Jump to content
Shipfriends

Σύγκριση Επιβατηγών Οχηματαγωγών πλοίων


Recommended Posts

  • Replies 650
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Καλά μπαταριστο το Μυτιλήνη δεν ειναι . Pitch κανονικα ειναι αλλα εξωστρεφο και με μικρό ζεύγος .

Παρολα αυτα Αφροδίτη και Σαντορίνη είχαν πολυτέλεια και ωραία διαρρύθμιση ξενοδοχειακού .

Για να μην πω οτι το εσωτερικο του Σαντορίνη μετα την μετασκευη ,προσωπικά το θεωρούσα πολυ καλόγουστο και εξαιρετικά φιλικό προς τον επιβατη το οποίο ανταγωνιζόταν άνετα για να μην πω ξεπερνούσε το εσωτερικό του Μυτιλήνη πλην των καμπίνων .

Συγκρινουμε ομως διαφορετικό size πλοιων . Το Μυτιλήνη θα μπορούσε να μπει στο Κούβα με Ροδάνθη , με Ιεραπετρα , με Πρεβελης ,με Μαρίνα ....

Edited by Annivas
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, ΝΟΜΙΚΟΣ said:

@Nick the Greek στο Γ δε μπορούσε να πέσει τέτοιου μεγέθους βαπόρι;

 

Σωστά τα είπατε όλοι παραπάνω να προσθέσω κι εγώ ορισμένες άλλες σκέψεις.

 

Μια ακόμη διαφορά θα ήταν το ότι αν θεωρητικά έπιανε το Μυτιλήνη, η προσέγγιση θα γινόταν βράδυ. Και όπως και να το κάνουμε άλλο να δένεις μέρα-μεσημέρι, κι άλλο μες στη μαύρη νύχτα. Ακόμη κι έτσι όμως δε γινόταν να έρθει γιατί στο Γ ή μεγάλο μώλο έκανε διανυκτέρευση το roro Μύκονος. Άρα θα έπρεπε να μπεί μέσα και να δέσει ορθόπλωρο δίπλα στο Ραφηνιώτικο που θα διανυκτέρευε, Bari Express τω καιρώ εκείνω. Δεν ήταν για τέτοια πράγματα αυτό το βαπόρι και σίγουρα όχι με το Βάγια. Σκέψου μάλιστα πως τότε στα αριστερά είχε και γιώτ, δεν έδενε πολύ μέσα το Ραφηνιώτικο.

 

Ενδεικτικά να σου πω πως το Μιλενοντάλιανο δεν το δοκίμαζε καν το Γ, ούτε καν την ημέρα. Αυτά έριχναν καταπέλτη στο φανάρι με την πλώρη στις τουαλέτες, εκεί που είναι τώρα το Jackie O(το bar, όχι η σκαφάρα). Τότε εν τω μεταξύ το μήκος του Γ ήταν πιο κοντό, πρέπει να ήταν 130 μέτρα και το πλοίο ήταν 135, δεν ήταν εύκολο ούτε καν για το Σουπερφέρρυ με το βορριά κατάπαντα. Ένας άλλος παράγων ήταν πως τότε υπήρχε στο Γ μια μεγάλη γλίστρα που ήταν πάρα πολύ χαμηλή, πως θα έστρωνε ο κοντός του καταπέλτης είναι ένα ερώτημα.

 

Αλλά ακόμη και όλα αυτά μαζί με τις άδειες σκοπιμότητας να μην υπήρχαν, σκέψου το εξής: Τότε η ΝΕΛ με 4 πλοία και τους μήνες Ιούλιο-Αύγουστο δεν έβρισκες καμπίνα και θέση στο γκαράζ ούτε με τάμα στον Ταξιάρχη. Σε μια εταιρεία λαικής βάσης, φαντάσου την κατακραυγή στο νησί αν έβγαινε ένα πρωί ο Αθηναίος και τους έλεγε πως για 3 μήνες στο καλοκαίρι θα κράταγε στην μπάντα 50 θέσεις στο γκαράζ και 400 εισιτήρια για τη Μύκονο. Θα του έλεγαν πως ξεπουλήθηκε η ΝΕΛ στους ακόλαστους και τους άθεους:D.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, ΝΟΜΙΚΟΣ said:

Λογικά απέξω.Δε βρίσκω λόγο ένα τέτοιο πλοίο να επιχειρήσει να μπει μέσα.Ο ίδιος ο πλοιαρχος του Κρήτη κ Σκαμαγκάς το είχε δηλώσει άλλωστε.Τη μέρα που έβαλε το Κρήτη είχε μπουνάτσα.Πόσες μέρες το χρόνο έχει αυτό το καιρό;ελάχιστες.Το Αριαδνη είναι 4 μέτρα μακρύτερο και 3 μέτρα στενότερο.Βύθισμα από ότι βλέπω έχουν περίπου το ίδιο.

Η διαφορά στο βύθισμα είναι γύρω στους 30 πόντους. Σημασία βέβαια δεν έχει αυτό ,αλλά το ότι το ένα πλοίο έχει τουμπαριστες μηχανές με μικρότερη ιπποδύναμη και είναι μονοτιμονο , ενώ το άλλο έχει δύο τιμόνια, μεγαλύτερες μηχανές και δεύτερο bow. Και τα δύο έχουν πρυμνιο προπελακι. Μακάρι πάντως να βλέπαμε την Αριαδναρα στο μέσα της Καλύμνου.

Link to comment
Share on other sites

Το Μυτιληνη στη ΣυροΤηνοΜυκονια απεναντι σε Ναιας ΙΙ Παναγια Τηνου 2 κτλ θα ετρωγε μια μεγαλοπρεπεστατη σφαλιαρα...Δε μιλαω με τα μελτεμια στη Τηνο ή στο μεσα της Μυκονου με κανα 2-3 ακομα. Θα επεφτε κλαμα...Μη τα ισοπεδωνουμε ολα...Δε κανουν ολα για παντου...Ασε που σε αυτη τη γραμμη η πολυτελεια δεν ηταν ποτε το πρωτο πραγμα που κοιτουσε ο επιβατης..

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, ΝΟΜΙΚΟΣ said:

Επαναλαμβάνω αυτό που είχα γράψει,δεν υστερεί πουθενά από το BS1 μόνο στους 2 κόμβους μικρότερη υπηρεσιακή ταχύτητα.

Μια χαρά είναι η Αριάδνη, σίγουρα. Αλλά δε νομίζω πως η διαφορά στην υπηρεσιακή είναι μόνο 2 κόμβοι.

Link to comment
Share on other sites

23 κόμβοι υπηρεσιακή η Αριάδνη,25 κόμβοι υπηρεσιακή το BS2.

Η Αριάδνη έπιανε αυτές τις ταχύτητες στα Χανιά άνετα,μάλιστα έπιανε και 24 κόμβους.Απλά τα τελευταία χρόνια στη γραμμή Χίο Μυτιλήνη,δε χρειαζόταν αυτή η ταχύτητα.

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Πριν 2-3 χρόνια, στα εξπρές που έκανε Πειραιά-Βαθύ-Χίο-Μυτιλήνη πήγαινε με 22,5-max 23 με 120,φορτωμένες πίτα, νταλίκες μέσα της. Για Χανιά ποτέ δεν είχε πάρει τόσο φορτίο, εξου και τα 24άρια. Ανάλογα τα φορτία μέσα της θα κινηθούν και οι ταχύτητές της και στα Δωδεκάνησα. 

Link to comment
Share on other sites

43 minutes ago, Blue Star Delos said:

Τα μεγάλα Blue πάνε 26+ στα εξπρές του καλοκαιριού.

Ισχύει αυτό που λες, αλλά τα τελευταια 2 με 3 χρόνια όλο και όλο ένα ήταν το εξπρές δρομολογιο του μεγάλου blue: αυτό που έφευγε από Ρόδο τα πρωινά του Σαββάτου στις 09.00 και έφτανε στον Πειραιά περίπου στις 21.00 το βράδυ- με στάσεις σε Κω και Κατάπολα. Όλα τα άλλα είχαν καταργηθεί προ πολλού. Και αυτό μόνο θα υπάρχει και φέτος το καλοκαίρι και θα το κάνει το bs2. Όλα τα άλλα δρομολόγια γίνονται με χαμηλότερη ταχύτητα ούτως ή άλλως. Επομένως η λίγο μικρότερη ταχύτητα του Αριάδνη ούτε καν θα φανεί.

Σημείωση: Καμιά φορά ταχύτητες γύρω στις 26 κατέγραφε και το bs1 στα πρωινά έκτακτα δρομολόγια που έκανε στις Κυκλάδες τα πρωινά του Σαββάτου 

Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, Nikos_Chania said:

Τα οποία δεν μπορεί να εκτελεί το Αριάδνη όμως, αρα αν χρειαστούν αυτά τα έκτακτα θα πρέπει να βρουν άλλη λύση. 

Μπορει να κατεβαινει μονο Παρο κ οχι Ναξο κ να σκουπιζει ολη τη Παρο κ να αφηνει τη Ναξο στο Δηλος εκεινη τη μερα να γεμιζει

Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, Nikos_Chania said:

Τα οποία δεν μπορεί να εκτελεί το Αριάδνη όμως, αρα αν χρειαστούν αυτά τα έκτακτα θα πρέπει να βρουν άλλη λύση. 

Πέρσι χονδρικά από 10/7 έως 15/8 τα Σάββατα το μεσημέρι (νομιζω γύρω στις 12.00) το bs1 έκανε έκτακτα δρομολόγια για Πάρο- Νάξο- Πατμο- Λέρο- Κω με απευθείας επιστροφή από Κω τις Κυριακές το πρωί (γύρω στις 09.30 ήταν νομίζω Πειραιά- με το επόμενο δρομολόγιο του πλοίου να είναι το βράδυ της Κυριακής). Ανετοτατα προλαβαίνει τους χρόνους του συγκεκριμένου δρομολογίου και η Αριάδνη- εάν φυσικά ισχύσουν και φέτος αυτά τα δρομολόγια (το πολύ πολύ να φτάνει καμια ώρα αργότερα, αντί στις 09.30 π.χ στις 10.30)

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, margaritis24 said:

Μπορει να κατεβαινει μονο Παρο κ οχι Ναξο κ να σκουπιζει ολη τη Παρο κ να αφηνει τη Ναξο στο Δηλος εκεινη τη μερα να γεμιζει

 

58 minutes ago, pilot said:

Πέρσι χονδρικά από 10/7 έως 15/8 τα Σάββατα το μεσημέρι (νομιζω γύρω στις 12.00) το bs1 έκανε έκτακτα δρομολόγια για Πάρο- Νάξο- Πατμο- Λέρο- Κω με απευθείας επιστροφή από Κω τις Κυριακές το πρωί (γύρω στις 09.30 ήταν νομίζω Πειραιά- με το επόμενο δρομολόγιο του πλοίου να είναι το βράδυ της Κυριακής). Ανετοτατα προλαβαίνει τους χρόνους του συγκεκριμένου δρομολογίου και η Αριάδνη- εάν φυσικά ισχύσουν και φέτος αυτά τα δρομολόγια (το πολύ πολύ να φτάνει καμια ώρα αργότερα, αντί στις 09.30 π.χ στις 10.30)

Αναφέρομαι τόσο στα έκτακτα του Σαββάτου για Παροναξία αλλά και στα δρομολόγια της ΣυροΜυκονίας την Τρίτη (εάν το Paros πηγαίνει Ικαροσαμία την Δευτέρα)

Link to comment
Share on other sites

Α...οκ κατάλαβα, αλλά νομίζω ότι και αυτά τα προλαβαίνει. Πάντως αξίζει εδώ να επισημάνω πως στο σύστημα κρατήσεων της BSF το βραδινό δρομολογιο της Τρίτης για Δωδεκάνησα δεν έχει αναρτηθεί ακόμα. Προφανώς επειδή το πλοίο θα κάνει το πρωι της ίδιας ημέρας εξπρές  δρομολογιο προς Σύρο- Μύκονο, ακόμα δεν έχουν ίσως κατασταλάξει στη βραδινή ωρα αναχώρησης του πλοίου μετά (το δρομολογιο επιστροφής την Τετάρτη από Ρόδο είναι πάντως περασμένο)

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Just now, Nick the Greek said:

Εδώ μπορείς να το δείς και καλύτερα, αυτό είναι το πάνω γκαράζ του Moby Tommy. Κοιτάμε πρός τα πίσω από το κομοδέσιο, στο βάθος δεξιά είναι και η ράμπα ανόδου.

 

Επί τη ευκαιρία, δε θυμάμαι αν έχουμε αναφέρει πως τα 3 Κορεάτικα έχουν διαφορετικό configuration στους καταπέλτες και τις εισόδους της πρύμης. Δύο καταπέλτες με εσωτερική ράμπα για το πάνω γκαράζ για το Zeus Palace, δύο καταπέλτες χωρίς άνω γκαράζ για το Mega Express Three και 2 καταπέλτες με τρείς όμως εισόδους για το Moby Tommy.

Link to comment
Share on other sites

Το mega express, σε σχέση με τα άλλα δυο, είναι πανέμορφη η μετασκευή του..σα να συγκρίνεις δυο πάπιες με έναν κύκνο!!! Μόνη μου ένσταση πως έγινε καράβι μιας γραμμής, με το κλείσιμο του γκαράζ του. 

Link to comment
Share on other sites

Kαλα αστα αυτα γιατι αν κανουμε αθροιστικη συγκριση βλαβων αλλα και με το περασμα των χρονων καταστασης μηχανων των φαστ vs παλας δεν θα ξερεις που να κρυφτεις 😛

αναφερεις το μοναδικο σοβαρο περιστατικο στα 20 χρονια τους το οποιο μαλιστα λυθηκε αμεσα κ δεν ξανααπασχολησε ποτε ;)

Και δεν φταινε παντα οι κακοι ξενοι που μας τα παιρνουν..

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...