Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Ας αφήσω τους αριθμούς να μιλήσουν: Μήκος 366 μέτρα, πλάτος 48, βύθισμα 16, χωρητικότητα 13,093 TEU, μία μηχανή Hyundai των 79,325 ίππων για υπηρεσιακή ταχύτητα 22 κόμβων(μέγιστη 26) με κατανάλωση 275 τόνων το 24ωρο. Πρόκειται για το Maersk Elba(IMO 9458078) που βλέπουμε εδώ δεμένο στην Τεργέστη. Είναι χτισμένο το 2011 και καθελκύστηκε σαν Scorpio Rickmers, μετά όμως πέρασε στη ναύλωση της Maersk Line. Άλλη μια εντυπωσιακή του εικόνα εδώ, ενώ το κατάστημα διαθέτει και κατάπλωρη. Το πλοίο έκανε σχεδόν 2 μέρες οπερέσιο στην Τεργέστη και τώρα βρίσκεται καθ' οδόν για το Marlboro Canal με οικονομική ταχύτητα 18 κόμβων.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Πάμε να δούμε ορισμένα πλοία της περιοχής της Τεργέστης, ξεκινάμε από το ρυμουλκό Altair (IMO 9211236) που βλέπουμε εδώ επί τω έργω. Είναι του 2001 και ανήκει στην Tripmare με εδρα την Τεργέστη, χτισμένο στα Astilleros Armon(499). Έχει 2 μηχανές Anglo Belgian και προηγούμενά του ονόματα τα Vega και Spica.

Link to comment
Share on other sites

Έτερο ρυμουλκό της Tripmare, αυτό είναι το Centurion(IMO 9747003) το οποίο και βλέπουμε εδώ δεμένο στην Τεργέστη. Καινούρια κατασκευή, του 2015 στο Τούρκικο ναυπηγείο Dentas(06-023) με 2 μηχανές Caterpillar. Χωρίς καμία αλλαγή στην ονοματοδοσία εώς τώρα, να το και επί τω έργω.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Συνεχίζουμε με τα ρυμουλκά της Τεργέστης και περνάμε στον Davide(IMO 9423994) που εδώ ξεκινά για την επόμενή του δουλειά. Γεννηθείς το 2008 στο ναυπηγείο Rosetti(91) με μηχανές General Electric. Παραδόξως έχει κάμποσες αλλαγές ονομάτων. Το πρώτο του ήταν Davide Primo και με την παράδοσή του στους πλοιοκτήτες του ναυλώθηκε στην Svitzer και πήρε το όνομα Svitzer Ran, μέχρι το 2011. Ξανάγινε Davide Primo με τη λήξη της ναύλωσης και το 2012 ονομάζεται Exact. Τελικά το 2013 παίρνει το τωρινό του όνομα, όνομα με το οποίο το βλέπουμε και εδώ να βοηθάει ένα tanker.

Link to comment
Share on other sites

Θα ξαναδούμε τα ρυμουλκά της Τεργέστης, όλα μαζί επί τω έργω να βοηθούν το suezmax Iskmati Spirit(IMO 9236353) που πολύ αργά προχωράει πρός τις θέσεις του μεγάλου oil terminal της περιοχής. Τέσσερα δένει για τον έμφορτο κατάπλου όπως φαίνεται στην φωτογραφία. Το πλοίο είναι χτισμένο το 2003 στη Hyundai(S148) και φοράει μηχανή από την ίδια εταιρεία. Στο φουγάρο του βρίσκοντα τα σινιάλα της Teekay, πλήν όμως είναι χτισμένο σαν Aegean Eagle για την Arcadia και αργότερα έγινε Arlene για την ΟΜΙ. Το τωρινό του όνομα το φέρει από το 2007 αλλά δείχνει σε πολύ καλή κατάσταση εξωτερικά. Τα ρυμουλκά το γυρνάνε πολύ αργά για τη θέση του, και βλέπουμε πως η σημαία του είναι Μπαχάμες.  

Link to comment
Share on other sites

Πάμε να δούμε κι άλλο τάνκερ στην Τεργέστη, αυτήν τη φορά με ελληνικό ενδιαφέρον μια και ανήκει στην Minerva Marine, της γνωστότατης οικογένειας Μαρτίνου. Το όνομά του είναι Minerva Nounou(IMO 9309423) κι ανήκει στην κατηγορία aframax. Χτισμένο το 2006 σαν Urals Princess από την Daewoo(5282) με μηχανή Doosan, πήρε το τωρινό του όνομα πίσω στο 2011. Και για όσους αναρωτούνται πως προέκυψε ο φόρος τιμής στη Νουνού, δεν αφορά αυτό αλλά απευθύνεται σε αυτήν.

Link to comment
Share on other sites

Και coasters έχουμε στην Τεγέστη, να ένα σύντομο παράδειγμα στο πρόσωπο του Modulus 3(IMO 9471812). Είναι χτισμένο το 2010 στο Gelibolu Gemi Insa Sanayi(37) και όπως βλέπετε το design του έχει βάση τα μικρού βυθίσματος ποταμόπλοια της πρώην ΕΣΣΔ. Μηχανή ΜΑΝ ενώ οι πλοιοκτήτες του, λέγονται Albros. Δεν έχει αλλάξει όνομα ποτέ και περιέργως για Τούρκους πλοιοκτήτες, φέρει σημαία Ρωσίας.

Link to comment
Share on other sites

Μέγας θαμώνας της Ανατολικής Μεσογείου επί σειρά ετών το MSC Augusta, να το εδώ να μανουβράρει στην Τεργέστη πρό διμήνου. Από τις σπάνιες περιπτώσεις πλοίου κοντέινερ με πολυετή, αδιάλειπτη παραμονή σε μια συγεκριμένη περιοχή. Και μια πρυμνιά άποψη για να δούμε πως το φουγάρο δεν είναι ακριβώς στη μέση.

Link to comment
Share on other sites

Κατά καιρούς στην gallerie έχουμε δεί κάποια από τα 10 συνολικά πλοία της συγκεκριμένης, μοναδικής πορτάδας από κοντεινεράδικα, όπως το MSC Lea αλλά και πιο πρόσφατα το MSC Asli. Σήμερα θα δούμε άλλο ένα πλοίο της σειράς, το MSC Marylena(IMO 9169031). Χτισμένο το 1998 στα HDW του Κιέλου(337) με μηχανή MAN B&W ήταν το πρώτο της σειράς και πήρε το όνομα Norasia Savannah. Ακολούθησαν τα ADCL Savannah, Cheshire(όταν πέρασε και παροπλισμό στο Πλατυγυάλι) και από το 2004 με το τωρινό του όνομα. Ακόμη και σήμερα πολύ αεροδυναμική σιλουέτα για κοντεινεράδικο. Εδώ δευτερόπρυμα, το πιο τετραγωνισμένο κομμάτι της πρύμης είναι πρόσθετο, το οριτζινάλε ήταν με σκαλοπάτι. Και μια κατάπρυμη.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 12/15/2016 at 10:23 PM, Petros P said:

και το Nicolas Delmas ,που είναι απο τα λίγα που έχουν κρατήσει όνομα του πάλαι ποτε κολοσσού..Αυριο έρχεται και το CMA CGM Rabelais.

Και ακόμη το κρατάει, 2.5 χρόνια μετά το βίντεο του Πέτρου το βλέπουμε δεμένο στην Τεργέστη. Μάλιστα δεν έχει ποτέ του αλλάξει όνομα, είναι ήδη 17 ετών(χτισμένο το 2002) και ΙΜΟ 9220861. Ταιβανέζικο προιόν, του China Shipbuilding στο Kaohsiung(775), με μία μηχανή Hyundai. 

Link to comment
Share on other sites

Επανερχόμαστε στην Τεργέστη για να δούμε το tanker με όνομα Shanghai Dawn(IMO 9397793). Χτισμένο το 2009 με το όνομα Pacific Galaxy μέχρι το 2014 και με τωρινό πλοιοκτήτη μια Κινεζική εταρεία holding με όνομα Nan Fung. Ναυηπηγός του η Mitsui της Chiba(1712), από την ίδια εταιρεία και η κύρια μηχανή του.

Link to comment
Share on other sites

Δε μαζεύει μόνο τάνκερ η Τεργέστη, έχει και dry πλοία. Στην οθόνη σας λοιπόν το ultramax με όνομα Sunleaf Grace(IMO 9460526), πλοιοκτησίας Toko Kisen από την Ιαπωνία. Χρονολογείται από το 2011, προιόν του ναυπηγείου Oshima(10547) και με μηχανή Kawasaki. Δεν έχει αλλάξει ποτέ όνομα.

Link to comment
Share on other sites

Τελειώνουμε με τα ρυμουλκά της Τεργέστης με το Taur(IMO 9211224), εδώ επί τω έργω. Ισπανίδα η κυρία, γεννηθείσα το 200 στα Astilleros Armon(498) και με μηχανή Anglo Belgian Corp(ABC). Περίεργο σουλούπι για ρυμουλκό, πρώτο του όνομα το Taurus, έγινε Taur -και έμεινε έτσι- το 2004.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Τοποθεσία η Τεργέστη, πλοιοκτήτης η Ιταλική Navigazione Montanari και το πλοίο είναι το Valle di Navarra(IMO 9251547). Χτισμένο το 2002 στο Hyundai Mipo(0103) με μηχανή επίσης Hyundai. Όλα του τα χρόνια με το ίδιο όνομα και τον ίδιο πλοιοκτήτη.

Link to comment
Share on other sites

Μένουμε Τεργέστη για να δούμε ένα Τούρκικο bulk carrier με το γλυκούλικο:P όνομα Yasar Kemal (ΙΜΟ 9230191) που ξεφορτώνει σιδηρομετάλλευμα. Πλοιοκτήτρια εταιρεία η StatuShipping με το όμορφο web site. Χτισμένο το 2001 στο Onomichi Dockyard(465) και μηχανή Mitsui. Πρώτο του όνομα το Nordbright(ως το 2005) και μετέπειτα Heron(2011), Latmar(2015) οπότε και έγινε Kemal.  

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...