέπει να αντιμετωπίσει τη μεταναστευτική πρόκληση με μηχανισμούς συνεργασίας στους οποίους θα συμμετέχουν οι χώρες-μέλη, λαμβάνοντας υπόψη ότι δεν πρόκειται αποκλειστικά για ένα πρόβλημα των γειτονικών χωρών αλλά του συνόλου (της Ε.Ε.) και το οποίο θα πρέπει άρα να αντιμετωπιστεί από κοινού» υπογράμμισε η Μαδρίτη.

Από τις αρχές Αυγούστου, οπότε ξεκίνησε η αποστολή του Open Arms που οδήγησε στη διάσωση τουλάχιστον 150 μεταναστών ανοικτά των λιβυκών ακτών, η Μαδρίτη δήλωνε ότι η τύχη τους δεν ήταν δική της αρμοδιότητα και ότι θα έπρεπε να αποβιβαστούν σε ένα «ασφαλές» ιταλικό λιμάνι.

Τη Δευτέρα, ο καπετάνιος του πλοίου κατέθεσε αίτηση ασύλου για 31 ανηλίκους στην πρεσβεία της Ισπανίας στη Μάλτα, αλλά η Μαδρίτη δεν την έκανε δεκτή.

Παράλληλα, η Ιταλία και η Μάλτα αρνήθηκαν τα αιτήματα για αποβίβαση από το Open Arms, που παρέμεινε σε διεθνή ύδατα με 147 μετανάστες σύμφωνα με την τελευταία καταμέτρηση, και με τις συνθήκες διαβίωσης να γίνονται όλο και πιο δύσκολες πάνω στο πλοίο.

Την Τετάρτη η ιταλική δικαιοσύνη επέτρεψε τελικά στο Open Arms να κατευθυνθεί προς τη Λαμπεντούζα αναστέλλοντας ένα διάταγμα του υπουργού Εσωτερικών Ματέο Σαλβίνι που απαγόρευε την είσοδό του στα ιταλικά χωρικά ύδατα. Στη συνέχεια ο Σαλβίνι υπέγραψε ένα νέο διάταγμα το οποίο η Ιταλίδα υπουργός Άμυνας, Ελιζαμπέτα Τρέντα, αρνήθηκε σήμερα το πρωί να υπογράψει.

Πηγές: ΑΜΠΕ, AFP, Reuters 

 

 

Το πλοίο μαζί με το ανθρώπινο φορτίο του είναι όντως στο αγκυροβόλιο της Lampedusa από σήμερα το πρωί.ΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟΙΣΠΑΝΙΑΙΤΑΛΙΑ
 
 
Link to post
Share on other sites

Σήμερα θα δούμε μια κομματάκι περίεργη εικόνα με ένα χημικό τάνκερ ονόματι Westminster(IMO 947415) να είναι δεμένο σε μια προβλήτα όπου προηγουμένως έχει ξεφορτωθεί scrap. Είναι χτισμένο το 2008 στο Jinse Shipyard της Νοτίου Κορέας(1012) σαν Marida Mulberry, και από το 2016 έχει περιέλθει στην πλοιοκτησία της Union Maritime με το τωρινό του όνομα. Μηχανή STX.

Link to post
Share on other sites

Sweeeet ZIM Alabama(IMO 9471226)! Where the skies are so blue(στη Βαρκελώνη δηλαδή)! Χτισμένο το 2010 στο Jiangsu Newyangze Shipbuilding(YZJ 2007-789C) με αυτό το όνομα, χωρητικότητα 4,250 TEU και μηχανή STX. Οι πλοιοκτήτες του είναι ένα Αμερικανικό fund, στη διάθεση του οποίου επέστρεψε το πλοίο πρίν λίγους μήνες, άμα τη λήξη της πολυετούς του ναύλωσης στην ZIM. Έκτοτε το πλοίο ονομάζεται σκέτο Alabama.

Link to post
Share on other sites

Στη Βαρκελώνη της Καταλωνίας βρισκόμαστε μεν, ελληνικότατο το supramax San Antonio (IMO 9514066) που βλέπουμε εμείς στην οθόνη μας δε. Ανήκει στην AM Nomikos και είναι χτισμένο το 2012 στα ναυπηγεία Ishikawajima-Harima Marine United στη Yokohama. Μηχανή Diesel United. Είναι χτισμένο για τον πλοιοκτήτη του και δεν έχει αλλάξει ποτέ όνομα.

Link to post
Share on other sites

Τη Wilson Eurocarriers την έχουμε ξανασυναντήσει, με το Wilson Lahm στο Ijmuiden, το Wilson Horn στην Αλεξανδρούπολη και το Wilson Express στο Rotterdam. Σήμερα θα πάμε στη Βαρκελώνη για να γνωρίσουμε και το Wilson Algeciras(ΙΜΟ 9507350), ένα coaster των 3,500 τόνων dwt. Χτισμένο το 2010 σε κλασικό μοτίβο από το Slovenske Komarno(2119) με μία μηχανή Wartsila. Πάντα στην υπηρεσία της Wilson, ποτέ δεν έχει αλλάξει όνομα.

Link to post
Share on other sites

Άλλο ένα μέλος της μεγάαααλης οικογένειας της Arkas Denizcilik, πρόκειται για το κοντεινεράδικο Emma A(IMO 9308194) που βλέπουμε να κάνει οπερέσιο στη Βαρκελώνη. Χωρητικότητα 2,846 TEU και χτισμένο στην STX Jinhae (1200) με μια μηχανή Doosan(Bajevic:D). Προηγούμενά του ονόματα είναι τα CMA CGM Newton αλλά και το όνομα με το οποίο χτίστηκε που είναι HS Scott. Με αυτό το όνομα το έχουμε ήδη στην gallerie.   

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Ακόμη ένα ρυμουλκό του λιμένα της Βαρκελώνης, για τους οπαδούς των Καταλανικών ρυμουλκών:D. Αυτή τη φορά στις οθόνες σας το Willy T (IMO 9521186), το οποίο είναι χτισμένο το 2009 στα Astilleros Zamakona(653) στα Κανάρια με 2 μηχανές Caterpillar. Πλοιοκτήτης η P&O Reyser, το πλοίο δεν έχει αλλάξει ποτέ όνομα. 

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Μετά την Κυριακή 20 Οκτωβρίου με τις αφίξεις 6 θηριωδών κρουαζιεροπλοίων, την Δευτέρα 21 Οκτωβρίου καταγράφηκαν αρκετές πρωινές αφίξεις Ε/Γ-Ο/Γ από διάφορες κατευθύνσεις (Juan J. Sister, Cruise Barcelona, Volcan de Tinamar, Ciudad de Mahon και Bahia Uno).

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Οι παρατηρητικοί θα είδαν πως σήμερα από και πρός Βαρκελώνη(αλλά και Βαλένθια, Ντένια, Γάνδια) δεν έχει φύγει κανένα φέρρυ για τις Βαλεαρίδες. Λογικό, μια και από χτές αργά αλλά και σήμερα στην περιοχή πνέουν ΒΑ άνεμοι εντάσεως 11-12 μποφώρ με 7 μέτρα κύμα. Γι αυτό και θα δεί κάποιος στο Marine Traffic κάμποσα πλοία(μεταξύ αυτών και μεγάλα containers και car carriers) να έχουν βρεί καταφύγιο στα ΝΔ των νήσων Eivissa και Formentera. Το μόνο που ξεμύτισε ήταν το Excellent της GNV από τη Βαρκελώνη για το Sete, και αυτό βέβαια ψηλώνοντας. 

Link to post
Share on other sites

Ούτε και σήμερα ξεμύτισε κάποιο πλοίο από τα λιμάνια που αναφέραμε παραπάνω, εκτός από τα πλοία της GNV που πάνε Μαρόκο(GNV Atlas και Excelsior) αλλά και το Cruise Smeralda. Οι Κρουιζάρες της Ιταλίας χτές είχαν το ρεπό τους έτσι κι αλλιώς, φαντάζομαι πως σήμερα θα φύγουν.

Link to post
Share on other sites

Στο γραφείο μου έλεγαν ότι αναμένουν βελτίωση του καιρού μετά τις 22-23 του μήνα. Ο καιρός χτες ήταν τόσο χάλια που το διυλιστήριο της BP στην Castellon είχε κλείσει λόγω καιρού. 

Edited by Ssiap21
Link to post
Share on other sites

Πάμε να πάρουμε και μια γεύση απ' το κακό που έγινε στην περιοχή. Εδώ εικόνες από την Palma de Mallorca:

 

Εδώ από διάφορες πόλεις της Καταλανικής ακτής

 

Κι εδώ εικόνες από όλες τις Βαλεαρίδες νήσους:

 

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

Όπως πάει το πράμα με την πανδημία, θα βλέπουμε κρουαζιερόπλοιο σε φωτογραφία και θα λέμε Those were the days my friend, όπως στο παλιό τραγούδι της Mary Hopkin. Σε αυτό το νοσταλγικό τόνο γυρνάμε 4 χρόνια πίσω, στον Ιούλιο του 2016 και μεταφερόμαστε στη Βαρκελώνη για να δούμε ένα όμορφο -ελπίζω- στιγμιότυπο με το Sirena και το Thomson Majesty δεμένα στο παλιό λιμάνι.

 

 

Για την ιστορία, το Sirena βγάζει την πανδημία παροπλισμένο στο Miami και το Thomson Majesty(σαν Crown Iris) στην Αυλίδα.

Link to post
Share on other sites
  • 6 months later...

Δύο απόψεις από το λιμάνι της Βαρκελώνης, φωτογραφίες τραβηγμένες το καλοκαίρι του 2017 τότε που είχαμε κρουαζιερόπλοια και μια κανονική ζωή. Στην πρώτη 2 κρουαζιερόπλοια τση Aida σε σύγκριση μεγεθών με την κρουιζάρα της Βαρκελώνης και στην δεύτερη μια γενικότερη άποψη τόσο του επιβατικού, όσο και του εμπορικού λιμανιού της Βαρκελώνης, στους πρόποδες του Montjuic. Ελπίζω να μας αξιώσει να ξαναπάμε κάποια στιγμή χωρίς μάσκα.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Flashback στη Βαρκελώνη του 2016, τότε που ακόμα μπορούσαμε να φάμε ρεβίθια με μπακαλιάρο στην Taberna del Cura:D, για να δούμε έναν κομήτη με μορφή ταχυπλόου. Πρόκειται για ένα ταχύπλοο με όνομα Blue Cat(ΙΜΟ 9257450) που συνέδεσε για ένα και μοναδικό καλοκαίρι την Βαρκελώνη με το Sitges, μια παραθαλάσσια και πολύ τουριστική πόλη νοτιοδυτικά της Βαρκελώνης που προτιμάται πολύ από την gay κοινότητα της Ευρώπης. Ασχημόπαπο το συγκεκριμένο ταχύπλοο το οποίο όμως έσωζε ο έξυπνος, γαλανός χρωματισμός του.

 

Χτίστηκε το 2002 στο ναυπηγείο Fjellstrand(1669) της Νορβηγίας για δρομολόγια εντός Νορβηγίας με το όνομα Morejarl. Έχει χωρητικότητα 276 επιβατών τους οποίους οι 2 του MTU τους πηγαινοφέρνουν με υπηρεσιακή ταχύτητα 32 κόμβων. Το 2014 πουλήθηκε στην Κροατία και ονομάστηκε Krilo Star αλλά η παραμονή του εκεί κράτησε μόλις 2 χρόνια. Το 2016 το πήραν οι Ισπανοί για τη γραμμή που είπαμε παραπάνω η οποία δεν αποδείχτηκε προσοδοφόρος. Έτσι το πλοίο ήδη από τις αρχές του 2017 πέρασε σε Κορεάτικα χέρια και με το όνομα New Angel ταξιδεύει στην περιοχή του Mokpo της Νοτίου Κορέας.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Μέσα σε ένα χρόνο, μια εικόνα σαν αυτή με τόσα μεγάλα κρουαζιερόπλοια μαζί, μας φαίνεται σαν μακρυνό παρελθόν. Απίστευτο πραγματικά. Καλοκαίρι του 2018 στη Βαρκελώνη με τα Celebrity Reflection, Independence of the Seas, Ventura και AIDAprima.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
  • 1 month later...

Καλοκαιρινή, πανοραμική άποψη της Βαρκελώνης πίσω στο 2018. Η GNV εκπροσωπείται από το Fantastic και το GNV Cristal, η Grimaldi Lines από το Euroferry Malta και η NCL από το Norwegian Epic.

 

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...