Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Food that the uncle's got = φαί πού' χει ο μπάρμπας.

Για σήμερα να δούμε λίγα κρουζιερόπλοια από τη Βαρκελώνη, πρόπερσι όλα αυτά. Το πρώην πια Costa Europa ξεκολλάει από το ντόκο του παλιού λιμανιού της Βαρκελώνης και προχωρά πρός την έξοδο, εδώ πια αποβιβάζει πλοηγό(η πλοηγίδα είναι από την άλλη πλευρά για όσους αναρωτιούνται) για να παραλλάξει μετά την τσαμαδούρα. Λίγο καιρό αφ' ότου το φωτογράφισα, νομίζω έπιασε φωτιά:P. Έχω επίσης Silver Whisper λαέ του Shipfriends, δηλαδή τον Ασημένιο Ψίθυρο, ονοματοδοσία που σε μένα φέρνει στο μυαλό είτε τίτλο από βιπεράκι Γ' διαλογής που πουλάνε στα πανέρια στο Μοναστηράκι, είτε όνομα κυριλέ στριπτιζάδικου:D. Η προδοσία ολοκληρώνεται με το γεγονός ότι την ώρα που πλησίαζα για φωτογράφιση, πλεύρισε δίπλα του η μπάρτζα για τα καύσιμα:angry:. Τελειώνουμε με τα κρουαζιερόπλοια με το Seabourn Legend που κάνει σήμερα πρεμιέρα στην γκάλερι του Shipfriends. Κι εδώ δυστυχώς η καταραμένη μπάρτζα που είδαμε προηγουμένως στο Silver Whisper μας καταστρέφει την φωτό κατά την πρώτη προσέγγιση προς το πλοίο, αλλά στην επιστροφή έχουμε καλυτερο αποτέλεσμα και βλέπουμε μια άποψη του πλοίου που δεν έχουμε συνηθίσει. Το απόγευμα στην αναχώρησή του, πιο κλασσικά πράγματα πράγματα.

Κι αύριο μέρα είναι.

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

Συνεχίζουμε το πρόγραμμά μας με ορισμένα ταχύπλοα που το 2009 έπιαναν Βαρκελώνη και όχι μόνο. Το διδυμάκι της Balearia με το Jaume III δεμένο στο παλιό λιμάνι και το Ramon Llull(προφέρεται Ζούλ με παχύ Ζ, όπως λέμε ζζζζήπεδο:P) σε απογευματινή αναχώρηση από τη Βαρκελώνη ενώ σε μια σύντομη περιπλάνηση στην Tarragona βρίσκουμε το παροπλισμένο Almudaina Dos που δείχνει πάραυτα απαστράπτον στο πρωινό φώς. Απο φορτηγά οχηματαγωγά, συναντάμε το παλιό βορειοευρωπαικό ρορό Breant που αφίκνυται με πλήρες φορτίο και αφού ολοκληρώνει μια εξαιρετικά αργή μανούβρα, πλαγιο-πρυμνοδετεί στο εμπορικό λιμάνι. Πιο εντυπωσιακά πλάνα μας χαρίζει το Clipper Racer που πέρασε σχεδόν ολόκληρο εκείνο το Σαββατοκύριακο στη Βαρκελώνη. Και Zurbaran(στα καστιλιάνικα προφέρεται Θουρβάραν) έχω με -ελπίζω- όμορφα πλάνα από ψηλά.

Κατά τα άλλα υπάρχουν 2 ξεκάρφωτα πρώην ισπανικά φέρρυ που αγοράστηκαν το μεν Amman προφανώς από Ιορδανούς και το δε Mary the Queen από ευσεβείς και ορθοδόξους Φιλιππινέζους. Τα κακόγουστα αδέρφια Fortuny και Sorolla κάνουν την είσοδό τους στη Βαρκελώνη με διαφορά λίγης ώρας. Για το τέλος έχουμε μια Κρουιζάρα, το Cruise Roma που έρχεται να πέσει δίπλα και μας χαρίζει ωραίες σκηνές όπως και το Excelsior που αναχωρεί για το Μαρόκο.

Καλό καλοκαίρι σε όλους.

Link to comment
Share on other sites

Για το τέλος έχουμε μια Κρουιζάρα

:D Ετσιιι! Και με αυτη την φορεσια ειναι ομορφο :) Το EXCELSIOR ειναι αστα να πανε B),αντιθετα μου αρεσε πολυ το μικρο ρορουδακι BREANT και φυσικα το θηριο ΘΟΥΡΒΑΡΑΝ :P με τις ωραιες ληψεις απο ψηλα.

Link to comment
Share on other sites

Πολύ όμορφες φωτογραφίες από το τελεφερίκ και τη BCN γενικότερα, Nick ;) Εγώ καμία φορά δεν έχω ανέβει.

Σ' ευχαριστώ και ανταποδίδω για τις δικές σου. Όσον αφορά το τελεφερίκ τους καλοκαιρινούς μήνες είναι λίγο παγίδα γιατί μπορεί να φάς πολλήν ώρα να περιμένεις το επόμενο(είναι μεγάλο τουριστικό spot) και φυσικά όταν μπείς να έχει τόσο κόσμο που να μη μπορείς να διαλέξεις τη γωνιά που θέλεις. Γενικά πάντως αξίζει. Μια άλλη επιλογή, λιγάκι πιο ακριβή είναι η αλήθεια, είναι να πάρεις ένα 15λεπτο tour της πόλης με ελικόπτερο όπου και μπορείς να τραβήξεις ό,τι θες από ψηλά. Κόστος EUR 150 πρίν 2 χρόνια, οπότε αν είστε 2 να μοιραστείτε το κόστος ίσως και αξίζει και για την εμπειρία της πτήσης και για το θέαμα, και για βίντεο/φωτογραφίες.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

08/10/2011 Στο Λιμάνι της Barcelona τα πλοία Ro/Ro ΙΠΠΟΤΗΣ με πλοίαρχο τον καπετάν Σιδέρη Μαμίδη,το yacht Al Diriyah με πλοίαρχο τον καπετάν Κώστα Τσουκαλά και το M/V Turama με πλοίαρχο τον καπετάν Απόστολο Πανώριο.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Για να δουμε και λιγο Βαρκελωνη

 

Ξεκιναμε με FORTUNY ,ZURBARAN και SUPER-FAST BALEARES, καθως και με την αναχωρηση του EXCELSIOR.

Σε roro υπαρχει το MIRANDA ,ενω τα κρουαζιεροπλοια εκπροσωπει το MSC SINFONIA.

Το μενου περιλαμβανει και δυο φορτηγα,το GOLDEN EMPRESS και το ALESSANDRA I

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Χτές το πρωί στους πρόποδες του Montjuic, πρέπει να είχαμε ένα ιδιαιτέρως εντυπωσιακό σκηνικό. Οι Καταλανοί μερακλήδες ξύπνησαν με όχι ένα, όχι δύο, αλλά τρία πλοία της GNV μέσα στο λιμάνι τους την ίδια στιγμή. Fantastic προερχόμενο από Genova με προορισμό Tanger Med, GNV Atlas προερχόμενο από Sete με προορισμό το Nador του Μαρόκου αλλά και Majestic από Sete με προορισμό Tanger Med. Madre mia que rico! :)

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Αξίζει να ρίξει κανείς μια ματιά στο Marine Traffic για να δεί κίνηση από φέρρυ, ρορο και κρουαζιερόπλοια που μπαίνουν και βγαίνουν από τη Βαρκελώνη αυτήν τη στιγμή, πανδαισία κυριολεκτικά.  

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Σύντομη ματιά στη Βαρκελώνη για να γνωρίσουμε ένα εφοδιαστικό του λιμανιού με το όνομα κενό περιεχομένου όνομα, Greenoil(ΙΜΟ 9391177). Είναι χτισμένο το 2008 με dwt 4,700 τόνων, που αλλού, σε Ισπανικά ναυπηγεία και πιο συγκεκριμένα στα Astilleros Zamakona με αριθμό γιάρδας 630. Δύο κύριες μηχανές Gutierrez Ascunce Corp(GUASCOR) των 3,140 ίππων και υπηρεσιακή ταχύτητα 7 κόμβων, μεγίστη 10 κόμβων. Το εφοδιαστικό δεν έχει αλλάξει ακόμα όνομα, στα αξιοσημείωτα πως ανήκει στην γνωστή για την παρουσία της στον τομέα των roro φορτίων, Flotta Suardiaz.

Link to comment
Share on other sites

Ούτε 4 ετών δεν είναι η Violeta η Β που μας δείχνει την πρύμη της στη Βαρκελώνη, κι όμως έχει ήδη προλάβει ν' αποκτήσει 2 ονόματα. Χτισμένη στο τέλος του 2014(ΙΜΟ 9673666), είναι παιδί της Rederei Nord από το Αμβούργο που την παρήγγειλαν στο ναυπηγείο Zhejiang Ouhua Shipbuilding της Κίνας και την απέκτησαν με αριθμό γιάρδας 663. Πρώτο όνομα του πλοίο το κρύο Nordluchs, όνομα που κράτησε μέχρι το τέλος του 2017 οπότε και απέκτησε το Violeta B, σε συνέχεια της ναυλωσής του στην Gruppo Boluda. Σε ιδανικές συνθήκες φορτώνει 2,080 TEU και πλέει με ταχύτητα 18 κόμβων που του δίνει η Doosan μηχανή του με τίμημα 45 τόνους το 24ωρο. 

Link to comment
Share on other sites

Κοντεινεράδικο της Hamburg Sud έχει απόψε ο μπάρμπας, δεμένο και κάνοντας cargo οπερέσιο στη Βαρκελώνη. Πρόκειται για το Cap Jackson(IMO 9484560) που είναι Κορεάτικο ανταλλακτικό της Daewoo(4189) του έτους 2010. Όνομα δεν έχει αλλάξει ποτέ αλλά νωρίτερα φέτος πέρασε στην πλοιοκτησία της AP Moller(Maersk δηλαδή) με την Hamburg Sud να διατηρεί τη μακροχρόνια ναύλωση που το συνοδεύει. Μηχανή Doosan που του δίνει ταχύτητα 22.5 κόμβων με 125 τόνους κατανάλωση.

Link to comment
Share on other sites

Αν και η Κλάση του το καταχωρεί σαν πλοίο γενικού φορτίου, εδώ είναι γεμάτο containers οπότε εδώ θα το καταχωρήσουμε εμείς. Πρόκειται για το Sloman Dispatcher(IMO 9620657) με έτος κατασκευής το 2012 στο Κινέζικο ναυπηγείο Jiangxi Jiangzhou Union(JZ 1041) για λογαριασμό της Γερμανικής Sloman Neptune, μηχανή Caterpillar. Προσέξτε τα flatracks με την ξυλεία και τα open top containers

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Πάμε πάλι στα καλά τα μαγαζά για να δούμε στην gallerie το κοντεινεράδικο με όνομα GH Meltemi(IMO 9440306) που κάνει cargo οπερέσιο. Είναι χτισμένο το 2010 στο Guangzhou Wenchong Shipyard Co(GWS 381) και ξεκίνησε να κατασκευάζεται με το όνομα Calandra, όνομα που άλλαξε λίγους μήνες μετά μια και το πλοίο πουλήθηκε ex-yard στην Γερμανική Thien & Heyenga. Ονομάστηκε Stadt Sevilla(= η πόλη της Σεβίλλης), όνομα που κράτησε ως τον Οκτώβρη του 2017 οπότε και πουλήθηκε στην Great Harvest Maeta Group Holdings, εξ' ού και το GH που είναι το πρώτο συνθετικό του ονόματός του. Για το δεύτερο συνθετικό του ονόματός του που είναι καθαρά ελληνικό, δεν μπορώ να βρώ εξήγηση.

 

Συνολική χωρητικότητα 5,592 TEU, η μηχανή είναι Wartsila Hudong Heavy Machinery που παράγει 34,044 ίππους για μια ταχύτητα 22.3 υπηρεσιακή με κατανάλωση 92 τόνους το 24ωρο.  

Link to comment
Share on other sites

Ολλανδέζα είναι η Johanna ή Schepers(προφέρεται Σχέπερς με ΙΜΟ 9436305) και τη βλέπουμε δεμένη στη Βαρκελώνη το καλοκαίρι που -δυστυχώς- μας πέρασε. Από το 2011 που χτίστηκε πάντα με το ίδιο όνομα. Ναυπηγείο Jiangsu Bolunbao(568309), χωρητικότητα 1,624 TEU, μηχανή Caterpillar, και 18 κόμβοι στους 33 τόνους.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Βραδυνό τανκεράκι τον περασμένο μήνα στη Βαρκελώνη, υπό ψοφόκρυο και βρόχα που έπεφτε ράι θρού. Πρόκειται για το Agena (IMO 9587831). Είναι του 2011 και προιόν της Hyundai(2311), εταιρεία η οποία έχει προμηθεύσει και τη μηχανή του πλοίου. Καμία αλλαγή ονόματος, πλοιοκτήτης η Intershipping του Λουξεμβούργου. 

Link to comment
Share on other sites

Επιστροφή στη -θλιμμένη για την ήττα των Culés - Βαρκελώνη με το APL Minnesota στις οθόνες σας. Έχει ΙΜΟ 9350018 και είναι σύμπραξη της American President Lines με τον αετό στο φουγάρο και της Ιαπωνικής Shoei Kisen, ενός από τους μεγαλύτερους πλοιοκτήτες της χώρας του edamame. Το πλοίο είναι χτισμένο το 2008 με χωρητικότητα 6,350 TEU και μία μηχανή MAN B&W. Ναυπηγείο του το Koyo Dockyard(2235) της Ιαπωνίας. Εδώ βλέπουμε κι από πιο κοντά τον αετό, ωραίος και ο μαύρος χρωματισμός του κύττους.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Φυσάει, βρέχει, ο φωτογράφος έχει δαγκώσει το αυτί:D του απ' το κρύο, αλλά που να κωλώσει για να απαθανατίσει τη Βαρβάρα την Π που κάνει οπερέσιο στη Βαρκελώνη. Ανήκει στην Reederei Patjens(εξ' ού και το P στο όνομα) και είναι χτισμένο το 1997 με ΙΜΟ 9144720. Πολύ όμορφο μέσα στη νύχτα νομίζω. Γερμανικό προιόν από τα διάσημα Sieta(1136) και μηχανή MAK για υπηρεσιακή ταχύτητα 18 κόμβων με κατανάλωση 44 τόννων καυσίμου το 24ωρο. Πάρτε βαθειά ανάσα για τα προηγούμενα ονόματά του, σε παρένθεση η χρονολογία μέχρι την οποία είχε το όνομα. Husky Racer(1997), Maersk Paranagua(1997), Aachen(1998), Husky Racer(1998), Maersk Jarry(1999), Husky Racer(1999), Maersk Jarry(2000), Maersk Rijeka(2004), Husky Racer(2008) και μετά Barbara P. Κι εδώ το αφήνουμε πίσω μας εν τω μέσω της νυκτός.

Link to comment
Share on other sites

On 8/11/2018 at 12:16 AM, Nick the Greek said:

Σύντομη ματιά στη Βαρκελώνη για να γνωρίσουμε ένα εφοδιαστικό του λιμανιού με το όνομα κενό περιεχομένου όνομα, Greenoil(ΙΜΟ 9391177). Είναι χτισμένο το 2008 με dwt 4,700 τόνων, που αλλού, σε Ισπανικά ναυπηγεία και πιο συγκεκριμένα στα Astilleros Zamakona με αριθμό γιάρδας 630. Δύο κύριες μηχανές Gutierrez Ascunce Corp(GUASCOR) των 3,140 ίππων και υπηρεσιακή ταχύτητα 7 κόμβων, μεγίστη 10 κόμβων. Το εφοδιαστικό δεν έχει αλλάξει ακόμα όνομα, στα αξιοσημείωτα πως ανήκει στην γνωστή για την παρουσία της στον τομέα των roro φορτίων, Flotta Suardiaz.

 

Και άλλη μια άποψη του εφοδιαστικού ενώ δίνει πετρέλαια στο Tenacia.

Link to comment
Share on other sites

Για σήμερα μια Γερμανίδα κυρία στη Βαρκελώνη, η Μαριώ η Σούλτε(ΙΜΟ 9214525). Ανήκει στο μεγάλο της Schulte, Group. Είναι χτισμένη στο Dalian Shipyard(CS250-4) πίσω στο 2000, μηχανή Dalian Marine και χωρητικότητα 1,702 TEU. Παραδόξως για κοντεινεράδικο 20ετίας, το μοναδικό του προηγούμενο όνομα είναι το Hua Yun He όταν ανήκε στην COSCO για λογαριασμό της οποίας και χτίστηκε.

Link to comment
Share on other sites

Εδώ έχουμε μια ιδιότυπη περίπτωση πρώην ρυμοουλκού, το Open Arms(IMO 7325887). Χτίστηκε σαν ρυμουλκό το 1974 με όνομα Ibaizabal Tres, όνομα που κράτησε σε όλην του τη ζωή και μέχρι τον Απρίλιο του 2017. Έκτοτε, φέρεται να ανήκει σε κάποιαν ΜΚΟ της Ισπανίας με όνομα Open Arms η οποία το μετονόμασε σε "Ανοιχτή Αγκαλιά" με προφανή σκοπό την παροχή στήριξης σε πρόσφυγες. Μάλιστα η συγκεκριμένη ΜΚΟ φαίνεται να υπάρχει και στη Λέσβο. Το πλοίο είναι χτισμένο στα Astilleros de Mallorca(204) και έχει μια μηχανή Deutz.

Link to comment
Share on other sites

Α ρε έρμε Νταλί, και να ήξερες πως θα δίνανε το όνομά σου σε ρυμουλκό:D. Salvador Dali λοιπόν στη Βαρκελώνη, ΙΜΟ 9328950. Γεννηθέν το 2005 στα ναυπηγεία Zamakona(611) και πάντα με το ίδιο όνομα σε μια κοινοπραξία Ισπανικής εταιρείας με την P&O, εξ' ού και το σήμα της P&O επάνω στο ρυμουλκό, για τους παρατηρητικούς.  

Link to comment
Share on other sites

On 10/29/2017 at 7:51 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Στις 20/09/17 στο Ικόνιο, το container Seaspan Hudson (IMO No: 9630418) της Seaspan Ship Management Ltd, που είναι κατασκευασμένο το 2015, έχει μήκος 337,00 μέτρα και πλάτος 48,31 μέτρα. Προηγούμενο του όνομα είναι Hanjin Gwanseum.

Δύο χρόνια μετά την εμφάνιση στο Ικόνιο, το Seaspan Hudson στη Βαρκελώνη και μάλιστα by night

Link to comment
Share on other sites

Μένουμε στη Βαρκελώνη για να δούμε ένα ολοκαίνουριο handy(38,500 dwt, handy δεν το λέμε τώρα?) της γερμανικής εταιρείας Vogemann. Πρόκειται για το Voge Sophie(IMO 9830123) που παραδόθηκε στους πλοιοκτήτες του μόλις τον περασμένο Ιανουάριο από τα ναυπηγεία Taizhou Kouan Shipbuilding(TK 1025) της Κίνας. Μηχανή Yichang Marine Diesel, κατασκευαστή που προσωπικά δεν έχω ξανακούσει. Το πλοίο ξεφόρτωνε στάρι στο terminal της Bunge.

Link to comment
Share on other sites

Οκτώ χρόνια μετά απ' τον Πατραικό, συναντάμε το ίδιο πλοίο στην κεντρική Μεσόγειο να πλησιάζει τη θέση του στο εμπορικό λιμάνι της Βαρκελώνης. Πάντα με τα χρώματα της Αρειανάρας είναι το Laguepe(IMO 8717556) που είναι χτισμένο το 1987 στα διάσημα ναυπηγεία Sietas(957). H Kloeckner-Humborldt-Deutz του παράγει 814 ίππους και του προσδίδει μέχρι και 10.5 στον κατήφορο:D. Μοναδικό του προηγούμενο όνομα το Widor, με το τωρινό του όνομα από το 2004.

Link to comment
Share on other sites

Στην οθόνη σας το γενικού φορτίου Seren(IMO 9458391) που κάνει οπερέσιο στη Βαρκελώνη, πίσω στο 2016. Περίεργη περίπτωση Τούρκικης πλοιοκτησίας με σημαία Hong Kong, χτισμένο το 2011 σαν Adelina, πήρε το παρόν του όνομα το 2013. Αδιάφορο design των 28,000 τόννων dwt, χτισμένο στο ναυπηγείο Huanghai Shipbuilding(HCY-85) της Κίνας με μηχανή STX.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...