Jump to content
Shipfriends

Δελτίο Ibiza


Recommended Posts

Έχει και ρυμουλκά η Ibiza, σήμερα θα γνωρίσουμε το R Claudia(IMO 9443267) που ανήκει στην Ισπανική Remolcadores Nosa Terra. Έτος κατασκευής το 2008 στα ναυπηγεία Marin(156) και 2 μηχανές Caterpillar. Δεν έχει ποτέ αλλάξει όνομα η πλοιοκτησία μέχρι σήμερα.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Σκηνή από την ανοιξιάτικη Ibiza του 2019 με 2 αδελφά πλοία να συναντώνται έξω από τα φανάρια του λιμανιού. Στο βάθος το Bahama Mama της Balearia και σε πρώτο πλάνο το Volcan de Tijarafe της Naviera Armas. Πολύ αξιόλογη σειρά πλοίων, για το πρώτο θα πούμε πολλά περισσότερα στο άμεσο μέλλον.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Εδώ βλέπουμε το καινούριο λιμάνι της Ibiza με τις πρωτόγονες λιμενικές εγκαταστάσεις του. Αλήθεια, πόσο τυχεροί είμαστε στην Ελλάδα με όλα αυτά τα δημόσια λιμενικά ταμεία που χτίζουν αυτά τα φανταστικά λιμάνια στη χώρα μας, φροντίζοντας ταυτόχρονα να μην πετιέται άσκοπα το δημόσιο χρήμα. Οι μελέτες που γίνονται και οι λιμενολόγοι που χρησιμοποιούνται έχουν πραγματικά οδηγήσει στο να κατασκευάζουμε διαμάντια λιμενικής τεχνολογίας που τα θαυμάζει όλη η Ευρώπη. Τήνος, Κάλυμνος, Νάξος, Αθηνιός, σε όλα τα Πανεπιστήμια της Ευρώπης αυτά συζητάνε και μας ζηλεύουνε. Τα πλοία που βλέπετε ίσα-ίσα να κρατιούνται με τον ηρωισμό των πληρωμάτων στην Ibiza είναι το Sicilia(τότε έκανε Βαρκελώνη), το Volcan de Tamasite(τότε έκανε Denia) και το Ciudad de Palma(τότε έκανε Valencia). Και μια πιο κοντινή άποψη με το Bahama Mama σε πρώτο πλάνο και τα Sicilia και Ciudad de Mahon στο βάθος.

Link to comment
Share on other sites

Εμείς εδώ θέλουμε να υπάρχει επαφή ....ξέρεις ποιός είμαι γώ, χριστοπαναγιες κλπ....να μπαίνει ο κόσμος από τον κεντρικό καταπέλτη γιατί ο επιβατών δεν ανοίγει επείδη αν ανοίξει.... θα πέσει στη θάλασα και δίπλα του να περνάει η ρόδα απο τον τράκτορα που περιμένει να περάσει ο μπάρμπας με το δέμα που ψάχνει τον ενας υπέυθυνος ρε παιδιά υπάρχει εδώ? που να το αφήσω τούτο??που δίπλα του εχει σταματήσει ενα ιχ για να ξεφορτώσει ενώ ο υπόλοιπος κόσμος περνάει κάθετα με βαλίτσες και εμποδίζει τον τράκτορα που βγαίνει και έξω το κύμα σκάει και έχει κάνει μούσκεμα όλους τους υπόλοιπους!!!ΕΛΛΑΣ.... ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ

Edited by mytilene
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Στιγμιότυπο από τον Απρίλιο του 2019 στην ηλιόλουστη Ibiza. Οι δύο μεγάλοι ανταγωνιστές της Ισπανικής ακτοπλοίας, Trasmediterranea και Balearia. Τα Ciudad de Ibiza και Sicilia δεμένα δίπλα-δίπλα. Και με τις δύο εταιρείες να αντιμετωπίζουν οικονομικά θέματα, ποιός ξέρει για πόσο ακόμη θα βλέπουμε τα σινιάλα τους μαζί

Link to comment
Share on other sites

On 3/24/2010 at 2:42 PM, ΝΗΡΕΑΣ said:

Και για όποιον ενδιαφέρεται, η IDO βγάζει προς πώληση σε πλειοδοτικό διαγωνισμό...τα Austal-άκια Turgut Reis 1 and Cezayirli Hasan Paşa 1 Τιμή εκκίνησης 7 εκ δολάρια έκαστον.

 

On 1/18/2021 at 2:31 PM, Nick the Greek said:

Το όνομα Trasmapi δεν λέει κάτι στην Ελλάδα και δε θα μπορούσε άλλωστε μια και πρόκειται για εταιρεία που συνδέει με μικρά επιβατηγά και ταχύπλοα την Ibiza με τη Formentera, στις Βαλεαρίδες. 

 

Ο συνδυασμός των παραπάνω μας υποψιάζει για την ταυτότητα του πλοίου που θα γνωρίσουμε απόψε. Πρόκειται για το Castavi Jet (IMO 9150975) πρώην Turgut Reis I που τελικά το 2014 αγοράστηκε από την Trasmpapi για δρομολόγια ανάμεσα στην Ibiza και τη Formentera. Είναι ήδη 24 ετών μια και πρόκειται για κατασκευή της Austal(54) πίσω στο 1997 με 4 μηχανές Mitsubishi που του προσδίδουν ταχύτητα 34 μιλίων. Ένα μόνο ντέκ επιβατών που χωράει περίπου 450 και ένα γκαράζ που χωράει γύρω στα 94 ΙΧ μέσω μίας πρυμνιάς ράμπας, γενικά μια αρκετά υπερυψωμένη κατασκευή, αν είναι δόκιμος όρος. Γενική εντύπωσή μου είναι πως πρόκειται για ένα από τα πλέον άσχημα ταχύπλοα. Οι φωτογραφίες του είναι του 2019, πλήν όμως το πλοίο συνεχίζει τα δρομολόγιά του μέχρι και σήμερα.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Στιγμιότυπο από την Ibiza του 2019 με δύο μικρά ταχυπλοάκια να έχουν μόλις αναχωρήσει από τη Formentera. Είναι το Eco Lux και το Espalmador Jet. Θα τα δούμε και ξεχωριστά αλλά πρός το παρόν εδώ μαζί:

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Πάμε να δούμε και το ταχύπλοο που βρίσκεται σε πρώτο πλάνο στην παραπάνω φωτογραφία, πρόκειται για το ναυπηγηθέν το 2016, Espalmador Jet (IMO 9809631). Το ναυπηγείο του λέγεται Rodman Polyships(90201) και παρά το γεγονός ότι το όνομα ακούγεται αγγλικό, είναι ναυπηγείο στην Ισπανία. Το ταχυπλοάκι είναι τύπου Rodman 90 με 28.4 μέτρα μήκος, χωρητικότητα 300 επιβατών και 2 μηχανές Mitsubishi που του προσδίδουν ταχύτητα 27 κόμβων. Δεν είναι κακό ούτε από πρύμα, λίγο πιο καλλίγραμμο από τον ανταγωνισμό κλάσης Eco της Balearia.

Link to comment
Share on other sites

Άλλο ένα μέλος του ταχύπλοου στόλου της Trasmapi στην Ibiza είναι και το Eivissa Jet (IMO 8615241) που εμείς βλέπουμε να μπαίνει στο Βαλεαρικό λιμάνι πίσω στο 2019. Δεν είναι κανένα πιπίνι το πλοίο, ναυπήγηση 1986 στη Fjellstrand της Νορβηγίας(1574). Μήκος 39 μέτρα και 2 μηχανές MTU, έχει κάνει τον κύκλο του έχοντας ναυπηγηθεί σαν Caribbean Princess και έχοντας κατόπιν πάρει τα ονόματα Sevilla 92 το 1990 και Sevilla Noventa y Dos ένα χρόνο αργότερα. Eivissa Jet όπως το βλέπουμε και εδώ έγινε το 2000 και έχει πια συμπληρώσει 21 χρόνια στα δρομολόγια ανάμεσα στην Ibiza και τη Formentera. 

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Σήμερα θα δούμε το Formentera το Jet στις οθόνες μας, το είχαμε ήδη στη gallerie αλλά δεν βλέπω να έχω κάνει κάποιο σχετικό post. Το ταχύπλοο είναι ναυπήγηση του 1987 στη Fjellstrand(1575), ασχέτως αν δείχνει νεότερο. Φέρει δύο κύριες μηχανές MTU και τα προηγούμενά του ονόματα είναι Bahamian Princess(ως το 1990) και Rapido de Algeciras(ως το 2000), το δε ΙΜΟ του είναι 8615253. Δραστηριοποιείται ανάμεσα στην Ibiza και τη Formentera τα τελευταία 21 χρόνια, σε μια από τις καθημερινές του αφίξεις το βλέπουμε κι εμείς εδώ.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 months later...

Σήμερα να δούμε ένα από τα σχετικά καινούρια ταχύπλοα των Βαλεαρίδων, είναι το Illetas Jet (IMO 9822449). Είναι κομμάτι του μαντριού της Trasmapi και κάνει δρομολόγια από την Ibiza στη Formentera. Ναυπηγήθηκε το 2017 στο Rodman Polyships του Vigo(100201) και έχει δύο κύριες μηχανές Volvo Penta D16MH για μέγιστη ταχύτητα 27 κόμβων.

Link to comment
Share on other sites

Έχουμε και το αδελφό του Illetas Jet που είδαμε στο προηγούμενο post, πρόκειται για το Migjorn Jet (IMO 9904962). Μάλιστα το βλέπουμε ενώ εκφορτώνεται για πρώτη φορά στην Ibiza, προερχόμενο από το ναυπηγείο του Rodman Polyships του Vigo(100203). Και πάλι εδώ δύο κύριες μηχανές Volvo Penta D16MH για μέγιστη ταχύτητα 27 κόμβων.

Link to comment
Share on other sites

Σειρά παίρνει απόψε ένα ΕΓ/ΟΓ Τ/Χ της Balearia, που λένε και οι μορφωμένοι. Πρόκειται για το Nixe (IMO 9316646), ένα ταχύπλοο που έχει κατασκευαστεί το 2004 στο ναυπηγείο Marinteknik(185) της Σιγκαπούρης. Διαθέτωμεν 4 κύριες μηχανές MTU τύπου 16V4000M70 για υπηρεσιακιά ταχύτητα 32 κόμβων. Το μήκος είναι στα 63 μέτρα, το πλάτος στα 16 και η χωρητικότητα είναι 536 επιβάτες και 70 ΙΧ αυτοκίνητα. Στην πρώτη φωτογραφία που είναι από επίσκεψή μου το 2014, βλέπουμε το πλοίο με τα τότε σινιάλα της Balearia. Στη δεύτερη φωτογραφία το βλέπουμε το 2019 με τα τότε του σινιάλα, τα οποία νομίζω έχει ακόμη και σήμερα. Τότε όπως και τώρα έκανε δρομολόγια ανάμεσα στην Ibiza και τη Formentera, στο μεσοδιάστημα πέρασε και από τη γραμμή Alcudia(Mallorca) - Ciutadella(Menorca). Δουλεύει και τους δύο καταπέλτες. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...