Jump to content
Shipfriends

Πρόσκρουση του MSC Opera , στο λιμάνι της Βενετίας || 02.06.2019


Recommended Posts

τα πηρε ολα σβαρνα

κυκλοφορουν πολλα videακια απο το συμβαν.

στο παραπανω φαινεται οτι εχουν φουνταρει αρκετα νωρις για να κοψει δρομο και πιθανοτατα ηξεραν οτι υπαρχει "θεμα" (καποια βλαβη, ισως ? )

Link to comment
Share on other sites

Σε διάφορα ξένα ειδησεογραφικά sites αναφέρεται ότι υπήρξε τεχνικό πρόβλημα και ότι τα ρυμουλκά δεν κατάφεραν να το συγκρατήσουν καθώς έσπασαν οι κάβοι 

Link to comment
Share on other sites

Η εικόνα από το ατύχημα παίζει διεθνώς, τα ευρωπαικά ειδησεογραφικά κανάλια την επαναλαμβάνουν σε ρυθμό υπαγορεύσεως. Καταστροφή σε επίπεδο image για την MSC. Και όπως -κακεντρεχώς- παρατήρησε κι ένας φίλος, συνέχεια στους Ιταλοί συμβαίνουν αυτά.

 

Το άλλο που συμβαίνει στο βίντεο που είδαμε από το ντόκο και δεν δώσαμε βάση, είναι οι επιβάτες του ποταμόπλοιου. Ένας από αυτούς προσπαθεί να αποβιβαστεί αλλά υποχωρεί η σκάλα και τον τραβάνε μέσα ενώ μισοκρέμεται στο κενό. Όσο δε για τους επιβάτες του ποταμόπλοιου που είναι ήδη στη στεριά, παρατηρείστε πως το πλήρωμα τους οδηγεί πρός την έξοδο. Έλα όμως που η πόρτα της εξόδου είναι κλειστή και οι επιβάτες μένουν εγκλωβισμένοι στο ντόκο, γι αυτό και πρός το τέλος του βίντεο ακούγεται κάποιος να φωνάζει -στα ιταλικά- για την τιμημένη την πόρτα. Security level 1, που δεν έχει ούτε έξοδο κινδύνου για τους επιβάτες. Τροφή για σκέψη. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Nick the Greek said:

Το άλλο που συμβαίνει στο βίντεο που είδαμε από το ντόκο και δεν δώσαμε βάση, είναι οι επιβάτες του ποταμόπλοιου. Ένας από αυτούς προσπαθεί να αποβιβαστεί αλλά υποχωρεί η σκάλα και τον τραβάνε μέσα ενώ μισοκρέμεται στο κενό. Όσο δε για τους επιβάτες του ποταμόπλοιου που είναι ήδη στη στεριά, παρατηρείστε πως το πλήρωμα τους οδηγεί πρός την έξοδο. Έλα όμως που η πόρτα της εξόδου είναι κλειστή και οι επιβάτες μένουν εγκλωβισμένοι στο ντόκο, γι αυτό και πρός το τέλος του βίντεο ακούγεται κάποιος να φωνάζει -στα ιταλικά- για την τιμημένη την πόρτα. Security level 1, που δεν έχει ούτε έξοδο κινδύνου για τους επιβάτες. Τροφή για σκέψη. 

Ακριβώς αυτό το παρελκόμενο σχολίασε και φιλικό μου πρόσωπο που παρακολουθήσαμε μαζί το βίντεο. Επιβάτες του ποταμόπλοιου τρομαγμένοι να τρέχουν στην αποβάθρα δίπλα στο μεγαθήριο εκτός ελέγχου, και να βρίσκουν κλειστή την πόρτα. Και το μπινελίκι στα ιταλικά στο τέλος, κλασσική σκηνή. Πρώτα αφήνονται τα πάντα στην ανοργανωσιά, όλα τελευταία στιγμή και στο πόδι, καμία τήρηση προγράμματος, έρχονται αναπόφευκτα οι αναποδιές, και αρχίζουν τα μπινελίκια. Από το πώς οδηγούν μέχρι το πώς εργάζονται, και στην στεριά και στην θάλασσα.

1 hour ago, Nick the Greek said:

Και όπως -κακεντρεχώς- παρατήρησε κι ένας φίλος, συνέχεια στους Ιταλοί συμβαίνουν αυτά.

Και θα συνεχίσουν να τους συμβαίνουν όσο για όλα φταίνε η τύχη, οι μετανάστες, οι Γερμανοί, ο Βορράς, ο Νότος, οι άλλοι.

Link to comment
Share on other sites

της... Ελλαδας πρεπει να γινεται.

ο σαλβινι και διαφοροι αιρετοι απο την βενετια, τα χωνουν στο υπουργειο μεταφορων που ελεγχουν οι πενταστεροι.

οι πρωτοι ειχαν προτεινει περσυ, να πηγαινουν τα κρουαζιεροπλοια στο porto marghera, αλλα οι πενταστεροι το ειχαν απορριψει λογω των δεξαμενοπλοιων και των εργοστασιων πετροχημικων, χωρις να αντιπροτεινουν κατι

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Σύμφωνα με τους Ιταλοί, η υπόθεση καταλήγει στα δικαστήρια με την πλοιοκτήτρια εταιρεία του ποταμόπλοιου να έχει κάνει ένα claim στην MSC για το cool ποσό των 11.5 εκατομμυρίων ευρώ.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Σύμφωνα με το δημοσίευμα αυτό, κάποιοι από τους ναυτικούς που κρίθηκαν υπεύθυνοι για το συμβάν θα μπούν κανονικά πίσω από τα σίδερα με τον Πλοίαρχο για 5 μήνες και τον Πρώτο Μηχανικό και τον Προιστάμενο Ηλεκτρολόγο για 2. Αυτό που φαίνεται να έχει γίνει είναι ότι ήδη κατά τον πλού του πλοίου μέσα στη λιμνοθάλασσα, ήχησαν κάποια alarm στο μηχανοστάσιο που είχαν να κάνουν με την παροχή ρεύματος στα χειριστήρια. Αμέσως τα χειριστήρια πήγαν στο backup power supply το οποίο όμως κρατά μόνο για 30 λεπτά και έτσι το πλοίο όταν έφτασε στο ντόκο η γέφυρα δεν είχε χειριστήρια με το αποτέλεσμα που είδαμε. Η MSC προσπάθησε να το ρίξει στο ναυπηγείο λέγοντας πως το σχετικό alarm δεν ήχησε στη γέφυρα αλλά ο ισχυρισμός τους απερρίφθη.

 

Καθαρή την έβγαλαν τα ρυμουλκά, από την άλλη βέβαια εγείρονται και πάλι τα ίδια ερωτήματα: πως είναι δυνατόν γιγαντιαία κρουαζιερόπλοια να κρατηθούν από ρυμουλκά με τόσο μικρές ιπποδυνάμεις, κάτι που για μια ακόμη φορά αποδείχθηκε στην πράξη πως δεν γίνεται. Φυσικά στη ναυτιλιακή βιομηχανία, όταν μιλάμε για safety, στην πράξη το περιορίζουμε στο πλοίο. Για λιμάνια, ρυμουλκά, πλοηγούς, διαύλους, μπίντες κλπ. δε γίνεται κουβέντα. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...