Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Έναν παράξενο επισκέπτη έχουμε σήμερα στο Rosslare, είναι το car carrier Neptune Dynamis, προερχόμενο από τη Χάβρη. Υπενθυμίζω πως Χάβρη - Rosslare κάνει το Cotentin σαν roro μία φορά την εβδομάδα. Οπότε εδώ ίσως να είχαμε φορτίο που περίσσευε.  

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Της εκδιδομένης γυναικός το κιγκλίδωμα σήμερα στην Ιρλανδέζικη Θάλασσα με πολύ δυνατή βροχόπτωση, ανέμους εντάσεως μέχρι και 11 μποφώρ στον κεντρικό τομέα της και με κύματα που φτάνουν και τα 5 μέτρα. Το λιμάνι του Rosslare έχει διώξει όλα τα πλοία και έχει κλείσει κατά τα φαινόμενα με συνέπεια τα Optima Seaways, Stena Vision, Finnwave και Santona να κόβουν βόλτες στα ανοιχτά του λιμανιού της κομητείας του Wexford. Μόνο τα Stena Edda και Stena Embla βλέπω να πλέουν ανάμεσα σε Belfast και Liverpool, κι αυτά ακολουθώντας μη συνήθεις πορείες. Το roro Victorine της Cobelfret έχει βρεί καταφύγιο στο Conwy Bay μαζί με άλλα καμιά δεκαριά εμπορικά πλοία. Άντε τώρα να έχεις πτήση για Δουβλίνο, ανακατεύομαι και μόνο που το σκέφτομαι 🤢.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Κι άλλο βορειοευρωπαικό feederάκι βλέπουμε σήμερα, ακόμη ένα μάλιστα από την BG Freight Line, αυτήν την φορά με πλοιοκτήτη την Rambow Beerederungs. Εμπνευσμένο το όνομα, μια και ετούτο εδώ το λένε Einstein (IMO 9483346). Ναυπήγηση του 2011 στο ναυπηγείο Jiangdong Wuhu(JD 1000TEU-11) με μία κύρια μηχανή ΜΑΝ και χωρητικότητα 1,036 TEU. Μοναδική αλλαγή ονόματος που είχε το συγκεκριμένο πλοίο ήταν το 2012 οπότε και πήρε το σημερινό του όνομα, προηγουμένως λεγόταν Maasholm. Σημαία Κύπρου, κλάση BV.

Link to comment
Share on other sites

Το πώς βρέθηκε το ρυμουλκό που βλέπουμε σήμερα στις οθόνες μας στο Δουβλίνο, είναι μια καλή ερώτηση. Είναι το Elise (IMO 9688879) και ο λόγος που αναρωτιέμαι είναι γιατί το πλοίο κανονικά θα έπρεπε να είναι στη νήσο Jersey, στον ΟΛΠ της οποίας και ανήκει. Επειδή όμως ακόμη στην περιοχή το βλέπω, μάλλον κάποια πο μακροχρόνια απασχόληση έχει στα μέρη εκείνα. Ναυπήγηση του 2017 στα Damen του Kozle(571713) της Πολωνίας με 2 κύριες μηχανές Caterpillar με πρώτο του όνομα το Isa, το σημερινό του Elisa το πήρε πρίν λίγους μήνες. Σημαία Γιβραλτάρ, κλάση BV.

Link to comment
Share on other sites

Οι μερακλήδες του ποδοσφαίρου όταν ακούν τη λέξη Ranger σκέφτονται είτε την ομάδα της Γλασκώβης είτε τους οργανωμένοι οπαδοί του Ιωνικού:D. Εμείς εδώ στο Shipfriends σκεφτόμαστε το κοντεινεράδικο Ranger (IMO 9322542) που βλέπουμε εδώ να επισκέπτεται το Δουβλίνο, το καλοκαίρι που μας πέρασε. Ναυπήγηση Damen Hoogezand(864) με χωρητικότητα 803 TEU πίσω στο 2005. Η μηχανή του είναι MaK και καθυλκύστηκε σαν Smaland, με επισυναπτόμενη διετή ναύλωση στην Teamlines. Το 2007 γίνεται Jork Ranger ενώ το 2008 και για ένα περίπου χρόνο περνά στη Eucon ονομαζόμενο Eucon Progress. Ξαναγίνεται Jork Ranger το 2009 ενώ το σημερινό Ranger σκέτο υφίσταται από το 2015. Ένα άλλο αξιοσημείωτο στοιχείο για το πλοίο, είναι πως πλοιοκτήτης του είναι η Irish Continental Group, ιδιοκτήτρια της Irish Ferries. Αυτό το φεγγάρι είναι ναυλωμένο στην CMA CGM. Σημαία Κύπρου, κλάση DNV και άλλη μια άποψή του καθώς προχωρά πρός τα ενδότερα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Αυγατίζει η κατηγορία της gallerie μας που φιλοξενεί τα ρυμουλκά της Ιρλανδίας, σήμερα έρχομαι να προσθέσω το Giano (IMO 9674610), ρυμουλκό που βλέπουμε επί τω έργω στο Δουβλίνο το περασμένο καλοκαίρι. Είναι ναυπήγηση του 2015 στην Κίνα, το ναυπηγείο είναι το παγκοσμίως γνωστό Guangdong Bonny Fair Heavy Industry(HY-2200), ναυπηγείο που προίκησε το ρυμουλκό μας με 2 μηχανές Caterpillar. Όνομα δεν έχει αλλάξει ποτέ, σημαία Ηνωμένου Βασιλείου, νηολόγιο Λονδίνου, κλάση LR. Αξιοσημείωτο πως ενώ η διαχειρίστρια εταιρεία του έχει έδρα το ΗΒ, τελικός πλοιοκτήτης φέρεται να είναι μια εταιρεία ονόματι Navigest Trust Services & Ship Management, με έδρα τη Γενεύη της Ελβετίας.

Link to comment
Share on other sites

Άλλο ένα σχετικά πρόσφατο απόκτημα της MSC, το λένε MSC Nikoleta II (ΙΜΟ 9232644) και το βλέπουμε να προχωρά πρός τα ενδότερα του λιμανιού του Δουβλίνου. Είναι ναυπήγηση του 2002 από το πολωνέζικο ναυπηγείο Stocznia Szczecinska Porta Holding(B170/III/16) με χωρητικότητα 1,730 TEU και κύρια μηχανή Sulzer. Ήταν νεότευκτο της Βραζιλιάνικης Libra η οποία έχει πρό πολλού δεί τα ραδίκια ανάποδα και ονομαζόταν Libra Chile. Από κεί και πέρα έγινε Wehr Nienstedten(2002), African Cheetah(2010), Wehr Nienstedten(2011), Nienstedten(2012), Spero(2013) και MSC Nikoleta(χωρίς το ΙΙ, το 2021), όνομα με το οποίο το βλέπουμε στη ράδα του Πειραιά. To II το απέκτησε τον περασμένο Μάιο. Σημαία Λιβερίας, κλάση Bureau Veritas. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Σειρά παίρνει ένα χημικό τάνκερ νορβηγικής πλοιοκτησίας, και πιο συγκεκριμένα της Rederiet Stenersen. Πρόκειται για το Sten Baltic (IMO 9307671) που προχωρά πρός τα ενδότερα του λιμανιού του Δουβλίνου. Είναι ναυπήγηση του 2004 στην Κίνα, στο Qiuxin Shipyard(Η2323) της Σαγγάης με μηχανή Wartsila και χωρίς να έχει ποτέ αλλάξει όνομα. Βλέποντας και την πρυμνιά όψη του πλοίου, να πούμε πως το dwt του είναι στους 16,607 τόνους. Σημαία Νορβηγίας, εννοείται κλάση DNV.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...