Jump to content
Shipfriends

Σύγκριση Επιβατηγών Οχηματαγωγών πλοίων


Recommended Posts

Εμενα σιγουρα καθολου.Μαλλον καποιοι αλλοι πονανε που οποτε βαλει βαπορι του ο Γκριμαλντι σε γραμμες της Ανεκ(Χανια,Βενετια)βγαινουν και κανουν κατι τετοιου φιλοιαπωνικου ταχα τυπου αναλυσεις.Μεχρι στιγμης τα οικονομικα δεδομενα του καθε ομιλου δειχνει ποιος εχει πονεσει και ποιος οχι.

Χαιρομαι με τη"χαρα"σας οποτε ξεκιναει μια νεα γραμμη :D

 

ΥΓ: ναυλωσεις Forza κ Coraggio με Ιταλικη σημαια απο την ΑΝΕΚ μετα την ελευση των Cruise,τριγωνικα δρομολογια στην Κρητη και αλλα πολλα εσωτερικα θεματα που δεν ειδαν το φως της δημοσιοτητας :)

Edited by proud_ionian
2 σε 1
Link to post
Share on other sites
  • Replies 449
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Επειδη βγηκαμε πολυ εκτος θα σου θυμησω οτι στο facebook υπαρχει μια πολυ ωραια ομαδα που λεγεται ANEK Lines Maniacs (ή καπως ετσι) στην οποια μπορειτε να συζητατε με τους φιλους σας για το ποσο γ@ματη ειναι η ΑΝΕΚ των τελευταιων ετων χωρις να σας ενοχλει κανεις :D

Επισης,ο Γκριμαλντι πηγαινε μεχρι και περυσι στη Βενετια με τις προεκτασεις των Cruise.Γιατι το θυμηθηκατε τωρα λοιπον καποιοι;

Το Venezia εχει ενα μπαρ/σαλονι οπως κ ο Αστεριωνας,κανενα απο τα 2 δεν εχει πισινα,εχουν ιδιο αριθμο κρεβατιων περιπου και οπως ειπα και σε προηγουμενο ποστ μεγαλυτερο γκαραζ το πρωτο.Δεν καταλαβαινω λοιπον για ειναι κατα πολυ κιολας ανωτερο το ενα απο το αλλο(περα απο το καραβολατρικο γουστο).Εγω τα βλεπω ιδια

Τελος το Venezia φερει 2 ΜΑΝ-Β&W συνολικης ισχυος 18.900 ιππων,3 diesel generators 5400 kw κ 2 bow της Rolls Royce ισχυος 2900 kw εκαστο.Στους 19 κομβους καιει 1,9 τονους της ωρα και αναπτυσει μεγιστη ταχυτητα 23 κομβων.(Τα παραπανω στοιχεια ειναι απο μηχανικο αδελφου πλοιου).Θα ηταν καλο να δουμε τι ισχυει και για τον Αστεριωνα.

Link to post
Share on other sites

Το Αστερίων δεν έχει μόνο ένα σαλόνι και δεν έχει μόνο ένα μπαρ. Επίσης το self-service είναι κανονικό εστιατόριο (σε αντίθεση με τα visentini που έχουν ένα μπαρ/σαλόνι/σελφ-σερβις). Έχει περισσότερες  και πολύ μεγαλύτερες καμπίνες και περισσότερα κρεβάτια και οι οδηγοί μπαίνουν δυο-δυο και όχι τέσσερις-τέσσερις σε μια "ποντικοφολιά" όπως στον Γκριμάλντι. Επίσης, έχει πολλούς εξωτερικούς χώρους και σε συνδυασμό με το σχετικά μικρό πρωτόκολλο πολύ δύσκολα θα βρει κάποιος συνωστισμό σε κάποιο σημείο και υπάρχει μεγάλη "απλά". Ακόμη το ταξίδεμα του είναι πολύ καλύτερο από το Venezia με παρόμοια ταχύτητα.

Link to post
Share on other sites

Προσπαθώ να καταλάβω τι νόημα έχει η σύγκριση των δύο πλοίων. Το ξενοδοχείο του Αστεριων είναι σαφώς ανώτερο. Δε νομίζω ότι οποιοσδήποτε μη επαγγελματίας θα επέλεγε το Βενετσια για να ταξιδέψει. Το πρόβλημα του Αστεριων με τον μονό καταπέλτη πίσω, που φορτώνεται κάνα δίωρο κάθε φορά που έχει κίνηση, γνωστό είναι. Το ότι δεν έχουν πισίνα δε λέει κάτι. Το αστέριων είναι στολίδι μέσα. Από πρωτόκολλο είναι πάνω κάτω το ίδιο αλλά ο Αστεριων έχει παραπάνω καμπίνες και κρεβάτια.

Link to post
Share on other sites

Δεν εχω να διαφωνήσω σε πολλά απο τα επιχειρήματα και των δυο πλευρών .Ολα είναι κατανοητά απο την οπτική γωνία που προσεγγιζει ο καθένας το θέμα . Σαν επιβάτης θα προτιμούσα να ταξιδέψω με το Αστεριών σαν επιχειρηματίας ενδεχομένως αν όχι σίγουρα θα προτιμούσα να εχω στο στόλο μου το Venezia.Κι αυτο γιατι μιας και μιλάμε για δυο πλοία ίδιου  size , έχουν 13 χρονια διαφορά και μονο απο αυτο το γεγονός στο S&P ,το Venezia υπερέχει . 
Με λίγα λόγια αν βγάλεις αγγελία τα δυο πλοία προς πώληση , το Venezia θα φέρει περισσότερα λεφτα στο ταμείο της εταιρειας του.

 

και για να γίνουμε πιο επίκαιροι 🤣

 

Edited by Annivas
Link to post
Share on other sites
On 6/23/2020 at 4:49 PM, MILTIADIS said:

Εμενα σιγουρα καθολου.Μαλλον καποιοι αλλοι πονανε που οποτε βαλει βαπορι του ο Γκριμαλντι σε γραμμες της Ανεκ(Χανια,Βενετια)βγαινουν και κανουν κατι τετοιου φιλοιαπωνικου ταχα τυπου αναλυσεις.Μεχρι στιγμης τα οικονομικα δεδομενα του καθε ομιλου δειχνει ποιος εχει πονεσει και ποιος οχι.

Χαιρομαι με τη"χαρα"σας οποτε ξεκιναει μια νεα γραμμη :D

 

ΥΓ: ναυλωσεις Forza κ Coraggio με Ιταλικη σημαια απο την ΑΝΕΚ μετα την ελευση των Cruise,τριγωνικα δρομολογια στην Κρητη και αλλα πολλα εσωτερικα θεματα που δεν ειδαν το φως της δημοσιοτητας :)

Ποια χαρα μας δεν καταλαβαινω κ ποιος ποναει???? Που προσπαθείς να μας πεισεις οτι το Vincentini ειναι καλυτερο του Ιαπωνα??? Εχεις ταξιδεψει ποτε κ με τα 2 για να συγκρινεις??? Κ η Ανεκ ειχε Vincentini κ σου αρεσει η οχι το τωρινο βαπόρι ειναι καλυτερο ειδικα για τον επιβατη... Μαλλον τι λεω οτι εχει πριγκηπα ειναι ανωτερο... Ελεος αδερφε εχεις κουρασει....

Edited by proud_ionian
Link to post
Share on other sites

Ερώτηση: με ποιο κριτήριο επέλεξαν να βάλουν το Ρόδος στη θέση του Ορίζοντα την περίοδο που μας πέρασε; Είναι πιο οικονομικό;

Link to post
Share on other sites

Ο οριζοντας εχει περισσοτερες κλινες και πιο μαζεμενους κοινοχρηστους χωρους.Αυτο σημαινει πως δε ταιριαζει σε πολλες γραμμες στο Αιγαιο.Κουμπωνει στο Ηρακλειο και αποδεσμευει το πολυεργαλειο Ροδος.Σε γκαραζ ειναι πανω κατω τα ιδια.

Link to post
Share on other sites

Είναι λίγο πιο οικονομικό το Ρόδος και επίσης έχει λιγότερες καμπίνες άρα και λιγότερους καμαρώτους (με σχεδόν παρόμοια πρωτόκολλα). 

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...
1 hour ago, ΟΡΙΩΝ said:

Αν επαληθευτεί ο MILTIADIS, τι οπισθοδρόμηση...

Ναι μεν τα πλοία αυτά σχεδιαάστηκαν (αυτό και το αδερφό του) για τις γραμμές της Αδριατικής - και ειδικά της Ανκώνας - , αλλά απο τότε πέρασαν 20 χρόνια, καλομάθαμε με πλοία μεγαλύτερα και ταχύτερα και κάθε μόνιμη αλλαγή από το Superfast XI στο Blue Star 1 φαντάζει βήματα προς τα πίσω. Στην ουσία, αν δεν αντικατασταθεί από πλοίο ισάξιο του ΧΙ, θα μοιάζει με παραίτηση της ΑΤΤΙΚΑ στην γραμμή της Ανκώνα.

ειναι υποβαθμιση για την αδριατικη το bs1 και δεν ειναι ο αστεριωνας και το venezia?

 

Link to post
Share on other sites

Εται κ αλλιως αδεια θα ανεβοκατεβουν,φορτηγα θα κουβαλανε οσο για την ταχυτητα μεχρι 25 κομβους παραπανω δε χρειαζεται πια για το δρομολογιο 

Link to post
Share on other sites

Δε θεωρώ τα μεγάλα Μπλου υποβάθμιση, ικανοποιητική ταχύτητα, όταν θέλουν, έχουν.

Όπως και στις χωρητικότητες, επιβατών και οχημάτων, δεν υστερούν του σουπερφαστ.

Υποβάθμιση όπως αναφέρθηκε παραπάνω είναι ο Αστερίων, το Βενέτσια κτλ.

Υποβάθμιση είναι να μπου σε αυτή τη γραμμή πλοία τύπου Γκάλαξι και Ρόδος.

Μια χαρά είναι τα Μπλου για την Αδριατική.

 

 

Link to post
Share on other sites

Εγω δεν μίλησα για υποβάθμιση. Ειδικά για το ξενοδοχειακό μέρος δεν μπορώ να εκφέρω άποψη μιας και δεν εχω ταξιδέψει με τα BS 1&2. 

Ο όρος που χρησιμοποίησα ήταν "οπισθοδρόμηση" και αφορούσε την γραμμή της Ανκώνας. Ούτε ο ΑΣΤΕΡΙΩΝ, ούτε και το VENEZIA δουλέυουν την Ανκώνα, επομένως δεν μπήκαν ποτέ σε αυτή τη σύγκριση και είναι μη σχετικά.

Το ότι για το χειμώνα το BS1 είναι ύπεραρκετό για την γραμμή αυτή, δε το συζητάμε. Ο χειμώνας θα περάσει όμως και θα έρθει μια νέα καλοκαιρινή σεζόν, ας ελπίσουμε πολύ καλύτερη απο την φετινή. Και τότε το ΒS1 θα υπολοίπεται σε ταχύτητα και χώρο των άλλων 4 πλοίων της γραμμής. Γιατί κακά τα ψέματα, δεν ξεπέρασε ούτε μια φορα τα 25,5-26 μίλια το πλοίο, μέχρι και τα μέσα Ιουλίου, που αντικαθηστούσε το SFXI στη γραμμή, όταν το 2ο χτύπαγε συνεχώς 28άρια.

Link to post
Share on other sites

Μα δε χρειαζοταν με εκεινα τα δρομολογια τα 28αρια!το ΧΙ εκανε το δρομολογιο με 28αρι γιατι ετσι επρεπε  κ ετσι γινοταν 20 χρονια τωρα το καλοκαιρι σε ωρες superfast

Link to post
Share on other sites
8 hours ago, margaritis24 said:

Μα δε χρειαζοταν με εκεινα τα δρομολογια τα 28αρια!το ΧΙ εκανε το δρομολογιο με 28αρι γιατι ετσι επρεπε  κ ετσι γινοταν 20 χρονια τωρα το καλοκαιρι σε ωρες superfast

 

Θες να πεις πως μπορούσε να πάει παραπάνω το BS1, να φτάσει σε ορισμένες περιπτώσεις στην ώρα του και προτιμούσαν να μαζέυουν καθυστερίσεις; Η΄ οτι η κοινοπραξία αποφάσισε πως μέσα Ιουλίου δε χρειάζεται το δρομολόγιο να βγαίνει με 27-28 μίλια, το εφάρμωσε όμως μόνο στο ένα της πλοίο, ενώ τα ΑΝΕΚόπλοια πηγαινοερχόντουσαν την ίδια στιγμή με μεγάλες ταχύτητες;

Απο την άλλη είναι ακριβώς αυτό που θεωρώ οπισθοδρόμηση. Απο εκεί που το δρομολόγιο έβγαινε σε 22,5 ώρες, με το BS1 πραγματοποιούταν σε τουλάχιστον 25 ώρες, όταν ο συνεργαζόμενος σου στην ΚΠΞ συνεχίζει να κάνει το δρομολόγιο σε "ώρες superfast", ΄πόσο μάλλον ο κυρίως ανταγωνιστής σου.

Τέλος πάντων,  απ΄ όσο γνωρίζουμε επίσημα, το SFXI δεν πωλήθηκε ακόμα, οπότε μπορεί και οι σκέψεις μου αυτές να είναι άκαιρες. Το μέλλον θα δείξει.

Link to post
Share on other sites

Έχουμε δει και χειρότερα όμως, σε καλοκαίρια κανονικά, όχι κορωνοϊού.

Το Τσάμπιον να πηγαινοέρχεται με κόφτη στα 23.

Σε κάθε περίπτωση, τα 25 του Μπλου, είναι μια χαρά, δεν έχουν διαφορά μεγάλη από τα άλλα.

Αρκεί να υπάρχει σωστός σχεδιασμός, μην το βάζεις σε όλα τα ζορικα δρομολόγια, άφησε του λίγο παραπάνω χρόνο να φορτώσει.

Μπορεί κανείς να το καμουφλάρει.

Εν πάσει περιπτώσει βέβαια, δεν έχει φτάσει στο επίπεδο των καθυστερήσεων των Κρουιζ.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Ως προς τη χωρητικότητα γκαραζ γνωρίζουμε αν ο Σολωμός ή ο Θεολογος έχει περισσότερα γραμμικά μέτρα και πόση περιπου διαφορά έχουν? Ευχαριστω

Link to post
Share on other sites

Φανταστείτε το αυτό το δίδυμο σε οποιαδήποτε γραμμή.

Θα είχε σαρώσει και καμία αλλη εταιρεια δεν θα μπορούσε να σταθεί.. 

Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Nick the Greek said:

ας δούμε Έλυρο και Olympic Champion μαζί στο ντόκ 3 σε νυχτερινό φόντο, πρίν λίγες ημέρες στον Πειραιά.

Επειδή δεν έχω ταξιδέψει με κανένα από τα 2 βαπόρια, ποιο από τα 2 είναι καλύτερα εσωτερικά διαρυθμισμενο, αλλά και σε ποιότητα.;

Καραβαρες από τα λίγα και τα 2 πάντως.. 

Edited by proud_ionian
Link to post
Share on other sites

Μιλάμε για 2 πλοία χτισμένα με διαφορετική φιλοσοφία. Το μεν Τσαμπιον για μεγάλα ταξίδια στην Αδριατικη, με κοινόχρηστους χώρους μοιρασμένους και μεγαλύτερη έκταση σε καμπίνες, το δε Έλυρος σχεδιάστηκε για τη γραμμή των Χανίων. Μεγάλα αναπαυτικά σαλόνια, εστιατόρια-κοινόχρηστοι όλα σε ένα επίπεδο και πολύ ομορφες και πολλες καμπίνες. Ουσιαστικά αν και νεότερο το Τσαμπιον ναυπηγικά, το Ελυρος λόγω της ολικής μετασκευής του μετέπειτα είναι πολύ πιο σύγχρονο και εργονομικό θα έλεγα και τα υλικά που έχουν επιλεχθεί είναι όλα πολύ ποιοτικά και προσεκτικά επιλεγμένα. Βλέπεις όταν μετασκευαζόταν η ΑΝΕΚ είχε να ανταγωνιστεί την απειλή της Hellenic στην έδρα της, όποτε δωθηκε μεγάλη βάση σε αυτό. Και τα Fossen πάντως είναι πολύ ποιοτικά μέσα, αν και πλέον 20 χρόνια μετά σχεδον, κάπως ξεπερασμένα σε διάκοσμο. Εν κατακλείδι υπερβαπορες και τα 2, σχεδιασμένα να καλύπτουν διαφορετικές αναγκες.

Edited by proud_ionian
quote
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...