Jump to content
Shipfriends

Σύγκριση Επιβατηγών Οχηματαγωγών πλοίων


Recommended Posts

17 hours ago, .voyager said:

Ότι δηλαδή ποιο είναι καλύτερο; Τα ήξερες τα Fosen πριν την Αρετούσα;

Θυμαμαι οτι τοτε καπου ειχε γινει αναφορα οτι στα FOSEN θριαμβολογουσαν που καταφεραν να αποπερατωσουν ενα τετοιο πλοιο.....και αποδειχθηκε στην πορεια με τα προβληματα που ειχε το πλοιο...οκ τα επομενα ηταν σαφως βελτιωμενα..μην ξεχναμε οτι η σιδηροκατασκευη δεν εγινε στα νορβηγικα fosen αλλα στη Σουηδια

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 653
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Συγκρίνοντας τη διαρρύθμιση των εσωτερικών χώρων των νεότευκτων πλοίων της Άττικα με άλλα νεότευκτα(βλ Olympic Champion) πάντα ήμουν υπέρ των δεύτερων.Αυτό γιατί δεν μπορείς να κάθεσαι για φαγητό και δίπλα σου να περνάνε οι επιβάτες.Η να κάθεσαι σε μία θέση και ο άλλος δίπλα να φέρνει τον δίσκο με το φαγητό(μου έχει τύχει στο SFXII στο πλωριό σαλόνι).Κλασσικό παράδειγμα αυτό που έχει πει ένας φίλος από το φόρουμ παλαιότερα πως σε ένα Superfast οι επιβάτες που επιβιβάζονταν από Ηγουμενίτσα περνούσαν με τις βαλίτζες τους δίπλα από αυτούς που χόρευαν στη ντίσκο.Τα πλοία δεν μπορούν να έχουν εσωτερικά το χαρακτήρα ενός εμπορικού κέντρου με διαδρομο τύπου πλατείας που διατρέχει περιμετρικά όλους τους χώρους.Οι χώροι ενός self service δεν μπορούν να είναι και σαλόνι.Αντιθέτως οι πολλοί και ανεξάρτητοι χώροι προσφέρουν ησυχία.Αυτή η διαφορά είναι πιστεύω πως καθορίζει τον τύπο ενός πλοίου.Τα νεότευκτα της Αττικα δεν μπορούν να θεωρούνται και πλοία κρουαζιέρας για τον παραπάνω λόγο.Οι εσωτερικοί χώροι τους είναι σχεδιασμένοι για τη βέλτιστη εμπορική τους εκμετάλλευση. Σε ένα σωστό cruise ferry οι εσωτερικοί χώροι έχουν συγκεκριμένη χρήση και προσφέρουν συγκεκριμένες υπηρεσίες.

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Ούτε βέβαια και είναι δυνατόν να έχεις a la carte & self service εστιατόρια που να πιάνουν το μισό + κατάστρωμα. Αρχίζει κι αναρωτιέται κανείς, τα εκμεταλεύεται η εταιρεία ή κάποια αλυσίδα εστιατορίων η οποία συμμετείχε και στην κατασκευή τους ώστε να βγάζει όσο το δυνατόν περισσότερα χρήματα?

Συμφωνώ πως πρέπει να υπάρχει άνεση, αλλά ας σκεφτούμε πόσο χρόνο περνάει κανείς στο εστιατόριο και πόσο στους υπόλοιπους κοινόχρηστους χώρους?

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, ΝΟΜΙΚΟΣ said:

Τα πλοία δεν μπορούν να έχουν εσωτερικά το χαρακτήρα ενός εμπορικού κέντρου με διαδρομο τύπου πλατείας που διατρέχει περιμετρικά όλους τους χώρους.

Σαφώς και μπορεί. Είναι τάση εδώ και πολλά χρόνια, επειδή είναι εμπορικά πιο σωστό. Στη Βαλτική το συναντάμε από παλιά, αλλά και στα νεότερα του τσάνελ. Αν ήταν η πρώτη εταιρεία, η Φαστ ήταν μπροστά και σε αυτό για τα δεδομένα της περιοχής μας.

Link to comment
Share on other sites

Πρέπει μερικοί να καταλάβετε ότι βρίσκεστε σε Ferries και όχι στο Oasis of the seas.. Τα πλοια σχεδιάζονται με βάση τη μέγιστη εμπορική τους εκμετάλλευση και την εκάστοτε χρήση που προορίζονται.. Είναι φυσικό ένα Ferry που πάει Κυκλάδες να είναι επίκεντρομενο στη μέγιστοποίηση των καθισμάτων για επιβάτες με αναγκαία ύπαρξη και του σελφ σέρβις μέσα στα πόδια σας όπως λέτε.. Ένα Ferry που θα κάνει νυχτερινά θα έχει καμπίνες και μεγαλύτερο σελφ σέρβις μιας και ο επιβάτης έχει μεγαλύτερες πιθανότητες να περάσει από εκεί.. 

Τώρα ένα πλοίο που κάνει Πάτρα Ιταλία και μεταφέρει νταλίκες φυσικό είναι να έχει φρουτάκια.. 😁

 

Δέκτες οι γνώμες αλλά μη κάνουμε τους έξυπνους.. Τα πλοία σχεδιάζονται από επαγγελματίες (ειδικά γραφεία εσωτερικών χώρων πλοιων) με βάση τις απαιτήσεις και τη μέγιστοποίηση του κέρδους της εταιρείας.. 

Αν επερναν υπόψιν τη γνώμη των επιβατών μάλλον θα είχε στην οικονομική ατομικους καναπέδες με 55 άρες Led τηλεοράσεις και Ρωσίδες να χορεύουν σε στηλους.. 

Edited by Nereus
Link to comment
Share on other sites

Αλλο Ferries αλλο Cruise Ferries,αλλο Ro-Ro Pax ferries τυπου φαστ Μπαρι κλπ.

Οταν το καταλαβουμε αυτο σε πρωτη φαση θα σταματησουμε να συγκρινουμε ανομοια πραγματα μεταξυ τους οπως πχ Blue Star Delos, Knossos Palace WC Jet κ Superfast I μαζι στο ιδιο τσουβαλι γιατι ειναι 4 τελειως διαφορετικοι τυποι πλοιων μεταξυ τους.

Για το ποσο trend ηταν η διαμορφωση στα Φαστ νομιζω οτι ειναι κατι υποκειμενικο πλεον και μαλλον καποιος που εν ετη 2019 θα πληρωσει ενα σκασμο λεφτα για να περασει μια μερα της ζωης του στο καραβι για να παει Ιταλια μαλλον θα περασει πιο ευχαριστα την ωρα του στο Champion παρα στο ΧΙ απο αποψη ανεσης των εσωτερικων χωρων.

Link to comment
Share on other sites

25 minutes ago, MILTIADIS said:

Για το ποσο trend ηταν η διαμορφωση στα Φαστ νομιζω οτι ειναι κατι υποκειμενικο πλεον.

Κάτι που έχει εμπορικό σκοπό, να είναι υποκειμενικό; Δεν αντιλαμβάνομαι τον συσχετισμό...

Δεν εννοούσα ότι έγινε έτσι η διαρρύθμιση των φαστ επειδή ήταν τάση, αλλά επειδή αυτό υπαγορεύε η καλύτερη εμπορικά αξιοποίησή τους. Όπως είπε και ο Nereus, ο σχεδιασμός γίνεται βάσει της μεγιστοποίησης της εκμετάλλευσης των χωρών κτλ. Και ακριβώς όπως λες κι εσύ, οι τύποι πλοίων και η ανάγκες των γραμμών τους διαφέρουν. Επίσης, μην ξεχνάμε πως ΧΙ και ΧΙΙ δεν προορίζονταν για Αδριατική.

25 minutes ago, MILTIADIS said:

Μάλλον θα περασει πιο ευχαριστα την ωρα του στο Champion παρα στο ΧΙ απο αποψη ανεσης των εσωτερικων χωρων.

Μάλλον, όχι σίγουρα 😉 Γιατί αυτό ναι, μπορεί να είναι υποκειμενικό. Κι έχοντας ταξιδέψει με ουκ ολίγα πλοία σα .voyager, θα προτιμούσα εσωτερικά Φαστ, κατάστρωμα Fosen (γιατί τα Φαστ πάνε πιο στοχευμένα κι εκεί κι εκμεταλλεύονται το «ανοικτό» deck, κάτι που έγινε και στην πορεία στο Αιγαίο, βλ. Δήλος).

Είναι ωραίο να ανταλλάσουμε απόψεις και σε αυτό πάντως και λέει ο καθένας τη σκοπιά του, ως γνωστής ή απλός επιβάτης.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
3 hours ago, giorgos_249 said:

Το "υπερήλικα και για παλιοσίδερα" είναι κρίση δική σου, όχι η πραγματικότητα. 

Είναι πλοία που είναι έτοιμα να δουλέψουν (με εξαίρεση το aqua solution), και μπορούν να βγάζουν χρήματα.

Χαμηλό κόστος αγοράς, φτηνό κόστος λειτουργίας, δεδομένα έσοδα από επιδοτήσεις / ναύλους. Σε 2-3-5 χρόνια το στέλνεις για σκραπ (σε τιμή όμοια με αυτή που το αγόρασες) και καρπώνεσαι ότι έσοδα έχεις από τη λειτουργία του πλοίου. Να το κάνω λιανά, έστω ότι ο Α αγοράζει το πλοίο των 48 ετών αντί 1 εκ, βγάζει 1 εκ κέρδος από τη λειτουργία του σε 5 χρόνια και το πουλάει ξανά 1 εκ για σκραπ. Αντίθετα ένα πλοίο 120 μέτρων 20ετίας θα το αγοράσεις 15 εκατομύρια , θα βγάλεις Χ και μετά από 5-6 χρόνια θα το πουλήσεις 7-8 εκατομύρια, που σημαίνει ότι απαιτεί πολύ περισσότερα έσοδα για να πεις ότι έβγαλες κάτι, τα οποία φυσικά είναι και αβέβαια γιατί παίζεις σε ελεύθερη αγορά, όχι σε επιδοτούμενες γραμμές ή ναυλώσεις.....

(υπερ-απλουστευμένα φυσικά τα παραπάνω, αλλά έτσι είναι..... ) 

Η γνώμη μου ειναι ότι όπως και τα αεροσκάφη τα πλοία δεν γερνάνε από τη στιγμή που τα συντηρείς όπως πρέπει και τους κάνεις refit.Το θέμα δεν ειναι να συγκρίνεται ένα βαπόρι του 1970 με ένα του 2020..Το θέμα είναι κατά πόσο μπορεί να εξυπηρετήσει το σκοπό που αγοράστηκε και να βγει οικονομικά. 

Με την ίδια λογική το Super ferry II (46 ετών) Νήσος Ρόδος (33 ετών) το Διαγόρας (30 ετών) και άλλα πολλά είναι να πάνε για παλιό σίδερα.. Παρόλα αυτά τα βαπόρια αυτά ζουν και βασιλεύουν και εξυπηρετούν καλύτερα  από πολύ νεότερα βαπόρια.. 

Edited by proud_ionian
move
Link to comment
Share on other sites

51 minutes ago, Nereus said:

Με την ίδια λογική το Super ferry II (46 ετών) Νήσος Ρόδος (33 ετών) το Διαγόρας (30 ετών) και άλλα πολλά είναι να πάνε για παλιό σίδερα.. Παρόλα αυτά τα βαπόρια αυτά ζουν και βασιλεύουν και εξυπηρετούν καλύτερα  από πολύ νεότερα βαπόρια.. 

Χωρίς να έχει ευθύνη η Seajets γι' αυτό,  την συντήρηση των "Superferry II, "Ν. Ρόδος" και "Διαγόρας" ούτε με τηλεσκόπιο δεν πρέπει να την έχουν δεί "Aqua Blue", "Αλεξάνδρα Λ", κλπ.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, giorgos_249 said:

Το "υπερήλικα και για παλιοσίδερα" είναι κρίση δική σου, όχι η πραγματικότητα. 

 

Το υπερήλικα είναι πραγματικότητα!!!!

Κ βεβαίως  την αποψή μου λέω κ ειμαι ανοιχτός να ακούσω κάθε άποψη κ την δική σου φιλε!!!

Κ ο συλλογισμός σου δεν είναι λάθος!!! Ίσως εχει απόλυτο δίκιο στον τρόπο που σκέφτονται οι εταιρείες!!!!

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, georgios express said:

Χωρίς να έχει ευθύνη η Seajets γι' αυτό,  την συντήρηση των "Superferry II, "Ν. Ρόδος" και "Διαγόρας" ούτε με τηλεσκόπιο δεν πρέπει να την έχουν δεί "Aqua Blue", "Αλεξάνδρα Λ", κλπ.

Βασικά Διαγορας , superferry ii , Νησος Ρόδος έτυχαν επιμελειμενης συντήρησης καθόλη την μέχρι τώρα θητεία τους στην Ελλάδα σε αντίθεση με το Αλεξάνδρα Λ και το Aqua Blue που υπήρξαν εποχές που είχαν εγκαταλειφθεί . 
Ομως για να λεμε τα σωστα , το Aqua Blue νεκρανασταθηκε μεν έπεσε πολυ δουλειά και πολυ χρήμα απο τον Ηλιοπουλο δε .

Edited by Annivas
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 1/20/2020 at 11:07 AM, Strofalos said:

Πάντως, για να έρθουν τα Μύκονος/Χίος σε ένα επίπεδο μεταξύ Πάρος/Νάξος και Δήλος/Πάτμος, θέλουν πολύ παραπάνω πράγματα από ένα απλό βάψιμο και ένα φρεσκάρισμα μέσα.

Το Παρος και Ναξος δε τα λες και ευρυχωρα και ανετα...Δε συγκρινονται με τα Χιος Μυκονος πουθενα..

Edited by ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ
Link to comment
Share on other sites

On 1/20/2020 at 11:07 AM, Strofalos said:

Πάντως, για να έρθουν τα Μύκονος/Χίος σε ένα επίπεδο μεταξύ Πάρος/Νάξος και Δήλος/Πάτμος, θέλουν πολύ παραπάνω πράγματα από ένα απλό βάψιμο και ένα φρεσκάρισμα μέσα.

Βασικά τα 2 Νήσος είναι κλάσεις ανώτερα από τα μικρά Μπλου σε όλους τους τομείς, ακόμα και διαρρύθμισης. Όσο για τα Δήλος/Πατμος πέρα από το φανταχτερό εσωτερικό δεν τα λες καραβολατρικά όπως τα Νησος.

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, .voyager said:

Με δεδομένο πως φέρνει Palace, αδελφό εκείνου που αντικαθιστά, μην κάνουμε "ό,τι να ΄ναι" συλλογισμούς. Ας μείνουμε στο πως -για την ώρα- ό,τι καλύτερο αυτός και το πηγαίνει και το φέρνει στα νερά μας ;)

 

Αδελφό μεν... με μεγαλύτερο γκαράζ δε και κατα κατι πιο ταλαιπωρημένο...

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Τα Knossos και Festos Palace είναι σίγουρα σε καλύτερη κατάσταση από τα Bonaria και Mykonos Palace.Ας μη κρυβόμαστε.Τα παλάτια του Ηρακλείου ουδέποτε δρομολογήθηκαν σε γραμμές άλλης χώρας και πάντα έτυχαν πολύ καλής συντήρησης.Για μένα ο ερχομός των δύο Palace της Αδριατικής,αν ποτέ γίνει,αποτελεί υποβάθμιση.

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ με @ΝΟΜΙΚΟΣ.Παλάτια με αλουμινένιο πρίγκηπα είναι αυτά και όχι (ξανά)ζωγραφισμένα. Και μιας και το ανέφερα,μακάρι να μεταφερθεί στο Ολυμπία από το Κνωσσός ο ένας. 😜 Επίσης τα νέα τα φοβάμαι λίγο από άποψη ταχύτητας.Λέτε να πιάνουν τα 28-29 όπως τα τωρινά;

Edited by sarantatrio
Link to comment
Share on other sites

Μονο που και τα 2 πρωην Αδριατικης ανακαινιστηκαν εξ ολοκληρου το 2018.

Και η δουλεια που εχει γινει στο ξενοδοχειακο τους απο τοτε αμφιβαλω αν εχει γινει σε καποιο αλλο νεοτευκτο της εποχης εκεινης.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, sarantatrio said:

Συμφωνώ με @ΝΟΜΙΚΟΣ.Παλάτια με αλουμινένιο πρίγκηπα είναι αυτά και όχι (ξανά)ζωγραφισμένα. Και μιας και το ανέφερα,μακάρι να μεταφερθεί στο Ολυμπία από το Κνωσσός ο ένας. 😜 Επίσης τα νέα τα φοβάμαι λίγο από άποψη ταχύτητας.Λέτε να πιάνουν τα 28-29 όπως τα τωρινά;

Εντάξει, το 28-29 ήταν πάνω από το μέσο όρο αρκετών ταχύπλοων πέρσι. Και 26 να πηγαίνουν για 30 ημερήσια τον χρόνο σιγά το πράγμα και πάλι μικρότερος θα είναι ο χρόνος σε σχέση με τους χρόνους Κρήτη ΙΙ και Μπλου Οραιζον.

Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, Nikos_Chania said:

Όσο για τις "ριζικες" ανακαινισεις του 2018, ας κρατάμε μικρό καλάθι. Λίγο πολύ εμείς στα Χανιά είδαμε ότι αλλαγή έγινε στο Μύκονος...

Αν το είχατε δει επί Tirrenia, θα αντιλαμβανόσασταν ότι ήταν μεγάλη, ενώ άλλοι είδαμε και τις αλλαγές στο Bonaria ;) Εντάξει, υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης, αλλά η διαχείριση MINOAN αν δεν απατώμαι κάνεις συνεχώς παρεμβάσεις και κυρίως συντηρεί σωστά. 

24 minutes ago, Nikos_Chania said:

Αρα ας μην το βαζουμε σαν εξηγηση οτι πετυχαινει καλύτερες τιμες με τις τραμπες αυτες.

Άρα γιατί τις κάνεις; Γνωρίζεις κάτι άλλο;

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

Η εικόνα του Μύκονος διορθωνοταν σταδιακά όσο ηταν στα Χανιά. Σαφώς έγινε αρκετή δουλειά μολις ηρθε απο τιρενια, και εχω δει και υλικο, ωστοσο αργησε να ερθει στο σημερα.

 

Όσο για το γιατι, είναι το ιδιο με τα τριγωνικά δρομολογια.

Link to comment
Share on other sites

On 1/22/2020 at 12:58 PM, ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ said:

Το Παρος και Ναξος δε τα λες και ευρυχωρα και ανετα...Δε συγκρινονται με τα Χιος Μυκονος πουθενα..

 

On 1/22/2020 at 3:42 PM, George...f said:

Βασικά τα 2 Νήσος είναι κλάσεις ανώτερα από τα μικρά Μπλου σε όλους τους τομείς, ακόμα και διαρρύθμισης. Όσο για τα Δήλος/Πατμος πέρα από το φανταχτερό εσωτερικό δεν τα λες καραβολατρικά όπως τα Νησος.

 Θεωρητικά μιλώντας πάντα, όσον αφορά το εσωτερικό, τα νήσος είναι σαν μεγάλα ΚΤΕΛ ή "εμπλουτισμένα ταχύπλοα"..! Αεροπορικές κάργα και ένα εστιατόριο/selfservice να μην το βγάλουμε ξεροσφύρι το ταξίδι και πέντε-έξι καναπέδες να ρίξουμε και καμιά ξάπλα. Ναι μεν αυτό είναι θετικό καθώς καταπίνουν πολύ κόσμο χωρίς να το πάρεις πρέφα αλλά στο μάτι (τουλάχιστον το δικό μου) δεν χτυπάει όμορφα.
Τα Πάρος/Νάξος εσωτερικά, πέρα από το πλώριο μεγάλο σαλόνι, έχουν και το καθιστικούλι τους εκεί στην μέση πριν την ρεσεψιόν και δυο παρόμοιες σειρές αεροπορικών εκατέρωθεν του καθιστικού και πριν τα Goody's. Μπορείς να πεις πως έχουν και μια χωροταξική αρμονία εν αντιθέσει με το "σχεδόν παντού αεροπορικές" των Νήσος. Ναι, δεν είναι ευρύχωρα, συμφωνώ, αλλά στο μάτι δεν.....
Καλά, τα Δήλος/Πάτμος ξεφεύγουν πολύ εσωτερικά οπότε ΔΕΝ ΣΥΓΚΡΊΝΟΝΤΑΙ ΚΑΝ με τα υπόλοιπα (και κοντράρουν στα ίσια και τα μεγάλα 1&2 κατ'εμέ).
Σε σχέση βέβαια με γάστρα-ταξίδεμα-συμπεριφορά στον καιρό κτλ, τα νήσος είναι μακράν καλύτερα απ'όλα τα υπόλοιπα..!

Εξου και το "για να έρθουν τα Μύκονος/Χίος σε ένα επίπεδο μεταξύ Πάρος/Νάξος και Πάτμος/Δήλος, θέλουν πολύ παραπάνω πράγματα από ένα απλό βάψιμο και ένα φρεσκάρισμα μέσα". Δλδ μια κατηγορία "στριμωγμένα" (Πάρος/Νάξος), ένα κλικ πάνω "άνετα" (Μύκονος/Χίος), ένα κλικ παραπάνω "ζωάρα" (Πάτμος/Δήλος).

 

Συμφωνώ κι εγώ με όλους όσοι βγάζουν μια "αρνητικίλα" και αποστροφή στην παραπάνω τράμπα.
Αδελφά- ξεαδελφά τα Κνωσσός/Φαιστός με τα Ολυμπία/Ευρώπα, απλά δεν συγκρίνονται καν...
Οκ, το γκαράζ χαβούζα, συμφωνώ, θα παίρνει περισσότερες νταλίκες, αλλά από πότε οι ορίτζιναλ Μινωικές είχαν πρώτα τις καρότσες και μετά τον επιβάτη!??
Και δεν είναι μόνο η διαφορά των 600 επιβατών στο πρωτόκολλο αλλά το γενικότερο στήσιμο των καραβιών που τα μεν φτιάχτηκαν εξαρχής για την γραμμή Πειραιάς-Ηράκλειο και τα δε για πιο all around γραμμές .
Τα Κνωσσός/Φαιστός έχουν τέσσερις όμοιες αίθουσες αεροπορικών καθισμάτων ένα ντεκ πάνω από τους κοινόχρηστους χώρους που εξαφανίζουν γύρω στα 500 άτομα που έχουν άμεση πρόσβαση στα μπαρ, στα εστιατόρια και στα μαγαζιά του πλοίου μέσω 8-10 σκαλοπατιών. Τα Ολυμπία/Ευρώπα έχουν μόνο μία αίθουσα εκεί πάνω στην πισίνα από πίσω (όμοια με των Κνωσσός/Φαιστός), χωρίς όμως τα V.I.P., κι επειδή έχω προσωπική εμπειρία με τις εν λόγο αεροπορικές στα πλοία, πολλές φορές κι εγώ αλλά και φίλοι μου που είμασταν συμφοιτητές και ταξιδεύαμε λέγαμε "Πωωωω...ποιός κατεβαίνει εκεί κάτω τώρα να αγοράσει (το οτιδήποτε), άραξε εδώ..καλά είμαστε..!"
Δεύτερον η χωροταξία. Στα Κνωσσός/Φαιστός τα μαγαζιά ήταν μεταξύ των δύο σαλονιών πλώρα/μέση και σου δημιουργούσε μια ευχάριστη διάθεση για βόλτα. Περνούσες μια, περνούσες δυο, περνούσες τρεις, έβλεπες διάφορα πράγματα, παστωνώσουν στα αρώματα, ε, κάποια στιγμή κάτι θα ψώνιζες. Γενικά, πιο εύκολα αγόραζες κάτι σε σχέση με τα Ολυμπία/Ευρώπα που τα έβλεπες μόνο στην πορεία σου για το εστιατόριο ή άντε άλλη μια που θα πήγαινες για να δεις τι έχουν. Στα Ολυμπία/Ευρώπα το ένα σαλόνι είναι δίπλα στο άλλο και όσο να'ναι σε κάνει να βαριέσαι πιο εύκολα την βόλτα.
Τρίτον, η γενικότερη διαχείριση των επιβατών. Ετσι όπως σας τα περιέγραψα παραπάνω σε ημερήσια καλοκαιρινά δρομολόγια που θα πιάνει και Μήλο, προβλέπω πως στους 1000 επιβάτες τα πλοία θα δείχνουν πιο μπουχτισμένα, εν αντιθέσει με τα Κνωσσός/Φαιστός που παίζει να μην τους έπαιρνες χαμπάρι καν.
Η ταχύτητα δε, όταν παραδόθηκαν τα Ολυμπία/Ευρώπα ήταν λίγο πιο γρήγορα από τα Κνωσσός/Φαιστός. Στα δοκιμαστικά στην Ιταλία είχαν χτυπήσει 31 μίλια και σε μερικά καλοκαιρινά δρομολόγια (τα πρώτα τους χρόνια τουλάχιστον) που είχαν μαζέψει μερική καθυστέρηση είχαν βγάλει το δρομολόγιο στα 30-31 μίλια!! Τώρα, το Μύκονος τουλάχιστον, είδε κι έπαθε να πιάσει τα 28 εφέτος. Να μην φανταστώ το Μπονάρια πόσο θα πιάνει.
Και γενικά, άλλη συντήρηση- φθορές- διατηρησιμότητα έχει ένα πλοίο που δουλεύει 9-10 ώρες την ημέρα και με 20 ημερήσια δρομολόγια το καλοκαίρι και άλλη ένα πλοίο που δουλεύει 24ώρες το 24ωρο σε όποια γραμμή κάτσει και με φροντίδα "care by Manolios"..!
Οπότε κι από εμένα αγαπητοί συμφορουμίτες άλλο ένα "vote down" στην σχεδιαζόμενη τράμπα.
Υ.Γ. Να μου άλλαζε το Μύκονος με το Γιρολάτα ή το Ίκαρος Παλάς, να το καταλάβω.. πιο πολύ θα κολλούσε παρά αυτό εδώ πέρα που πάνε να κάνουν.

Link to comment
Share on other sites

Τι να σου πω φίλε μου, εγώ χειμωνιάτικα πριν χρόνια με το Μύκονος για Σάμο με μετάθεση (φαντάρος) σε 7άρι γεμάτο στάθηκε πολύ τίμια το πλοίο στον καιρό!!!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...