Jump to content
Shipfriends
Earl Granville

Σύγκριση Επιβατηγών Οχηματαγωγών πλοίων

Recommended Posts

Posted (edited)

Το Roma ήδη τελείωσε την επιμήκυνση στη Ficantieri (μεγάλωσε κατά 29 μέτρα). Και έπεται το Barcelona... 

Edited by proud_ionian
quote αντί reply

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Petros P said:

Ταξίδι και με τα 3 παλάτια φέτος το καλοκαίρι για διακοπές και δουλειά στην όμορφη Κρήτη,οπως και το Blue Galaxy και το Blue Horizon.

Τα παλάτια όμορφα και Ιταλικά ❤️ αλλα οι Μινωικές φαίνεται πως δίνουν ολο τους το είναι στα Ηρακλειώτικα.

Τι εννοώ? Τα πλοία του Ηρακλείου πεντακάθαρα,ενω το Μύκονος Παλάς μου φάνηκε ελαφρώς ταλαιπωρημένο ,απόρροια λογικα της 5ετούς ναύλωσης στη CIN/Tirrenia.

Με το Μύκονος γύρισα  τέλη Ιουλίου ενω με τα Ηρακλειώτικα αρχές  αυτής της εβδομάδας,αρα αρχές Σεπτέμβρη για να καταλάβετε πόσο κόσμο είχε (700 με 1000 αντίστοιχα)

Τα σαλόνια των Ηρακλειώτικων πολύ καλά  οπως και το self service και το a la carte , πλήρως εξυπηρετικοί το πλήρωμα ,αν και αποτιμές βαπορίσιες, ήτοι για 2 πιάτα 1 σαλάτα , 1 φρούτο ,μια σπράιτ και μια μπύρα 36 ευρώ. Βέβαια τα πιάτα αρκετά γεμάτα. Η σαλάτα λίγο ξερή βέβαια αλλα ισως ετυχε.

Οι καμπίνες πολύ κάθαρες και οι θαλαμηπόλοι άκρως εξυπηρετικοί ,το μόνο πρόβλημα είναι λίγο στις κοινόχρηστες τουαλέτες που λίγο η αδιαφορία του κόσμου,λίγο  οτι δεν πέρναγαν συχνά ήταν λιγότερο καθαρές,απ'οτι στα BlueStarοπλοια (Horizon,Galaxy) που χρησιμοποίησα επίσης.

Για το τέλος να αναφέρω σαν σχόλιο,θυμάστε ποσο δε μ αρεσαν τα σκράμπερζζζ στο Μύκονος.Ε αντίστοιχα θεωρώ πως τα σκράμπερς στα Φαιστός -Κνωστός τα κάνουν να δείχνουν λιγότερο κουτιά.

Πέραν των επιπλέον αεροπορικών καθισμάτων που έχουν τα κνωσος/φαιστός αλλά και καμπίνες στο 4-5, δεν διαφέρουν από τα τ. ευρωπη/ολυμπια.

Κοινοχρηστοι χωροι στο 6 σε ολα, στα ηρακλειωτικα πλωρα το conference, μέσον το μπαρ με το σαλονι και πρυμα τα εστιατορια, στα άλλα το conference ειναι πρυμα και τα εστιατόρια πλώρα.

Στο 7 τα ηρακλειώτικα έχουν καμπίνες και αεροπορικά ενώ τα άλλα καμπίνες φουλ.

Στο 8 είναι καμπίνες, αεροπορικά, πισίνα σε όλα.

Τιμούλες στα εστιατόρια είναι σχετικά τσιμπημένα, αλλά σε γενικές γραμμές είναι πολύ καλές στα μπαρ για τιμές πλοίου. Π.χ. freddo espresso 3.5, ποτήρι μπυρα 3.5, και υπαρχει και 10% σε οσους ειναι μελη, οποτε σε συγκριση του freddo espresso 4.0 στο σουπερφερυ, ειναι αρκετα πιο φθηνα.

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, margaritis24 said:

Αχρωμο ψυχρο κ καταθλιπτικο αυτο οπως κ αυτα της αδριατικης!

 

7 hours ago, margaritis24 said:

Σαν πλοια ειναι πολυ ωραια εξωτερικα κ με μεγαλα γκαραζ κ δυνατες μηχανες αλλα εσωτερικα πασχουν αρκετα πως να το κανουμε τωρα..παντως εαν  στον ομιλο σας εκφραζονται σαν βασιλοβαπαρα  θα κρατησουμε εμεις στην αττικα τις βαρκες μας

 

8 hours ago, MILTIADIS said:

Να τα παρει η Αττικα να γινουν οι απολυτοι βαπορες των Ελληνων καραβολατρωνε εν μια νυχτι:P

Δεν κανουν τα φτιασιδια την καλη νυφη αγαπητε @margaritis24 Τα πλοια αυτα ειναι ασυναγωνιστα σε θεματα τοναζ.Ειτε αφορα γραμμικα μετρα γκαραζ,ειτε αριθμο κλινων,εσωτερικων χωρων,αεροπορικων καθισματων κ λοιπων παροχων αλλα και στο μηχανολογικο κομματι ειναι πολυ μπροστα(και απο τα παλατια που φτιαχτηκαν απο τα ιδια χερια ακομα).Τα δε 2 πρωτα με τις αναβαθμισεις που εγιναν προσφατα ειναι μοναδικα σε επιπεδο Ευρωπης πλεον οσο αφορα καποιες καινοτομιες τους.

Δεν ειναι τυχαιο οτι κοντρα σε προβλεψεις-και ειρωνιες ακομα-που ακουγαμε πριν 10 χρονια(και δεν ηταν καθολου λιγες)τα βαπορια αυτα καταφεραν και γεμισαν και γεμιζουν ακομη.Μην πουμε οτι ειναι και ο λογος που συσταθηκε η Κοινοπραξια ουσιαστικα ;) Μην πουμε επισης οτι με την ελευση τους εκλεισε κ τυπικα το κεφαλαιο''χρυσος αιωνας του Περικλη''στην Αδριατικη οσον αφορα εναν συγκεκριμενο τυπο πλοιων που κυριαρχουσε μεχρι τοτε.

Τωρα το οτι δεν εχουν μοκετες στους διαδρομους των καμπινων αλλα Laminate(λες κ βγαινει νεοτευκτο πλεον που να ειναι τιγκα στη μοκετα),ή το οτι καποιοι καναπεδες εχουν ξηλωθει ειναι πραγματα που αλλαζουν σε μια ακινησια αμα χρειαστει.

Edited by MILTIADIS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θα πρέπει να μας επιτρέπεται όμως να αναφερόμαστε στα πλοία και σαν επιβάτες και καραβολάτρες.

Δεν έχουμε δα και μετοχές στις εκάστοτε εταιρείες ^_^

Και σαν επιβάτης, πολλά από τα νεότευκτα, αλλά ιδιαίτερα τα πλοία του Γκριμάλντι, πάσχουν σε πολλούς τομείς.

Κατανοώ πως την εταιρεία τη νοιάζει περισσότερο η χωρητικότητα του γκαράζ, παρά για το εάν ο επιβάτης θα πατάει σε μοκέτα ή όχι, αλλά σαν επιβάτης με ενδιαφέρουν άλλα πράγματα.

Και δεν πιστεύω να αμφισβητεί κανείς εδώ μέσα, πως τα σημερινά πλοία δε συγκρίνονται με τίποτα με π.χ. τα πλοία του Καραγεώργη, όσον αφορά τις ανέσεις :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα πλοια αυτα(τα Cruise της Αδριατικης)δεχτηκαν απο την αρχη μια πρωτοφανη για δεδομενα πλοιων επιθεση απο μεγαλη μεριδα ντοπιων ''καραβολατρων'' πριν καν ακομα ερθουν με διαφορες καθε φορα αιτιολογιες και στην ουσια μονο και μονο επειδη δεν εχουν Ελληνικη σημαια..Μην κρυβομαστε πισω απο το δαχτυλο μας..παλιοι στον χωρο ειμαστε ολοι μας και θυμομαστε ;) Χαρην αστεισμου ειπα πριν οτι αν τα χε φερει η Αττικα δεν θα ασχολιοταν κανεις με καποια θεματα(πχ χρωματα διακοσμησης κλπ) αλλα μαλλον μεταξυ σοβαρου κ αστειου βγαινουν οι μεγαλυτερες αληθειες τελικα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

δεν νομιζω οτι μπορουν να συγκριθούν με τα fast, σε θεματα αισθητικής εσωτερικών χωρών και ποιότητας υλικών.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μα αυτο ακριβως προσπαθω να πω οτι δεν ειναι το μειζον αυτα τα πραγματα σε ενα καραβι τουλαχιστον για τους ιδιοκτητες τους.Αντιστοιχως ομως αμα το συνεχισουμε ετσι οπως λεμε για τα Cruise οτι ειναι εσωτερικα καταθλιπτικα μπορει καποιος να πει και για τα fast οτι ειναι κλειστοφοβικα.

Αυτα ειναι θεματα προσωπικης αισθητικης και οχι εταιρικης..συμπαθειας.Αλλωστε 2 φαστ εχει πλεον ο Μανουελ(πιο πολλα κ απο την ιδια την Αττικα πια :P )  αλλα δεν νομιζω οτι με ειδατε να εχω αλλαξει αποψη απλα επειδη αλλαξαν χρωμα :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το ίδιο πράγμα λέμε :)

Σε άλλα σημεία εστιάζει την προσοχή του ο επιβάτης και σε άλλα η εταιρεία.

Από εκεί και πέρα, προσωπικά γούστα είναι αυτά :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ο @MILTIADIS έχει απόλυτο δίκιο κατά την άποψή μου. Τα βαπόρια έχουν μια μοναδικότητα το καθένα και ο εκάστοτε καραβολατρης τα εκτιμά η τα απεχθάνεται για τους δικούς του λόγους. Αυτό δε σημαίνει ότι η άποψη μου η οποιουδήποτε είναι σωστή η λάθος.

Ο κάθε πλοιοκτήτης κάνει τις επιλογές του με βάση τις δικές του ανάγκες/απόψεις και όχι τις δικες σας... 

Όταν ο κάθε κριτής βάλει και ρισκάρει τα λεφτά της τσέπης του τότε θα τον δικαιώσει η θα τον διαψεύσει η κίνηση του. 

Κατα τη δική μου άποψη δεν χωράνε fan Boys στη θάλασσα ούτε "οπαδιλικια" 

Άλλο το μου αρέσει αυτό το βαπόρι και άλλο να κρίνω από την ασφάλεια του πληκτρολόγιου. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οταν συγκρινουμε 2 καραβια εκτος απο τα χαρακτηριστηκα τους που ειναι προφανη πρεπει να συγκρινουμε και αλλες παραμετρους οπως τα πληρωματα τους.Ολες οι εταιρειες εχουν τους κανονες λειτουργιας τους και τα πληρωματα αυτων ακολουθουν καποια πρωτοκολλα.Τι να κανουμε που καποιοι ταξιδευουμε με Αττικα και με πληρωματα που προερχονται απο κρουαζιερα και ειναι στην πενα.Ολα ειναι θεμα οργανωσης και σωστης λειτουργιας ενος καραβιου.Και σε αυτο το κομματι η Αττικα ειναι πολυ μπροστα απο τις σημερινες Μινωικες με οποια βαπορια πλεον διαθετει.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ΝΟΜΙΚΟΣ τα παιδιά μίλησαν κυρίως για την διαμόρφωση και τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν αλλά η πάσα σου για την διαχείριση από τα πληρώματα ήταν καλή.

Όντως παίζει τεράστιο ρόλο, και μεταξύ αττικα και γκριμαλντι, ο πόντος παει στην πρώτη. Όχι τόσο γιατι ήταν κόσμος από την κρουαζιέρα, περισσοτερο γιατί όταν ήταν αυτός ο κόσμος εφάρμοσε την λογική της κρουαζιέρας η οποία παραμένει.

Σε σημείο π.χ που μπορουμε να πούμε ότι μία καμπίνα με μοκέτα θα ήταν καλύτερη σε καποιο σουπερφαστ απ οτι σε κάπου κρουζ. 

Ο επιβάτης πολλές φορές όμως δεν γνωρίζει απαραίτητα όλα αυτά που θα συναντήσει μέσα σε ένα πλοίο, οπότε η επιλογή του θα βασιστεί σε άλλα πράγματα, είτε αυτά είναι η τιμή, η εμφάνιση του πλοίου και η φήμη της εταιρείας είτε είναι τα υποκειμενικά σχόλια γνωστών, φίλων και σχολιαστών στις σελίδες των εταιρειών δεξιά κι αριστερά.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μιας και γίνεται κουβέντα περί παλατιών του Ηρακλείου σε άλλα threads, να πω και εγω μια άποψη, μια και είμαι τακτικός με την οικογένεια στη γραμμή (τουτέστιν 90% των ταξιδιων ειναι σε 4κλινη καμπινα). Ταξιδεύω στη γραμμη απο το 2001. Μπορώ να πω οτι τα παλάτια είναι σταθερή αξία. Παρά τις προσπάθειες μου κατά καιρούς να συμπαθήσω αρχικά τα Κρήτη, τα οποία σα σκαρί είναι πανέμορφα τα άτιμα, αλλά στις 10 φορες τις 6 μου άλλαζαν καμπίνα ας πούμε, το μόνο που με κράτησε από ΑΝΕΚ ήταν το Ολύμπικ Τσάμπιον (Superfast XII κάποτε καλό αλλά μικρό, γενικα το όλο κόνσεπτ κάποτε της ταχύτητας σε νυχτερινό δρομολόγιο για μένα ήταν ανούσιο, και προτιμότερο θα ήταν να παίξει στις γραμμές της Ιταλίας, και δυστυχώς με τον Ελυρο κάτι γίνεται πάντα και δε μπορώ λόγω δουλειάς). Αντιθέτως τα παλάτια σταθερά ικανοποιητικά, με σπάνια μικροπροβλήματα και πολύ καλό σέρβις, ένα αξιοπρεπέστατο προϊόν.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα  Νήσος Μύκονος/Χίος είναι τα πιο κοστοβορα πλοία τής εταιρείας; Η τα Patmos/Delos, bls1/bls2;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Νόμιζα πως είναι τα Νήσος, κ λόγο λίγο υψηλότερης ταχύτητας.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μια ερώτηση μιας και είδα το ποστ στον Κουτσομπόλη από το φιδέμπορα wannabe @.voyager, τι διαφορές έχουν τα ιταλικά παλάτια από τα Κρητικά; Λογικά έχει αναφερθεί αλλά δεν το βρίσκω.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/11/2019 at 7:05 PM, ΝΟΜΙΚΟΣ said:

Olympic Champion με διαφορά!!!.Γιατί όλα αυτά τα 20 χρόνια έχει αποδείξει την αξία του και ακόμα βρίσκεται στην κορυφή.Από τα τελευταία fossen που ήρθαν και σίγουρα το πιο επιβλητικό και πιο ολοκληρωμένο.Σε όλους τους τομείς υπερέχει από όλα της κατηγορίας του.Θέλεις σε ταχύτητα,θέλεις σε αριθμό κλινών θέλεις σε γκαράζ το Olympic Champion ήταν και είναι ο πρωταθλητης. Σχεδιασμένο για να ταιριάζει απόλυτα στη γραμμή της Ανκόνας με πολλά κρεβάτια και μεγάλο self service χωρίς συνωστισμούς και με πολυυύ φωτεινούς χώρους.Ιδιαίτερα το πλωριό σαλόνι είναι το καλύτερο στο είδος του με τρομερή θέα ενώ το πρυμνιό δεν υστερεί με την τεράστια τζαμαρία και το επιβλητικό κλιμακοστάσιο.Με υπηρεσιακή 29 κόμβους(trials 31,8) αναμφισβήτητα είναι το ταχύτερο της Αδριατικής.To Bs 1 είναι απλά κατώτερο(αργό χωρίς εξ καταστρώματα και με πολύ vibration μέχρι και στις καμπίνες),το  XI πιο αργό,το BS Delos θα το δούμε στο χρόνο(κατασκευή αμφίβολης ποιότητας),ενώ το HS5 ταξιδεύει 5 μήνες(και αν) το χρόνο.

Ποιος ο λόγος της αμφιβολίας για την ποιότητα κατασκευής του Δηλος;

Από περιέργεια Κ μονο

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κ γω αυτη την απορια εχω παντως!δε νομιζω 20 χρονων να ειναι στη κατασταση του  champion ουτε μηχανικα ουτε ξενοδοχεια

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, basilis89 said:

Ποιος ο λόγος της αμφιβολίας για την ποιότητα κατασκευής του Δηλος;

Από περιέργεια Κ μονο

Οπως ανεφερα θα δουμε στο χρονο.Θα αναφερω ομως τον κυριοτερο λογο.Το ναυπηγειο κατασκευη τους.Αλλο Daewoo και αλλο Fossen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ειναι ηδη 8 χρονων το δηλος. δεν μας εχει απασχολησει, περα απο καποια προβληματα που καθυστερησαν την παραδοση του. και τα αλλα blue star (ιθακη, παρος, ναξος) δεν μας εχουν απασχολησει ιδιαιτερα, δεδομενης και της υπερεκμεταλλευσης που υφιστανται

On 10/31/2019 at 1:56 AM, proud_ionian said:
  • Τσαμπιοναρα. Αγαπαμε τσαμπιοναρα, αγαπαμε fossen, αγαπαμε ανετες καμπινες και αβερτα decks. Κριμα που η ΑΝΕΚ το αφηνει και ξεφτιλιζεται. (και spirit αγαπαμε που ειναι μονιμα εδω, αλλα champion εχουμε ταξιδεψει).

το champion θα ηταν σε πολυ καλυτερη κατασταση, αν δεν ηταν πλοιο της ΑΝΕΚ, με τα γνωστα προβληματα της εταιριας τα τελευταια χρονια.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
38 minutes ago, ΝΟΜΙΚΟΣ said:

Οπως ανεφερα θα δουμε στο χρονο.Θα αναφερω ομως τον κυριοτερο λογο.Το ναυπηγειο κατασκευη τους.Αλλο Daewoo και αλλο Fossen.

Αν και για εμένα το Champion είναι φοβερό πλοίο, το τι σε κάνει να  πιστεύεις ότι τα ναυπηγεια της Daewoo είναι υποδεέστερα από τα Fossen δεν το καταλαβαίνω.. 

Η δική μου εμπειρία λέει αλλα.. 

Αυτη τη στιγμή μαζί με τη Hyundai θεωρούνται τα κορυφαία ναυπηγεια στο κόσμο.. Έχουν τόση συσσώρευμενη τεχνογνωσία και τόση ανεπτυγμένη τεχνολογία που τα Fossen με όλο το σεβασμό είναι Νεώριο μπροστά τους.. 

Τέλος τα ναυπηγεια χτίζουν με βάση τις προδιαγραφές του πελάτη.. Μπορώ να σου δείξω Κινέζικα βαπόρια που είναι πολλές φορές καλύτερα από αντίστοιχα Ιαπωνικά και Ευρωπαϊκά. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, ΝΟΜΙΚΟΣ said:

Οπως ανεφερα θα δουμε στο χρονο.Θα αναφερω ομως τον κυριοτερο λογο.Το ναυπηγειο κατασκευη τους.Αλλο Daewoo και αλλο Fossen.

Ότι δηλαδή ποιο είναι καλύτερο; Τα ήξερες τα Fosen πριν την Αρετούσα;

Edited by proud_ionian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...