Jump to content
Shipfriends

Σύγκριση Επιβατηγών Οχηματαγωγών πλοίων


Recommended Posts

  • Replies 650
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Και να θυμίσουμε οτι Κνωσσός και Φαιστός τα ορίτζιναλ επι 20 χρονια ταξίδευσαν επι 10 μηνες το χρονο ξεκούραστα 9 ώρες την ημέρα με ρελαντί στροφουλες 

Μια δημοσκόπηση μας σώζει μονο μεταξύ original superfast και palace 

Μηχανές πάντως ίδιες έχουν α superfast XI & XII με τα ιταλικά παλάτια , τις wartsila 16V46C 

Edited by Annivas
Link to comment
Share on other sites

Così è (se vi pare), ελεγε ο Ιταλος φιλος Luigi Pirandello.

Oταν χαλανε τα πρωην φαστ, φταινε επειδη ηταν φαστ, οταν χαλανε τα πρωην μινωικα κορεατικα, φταινε οι κορεατες, οταν χαλανε (κατ επαναληψη) τα cruise, φταιει ο... ΟΤΕ που ελεγε και η παλια διαφημιση :D.

Συνηθως οι βλαβες κρυβουν ειτε ελλειπη συντηρηση, ειτε ανεπαρκεια του προσωπικου. Σε περιπτωσεις νεοτευκτων ενδεχεται να κρυβει και αστοχια υλικου.

 

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχουν και βαπόρια που αυτοί που έτρωγαν βαλανιδια τα πουλούσαν για σκραπ και αλλού δούλεψαν νορμαλ για 20 χρόνια. Δεν νομίζω ότι τα fast του Περικλη υστερουν σε spec σε σχεση με τα παλατια, ειτε της Fincantieri ειτε της Κορεας ειτε τα Cruise. Το οτι επι Περικλη ειχαν μηδεν ή λιγες βλαβες δε σημαινει οτι ηταν μονο επειδη ηταν καινουρια και τωρα που παλιωσαν χαλανε. 

ΥΓ. Και ένα μπουρλότο θυμάμαι στο Κνωσσός στο οποίο δε μπορούσαν να ανοίξουν ούτε τους καταπέλτες.

Link to comment
Share on other sites

Την απαντηση τη δινει μια ματια στο ais και στα ξενογλωσσα φορουμ για το πως γερναει ο καθενας ;) Τα γουστα του καθενος δεν ειναι απαντηση.Αν σας ενοχλει το να τα λεμε φαστ ας τα πουμε HDW.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
27 minutes ago, travellerrr said:

Μετά τα εκπληκτικά αεροπορικά του Superferry, δυσάρεστη έκπληξη. 

Σαν τα αεροπορικά του Κορνάρος με το υποπόδιο, δυσκολα ξαναβρίσκεις φίλε μου... 

Link to comment
Share on other sites

Σωστά νομίζεις , απλά οι περισσότερες είναι κατεστραμμένες...τουλάχιστον όσο έκανε την σκάντζα με το bs2 ήταν σε κακή κατάσταση

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Όταν εννοώ πως οι αεροπορικές του Κορνάρου ήταν το κάτι άλλο, εννοώ πως τα υποπόδια ήταν δυο φάσεων. Ένα κομμάτι 30-40εκ. που απλωνόταν από το "κάθισμα" της αεροπορικής και προς τα κάτω κι ένα ακόμα κομμάτι που έβγανε κάτω από το υποπόδιο που λέω παραπάνω (το υποπόδιο του υποπόδιου δλδ) που εκτεινόταν μέχρι τις φτέρνες των ποδιών μας!!! Πέρα βέβαια από το γεγονός πως ξάπλωνε τόσο πολύ η πλάτη της αεροπορικής, οπου ήσουν σχεδόν ξαπλωμένος..! Αυτά ήταν μόνο στις αεροπορικές που ήταν στην αίθουσα που χρησιμοποιούνταν ως κινηματογράφος στην ζωής του στις βόρειες θάλασσες. 

Link to comment
Share on other sites

On 6/19/2021 at 10:08 PM, Strofalos said:

Όταν εννοώ πως οι αεροπορικές του Κορνάρου ήταν το κάτι άλλο, εννοώ πως τα υποπόδια ήταν δυο φάσεων. Ένα κομμάτι 30-40εκ. που απλωνόταν από το "κάθισμα" της αεροπορικής και προς τα κάτω κι ένα ακόμα κομμάτι που έβγανε κάτω από το υποπόδιο που λέω παραπάνω (το υποπόδιο του υποπόδιου δλδ) που εκτεινόταν μέχρι τις φτέρνες των ποδιών μας!!! Πέρα βέβαια από το γεγονός πως ξάπλωνε τόσο πολύ η πλάτη της αεροπορικής, οπου ήσουν σχεδόν ξαπλωμένος..! Αυτά ήταν μόνο στις αεροπορικές που ήταν στην αίθουσα που χρησιμοποιούνταν ως κινηματογράφος στην ζωής του στις βόρειες θάλασσες. 

Τις οποίες διέθετε και το Σαμοθράκη στο σαλόνι που βρισκόταν στη πλώρη του. Το υποπόδιο ήταν όντως δύο φάσεων αλλά άνοιγε χειροκίνητα αν θυμάμαι καλά.

Link to comment
Share on other sites

On 6/19/2021 at 10:08 PM, Strofalos said:

Όταν εννοώ πως οι αεροπορικές του Κορνάρου ήταν το κάτι άλλο, εννοώ πως τα υποπόδια ήταν δυο φάσεων. Ένα κομμάτι 30-40εκ. που απλωνόταν από το "κάθισμα" της αεροπορικής και προς τα κάτω κι ένα ακόμα κομμάτι που έβγανε κάτω από το υποπόδιο που λέω παραπάνω (το υποπόδιο του υποπόδιου δλδ) που εκτεινόταν μέχρι τις φτέρνες των ποδιών μας!!! Πέρα βέβαια από το γεγονός πως ξάπλωνε τόσο πολύ η πλάτη της αεροπορικής, οπου ήσουν σχεδόν ξαπλωμένος..! Αυτά ήταν μόνο στις αεροπορικές που ήταν στην αίθουσα που χρησιμοποιούνταν ως κινηματογράφος στην ζωής του στις βόρειες θάλασσες. 

 

Μια επισήμανση.

Οι αίθουσες στο ντεκ της γέφυρας που είχαν αυτές τις εξαιρετικές αεροπορικές ήταν δύο.

Παλιά στα βόρεια, η πλωριά, είχε κουκέτες, η πρυμιά είχε το σινεμά και ήταν πιο ψηλοτάβανη.

Link to comment
Share on other sites

Έτσι είναι.Να προσθέσω πως οι δύο χώροι ήταν πολύ ήσυχοι για ύπνο,όμως όσες φορές κοιμήθηκα εκεί,πάγωσα.Επίσης τα μισά περίπου υποπόδια ήταν δυστηχώς μονίμως σπασμένα.Στο Κορνάρο τα αεροπορικά απέναντι από το μπαρ και από τη reception ήταν αρκετά άνετα και ας μην είχαν υποπόδιο.

Τα χειρότερα αεροπορικά που έχω συναντήσει ήταν στο HS5 πρύμα στη θέση οικονομικής.Χωρίς κλίση σε έπιανε ο αυχένας σου στο μισάωρο.Μαρτύριο.

Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, Captain_Nionios said:

 

Μια επισήμανση.

Οι αίθουσες στο ντεκ της γέφυρας που είχαν αυτές τις εξαιρετικές αεροπορικές ήταν δύο.

Παλιά στα βόρεια, η πλωριά, είχε κουκέτες, η πρυμιά είχε το σινεμά και ήταν πιο ψηλοτάβανη.

Επισήμανση στην επισήμανση. 

Επειδή η διατύπωση μου ίσως μπερδέψε. 

Και οι δύο αίθουσες ήταν πρύμα στο βαπόρι, κολλητά η μία στην άλλη.

Πλωριά εννοούσα αυτή που ήταν πιο μπροστά, πρυμιά αυτή που ήταν πιο πίσω. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
On 9/4/2021 at 7:08 PM, pilot said:

Και ας μην ξεχνάμε ότι από 7 του μήνα το bs chios θα αντικατασταθεί από το bs patmos, το οποίο έχει αρκετα μεγαλύτερη χωρητικότητα στο γκαράζ. Νομίζω πως από εδώ και μπρος για τα Δωδεκάνησα είναι υπεραρκετά τα bs2, bs patmos, blue carrier για το μεταφορικό έργο τόσο σε επιβάτες όσο και σε οχήματα.

Δεν το αποκλείω αργότερα το χειμώνα να δούμε την Αριάδνη σε σκαντζες (πιθανόν σε Κρήτη κ Αδριατική)

Πόσο πιο μεγαλη εχει??? 3φορτηγά και 10 ιχ????........

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
15 minutes ago, Annivas said:

Ούτε για αστείο δεν θα μπορεί να δέσει με καιρό  κι όχι μόνον στον Άη Στράτη.

 

Τα έχουμε ξαναπεί το Ιεράπετρα-Aqua Blue είναι πιο μαιτζέβελο από το Πρέβελη με πολύ πιο δυνατό ζεύγος και με ισχυρότερες μηχανές.Επίσης είναι και πιο αμπάσο.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...