Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Στην οθόνη σας το γενικού φορτίου Seren(IMO 9458391) που κάνει οπερέσιο στη Βαρκελώνη, πίσω στο 2016. Περίεργη περίπτωση Τούρκικης πλοιοκτησίας με σημαία Hong Kong, χτισμένο το 2011 σαν Adelina, πήρε το παρόν του όνομα το 2013. Αδιάφορο design των 28,000 τόννων dwt, χτισμένο στο ναυπηγείο Huanghai Shipbuilding(HCY-85) της Κίνας με μηχανή STX.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σήμερα βλέπουμε έναν τιτάνα στη Βαρκελώνη, πρόκειται για το CMA CGM Titan(IMO 9399222) των 11,356 TEU, των 363 μέτρων μήκους και 15.5 μέτρων βυθίσματος. Χτισμένο το 2011 για την CMA CGM στην Hyundai(1957) με μηχανή από την ίδια εταιρεία. Ενδεικτική η υπηρεσιακή του ταχύτητα των 24.5 κόμβων με κατανάλωση 260 τόννων καυσίμου το 24ωρο. Χωρίς αλλαγές ονομάτων ως τώρα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Είναι πια 15 ετών το product carrier που βλέπουμε δεμένο στη Βαρκελώνη πίσω στο 2017, πρόκειται για το CPO Larisa Artemis(IMO 9305532). Είναι σαν να έχει ο πλοιοκτήτης 2 γκόμενες και να θέλει να τις τιμήσει ταυτόχρονα για να μην έχουν παράπονα:D.  Έκτοτε έχει μετονομαστεί σε σκέτο Artemis, φαντάζομαι γιατί χώρισε από τη Larissa:D. Για την ιστορία χτισμένο σαν Ganges το 2004 για την πολύ καλή εταιρεία ΟΜΙ που δεν υπάρχει πια, το 2007 έγινε King Ernest πρίν τις παραπάνω μετονομασίες. Προιόν της Hyundai Mipo(0301) με μηχανή επίσης Hyundai. Οι τωρινοί του πλοιοκτήτες είναι Ινδονήσιοι.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Handy Βουγλάρικο που βλέπουμε εδώ στη Βαρκελώνη, το Strandja (IMO 9564140). Ανήκει στο ιδιωτικό κατάλοιπο της πάλαι ποτέ κραταιάς Navibulgare. Χτισμένο σαν Eastwind York το 2010 στο Shanghaiguan Shipbuilding(026) με μηχανή Yichang. Πχιότητα κατασκευής, που λέει και ο @proud_ionian. Κι εδώ από ψηλά με τα κρένια του να κοιτάνε πρός τη θάλασσα.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/25/2019 at 4:57 PM, Nick the Greek said:

Εδώ έχουμε μια ιδιότυπη περίπτωση πρώην ρυμοουλκού, το Open Arms(IMO 7325887). Χτίστηκε σαν ρυμουλκό το 1974 με όνομα Ibaizabal Tres, όνομα που κράτησε σε όλην του τη ζωή και μέχρι τον Απρίλιο του 2017. Έκτοτε, φέρεται να ανήκει σε κάποιαν ΜΚΟ της Ισπανίας με όνομα Open Arms η οποία το μετονόμασε σε "Ανοιχτή Αγκαλιά" με προφανή σκοπό την παροχή στήριξης σε πρόσφυγες. Μάλιστα η συγκεκριμένη ΜΚΟ φαίνεται να υπάρχει και στη Λέσβο. Το πλοίο είναι χτισμένο στα Astilleros de Mallorca(204) και έχει μια μηχανή Deutz.

 

Το ρυμουλκό μας είναι στα νέα, να δούμε τι λέει η Ναυτεμπορική:

Quote

 

Έτοιμη να δεχθεί ένα μέρος των μεταναστών που διασώθηκαν στη Μεσόγειο από το πλοίο Open Arms, ισπανικής ΜΚΟ, είναι η ισπανική κυβέρνηση, υπό την προϋπόθεση ότι θα επιτευχθεί συμφωνία κατανομής τους σε διάφορες ευρωπαϊκές χώρες.

«Η χώρα μας είναι διατεθειμένη να συμμετάσχει σε μια ισορροπημένη κατανομή των μεταναστών που επιβαίνουν στο πλοίο», το οποίο βρίσκεται τώρα στα ιταλικά χωρικά ύδατα, ανέφερε η ισπανική κυβέρνηση σε ανακοίνωση, όπου εξηγεί ότι εργάζεται από κοινού με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και με άλλες χώρες-μέλη «προκειμένου να καταλήξουμε σε μια κοινή, ευρωπαϊκή, συντεταγμένη και αλληλέγγυα λύση».

«Η Ευρωπαϊκή Ένωση πρέπει να αντιμετωπίσει τη μεταναστευτική πρόκληση με μηχανισμούς συνεργασίας στους οποίους θα συμμετέχουν οι χώρες-μέλη, λαμβάνοντας υπόψη ότι δεν πρόκειται αποκλειστικά για ένα πρόβλημα των γειτονικών χωρών αλλά του συνόλου (της Ε.Ε.) και το οποίο θα πρέπει άρα να αντιμετωπιστεί από κοινού» υπογράμμισε η Μαδρίτη.

Από τις αρχές Αυγούστου, οπότε ξεκίνησε η αποστολή του Open Arms που οδήγησε στη διάσωση τουλάχιστον 150 μεταναστών ανοικτά των λιβυκών ακτών, η Μαδρίτη δήλωνε ότι η τύχη τους δεν ήταν δική της αρμοδιότητα και ότι θα έπρεπε να αποβιβαστούν σε ένα «ασφαλές» ιταλικό λιμάνι.

Τη Δευτέρα, ο καπετάνιος του πλοίου κατέθεσε αίτηση ασύλου για 31 ανηλίκους στην πρεσβεία της Ισπανίας στη Μάλτα, αλλά η Μαδρίτη δεν την έκανε δεκτή.

Παράλληλα, η Ιταλία και η Μάλτα αρνήθηκαν τα αιτήματα για αποβίβαση από το Open Arms, που παρέμεινε σε διεθνή ύδατα με 147 μετανάστες σύμφωνα με την τελευταία καταμέτρηση, και με τις συνθήκες διαβίωσης να γίνονται όλο και πιο δύσκολες πάνω στο πλοίο.

Την Τετάρτη η ιταλική δικαιοσύνη επέτρεψε τελικά στο Open Arms να κατευθυνθεί προς τη Λαμπεντούζα αναστέλλοντας ένα διάταγμα του υπουργού Εσωτερικών Ματέο Σαλβίνι που απαγόρευε την είσοδό του στα ιταλικά χωρικά ύδατα. Στη συνέχεια ο Σαλβίνι υπέγραψε ένα νέο διάταγμα το οποίο η Ιταλίδα υπουργός Άμυνας, Ελιζαμπέτα Τρέντα, αρνήθηκε σήμερα το πρωί να υπογράψει.

Πηγές: ΑΜΠΕ, AFP, Reuters 

 

 

Το πλοίο μαζί με το ανθρώπινο φορτίο του είναι όντως στο αγκυροβόλιο της Lampedusa από σήμερα το πρωί.ΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟΙΣΠΑΝΙΑΙΤΑΛΙΑ
 
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σήμερα θα δούμε μια κομματάκι περίεργη εικόνα με ένα χημικό τάνκερ ονόματι Westminster(IMO 947415) να είναι δεμένο σε μια προβλήτα όπου προηγουμένως έχει ξεφορτωθεί scrap. Είναι χτισμένο το 2008 στο Jinse Shipyard της Νοτίου Κορέας(1012) σαν Marida Mulberry, και από το 2016 έχει περιέλθει στην πλοιοκτησία της Union Maritime με το τωρινό του όνομα. Μηχανή STX.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sweeeet ZIM Alabama(IMO 9471226)! Where the skies are so blue(στη Βαρκελώνη δηλαδή)! Χτισμένο το 2010 στο Jiangsu Newyangze Shipbuilding(YZJ 2007-789C) με αυτό το όνομα, χωρητικότητα 4,250 TEU και μηχανή STX. Οι πλοιοκτήτες του είναι ένα Αμερικανικό fund, στη διάθεση του οποίου επέστρεψε το πλοίο πρίν λίγους μήνες, άμα τη λήξη της πολυετούς του ναύλωσης στην ZIM. Έκτοτε το πλοίο ονομάζεται σκέτο Alabama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στη Βαρκελώνη της Καταλωνίας βρισκόμαστε μεν, ελληνικότατο το supramax San Antonio (IMO 9514066) που βλέπουμε εμείς στην οθόνη μας δε. Ανήκει στην AM Nomikos και είναι χτισμένο το 2012 στα ναυπηγεία Ishikawajima-Harima Marine United στη Yokohama. Μηχανή Diesel United. Είναι χτισμένο για τον πλοιοκτήτη του και δεν έχει αλλάξει ποτέ όνομα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τη Wilson Eurocarriers την έχουμε ξανασυναντήσει, με το Wilson Lahm στο Ijmuiden, το Wilson Horn στην Αλεξανδρούπολη και το Wilson Express στο Rotterdam. Σήμερα θα πάμε στη Βαρκελώνη για να γνωρίσουμε και το Wilson Algeciras(ΙΜΟ 9507350), ένα coaster των 3,500 τόνων dwt. Χτισμένο το 2010 σε κλασικό μοτίβο από το Slovenske Komarno(2119) με μία μηχανή Wartsila. Πάντα στην υπηρεσία της Wilson, ποτέ δεν έχει αλλάξει όνομα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Άλλο ένα μέλος της μεγάαααλης οικογένειας της Arkas Denizcilik, πρόκειται για το κοντεινεράδικο Emma A(IMO 9308194) που βλέπουμε να κάνει οπερέσιο στη Βαρκελώνη. Χωρητικότητα 2,846 TEU και χτισμένο στην STX Jinhae (1200) με μια μηχανή Doosan(Bajevic:D). Προηγούμενά του ονόματα είναι τα CMA CGM Newton αλλά και το όνομα με το οποίο χτίστηκε που είναι HS Scott. Με αυτό το όνομα το έχουμε ήδη στην gallerie.   

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...