Jump to content
Shipfriends

Σύγκριση Επιβατηγών Οχηματαγωγών πλοίων


Recommended Posts

22 hours ago, WARTSILA said:

Σωστός! !καταργήται πια η εννοια του καθαρού καραβολατρικού καταστρώματος...μέσα και έξω στοιβασία λαού,εξού και το μεγαλύτερο πρωτόκολο...

Σαφώς, δεν είναι μόνο καραβολατρικο το θέμα, το Δήλος μας δείχνει την αξία των αεροπορικών θέσεων.

Ειδικά αν έχεις διαδρομή από/προς Πάρο.

Δεν υφίσταται ο όρος οικονομική θέση, είναι λανθασμένος.

Κατάστρωμα/ θερμοκήπιο αντικατοπτρίζουν την πραγματικότητα.

Μιας και τα λιγοστά σαλόνια είναι πιασμένα, εκτός αν είμαστε πρωτοθεσιτες...

Και οι ημικλειστοι χώροι, σε συνθήκες κορωνοιου ανταποκρίνονται κατάλληλα εφόσον έχεις κάνει την ανάγκη σου κι έχεις φάει, γιατί να σηκωθείς δε μπορείς, θα πρέπει να σηκώσεις τους τέσσερις γύρω σου, άντε τρείς, αφού μπροστά σου έχεις το τραπέζι.

Τώρα σε συνθήκες κανονικότητας δεν ξέρω, μπορεί να κάθεται κανείς και στους ώμους σου.

Και μετά θα μιλάμε για το τέλειο ημεροπλοιο των 2400 ατόμων που σχεδίασε η Σταμπουλοπαρεα μαζί με τον αρχιτέκτονα που έχει έρωτα με το καφέ χρώμα, ίσως εξειδικεύτηκε στη Βραζιλία.

Με σεβασμό, αλλά μη βγάλουμε κι άσχετους τους Σττιντζαιους.

 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 650
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 weeks later...
1 hour ago, Ferry Himuka said:

Ακόμα και αν το ιονις το περνούσε σε ταχύτητα,και ήταν τα ίδια σε εσωτερικούς χώρους δεν κατάφερε ποτέ να βγει από την σκιά του Φοίβου! 17 χρόνια στην γραμμή και είναι σαν καινούργιο για τους κατοίκους!

 

2 hours ago, JohnR730 said:

Με διαφορά το καλύτερο καράβι της γραμμής

Νομίζω ότι ο Απόλλωνας μετά την ανακαίνιση του έχει με διάφορα το καλύτερο εσωτερικό από όλα τα πλοία του Σαρωνικού.

Link to comment
Share on other sites

Γούστα είναι αυτά!! Το Απόλλων Ελλάς έχει πιο design, αλλά βλέπεις το ίδιο σαλόνι σε χρώματα σε όλο το πλοίο. Ενώ ο Φοίβος έχει διαφορετική διακόσμηση ανά σαλόνι, που προσωπικά μου αρέσει πιο πολύ. Οι πελάτες της γραμμής προτιμούν τα σαλόνια του Φοίβου.

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς ο Απόλλωνας έχει μια φήμη (που απέκτησε επι hsw) ότι είναι βρώμικο και παραμελημένο.... Πλέον δεν ισχύει αυτό όμως οι αιγινιτες (και μάλλον και οι υπόλοιποι νησιώτες) πιστεύουν ακόμα ότι είναι έτσι ! 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said:

Γιά να πουληθρί βαπόρι από Ευρώπη πρέπει να πάει 40 χρονών,άσε που δεν βρίσκονται κατάλληλα γιά τα λιμάνια μας.

Αυτό με τα λιμάνια λέγεται χρόνια, αλλά απλά αναπαράγεται χωρίς βάση. Είδαμε Νησος Σάμος, Νήσος Ρόδος στη Χίο τακτικά (χωρίς ένα συμβάν πλην αυτού του Σάμος του Νοεμβρίου 2021 π ήταν μηχανικό, θ μπορούσε να γίνει σε οποιαδήποτε), Άκουα μπλου στην Άνδρο κ Τήνο, Όλυμπος στις Κυκλάδες κ το Ρέθυμνο κλπ κλπ. 

Όλα μπαίνουν παντού αρκεί να πιστέψει η εταιρεία ότι υπάρχει εμπορικό ενδιαφέρον. Με άλλα λόγια ένα ακραίο παράδειγμα: Αν στην Ανεκ πιστέψουν ότι η γραμμή Πειραιά Σύρο Τήνο Μύκονο είναι φοβερή ευκαιρία δεν έχουν ενδοιασμό να βάλουν το Ελ. Βενιζέλος. Δεν είναι τα λιμάνια ο λόγος που δεν έχει δρομολογηθεί ήδη, είναι ότι είναι ολίγον τεράστιο για τη ζήτηση.... 😁 

Τα πληρώματα απλά θα κάνουν καλά τη δουλειά τους όπως πάντα. Θα εχει δυσκολίες? Οοοοοκ. So what? Σχεδον κάθε δουλειά έχει ευθύνη και δυσκολίες. Τι να κάνουμε τώρα.... 

Edited by proud_ionian
λινκ
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Γιατί θεωρείτε τόσο κατώτερο του Sporades Star, το Express Skiathos; Είναι μόνο λίγο πιο αργό...

Επειδή,παρ' όλ' αυτά, είναι ακριβότερο; (24.80 το Βόλος-Σκιάθος για το Star, 32.00 για το Skiathos).

Link to comment
Share on other sites

Γιατί το Σποράδες Σταρ έχει μεγαλύτερες ανέσεις για τους επιβάτες στην επιβίβαση και στα σαλόνια, καθώς και το γκαράζ του για τα φορτηγά είναι πολύ πιο εύκολο από του Εξπρές Σκιάθος. Τέλος έχει καλύτερο συμπεριφορά στο ταξίδεμα με άσχημες καιρικές συνθήκες. Το Εξπρές Σκιάθος υπερτερεί λόγω του μικρότερου μήκους σε άσχημες καιρικές συνθήκες προς το παρόν μπορεί να πάει σε εναλλακτικό λιμάνι της Σκοπέλου, που δεν μπορεί το Σποράδες Σταρ, λόγω της ζημιάς στο λιμάνι του Αγνωντα.

Link to comment
Share on other sites

Μάλιστα ευχαριστώ. Αν όλα πάνε καλά θα κάνω και εγώ το πρώτο μου ταξίδι με το Star σε λίγες μέρες, οπότε θα έχω άποψη και για το εσωτερικό του.
Το μόνο πρόβλημα είναι ότι δεν βλέπω τον 'ανταγωνισμό' να 'συμπιέζει' τις τιμές....

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, PavlosA said:

Γιατί θεωρείτε τόσο κατώτερο του Sporades Star, το Express Skiathos; Είναι μόνο λίγο πιο αργό...

Επειδή,παρ' όλ' αυτά, είναι ακριβότερο; (24.80 το Βόλος-Σκιάθος για το Star, 32.00 για το Skiathos).

Το ΣΚΙΑΘΟΣ έχει το εισιτήριο 25,00 ευρώ σε προσφορά στο κομμάτι Βόλος- Σκιάθος.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
17 hours ago, polmyt said:

To περισσευει ειναι σχετικο.

Ας μας το φερουν στο Β.Αιγαιο που μας εχει λειψει και με το ΔΙΑΓΟΡΑ ας χτυπησουν καμια αγονη (πχ Κασοκαρπαθο)

Σε γενικές γραμμές συμφωνώ. Πολύ περισσότερο χρήσιμη μου φαίνεται η Αριάδνη στο Πειραιάς- Χίο- Μυτιλήνη το καλοκαίρι αντί του Νησος Ρόδος η στο Πειραιάς- Χανια αντί του Blue Galaxy. Αντίστοιχα τόσο το Blue Galaxy, όσο κ - ως ένα βαθμό- το Νησος Ρόδος μου φαίνονται λειτουργικά καλύτερα για γραμμές της νότιας Αδριατικής

Link to comment
Share on other sites

On 4/23/2009 at 6:39 PM, NHSOS XIOS said:

Μιας και η δρομολογηση του ΚΡΗΤΗ ΙΙ στο Β.Αιγαιο,εχει πυροδοτησει μεταξυ μας,πολλες σκεψεις-σεναρια,ας κανουμε μια συγκριση μεγεθων με το ΛΙΣΣΟΣ και την ΑΡΙΑΔΝΑΡΑ.

 

  • ΛΙΣΣΟΣ 1900 επιβατες - 240 καμπινες - 600 οχηματα - 675 lane meters

 

 

  • ΚΡΗΤΗ ΙΙ 1600 - 134 - 600 - 1700

 

 

  • ΑΡΙΑΔΝΗ 1845 - 145 - 700 - 2050

Αυτα τα στοιχεια δινει το shippax.Η ΑΝΕΚ στο site της,δινει για το ΚΡΗΤΗ 1200 οχηματα(σιγα μην παιρνει κ ολοκληρο εργοστασιο αυτοκινητων:D)ενω σε περιοδικο της(του 2007)αναγραφει 719...

Η ΑΡΙΑΔΝΗ παλι,στο site της HSW φαινεται να παιρνει 560 οχηματα.

25 minutes ago, MILTIADIS said:

Αριαδνη-459 κλινες

Blue Galaxy-658 κλινες

Με 2 λογια ο λογος που δεν μπαινει Κρητη για κανενα λογο ως βασικο πλοιο..

Μπορεί ομως να αντικαταστήσει το Κρήτη ΙΙ όταν με το καλό αποροφηθεί η ΑΝΕΚ και το Κρητη ΙΙ ...να ρουφάει φορτηγά σε άλλες γραμμές χωρίς να χρειαστεί να αγοραστεί κάποιο ρορο...Μπορεί και ακομα καλύτερα να το στειλουν και για σκράπ :P

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, MILTIADIS said:

Αριαδνη-459 κλινες

Blue Galaxy-658 κλινες

Με 2 λογια ο λογος που δεν μπαινει Κρητη για κανενα λογο ως βασικο πλοιο..

Δεν διαφωνω, αλλα τα ιδια λεγαμε και μεις και ξαφνικα εχουμε βρεθει με πλοια των 150-200 κρεβατιων μαξ και λεμε και ευχαριστώ.Αν αποφασισουν να το βαλουν ,θεωρω οτι το τελευταιο που θα σκεφτουν ειναι το αν θα κανει λογω κρεβατιων.Ετσι κι αλλιως εχει απειρες αεροπορικες ωστε να απορροφησει κοσμο

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Μιλαμε για γραμμες με πολυ μεγαλυτερη επιβατικη κινηση ομως απο αυτη της Χιου-Μυτιληνης η οποια την τελευταια δεκαετια εχει σημειωσει και μια πολυ μεγαλη ποσοστιαια πτωση σε επιβατικη κινηση εκτος των αλλων.

Συν το οτι στην Κρητη υπαρχει ο ανταγωνισμος,οποτε εκ των πραγματων δεν μειωνεις την χωρητικοτητα σου σε μια τετοια περιπτωση καθως θα δωσεις παραπανω δουλεια στον απεναντι.

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, MILTIADIS said:

Αριαδνη-459 κλινες

Blue Galaxy-658 κλινες

Με 2 λογια ο λογος που δεν μπαινει Κρητη για κανενα λογο ως βασικο πλοιο..

Για τη γραμμή Χίο- Μυτιλήνη νομίζω ότι σε σχέση με τα κρεβάτια του Ρόδος πάλι αναβάθμιση θα είναι η Αριάδνη (είναι επίσης και λίγο πιο γρήγορο). Όσο για το Blue Galaxy στα Χανιά, ΟΚ καλά τα κρεβάτια, αλλά οι ελάχιστοι λοιποί εσωτερικοί χώροι έχουν καταντήσει "μαρτύριο" το ημερήσιο ταξίδι με το συγκεκριμένο πλοίο, οπότε ίσως το Αριάδνη να μπορούσε να αποτελέσει μια πιο "ισορροπημένη" για τον ταξιδιώτη (τοσο τον ημερήσιο οσο και τον βραδινό) επιλογή. Επιπλέον είναι κ πιο γρήγορο από το Galaxy

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
1 hour ago, Petros P said:

Και ξαναλέω γιατι να μη το βάλει δυτικές κυκλάδες η ενδοκυκλαδικα ? 

Δυτικές όχι γιατί φέτος το καλοκαίρι θα είναι 2 συμβατικά(Σολωμός και Άνεμος που είναι τρομερά πλοία από άποψη χωρητικότητας)και 1 ταχύπλοο ΕΓ/ΟΓ(πιθανόν το Champion jet 2).3ο συμβατικό δεν μπορεί να σηκώσει η γραμμή.Για ενδοκυκλαδικά δεν είναι λίγο μεγαλούτσικο??

3 hours ago, Strofalos said:

Το μόνο σίγουρο είναι πως θα κλείσει σπίτια το καραβάκι έτσι και το πάει Ιόνιο..!

Συμφωνώ μαζί σου,λόγω της υψηλής ταχύτητας που έχει(ίδια ταχύτητα με το Κεφαλονιά έχει περίπου),σε σχέση με τα 3 πλοία της Λεβάντε(Μάρε-Κάλβος-Φιόρο) που είναι ''αργοκίνητα''. 

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι μόνο η ταχύτητα. Η συνάρτηση ταχύτητας-εσωτερικού-ταξιδέματος-εμφάνισης-"αύρας" του superstar είναι τέτοια που μόνο με νεότευκτο το κοντράρει κάποιος. Πχ το Φιόρο είναι lux μέσα αλλά πάσχει σε ταχύτητα, το Κεφαλονιά ταξιδεύει καλά αλλά μέσα μεσάνυχτα, ο Αντρίκος είναι ένα τίμιο περιορισμένων δυνατοτήτων καράβι, κτλ... Το superstar έτσι και πάει Ιόνιο φέτος, σε συνάρτηση με το ξεπαράδιασμα της Levante στο Σμύρνα, θα την φέρουν σε τρομερά δύσκολη θέση. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
30 minutes ago, Strofalos said:

Τρομερή η διαφορά όγκου του σε σχέση με τον Θεολόγο που βρίσκεται δίπλα του!

Να εβαζε  τα φορτηγα που περνει ο Θεολογος μεσα κ μετα θα καναμε κουβεντα κ για το μεγεθος

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...