Jump to content
Shipfriends

Σύγκριση Επιβατηγών Οχηματαγωγών πλοίων


Recommended Posts

Παρατηρώ οτι πολλοί υποστηρίζετε την άποψη οτι θελετε βαπόρια με σαλονια, οτι ο επιβατης έχει  προτιμήσεις και πως τα πλοία είναι σε λάθος γραμμες επειδή οι επιβάτες (sic) δεν είναι συνηθισμένοι στις αεροπορικές. 

Εαν ειναι τοσο ασχημο να εχεις μία σίγουρη θέση με ένα μικρό αντίτιμο επιπλέον τοτε τι να πούμε. 

Βεβαια όσα σαλονια και να είχε, αν το βαπορι είναι φίσκα το καλοκαίρι, και πάλι δεν θα βρεις. Ιδίως για τα τελευταία νησιά του δρομολογιου, όπως ανεφερε ο @gtogias.

Ας βγάλουμε την καμπούρα που διαλέγουμε εμείς τι πλοίο θελουμε να μας δρομολογούν. Είναι τουλάχιστον χυδαίο κατ εμέ. Και δεν εχω κανένα όφελος, αλλά δεν μπορείτε να μου λέτε οτι εξοικειωνονται με ενα πλοίο λες και το πλοίο θα μείνει εκεί ίδιο εσαει! Οι εποχές προχωράνε και επιφέρουν αλλαγές. Αλλιως αφου ειναι εξοικειωμένοι οι επιβάτες ας μην μπουν στην διαδικασια για έκδοση Μοναδικού Αριθμού Νησιώτη για να μην καταθετουν τα εισιτηρια τους και να παιρνουν την επιστροφή χρηματων απ το Μεταφορικο Ισοδύναμο διοτι έτσι έχουν μάθει!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • Replies 650
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

10 hours ago, ΝΟΜΙΚΟΣ said:

Όταν στα Χανιά είχαν τα κρουαζιερόπλοια Λισσός και Λατώ στο Ηράκλειο είχαν Κάντια και Καζαντζάκη και στις Κυκλάδες ταξιδεύαμε ακόμα με κάτι Ολύμπια και Ποσειδων 2 σε ημερήσια με 15 κόμβους σε 12ωρα ταξίδια.

 

6 hours ago, lostromos said:

Το Καζαντζάκης ήταν για την εποχή πολύ καλό, γιατί το μειώνεις;

και οταν εμεις χτιζαμε παρθενωνες, αλλου τρωγαν βελανιδια:P, που λεει και η γνωστη ρηση περι ανωτεροτητας της φυληςB)

ας μην τα βαζουμε ολα στο blenderB). king minos & καζαντζακης, ηταν εξαιρετικα πλοια για την εποχη τους και θα ειχαν μεινει και αλλο στη γραμμη, αν δεν ηταν τοτε η "μοδα" γρηγορα νεοτευκτα συμβατικα παντου.

εκτος απο το λατω και το λισσος, εχουν  περασει και αλλα πλοια με εξ ισου καλο και πολλες φορες καλυτερο εσωτερικο και ισως πιο γρηγορα και καλοταξιδα. δεν εφερε μονο η ΑΝΕΚ καλα πλοια στην Ελλαδα.

επισης οταν λατω και λισσος μεσουρανουσαν στα χανια, στις κυκλαδες μεσουρανουααν οι απολλωνες, το πηνελοπη α και πολλα αλλα που τοτε ηταν εξ ισου αγαπητα

Link to comment
Share on other sites

Βγάλαμε και μια ενδιαφέρουσα σύγκριση. Λισσός-Λατώ ή Καζαντζάκη-Κινγκ Μίνως;Ιαπωνικά ίδιας εποχής και μετασκευασμένα με την ίδια φιλοσοφία την ίδια εποχή. Σε θέμα ταχύτητας,γκαράζ και σε θέμα ποσότητας και ποιότητας εσωτερικών χώρων πιστεύω υπερτερούν τα Χανιώτικα.Ισχύει;

Link to comment
Share on other sites

Πολύ ωραίο θέμα άρχισες! Από όσο ξέρω τα Λατώ και Λισσός υπερτερούν ως προς την ταχύτητα και την ικανότητα μεταφοράς επιβατών και οχημάτων, ιδίως το Λατώ μπορούσε να μεταφέρει έως και 2.000 επιβάτες, έναντι 1.800 του Κινγκ Μίνως και 1.600 του Ν.Καζαντζάκη και γύρω στα 700-800 οχήματα έναντι περίπου 500 των Μινωϊκών. Τα στοιχεία αυτά βέβαια ίσως να μην είναι 100% ακριβή, κυρίως διότι οι ακτοπλοϊκές εταιρίες συνήθιζαν να υπερβάλουν λίγο για να αυξήσουν το κύρος τους.

Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, ΝΟΜΙΚΟΣ said:

Δεν θα πρεπει οι Χανιωτες να χουν παραπονα.Όταν στα Χανιά είχαν τα κρουαζιερόπλοια Λισσός και Λατώ στο Ηράκλειο είχαν Κάντια και Καζαντζάκη

Μονο που εκεινη την περιοδο οι Χανιωτες ειχαν το Απτερα κ οχι το Λατω το οποιο ηρθε το 98 λιγο μολις πριν τη μεγαλη αναβαθμιση.

Και δεν νομιζω οτι το διδυμο Απτερα-Λισσος υπερτερουσε σε κατι απο τα Κινγκ Μινως-Καζαντζακης.Τα δευτερα ειχαν πολυ περισσοτερα κρεβατια και πιο πλουσιους κοινοχρηστους

Επισης οταν καποτε καποιοι ταξιδευαν με το Μιαουλης κ το Καραισκακης καποιοι αλλοι ταξιδευαν με το Καδιω οποτε κακως γκρινιαζαν αργοτερα για τις καθυστερησεις τ καπτα Μακη ή της Νελ.😂😂

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, MILTIADIS said:

Μονο που εκεινη την περιοδο οι Χανιωτες ειχαν το Απτερα

Αναφέρθηκα στη περίοδο που στα Χανιά υπήρχε Λισσός και Λατώ(''Όταν στα Χανιά είχαν'')'.Δε μίλησα για Άπτερα.Και έθεσα ένα ερώτημα που αφορά το παρών τόπικ. Λατώ Λισσός ή Καζαντζάκης Κινγκ Μίνως;

 

 

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Το ειπες ομως λες κ τα χαν για καμια δεκαετια μαζι κ στο υπολοιπο νησι υπηρχε το χαος ;) ενω στν ουσια ηταν 2 χρονια καθως μετα ηρθε το Κνωσος Παλας.

Εδω μπορεις να δεις πλανα απο το εσωτερικο του Καζαντζακης.

On 10/20/2016 at 12:47 AM, MILTIADIS said:

Δεν ξερω αν εχει ξανανεβει καπου στο φορουμ.Αν οχι,το Νικος Καζαντζακης σε ενα ταξιδι για Ηρακλειο το 2000

 

 

Link to comment
Share on other sites

Μην τα ισοπεδωνουμε ολα!λογω καιρου εγινε αυτο!!!εδω μιλαμε δεν κουνιοτανε φυλλο το πρωι..που αν θες την αποψη μου δεν δουλευανε τα  stern thruster  κατα εμε κ πηρε ρυμουλκο😉

Link to comment
Share on other sites

παιδια χαλαρωστε ολοι λιγο. τα ειπαμε και χτες.

δεν μπορει να συζητουμε το θεμα των χανιων σε 5 διαφορετικα τοπικ, οι μισοι να τα βρισκουν ολα στραβα και οι αλλοι μισοι ολα θεοσταλτα.

ας μην το κανουμε βουλη εδω μεσα

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
17 hours ago, AIDALUNA said:

Καλησπέρα. Είμαι καινούριο μέλος στο φόρουμ και δεν γνωρίζω πολλά πράγματα. Θελω να κανω μια ερώτηση σχετικά με το Nήσος Χίος κα γενικά ολα τα πλοία στο μέγεθος του περίπου (Ν. Μυκονος, Bs delos κλπ)... Ενα τέτοιο καραβι μπορει να δρομολογηθεί Αδριατική; σε Ηγουμενίτσα Πριντιζι πχ η Ακομη και Πατρα Ηγουμενίτσα Μπάρι... Όποιος έχει την καλή διάθεση να μου απαντήσει. Ευχαριστώ!!! 

2 hours ago, Blue Star Delos said:

Καλησπέρα και καλως όρισες!

κυριως λόγω μεγέθους (αναφέρομαι κυρίως στο γκαράζ) τα συγκεκριμένα πλοία δεν κάνουν για τις γραμμές της Αδριατικής. 

Ειναι πλοία όμως που πιάνουν καλή ταχύτητα..Το Νησος Χιος πχ που δεν έχει σταθερη γραμμή, θα μπορούσε να γινει ως πείραμα να τεθει αντιμετωπο με το corfu και το florencia??? Και να μειωνει τον χρονο ταξιδιού.. Απ οτι εχω ακουσει στο Πριντιζι δεν εχει τόσα φορτηγά, περισσότεροι ειναι κόσμος. Θα μπορούσε πιστευετε ή θα γινόταν τρωτο; 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά δε γνωρίζω τις ιδιαιτερότητες της γραμμής του Πριντιζι. Αν κρίνω από τα πλοία που δραστηριοποιούνται σε αυτή, έχουν έμφαση στο γκαράζ και όχι στους κοινόχρηστους χώρους και δεν έχουν έμφαση στην ταχύτητα. Αυτό δείχνει και την πελατεία της γραμμης. Το Νήσος Χίος είναι night ferry υψηλών ταχυτήτων για το Αιγαίο και είναι διαμορφωμένο με αυτή τη λογική. 

Κάνει για γραμμές με πολλά λιμάνια που χρειάζονται ικανότητες στη μανούβρα και ταχύτητα για καλύπτει τυχόν καθυστερήσεις, ακριβώς όπως η άγονη της Δωδεκανήσου που θα κάνει το καλοκαίρι.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
2 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Είναι γνωστό ότι δεν κάνει για καμιά γραμμή στις Κυκλάδες για "τεχνικούς" λόγους!!!

 

1 hour ago, Aqua_blue said:

Λόγω του οτι οι μηχανές του ειναι τουμπαριστές,έχει 1 τιμονι και αδύναμο bow!! 

εσεις οταν θα πατε να το δεσετε σε καποιο λιμανι των κυκλαδων, να ζητησετε ρυμουλκο

34 minutes ago, Neptune said:

Καλα εδω εκανε το Χοζοβιωτισσα αγονη.. Μην παμε πιο πισω.. Σιγα που δεν κανει. Οτι πρεπει για Δυτικες ειναι :D

το bari express και το αιγαιο, που εχουν μπει στα περισσοτερα λιμανια των κυκλαδων, ηταν ευκολοτερα στη μανουβρα απο το κεφαλονια; μηπως ειχαν ΚΜW και διπλα τιμονια;

το σαμος που εκανε κυκλαδες προπερσυ, ειναι σβουρα;

το αιγαιο και το ιονιο ειναι γεματα πλοια "που δεν εμπαιναν" και τελικα μπηκαν παντου οταν χρειαστηκε.

το κεφαλονια ασφαλως και δεν θα μπορουσε σημερα να σταθει ανταγωνιστικα στις περισσοτερες γραμμες φιλετα των κυκλαδων, αλλα ο λογος ειναι οτι υστερει σε χωρους επιβατων και γκαραζ απο τα πλοια που ειναι καθιερωμενα εκει.

για δυτικες που λεει ο neptune, σολωμο καλβο και κοραη, τα εχει για... brunch:P

ας μη μιλησω για ραφηνα. θα ηταν το γρηγορο συμβατικο της γραμμης (και μακραν το πιο καλοταξιδο). θα πεταγε σε ολα τα αλλα συμβατικα κωλοχαρτα, οπως ο δεναξας απο το bari^_^

 

Link to comment
Share on other sites

Οι παλιοί καπετάνιοι έλεγαν ότι βαπόρι με δύο προπέλες πάει παντού, είτε είναι μπαταριστο, είτε δεν έχεις προπέλακι, είτε έχεις ένα τιμόνι!! Εάν δεν έχεις θέμα με βυθισματα και με το μήκος του πλοίου στα λιμάνια!!! Οπότε δεν ήταν θέμα ελικτικων ικανοτήτων, που το Κεφαλονιά δεν ήρθε ποτέ στο Αιγαίο!! 

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Ότι όταν γεμίσει το γκαράζ με βαριά φορτηγά πατάει τη μπάλα!!! Για αυτό οι υπερκατασκευες του πλοίου στην Ελλάδα έγιναν από αλουμίνιο, για να μειώσουν το βάρος!!!

η μιση αληθεια ειναι ψεμα ;) δεν ειναι και πολλα τα χρονια, που ταξιδευαν πλοια ξεσαβουρωτα στις κυκλαδες, για να εχουν δρομο και να μην πατανε μπαλα ;) 

Link to comment
Share on other sites

Καλα δεν ηταν μονο αυτο. Ηταν και το απαραδεκτο εσωτερικο του, και οτι ηταν λιγο κουνηστρα. Κριμα τα 21+ που εκανε επι Αγαπητου.

Link to comment
Share on other sites

Πηγαινανε οι γιαγιαδες στη τηνο γρηγορα κ βγαινανε να προσκυνησουν κ πηγαινανε σαν φιδια στην ανηφορα απο τη ζαλαδα..μονο για την ταχυτητα κ το ναυαγιο εμεινε

Link to comment
Share on other sites

υπαρχουν ακομη πλοια, στο αιγαιο και το ιονιο, που για να γεμισουν φορτηγα χωρις να πατανε μπαλα και να εχουν στοιχειωδη δρομο, κανουν σκοντο στη σαββουρα.

προσωπικα δεν εχω καταλαβει, τι νοημα εχει να συγκρινουμε πλοια που δεν μπορουσαν να στεριωσουν σε γραμμη και εφυγαν νυχτα για σκραπ, με πλοια (οχι μονο το κεφαλονια), που εξακολουθουν να παραμενουν αγαπητα μετα απο δυομισυ δεκαετιες, κυριως για το ταξιδεμα, τη συνεπεια και την ταχυτητα τους.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
10 hours ago, pie said:

Μπορεί να πήρε οτι έμεινε απ ´ έξω το Aqua Blue, αλλά είναι πολύ κατώτερο για τα δεδομένα της γραμμής. 

Εμενα παλι με "ξενιζει" αυτο το σουλουπι πλοιου στην γραμμη, οσο με ξενιζε παλια η δρομολογηση του παλαι ποτε Σουπερναϊάς..

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Κατωτερο δεν το λες. Εσωτερικα ειναι πολυ καλό οπως ειδαμε περυσι, εχει κανει παρεμβασεις, και δεν νομιζω οτι υστερει σε σχεση με σουπερφερυ 2 και αικατερινη ή θεολογο. 

Μην ξεχναμε οτι στο πρόσφατο παρελθον στην γραμμη υπηρχε πηνελοπη και τζιουελ, και την αναβαθμιση εκαναν στην ουσια τα σουπερφερυ με τις ανακαινισεις τους.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά το πλοίο το ταξίδεψα πέρσι από Άνδρο για Ηράκλειο καμία σχέση με τα στάνταρ στο εσωτερικό των superfery και των πλοίων της fast ferries.Το πλοίο εσωτερικά δείχνει τα χρόνια του και εισαι σαν να βρίσκεσαι σε πλοίο προηγούμενης δεκαετίας!Στα λιμάνια είναι απελπιστικά αργό στην Τήνο και στην Σαντορίνη με 5 μποφόρ χρειάστηκε τουλάχιστον ένα 20 λεπτό να δεσει λογο όγκου και μηχανων!Το μόνο πλεονεκτήμα είναι το μεγάλο γκαράζ τίποτα άλλο!Εάν δουλέψει καλοκαίρι στην γραμμή καθημερινά θα μαζεύει μεγάλες καθυστερήσεις λόγο των μελτεμιών και θα καθυστερεί και τα υπόλοιπα πλοία!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...