Jump to content
Shipfriends

Σύγκριση Επιβατηγών Οχηματαγωγών πλοίων


Recommended Posts

Και μια fun σύγκριση ανάμεσα στα 3 Visentini της Grimaldi που είδαμε το καλοκαίρι του 2020 στην Αδριατική, αφού έλαβαν και τα 3 τις καινούριες τους φορεσιές. Πρόκειται δηλαδή για το Florencia:

 

Το Corfu:

 

Και το Venezia:

 

Παρατηρούμε λοιπόν τα εξής:

- Ενώ το φουγάρο του Corfu έχει 2 οριζόντες γραμμές πάνω και κάτω από το G, τα Venezia και Florencia είναι σκέτο μπλέ

- Στον καθρέφτη του Corfu υπάρχει ζωγραφισμένη μια σημαία με το σήμα της Grimaldi, στα Venezia και Florencia δεν υπάρχει κάτι τέτοιο στον καθρέφτη

- 3 πλοία, 3 διαφορετικές γραμματοσειρές στο πλάι

- 3 πλοία με το ίδιο μήκος και σχήμα κύτους, 3 διαφορετικά σημεία όπου ξεκινά η επιγραφή του ονόματος της εταιρείας

- Το πλωριό ίστιο του Florencia είναι βαμμένο μπλέ, στα άλλα δύο πλοία είναι άσπρο

 

Δεν ξέρω αν μου έχει ξεφύγει κάτι.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 650
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Να προσθέσω πως το florencia έχει και μια μαύρη γραμμή στις καμπίνες πίσω από την γέφυρα κάτι το οποίο δεν φαίνεται στην φωτο μάλλον επειδή είναι παλιά .

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 8/13/2020 at 7:50 AM, AEGEAN SEA said:

Θα ήταν βιώσιμη η γραμμή ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΜΗΛΟΣ ΡΕΘΥΜΝΟ με το Blue star chios. Σε 3:20' να ήταν μήλο και από μήλο για Ρέθυμνο 3:25';

Και ναι και όχι. Το Χίος έχει ταχύτητα περίπου 27 κόμβους σύμφωνα με το επίσημο σάιτ της BS. 1782 επιβάτες είναι οκ, μιας και το μεγαλύτερο σε χωρητικότητα πλοίο που πέρασε από το Ρέθυμνο (το Πρέβελης ντε) είχε 1600 επιβάτες. Σίγουρα θα ήταν και καλύτερη επιλογή από το Olympus. Αλλά το κακό είναι ότι με 72 καμπίνες δύσκολα την βγάζει στα νυχτερινά δρομολόγια. Το Πρέβελης δεν ξέρω πόσες είχε (το σάιτ της ΑΝΕΚ λέει απλώς τις κλίνες), αλλά μάλλον έχει περισσότερες. Ακόμη και το Olympus είχε περισσότερες καμπίνες κατά 4 νομίζω (σύμφωνα με Souda Ships). Το Chios πιο πολύ θα ταίριαζε σε ημερήσια δρομολόγια, και υπό τον όρο ότι το πλοίο θα κινείται με μέγιστη ταχύτητα, οπότε θα βγάζει το Ρέθυμνο-Μήλος σε 3,5 ώρες και το Μήλος-Πειραιάς σε 3,3 ώρες+45' μέχρι να φορτώσει και να ξεφορτώσει στην Μήλο, δηλαδή 7 ώρες και κάτι. Τότε, τα Χανιά και το Ηράκλειο τα χτυπάμε οριακά. Δυστυχώς, 7 ώρες στην καρέκλα είναι λίγο κουραστικό. Εδώ το Αίολος Κεντέρης Ι των 5 ωρών το 2007, αν και πέτυχε, ήταν κουραστικό για τον επιβάτη, και ίσως γι' αυτό να μην ξαναγύρισε το 2008. Το ίδιο θα πω και για το Highspeed 5 το 2008. Άσε που τα πλοία δεν πηγαίνουν ποτέ με μέγιστη γιατί πιέζονται οι μηχανές (Ειδικά άμα είναι και κάποιας ηλικίας), οπότε αν πήγαινε με 25 ίσως κάτι να γινόταν. Επίσης, γιατί Μήλος και όχι κάποιο άλλο, πιο δημοφιλές νησί; Πχ Σαντορίνη ή Μύκονος; Τα μόνα πλοία της Κ/Ξ που πιστεύω θα ήταν επικερδή θα ήταν το Πρέβελης και το Διαγόρας.

Πιο επικερδή δεν ξέρω πιο θα ήταν, το Διαγόρας είναι πιο καινούριο και το Πρέβελης πιο μεγάλο σε χωρητικότητα. Αλλά χλωμό το κόβω να έφευγαν, γιατί το Πρέβελης κάνει Άγονη γραμμή που λίγα πλοία μπορούν να την εξυπηρετήσουν επιτυχώς (Κι έχει αγαπηθεί κιόλας) κι ο Διαγόρας αν φύγει από Χίο/Μυτιλήνη μένει μόνο του το Μύκονος. Και η γραμμή πλέον βασίζεται στην BS, από τότε που έκλεισε η ΝΕΛ.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, JTEDimandix said:

Δυστυχώς, 7 ώρες στην καρέκλα είναι λίγο κουραστι

Για όνομα του Θεού, το bs chios δεν είναι ταχύπλοο κουτί για να είσαι αναγκαστικά "μπαστακωμενος" 7 ώρες σέ μια καρέκλα. Και άνετα εξωτερικά καταστρωματα έχει και πολλούς εσωτερικούς χώρους (1 ευρύχωρο lounge σαλόνι οικονομικής θέσης του λείπει ίσως). Όσο για τη δρομολόγηση του chios στο συγκεκριμένο route, ολίγον χαραμισμα θα το έβλεπα. Είναι ένα ευέλικτο και γρήγορο πολυεργαλειο που αντέχει τα πολλα standby σέ λιμάνια. Και εκεί που αξιοποιείται τα τελευταία χρόνια έχει επιτυχία 

Link to comment
Share on other sites

Αυτη η σειρα (Μυκονος, Χιος, Δηλος, Πατμος) χτιστηκε για να καλυψει τα επομενα 20-30 χρονια τα πολυνησιωτικα συμπλεγματα Κυκλαδων και Δωδεκανησων με τα δυσκολα μικρα λιμανια κλπ. Οχι για να μεταφερουν αερα στο Ρεθυμνο που -ας το παρουμε κάποτε απόφαση-  με το συγκεντρωτικο χαρακτηρα που εχει σημερα η ακτοπλοια δεν υπαρχει χώρος να εχει δικο του μοναχοβαπορο. Επαρκεστατα καλυπτεται η κινηση με 7 υπερμεγεθη βαπορια Ηρακλειου και Χανιων.

Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, pilot said:

Για όνομα του Θεού, το bs chios δεν είναι ταχύπλοο κουτί για να είσαι αναγκαστικά "μπαστακωμενος" 7 ώρες σέ μια καρέκλα. Και άνετα εξωτερικά καταστρωματα έχει και πολλούς εσωτερικούς χώρους (1 ευρύχωρο lounge σαλόνι οικονομικής θέσης του λείπει ίσως). Όσο για τη δρομολόγηση του chios στο συγκεκριμένο route, ολίγον χαραμισμα θα το έβλεπα. Είναι ένα ευέλικτο και γρήγορο πολυεργαλειο που αντέχει τα πολλα standby σέ λιμάνια. Και εκεί που αξιοποιείται τα τελευταία χρόνια έχει επιτυχία 

Ναι, αλλά άλλο να είσαι στην καμπίνα με το κρεβάτι και την ντουλάπα και ότι άλλο έχει και άλλο είναι να βάζεις μια κουβέρτα κι ένα μαξιλάρι στο δάπεδο του σαλονιού ή του κλιμακοστασίου και να κλείνεις μάτι άντε μισή ώρα. (Από προσωπικές εμπειρίες τώρα, όσοι έχουν ταξιδέψει με κατάστρωμα και είχαν καλό ταξίδι ας με ενημερώσουν.). Κατά τα άλλα, νομίζω πως οι επιβάτες είναι ικανοποιητικοί.

17 hours ago, AEGEAN SEA said:

Εγώ πάντως πιστεύω ότι το καλοκαίρι με ημερήσια δρομολόγια θα τα πήγανε πολύ καλά αν σκεφτεί κάποιος ότι φέτος τα παλάτια είχαν 1000+ επιβάτες στα δρομολόγια μόνο για μήλο (των αυγουστο). Ο χειμώνας πιστεύω πως θα ήταν μια χαρά με δρομολόγια τύπου Μύκονος παλας 4 το απόγευμα κάθε Δευτέρα Τετάρτη Παρασκευή και Κυριακή απο Πειραιά και Τρίτη Πέμπτη Παρασκευή και Κυριακή απο Ρέθυμνο στης 23:55

Ναι, αλλά το Ρέθυμνο, όντας μικρότερη ΠΕ, έχει μικρότερη κίνηση από ότι στα Χανιά και το Ηράκλειο. Από την πόλη των Χανίων το Ρέθυμνο άντε να έχει 10-20k κατοίκους λιγότερους. Όχι ότι είμαι κατά της σύνδεσής του με τον Πειραιά, υπέρ είμαι και παραϋπέρ, αλλά πρέπει να γίνει μια μικρή καταμέτρηση των επιβατών από Χανιά και Ηράκλειο που έρχονται από Ρέθυμνο, προκειμένου να έχουμε ξεκάθαρη εικόνα. Μην ξεχνάμε πως μετά την Ρεθυμνιακή, τα έσοδα έπεσαν και τελικά την πήρε η ΑΝΕΚ. Μετά ήρθαν τα απαρχαιωμένα Ρέθυμνον και Άπτερα στην θέση του Αρκάδι, τα οποία έφυγαν, μετά ήρθαν τα ταχύπλοα της ΝΕΛ και της HSW, τα οποία παρά ήταν άβολα να κάθεσαι 5 ώρες στην καρεκλα. Τελικά, πήρε και το Πρέβελης, όταν είδε ότι δεν έβγαζε τα λεφτά του, μετά ήρθε το Έλλη και ξέρουμε όλοι πως κατέληξε, μετά ως Olympus και καλύτερα να μην μιλήσω. Σόρρυ για το offtopic, αλλά η καταμέτρηση των Ρεθυμνιωτών είναι η τέλεια λύση για τα κατά πόσον είναι βιώσιμη η γραμμή (Η οποία, δε, θα σταματήσει οριστικά να είναι, όταν φτιαχτεί ο νέος ΒΟΑΚ.). 

@gpap2006  Κατ'  εμέ, το Ρέθυμνο δεν είναι νεκρό λιμάνι. Νεκρό λιμάνι είναι ο Άγιος Νικόλαος. Μόνοναχοβάπορο ίσως όχι, παλαιότερα με Πρέβελης/Ιεράπετρα/Έλλη είδαμε τα αποτελέσματα. (Μόνο με το Έλλη νυν Όλυμπους είχαμε κίνηση πριν την βλάβη.). Πλοία τύπου Παλάτια/Έλυρος/Βενιζέλος/Γκάλαξυ/Οράιζον/Κρήτη προφανώς δεν χωράνε, αλλά τα μεγαλύτερα συμβατικά που χωράνε είναι το δίδυμο Δήλος/Πάτμος. Όπως προανέφερα, καλώ είναι να γίνει καταμέτρηση για τους επιβάτες του Ρεθύμνου, για να ξέρουμε τι να κάνουμε. Πάντως, ο ΒΟΑΚ, όντας κατσικόδρομος, πρέπει να μειωθεί η κυκλοφορία από Ρέθυμνο. Όταν δε, γίνει αυτοκινητόδρομος, τότε το Ρέθυμνο δεν θα έχει νόημα για πλοίο. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, JTEDimandix said:

Ναι, αλλά άλλο να είσαι στην καμπίνα με το κρεβάτι και την ντουλάπα και ότι άλλο έχει και άλλο είναι να βάζεις μια κουβέρτα κι ένα μαξιλάρι στο δάπεδο του σαλονιού ή του κλιμακοστασίου και να κλείνεις μάτι άντε μισή ώρα. (Από προσωπικές εμπειρίες τώρα, όσοι έχουν ταξιδέψει με κατάστρωμα και είχαν καλό ταξίδι ας με ενημερώσουν.). Κατά τα άλλα, νομίζω πως οι επιβάτες είναι ικανοποιητικοί

72 καμπίνες έχει, εκ των οποίων η συντριπτική πλειοψηφία τετράκλινες.  Με εξαίρεση την αιχμή του Αυγούστου που ίσως υπάρχουν κάποια "θεματάκια" (που και εκεί κάποιος με λίγη οργανωτικότητα εξασφαλίζει κρεβάτι), μια χαρά νομίζω ανταποκρίνεται στα δρομολόγιά του , δεδομένου κιόλας ότι αρκετά σκέλη τους είναι ημερήσια (Να θυμίσω ότι για πολλά χρόνια έκανε το Πειραιάς-Χίος-Μυτιλήνη, που είναι μια απαιτητική γραμμή στο θέμα "κρεβάτι¨).  Το πρόβλημα που υπονοείς υπάρχει ίσως στο αδερφό "BS Mykonos", που όντως έχει λίγα κρεβάτια για κάποια δρομολόγια που κάνει.

Σε κάθε περίπτωση θα συμφωνήσω απόλυτα με τον gpap2006 ότι η συγκεκριμένη τετράδα είναι ιδανική για νησιωτικά συμπλέγματα που απαιτούν standby, όπως οι Κυκλάδες και τα Δωδεκάνησα (με μια μικρή εξαίρεση το Mykonos σε κάποια δρομολόγια- αν και σε αυτό μέχρι το 2019 τα πέντε από τα έξι δρομολόγιά του το καλοκαίρι ήταν ημερήσια).  Όοο για το Ρέθυμνο που συζητάμε εδώ (σε συνδυασμό με Μήλο ή Σαντορίνη), προσωπικά θα έβλεπα ως μια αξιοπρεπέστατη λύση το ΠΡΕΒΕΛΗΣ, αλλά μόνο με 1 στάση (κατά προτίμηση Σαντορίνη).  Βέβαια για να γίνει κάτι τέτοιο χρειάζεται να ενισχυθεί ο στόλος στα νερά του Αιγαίου με 1-2 πλοία ακόμα (π.χ. επιστροφή ΑΡΙΑΔΝΗ από Ιταλία και δρομολόγηση στη Χίο-Μυτιλήνη με ταυτόχρονη ίσως αναληψη της άγονης της Καρπάθου από BSF με τον ΔΙΑΓΟΡΑ, και αποδέσμευση έτσι του ΠΡΕΒΕΛΗ).  Βέβαια όλα αυτά στην εποχή του covid και της συρρίκνωσης της ακτοπλοιας μας, μόνο ως σενάρια επί χάρτου σε ένα πιο ευμενές μέλλον μου ακούγονται

Link to comment
Share on other sites

Και γιατί η άγονη της Κασοκαρπαθίας να περάσει στον Διαγόρα από την στιγμή που δεν έχει κάτι παραπάνω να δώσει από την Πρεβελάρα..? Οι αποστάσεις φίλε είναι τεράστιες στην γραμμή αυτή. Ούτε αυτή (Διαγόρας) είναι λύση, θες κάτι γρηγορότερο. 

Ας μπει ο Διαγόρας στο Σαντορίνη-Ρεθυμνο που λέμε μιας και τα δυο (Πρέβελης-Διαγόρας) έχουν τις ίδιες διαστάσεις, την ίδια ταχύτητα το ίδιο γκαράζ, και γενικά, πέρα από την εσωτερική διακόσμηση, τα πλοία είναι ίδια. 

Edited by Strofalos
Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλά ας δούμε και τα εξής:

1. Το Blue Star Chios έχει 252 κλίνες, ένας αριθμός που για το Ρέθυμνο είναι ικανοποιητικός.

2. Εάν μιλάμε για 7 ώρες ταξίδι, μια χαρά βγαίνει και κατάστρωμα και αεροπορική, άλλωστε με πληρότητες 600-700 άτομα, η αναλογία καμπινών καλύπτει τις ανάγκες. Ακόμα και στις 8-9ώρες στα Χανιά πολλοί επιλέγουν κατάστρωμα. Στο δε Ρέθυμνο που βασίζεται και στους φοιτητές, αυτοί δεν επιλέγουν καμπίνα. 

3. Οι Ρεθυμνιώτες που ταξιδεύουν από Χανιά και Ηράκλειο δεν είναι ικανοποιητικός αριθμός για να σταθεί καράβι μόνο του. Δεν έχω στοιχεία για να το στηρίξω αυτό, ωστόσο έχω συγκεντρώσει αρκετές πληροφορίες στο μιλητό πάνω σε αυτό το θέμα. Η "καταμέτρηση" κυρίως βασίζεται στις πληρότητες των λεωφορείων του ΚΤΕΛ που φορτώνουν από και προς το καράβι και σε οχήματα με πινακίδες Π.Ε. Ρεθύμνου. Κανένας από τους δύο παράγοντες δεν είναι ακριβής, ωστόσο οι άνθρωποι που έχω συζητήσει έχουν την εικόνα που περιέγραψα. (π.χ. Σαφέστατα υπάρχουν κι άλλοι που πάνε Ρέθυμνο με άλλες πινακίδες.)

 4. Νεκρό λιμάνι όντως δεν θα το έλεγες, αλλά από άποψης επιβατικής κίνησης και ενδιαφέροντος ναι είναι νεκρό. Το λιμάνι διακινεί κυρίως χύδην φορτία και ελάχιστα επικίνδυνα. Έχει εποχιακή κίνηση το καλοκαίρι με στόχο την Σαντορίνη, η οποία βασίζεται σε κάτι ακομα πιο "εποχιακό", τους τουρίστες εκτός Ελλάδος. Συνεπώς δεν υπάρχει ικανός παράγοντας να το καταστήσει απόλυτα ενεργό λιμάνι, έστω και σε εποχιακή βάση.

5. Ο ΒΟΑΚ όσο με θυμάμαι να ζω φτιάχνεται. Το τμήμα Χανιά-Ρέθυμνο είναι μικρότερο από το αντίστοιχο για Ηράκλειο, και ίσως σε καλύτερη κατάσταση από άποψη επιπέδου δυσκολίας (λιγότερες στροφές, ανηφόρες, τυφλά σημεία κλπ) αλλά σε επίπεδο οδοστρώματος ίσως υστερεί σημαντικά. Εάν φτιαχτεί ο δρόμος θα υπάρχει σίγουρα ασφαλή και γρήγορη μετάβαση στην Σούδα (σε 25-30 λεπτά περίπου) αλλά θα υπάρχει και η σχετική επιβάρυνση με διόδια (γύρω στα 3,2 ευρώ με προυπόθεση αναλογικής χρέωσης από έξοδο σε έξοδο). Δεν είναι εύκολο να διασαφηνιστεί εάν αυτό θα ωθήσει την κίνηση του Ρεθύμνου να πηγαίνει εν τέλει Σούδα και να πάψει το αίτημα για απευθείας σύνδεση.

 

Σαν έξτρα, μία απορία. Οι Λασιθιώτες για δε μιλούνε για απευθείας σύνδεση;

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Strofalos said:

Και γιατί η άγονη της Κασοκαρπαθίας να περάσει στον Διαγόρα από την στιγμή που δεν έχει κάτι παραπάνω να δώσει από την Πρεβελάρα..? Οι αποστάσεις φίλε είναι τεράστιες στην γραμμή αυτή. Ούτε αυτή (Διαγόρας) είναι λύση, θες κάτι γρηγορότερο. 

Ας μπει ο Διαγόρας στο Σαντορίνη-Ρεθυμνο που λέμε μιας και τα δυο (Πρέβελης-Διαγόρας) έχουν τις ίδιες διαστάσεις, την ίδια ταχύτητα το ίδιο γκαράζ, και γενικά, πέρα από την εσωτερική διακόσμηση, τα πλοία είναι ίδια. 

Νομίζω - και εάν κάνω λάθος εννοείται διορθώστε με- ότι ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ έχει γύρω στα 2 μίλια παραπάνω δρόμο σε σχέση με τον ΠΡΕΒΕΛΗ, για αυτό και τον σκέφθηκα κάπως για την τεράστια απόσταση της Κασοκαρπαθίας.  Από γκαράζ εννοείται ότι είναι ίδια.  Και εννοείται επίσης πως αυτή η άγονη θέλεια κάτι ακόμα γρηγορότερο- το οποίο προς ώρας δεν το βλέπει να "περισσεύει" από κάποια ελληνική γραμμή

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
14 hours ago, ΝΟΜΙΚΟΣ said:

είχε Μυτιλήνη και Θεόφιλο τη δεκαετία του 90 όταν στο Ηράκλειο είχαν ακόμα Κάντια και Καζαντζάκη.

Τι παραπάνω είχε το Μυτιλήνη και το Θεόφιλος από τον Καζαντζάκη;

Link to comment
Share on other sites

Το σίγουρο όμως είναι ότι δεν είχαν τίποτα λιγότερο και δεν υστερούσαν πουθενά ακόμη και απέναντι στο Ηρακλειώτικο.

Ο Θεόφιλος πριν την απαξίωση του και καλούς χώρους είχε και μεγάλο γκαράζ ενώ το Μυτιλήνη με καινούριους μοντέρνους χώρους και ταχύτητα.Δεν τα έχω ταξιδέψει αλλά έχω την εντύπωση πως το Καζαντζάκης μετασκευάστηκε σαν ένα μεγάλο καμπινάδικο με ελάχιστους κοινοχρηστους χώρους,ενώ το Μυτιλήνη ως ένα πολυτελές φέρρυ που τα είχε όλα.Και μεγάλες καμπίνες και φωτεινά σαλόνια σαλόνια πλώρα πρύμα σε ένα ντεκ.

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, ΝΟΜΙΚΟΣ said:

Το σίγουρο όμως είναι ότι δεν είχαν τίποτα λιγότερο και δεν υστερούσαν πουθενά ακόμη και απέναντι στο Ηρακλειώτικο.

 

Έτσι όπως το γράψατε αφήσατε να εννοηθεί ότι το Καζαντζάκης ήταν πολύ κατώτερο.

Edited by proud_ionian
to make a long quote short
Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, proud_ionian said:

βασικα το μυτιληνη ειχε καλυτερες δημοσιες σχεσεις;)

Υπερβαλεις ολιγον τι.

Αν ειχε η ΝΕΛ καλες δημοσιες σχεσεις, τι να πουμε για αλλους που καθε λιγο και λιγακι προβαλονταν απο τα τοτε ναυτιλιακα μεσα.

Στα των βαποριων τωρα ,και χωρις να εχω ταξιδεψει με το ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ αλλα εχοντας δει μονο φωτο, νομιζω οτι δεν ειχε κατι παραπανω ή λιγοτερο απο το ΜΥΤΙΛΗΝΗ.Ισως το ΜΥΤΙΛΗΝΗ να ηταν λιγο πιο πολυτελες μεσα.Ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ απο την αλλη ειχε μεν χωρους ,αλλα υστερουσε αρκετα σε ταχυτητα και πολυτελεια.

Καμπιναδικα παντως λιγο πολυ ολα ηταν.

Link to comment
Share on other sites

Είχα την τύχη να ταξιδέψω πολλές φορές με τον Καζαντζάκη και 2 μόνο με το Μυτιλήνη το 2011 και στον Θεόφιλο έχω μπει μόνο επίσκεψη. Το Καζαντζάκης και το Μυτιλήνη θα τα χαρακτήριζα ισάξια στα πάντα.

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to comment
Share on other sites

Στο Καζαντζάκης δεν είχα την τύχη να μπω ποτέ παρότι εξωτερικά η μετασκευή του, αν και εκτεταμένη , ήταν καλαίσθητη και αρμονική.

Στο ΜΥΤΙΛΗΝΗ που έχω ταξιδέψει αρκετές φορές στο παρελθόν ήταν όντως πολύ καλό εσωτερικά, πολυτελέστατο όταν πρωτοβγήκε , αλλά πάντα προτιμούσα την διαρρύθμιση και την πολυτέλεια του αδελφού ΡΟΔΑΝΘΗ.

Link to comment
Share on other sites

Εδώ παλαιότερα είχαμε κάνει μία δημοσκόπηση για το καλύτερο ιαπωνικό φέρρυ της κατηγορίας αυτής.Δικαίως ο Δαίδαλος πιστεύω βγήκε νικητής.Ανώτερος από όλα τα άλλα με πολυτέλεια και με πολύ καλή διαρρύθμιση των χώρων.Είχε μάλιστα εκτός του κεντρικού γκαράζ υπόγειο και άνω γκαράζ κάτι που νομίζω δεν είχε κανένα άλλο της κατηγορίας αυτής.

Ακόμα θυμάμαι το σοκ που είχαμε πάθει το καλοκαίρι του 2004 όταν ανεβήκαμε στο Μινωικό πλοίο.Βλέπετε είχαμε συνηθίσει στα ημερόπλοια BS Paros και Naxos.Ο Δαίδαλος ήταν κρουαζιερόπλοιο.

Βρίσκω πολύ ενδιαφέρουσες αυτού του είδους τις συγκρίσεις.Τα ιαπωνικά πλοία γύρω στα 140 μέτρα που ήρθαν και μετασκευάστηκαν θεωρώ πως ήταν αρκετά αξιόλογα πλοία για νυκτερινά ταξίδια.Όλα με μεγάλο γκαράζ και νέους εσωτερικούς χώρους.

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, proud_ionian said:

βασικα το μυτιληνη ειχε καλυτερες δημοσιες σχεσεις;)

 

3 hours ago, polmyt said:

Υπερβαλεις ολιγον τι.

Αν ειχε η ΝΕΛ καλες δημοσιες σχεσεις, τι να πουμε για αλλους που καθε λιγο και λιγακι προβαλονταν απο τα τοτε ναυτιλιακα μεσα.

δεν ειπα ΝΕΛ, ειπα το Μυτιληνη :) Ξεχνας τις ψηφοφοριες, προδιαγραφων 1961^_^, στις οποιες εβγαινε καθε χρονο πλοιο της χρονιας.

Link to comment
Share on other sites

Μεγαλη κουβεντα ανοιγεις γενικοτερα με τετοιες ψηφοφοριες

Αυτο που θυμαμαι να λεγεται τοτε επισημως ηταν πως επαιζε πολυ τοπικισμος στις ψηφοφοριες.Αντικειμενικα ομως δεν μπορεις να πεις οτι εκεινη την εποχη ηταν εκπληξη η πρωτη θεση.Ασε που το μονιμα δευτερο ειχε πιο πολλες συμπαθειες

Οπως και να χει αυτα ειναι για τα ματια του κοσμου.Ο καθενας εχει διφορετικα κριτηρια για το τι θεωρει καλυτερο

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Ο καθένας μας έχει το δικό του γούστο και τι του κανει "κλικ" περισσότερο, συνεπώς η καθε κατάταξη ειναι διαφορετική για όλους μας.

Μιας που γίνεται κουβέντα προσωπικά απο όλα τα πλοια που εχω ταξιδέψει μονο 2 ξεχώρισα.Από τα παλιά μου εχει μεινει περισσότερο στο μυαλο το Ροδάνθη ως ένα πλοίο που τα είχε όλα και μου ειχε κανει τρομερή εντύπωση.

Από τα πιο καινούργια το Superfast XII σαν εμφάνιση, ποιότητα ταξιδιού, στιβαρότητα κλπ.

Link to comment
Share on other sites

Μιας και η κουβέντα έφερε ξανά το Μυτιλήνη στο προσκήνιο, δεν μπορώ να ξεχάσω σε ενα ταξίδι απο τον Πειραιά για το Μυτιλήνη το 2011, οπου στο μπαρ της 1ης θέσης υπήρχε σε διακριτό σημείο κανάτα πόσιμο νερό με πολλά ποτήρια, οπως επίσης στις τουαλέτες υπήρχαν χειροπετσέτες εκτος των στεγνωτήρων. Λεπτομέρειες μεν, πράγματα δε που δεν τα έχω συναντήσει ποτέ σε πλοία της γραμμής.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...