Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Μεταφερόμαστε στο Cobh της ελεύθερης Ιρλανδίας, ίσως το ομορφότερο μέρος που έχω επισκεφθεί σε όλη την Ιρλανδία και το UK. Εκεί βλέπουμε με ωραίο ήλιο το ρυμουλκό DSG Alex(IMO9112741) που ανήκει στην Ιρλανδέζικη εταιρεία Doyle Shipping(εξ' ού και τα αρχικά DSG στο όνομα του πλοίου), που δραστηριοποιείται σε πάρα πολλούς τομείς της βιομηχανίας λιμένων. Είναι χτισμένο το 1995 στο East Isle Shipyard(63) του Καναδά(!) και φέρει 2 μηχανές Caterpillar από τις γειτονικές ΗΠΑ. Πρώτο του όνομα το Atlantic Fir μόλις μέχρι το 1997, έκτοτε Alex για την Doyle και από το 2017 με το πρόθεμα DSG.

Link to comment
Share on other sites

Επιστρέφουμε στο Δουβλίνο, πρωτεύουσα της Ιρλανδίας, με τον κρύο καιρό και τους ζεστούς και φιλόξενους κατοίκους. Αν και οι καιρικές συνθήκες δεν το ευνόησαν,  ελπίζω να μοιράζεστε την άποψή μου ότι οι φωτογραφίες του BG Jade είναι πολύ όμορφες. Πρόκειται για ένα ολοκαίνουριο κοντεινεράδικο του 2018 με πλοιοκτήτη τη γερμανική Jungerhans και ναυλωτή την BG Freight Line, εξ' ού και το πρόθεμα του ονόματός του. Προιόν του Zhoushan Changhong(CHB 063) με χωρητικότητα 1,004 TEU. Εδώ και μια πρυμνιά όψη ενώ προχωρά πρός τα ενδότερα με ταχύτητα 9 κόμβων.

Link to comment
Share on other sites

23 hours ago, Nick the Greek said:

προχωρά πρός τα ενδότερα με ταχύτητα 9 κόμβων.

Αυτό το ταχύτητα 9 κόμβων, προφανώς δεν το είπα κατά τύχη. Ο ΟΛΠ του Δουβλίνου φροντίζει με πινακίδα στο φάρο της εισόδου να ειδοποιήσει τα πλοία. You have been warned :)!

 

Και εδώ μια άποψη του που βρίσκεται αυτός ο φάρος, έτσι για να παρουν μια γεύση και όσοι δεν έχουν περάσει από εκεί. Στο μάτι ξεγελάει η απόσταση, είναι για πλάκα 10 λεπτά περπάτημα.

Link to comment
Share on other sites

Αυτόν τον Ιούνιο είναι τα 23α γενέθλια του Gerry του O' Sullivan (IMO 9071258), εικονιζόμενος εδώ να πλέει στο Cobh της Ιρλανδίας. Δεν έχει αλλάξει ποτέ όνομα στη ζωή του και είναι χτισμένο στο ναυπηγείο Zamakona(355) της Χώρας των Βάσκων, μηχανή Wartsila.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

"Κλασικό design πλοίου container από το JJ Sietas", σκέφτηκα όταν το πρωτοείδα. Κι έπεσα μέσα ο αβυσσαλέος:D, το Maris είναι χτισμένο στο εν λόγω ναυπηγείο το 1995 με αριθμό γιάρδας 1108. Χωρητικότητα 508 TEU, μήκος 101 μέτρα, βύθισμα 8.20, άρα ιδανικό για τα μικρά λιμάνια τση Βορείου Ευρώπης, και όχι μόνο. Γι αυτόν το λόγο άλλωστε και οι αρχικοί του πλοιοκτήτες, οι Γερμανοί Reederei Moje, το έχουν από την κατασκεύη του στην πλοιοκτησία τους. Βοηθάει και η οικονομική του μηχανή των 15 κόμβων με 17 τόνους, κατασκευασμένη από την Motoren Werke Mannheim(MWM). Το πλοίο αυτόν τον καιρό συνδέει διάφορα μικρά λιμάνια στο UK και την Ιρλανδία, όπως το Warrenpoint όπου και έχει παρθεί η φωτογραφία αυτή, αλλά και το Avonmouth.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Μαύρη η συννεφιά και ψιλόβροχο στο Δουβλίνο αλλά τελικά δε νομίζω πως βγήκε άσχημο το Samskip Express (IMO 9323479) κατά την έξοδό του από την Ιρλανδική πρωτεύουσα. Είναι του 2006 και χτισμένο στο Damen Hoogezand(859) για λογαριασμό της J. Kahrs με έδρα τη Γερμανία με ναύλωση στην Samskip με έδρα την Ολλανδία. Η μηχανή του είναι Caterpillar και τα δρομολόγιά του κυρίως ανάμεσα σε Δουβλίνο και Ρόττερνταμ. Να και η πρυμνιά όψη.

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Σήμερα θα δούμε ένα νεότευκτο(Δεκέμβριος του 2018) της Scotine, πρόκειται για το Scot Carrier (IMO 9841782) που ποζάρει στο φακό δεμένο στο Warrenpoint της Βορείου Ιρλανδίας. Ολλανδέζικης κατασκευής στο Royal Bodewes(746) με μηχανή Caterpillar. Έχει ένα ενδιαφέρον να πούμε πως το Warrenpoint είναι χτισμένο στη Βόρειο όχθη του ποταμού Newry, όχθηή που ανήκει στο ΗΒ. Η νότια όχθη του ποταμού που περιλαμβάνει κομμάτι των περιχώρων του Warrenpoint, σωστά το μαντέψατε, είναι Ιρλανδία. Ενώ το λιμάνι κινείται ως επί το πλείστον με φορτία του  Έιρε. Σας αφήνω να φανταστείτε το μπλέξιμο όταν αυτό το όρνιο ο Τζόνσον επιτύχει το Brexit.

Link to comment
Share on other sites

Σύντομο βλέφαρο σε ένα πολύ όμορφο, μικρό επιβατικό σκαρί που κόβει βόλτες στο Δουβλίνο, πρόκειται για το St Bridget (IMO 7616846), κατασκευής 1976. Ναυπηγείο του είναι το McTay(24) στο Bromborough, ναυπηγείο που έκλεισε πρίν 3 χρόνια. Τη σημερινή του μορφή το πλοίο την πήρε το 1999 όταν και μετασκευάστηκε από πλοίο που χρησιμοποιούταν για αλλαγή πληρωμάτων σε πηγάδια. Προηγούμενα ονόματά του τα Sine of Kishorn(ως το 1981), Aquatic(1982), Aquatic I(1999), Galway Bay(2013).  

Link to comment
Share on other sites

Γενικά στο Δουβλίνο βλέπει κανείς μια μεγάλη συλλογή από container feeders των βορειοευρωπαικών λιμανιών. Ένα από αυτά είναι και το γερμανικό Steen(ΙΜΟ 9360996) που εδώ αναχωρεί από το λιμάνι. Έτος 2008, ναυπηγείο Peters Schiffbau(677), μηχανή Caterpillar, ανήκει στην Reederei Jens Waller. Προηγούμενα ονόματα τα Euro Discovery(από κατασκευής), WEC Dali και Conmar Island. Να το και από πρύμα.

Link to comment
Share on other sites

Και χημικό τάνκερ στα Dublin places, είναι το Thun Genius (IMO 9263605) που εισέρχεται στο λιμάνι τον περασμένο Μάιο. Είναι του 2003 από το Ferus Smit Scheepswerf(341) και φέρει μηχανή Wartsila, έχοντας σαν μοναδικό προηγούμενό του όνομα το Bro Genius μέχρι το 2013. Εμπορικά ανήκει στο pool που λέγεται Gothia Tanker Alliance και ιδιοκτησιακά στην Σουηδική Thun Tankers. Η πλάκα είναι πως Thun είναι το επίθετο του ιδιοκτήτη του, είναι κάτι αντίστοιχο του να ονομάσει πχ. ο Βεντούρης ένα πλοίο Πανέξυπνος Βεντούρης :D. Μεγάλη ψωνάρα ο κύριος Thun.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Ας δούμε και λίγο πανόραμα Δουβλίνου με στιγμιότυπα από το καλοκαίρι του μακρυνού 2019. Και λέω μακρυνό αν σκεφτεί κανείς τι έχει μεσολαβήσει. Για αρχή έχουμε το panzer WB Yeats δεμένο στη θέση του ενώ στην πλώρη του στρέφει αριστερά το Seatruck Panorama που αναχωρεί για το Heysham. Στο δεύτερο στιγμιότυπο έχουμε το Stena Superfast X να πλησιάζει τις προβλήτες ενώ σε αυτές βρίσκονται ήδη δεμένα τα WB Yeats και Epsilon της Irish Ferries και το Seatruck Panorama της Seatruck Ferries.

Link to comment
Share on other sites

Στο παρελθόν έχουμε ξαναβάλει Seatruck Ferries στην gallerie, συγκεκριμένα το Clipper Point. Υπάρχει όμως κι άλλο υλικό, οπότε ας δούμε και το Seatruck Power (IMO 9506215) που εδώ εισέρχεται στο λιμάνι του Δουβλίνου, προερχόμενο από το Liverpool. Είναι κομμάτι μιας σειράς 4 πλοίων από το Flensburg(747), με το Seatruck Progress να είναι το πρώτο της σειράς και το Seatruck Power το δεύτερο. Ναυπήγηση 2012 με 142 μέτρα μήκος, βύθισμα 5.7 και 2 μηχανές MAN B&W των 8,000kw η κάθε μία που του προσδίδουν υπηρεσιακή ταχύτητα 21 κόμβων με κατανάλωση λίγο πάνω από 63 τόνους το 24ωρο, είναι πολύ μεγάλο το νούμερο. Γι αυτό και προφανώς τα πλοία πάνε συνήθως με κάτω από 18 μίλια, ανάλογα το δρομολόγιο μπορεί και λιγότερα.

 

Απο χωρητικότητα έχουμε συνολικά 2,166 lane metres, κατανεμημένα σε 4 συνολικά γκαράζ. Το εξωτερικό έχει χωρητικότητα για 40 νταλίκες, το επάνω 46, το κυρίως 43 νταλίκες ενώ υπάρχει και υπόγειο των 18 κομματιών. Το σύνολο 147 νταλίκες, κάποιες από αυτές βλέπετε και στην πρυμνιά όψη εδώ. Αυτήν την εποχή το πλοίο κάνει δρομολόγια μεταξύ Belfast και Liverpool, πάντα με τα σινιάλα της Seatruck στο φουγάρο του.  

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Η καταιγίδα Barra χτύπησε την Ιρλανδία και τα Βρετανικά Νησιά στις 8 και 9 Δεκεμβρίου, θύματά της έγιναν το Ulysses της Irish Ferries και το Stena Adventurer της Stena Line. Και τα δύο πλοία είχαν αποπλεύσει από το Δουβλίνο με προορισμό το Holyhead, μόνο και μόνο για να μη μπορέσουν να πέσουν δίπλα λόγω των καιρικών συνθηκών. Τα πλοία έμειναν εκτός λιμένος σχεδόν για ένα 24ωρο, μέχρις ότου κατάφεραν να δέσουν ασφαλώς. Προφανώς και υπήρξαν αντιδράσεις από τους επιβάτες για την τρομερή ταλαιπωρία, οι εταιρείες τα ρίχνουν σε λανθασμένη πρόγνωση των καιρικών συνθηκών. Αυτό για να βλέπουμε καμιά φορά τη χρησιμότητα των εν Ελλάδι απαγορευτικών.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 1 month later...

Α ρε Sietas τι βαπόραρους που έφτιαχνες! Να ένα που περνά τα φανάρια του Δουβλίνου για μέσα, είναι το Mistral (IMO 9183788). Πρόκειται για το πρώτο από μια κλάση 7 roro που κατασκευάστηκαν στο ναυπηγείο επάνω στον ποταμό Elbe στο τέλος της δεκαετίας του 90. Στιβαρή κατασκευή και σε μέτρα(153 ολικό μήκος) που μπορούν να του δώσουν δουλειά σε πολλές και διάφορες γραμμές ανά τον κόσμο. Είναι χτισμένο το 1999(αριθμός γιάρδας 1183) με μία κύρια μηχανή Wartisla και χωρητικότητα 1,624 γραμμικά μέτρα ή 120 φορτηγά. Πολλά από αυτά μπορείτε να τα δείτε εδώ κατά τη διάρκεια εκφόρτωσής του στο Δουβλίνο και πάλι.

 

Τωρινός του πλοιοκτήτης είναι η Φινλανδική Godby Shipping με πολλά και αξιόλογα κομμάτια στο στόλο της. Στις φωτογραφίες που το είδαμε νωρίτερα το πλοίο ήταν ναυλωμένο στην P&O αν δεν με απατά η μνήμη μου. Τώρα όμως και μέχρι το τέλος της χρονιάς δουλεύει για την Smyril Line από τα Νησιά Φερόε και εκτελεί ένα εβδομαδιαίο δρομολόγιο συνδέοντας την Ισλανδία(Porlakshofn) με τα Νησιά Φερόε(Torshavn) και την Δανία(Hirtshals).

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
On 11/30/2021 at 8:30 PM, Nick the Greek said:

Στο παρελθόν έχουμε ξαναβάλει Seatruck Ferries στην gallerie, συγκεκριμένα το Clipper Point. Υπάρχει όμως κι άλλο υλικό, οπότε ας δούμε και το Seatruck Power (IMO 9506215) που εδώ εισέρχεται στο λιμάνι του Δουβλίνου, προερχόμενο από το Liverpool. Είναι κομμάτι μιας σειράς 4 πλοίων από το Flensburg(747), με το Seatruck Progress να είναι το πρώτο της σειράς και το Seatruck Power το δεύτερο. Ναυπήγηση 2012 με 142 μέτρα μήκος, βύθισμα 5.7 και 2 μηχανές MAN B&W των 8,000kw η κάθε μία που του προσδίδουν υπηρεσιακή ταχύτητα 21 κόμβων με κατανάλωση λίγο πάνω από 63 τόνους το 24ωρο, είναι πολύ μεγάλο το νούμερο. Γι αυτό και προφανώς τα πλοία πάνε συνήθως με κάτω από 18 μίλια, ανάλογα το δρομολόγιο μπορεί και λιγότερα.

 

Απο χωρητικότητα έχουμε συνολικά 2,166 lane metres, κατανεμημένα σε 4 συνολικά γκαράζ. Το εξωτερικό έχει χωρητικότητα για 40 νταλίκες, το επάνω 46, το κυρίως 43 νταλίκες ενώ υπάρχει και υπόγειο των 18 κομματιών. Το σύνολο 147 νταλίκες, κάποιες από αυτές βλέπετε και στην πρυμνιά όψη εδώ. Αυτήν την εποχή το πλοίο κάνει δρομολόγια μεταξύ Belfast και Liverpool, πάντα με τα σινιάλα της Seatruck στο φουγάρο του.  

 

Σήμερα θα δούμε και το πρώτο από τα άλλα 3 αδελφά του Seatruck Power, γνωστά και ως Ρ class. Είναι το Seatruck Precision που έχει ΙΜΟ 9506239 και αριθμό γιάρδας 752, είναι το τέταρτο της σειράς. Το ιδιαίτερο εδώ είναι πως για να το βρούμε έχουμε φτάσει με μια πολύ μικρή πόλη της Βορείου Ιρλανδίας που λέγεται Warrenpoint, λιμάνι από το οποίο υπάρχει δρομολόγιο της Seatruck για το Heysham της Αγγλίας. Το άλλο χαρακτηριστικό που φαίνεται και από τη συγκεκριμένη φωτογραφία είναι πως το Warrenpoint βρίσκεται στην όχθη ενός ποταμού. Ο ποταμός αυτός λέγεται Newry και έχει την ιδιαιτερότητα πως στο μεγαλύτερό του κομμάτι αποτελεί το φυσικό σύνορο ανάμεσα στη Βόρειο Ιρλανδια όπου βρίσκεται το Warrenpoint, και το Έιρε. Με λίγα λόγια μιλάμε για διακρατική φωτογράφιση:D αφού εμείς στεκόμαστε στο Έιρε και το πλοίο βρίσκεται στη Βόρειο Ιρλανδία:D.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Πάμε να δούμε και το πρώτο πλοίο της σειράς P Class, είναι το Seatruck Progress (IMO 9506203) που εδώ πλέει πρός την έξοδο του λιμανιού του Δουβλίνου. Τότε όπως και τώρα είναι στη γραμμή Liverpool - Dublin και οι Ιρλανδοί μερακλήδες το βλέπουν να αναχωρεί κάπως έτσι σχεδόν επί καθημερινής βάσεως.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Στις 16 Μαρτίου του 2022, στο δημοφιλές στην Ελλάδα:P Rosslare, παραλίγο να γίνουν φυτίλια (που λέμε και στο Θιάκι) τo Connemara και το Stena Europe.

To ΕΛΥΔΝΑ της Ιρλανδιας, το Marine Casualty Investigation Board, εβγαλε πορισμα, το οποιο βλεπουμε στο site του Shipsmonthly.

Το Connemara εφτανε απο Bilbao 45 λεπτα νωριτερα απο την προγραμματισμενη ωρα, ενω το Stena Europe εφευγε για Fishguard.

Εν ολιγοις το Rosslare Port Control, το Rosslare Τράφικ που λεμε και στα ελληνικά^_^, ειπε στο Connemara να περιμενει απ' εξω να φυγει το αλλο. Η γεφυρα του πλοιου ειχε αλλη αποψη και εγραψε στα τετοια του το Τράφικ και γυρισε προς τον κυματοθραυστη, με ολο το δρομο, για να μπει στο λιμανι. Στο Stena Europe, που κοιμοταν τον υπνο του δικαιου, το πηραν χαμπαρι την τελευταια στιγμη και εκαναν ολο δεξια και αποφευχθηκαν τα χειροτερα.

Η πλακα ειναι οτι μετα οι του Connemara ειπαν ψεματακια σχετικα με το τι ειπαν στο VHF και τι δεν ειπαν. Ισχυριστηκαν παντως οτι λογω καιρου δεν γινοταν να περιμενουν απ εξω.

Το πορισμα ριχνει ξεκαθαρα ευθυνη στο Connemara, αλλα και στο Rosslare Port Control, που δεν πηρε χαμπαρι τι γινοταν μεσα στο λιμανι.

H Stena, πλοιοκτητρια και των δυο πλοιων (το ενα το δουλευει η ιδια, το Connemara με ναυλωση στη Britany μεχρι προσφατα), εκανε εσωτερικη ερευνα και κατεληξε οτι υπηρχε προβληματικη συνεννοηση στο πληρωμα γεφυρας του πλοιου, γι'αυτο και αγνοησαν τις οδηγιες. Αναφερει κιολας οτι τους εστειλε σε bridge management course.

Φανταστειτε κατι τετοιο εδω, σε καποιο λιμανι του Αιγαιου, με δυο πλοια ιδιας εταιριας:D

ΥΓ: Το αγγλικό κείμενο από το shipsmonthly

Quote

A report by the Marine Casualty Investigation Board has revealed details of what was described as a close quarter incident at Rosslare Harbour port on 16 March 2022 when the two vessels passed within 100 metres of each other outside the harbour’s breakwater.

The MCIB said both vessels had to take evasive action in order to avoid a collision. The incident involved the ro-ro Connemara, operated by Brittany Ferries, which was arriving from the Spanish port of Bilbao, and Stena Line UK’s ferry Stena Europe which had just left Rosslare Harbour on a sailing to Fishguard.

Both vessels are under the management of different companies within the Stena group. The MCIB report said Connemara had arrived at the port around 45 minutes ahead of her scheduled arrival time of 8.15am.

However, it said the ship did not follow instructions issued by Rosslare Port Control to wait outside the harbour and proceeded instead towards the breakwater.

The crew of Connemara claimed they had no option but to maintain speed due to a strong northerly breeze.

Meanwhile, Stena Europe had been given permission to sail and had departed her berth unaware that Connemara was approaching the breakwater.

At 7.27am, an officer on the bridge of Stena Europe was recorded saying: ‘He is right in the way’, before the ferry turned her rudder hard to starboard.

The report said original statements made by the bridge team of Connemara did not accurately reflect VHF communications between the two vessels.

They claimed communications from Rosslare Port Control and Stena Europe were misheard and understood completely wrong, which had led to the situation being wrongly interpreted.

They also claimed they initiated contact with the other vessel but recordings clearly showed Stena Europe made the first contact and informed Connemara of its intention to pass to the south of them.

The MCIB said the failure of the Brittany Ferries vessel to carry out the advice of the port authorities to wait outside the harbour was a causative factor of the incident as was the failure of Rosslare Port Control to ensure its instructions were followed.

The report observed that Rosslare Port Control did not attempt to clarify the intentions of either vessel or highlight the possibility of a close-quarter situation even when it was clear such an incident had become inevitable. It found the port controller had at least six minutes to clarify with Connemara about its intentions but did not do so.

The report said poor bridge team management and inappropriate VHF radio procedures were a contributory factor.

In response to a series of recommendations made by the MCIB, Stena said the bridge team of Connemara had been sent on a bridge management course.

Stena’s own investigation into the incident concluded that the vessel had not followed the advice from the port controller due to a lack of communications between the bridge team.

 

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Χτές το απόγευμα στο Rosslare, τρία πλοία εντός και άλλα τρία στη ράδα. Αν θυμάμαι καλά Stena Vision, Stena Horizon και Optima Seaways στη ράδα, εντός λιμένος τα Stena Europe, Oscar Wilde και Salamanca. Της Ραφήνας γίνεται, και μάλιστα είναι μια καλή αντιστοιχία αυτή. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

J.J. Sietas KG Schiffswerft GmbH & Co. - Hamburg. Ένα όνομα, μία ιστορία τελειότητας. Τι να λέμε τώρα. Πάρτε λοιπόν ένα ακόμη προιόν του αγαπημένου μου ναυπηγείου, είναι ο αριθμός γιάρδας 1236 που σήμερα ονομάζεται Atlantis A. Το ΙΜΟ είναι 9354375 και το πλοίο έχει ναυπηγηθεί το 2007 με μηχανή MaK και χωρητικότητα 868 TEU. Το πρώτο του όνομα ήταν Actuaria, το 2008 έγινε ARA Atlantis, το 2009 έγινε Emily Borchard, το 2014 και πάλι ARA Atlantis ενώ στα τέλη του 2021 πήρε το σημερινό του όνομα, όνομα με το οποίο το βλέπουμε να προσεγγίζει το Δουβλίνο.

Link to comment
Share on other sites

Σε ρυμουλκό πάμε σήμερα, μένει αξέχαστο από την ονοματάρα του και μόνο, πρόκειται για το Beaufort (IMO 9558866). Είναι ρυμουλκό που ανήκει στον Οργανισμό Λιμένος του Δουβλίνου και έχει ναυπηγηθεί το 2010 στην Ισπανία, και πιο συγκεκριμένα στα Astilleros Zamakona(682). Οι δύο του κύριες μηχανές είναι Caterpillar και δεν έχει αλλάξει ποτέ όνομα.

Link to comment
Share on other sites

Λόγω όγκου κινήσεως και βυθισμάτων, το Δουβλίνο είναι σφηκοφωλιά από feederάκια που συνδέουν την Ιρλανδία με την υπόλοιπη Ευρώπη. Ένα ακόμη από αυτά στις οθόνες μας απόψε λοιπόν, πρόκειται για το BG Sapphire (IMO 9803699). Ναυπηγηθέν το 2018 στο Zhoushan Changhong(CHB064) με μηχανή WinGD και χωρητικότητα 1,004 TEU. Το όνομα που βλέπουμε στην πρύμη του δεν έχει προλάβει να το αλλάξει ακόμη, πλοιοκτήτης η Γερμανική Jungerhans, ναυλώτρια εταιρεία η BG Freight Line

Edited by Nick the Greek
ορθογραφια
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Για να πάρουμε ένα κοντινό βλέφαρο από μία σύγχρονη δράγα που το καλοκαίρι που μας πέρασε έβγαζε το ψωμί της στο Δουβλίνο. Πρόκειται για το Tristao da Cunha (IMO 9823493) που κατατάσσεται σαν Trailing Suction Hopper Dredger. Οι πλοιοκτήτες του είναι Βέλγοι και ονομάζονται Jan de Nul NV, υπάρχουν λοιπόν και εταιρείες που επενδύουν σε τέτοια πλοία. Το Tristao da Cunha είναι ναυπήγηση του 2019 στο ναυπηγείο Keppel, παράρτημα Nantong(H052) με 3 κύριες μηχανές Caterpillar. Όνομα ακόμη δεν έχει αλλάξει, σημαία Λουξεμβούργου και κλάση Bureau Veritas.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...