Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Και για του λόγου το αληθές, το "Παπαδιαμάντης ΙΙ" δεμένο στη θέση που δένουν σήμερα τα ταχύπλοα. Το "Παπαδιαμάντης ΙΙ" ανήκε στον Γούτο. Ως "Άννα Λ" έγραψε μια μεγάλη ιστορία στη Ραφήνα επί πλοιοκτησίας Λαγόπουλου. Η φωτογραφία είναι από την εφημερίδα "Ελευθεροτυπία"

post-360-12832696604_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Τώρα να πω την αλήθεια με πιάνεις αδιάβαστο. Δεν το είχα δει ποτέ με το όνομα αυτό στη Ραφήνα. Νόμιζα ότι αφού το πήρε ο Γούτος έφυγε ,το βάφτισε και το πήγε στις Σποράδες.

Ποιος θυμάται ένα πλοίο με το όνομα ΑΝΝΥ κατασχεμένο , δεμένο ακριβώς εκεί που είναι το ΠΑΠΑΔΙΑΜΑΝΤΗΣ ΙΙ στη φωτό του cortomaltese για πολλούς μήνες το 1983;

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο για το οποίο μιλάς είναι το σημερινό "Αρσινόη" της ΣΑΟΣ Ferries. Τότε ήταν πλοιοκτησίας Σημαντώνη (σημαντική η σχέση του πλοιοκτήτη με τον εκδότη του ΕΦΟΠΛΙΣΤΗ). Όσο για το ΑΝΝΑ Λ ξαναγύρισε στη Ραφήνα επί Γούτου. Η φωτογραφία, το τονίζω, είναι της ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑΣ.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 7 months later...
  • 2 months later...

Με τα λιγα Πορτογαλικα που κατεχω:P το βαπορι πηρε κλιση επειδη εγινε μετατοπιση φορτιου εξαιτιας του καιρου.Ευτυχως κανενας απο τους 109 επιβατες δεν επαθε τιποτα.

Link to comment
Share on other sites

Αφού πούμε ότι το πλοίο βυθίσθηκε στις 6 Μαϊου 2008...καιρός είναι να πάει σιγά-σιγά εδώ

Ετσι για την ιστορια τα λιμανια προσεγγισης του ειναι τα Praia, Maio και Fogo.
Πού νάξερες έρμε Nick ότι όταν τα έγραφες αυτά το πλοίο αναπαυόταν "εν βυθώ χλοερώ". Πολύ γουρλής είσαι βρε παιδάκι μου...:D
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 year later...
...ΑΝΝΑ (το αγαπημένο μου λευκό με 2 λωρίδες μια πράσινη χαμηλά και μια πορτοκαλί ψηλά, με συνήθη προορισμό την Ανδρο)

.

Για το ΑΝΝΑ λογικα πρεπει να λες το μετεπειτα ΜΑΡΜΑΡΙ Ι.

Εγώ πάλι θα πιθανολογήσω ότι ο φίλος Memories αναφέρεται στο ΑΝΝΑ Λ. ( Γεώργιος Π., Παπαδιαμάντης, Παπαδιαμάντης ΙΙ, Παναγία Ψαριανή, Musteru). To ΜΑΡΜΑΡΙ Ι (πρώην ΝΗΣΟΣ ΑΝΔΡΟΣ) πράγματι είχε το όνομα ΑΝΝΑ, αλλά για πολύ μικρό χρονικό διάστημα, νομίζω μάλιστα ότι ποτέ δεν ταξίδεψε με αυτό το όνομα στην χώρα μας, χωρίς όμως να είμαι απόλυτος σε αυτό.

Εξ άλλου, οι δύο λωρίδες που αναφέρει ο φίλος Memories, σαφώς και παραπέμπουν στο ΑΝΝΑ Λ..

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Τὸ μικρὸ πλοῖο αὐτὸ πλοῖο ἀπεδείχθη παλήκαρος μέσα σὲ τούτη τὴν θεομηνία ποὺ ἦταν ὁ λόγος νὰ χαθεῖ ἕνα μέλος τοῦ πληρώματος. Συγκεκριμένα, ὁ Ἀλέξανδρος Πετραλὴς συμμετεῖχε ἀπὸ τὸν προβλήτα στὴν προσπάθεια τοῦ πληρώματος νὰ προσδεθεῖ τὸ πλοῖο ἀσφαλέστερα στὸ λιμάνι τῶν Ψαρῶν. Δυστυχῶς, ἕνα μεγάλο κύμα ποὺ σάρωσε τὸν προβλήτα, παρέσυρε τὸν ἄτυχο ναυτικό στὴν θάλασσα μὲ ἀποτέλεσμα νὰ χάσει αὐτὸς τὴ ζωή του. Ἐλαφρὺ νὰ εἶναι τὸ χῶμα ποὺ τὸν σκεπάζει. Στὸ φιλμάκι ὁ μάγκας καπετάνιος τοῦ Παναγία Ψαριανὴ ἀναγκάζεται νὰ βγάλει τὸ βαπόρι ἔξω ἀπὸ τὸ λιμάνι καὶ νὰ τὸ ὁδηγήσει σὲ κάποιο ἀπάνεμο μέρος τοῦ νησιοῦ ποὺ θὰ τὸ προστάτευαν ἀπὸ τοὺς λυσσαλέους νοτιάδες τῆς 15ης Φλεβάρη τοῦ 2005. Τὸ ὄνομα αὐτοῦ ἂν δὲν κάνω λάθος, Γιώργης Ἀρβανίτης.

http://www.youtube.com/watch?v=lX8aLS3WkDc

http://archive.enet.gr/online/online_text/c=112,dt=16.02.2005,id=13394616

Link to comment
Share on other sites

Δεν είχα ξαναδεί αυτό το φιλμάκι και κυριολεκτικά έμεινα άφωνος! Αυτό που δεν μπόρεσα να καταλάβω (άσχετος ών) είναι κατά πόσο ήταν πιό ασφαλές να φύγει το πλοίο, παρά να μείνει δεμένο στο λιμάνι. Εννοείται βέβαια ότι για να το αποφασίσει ο καπετάνιος έκρινε ότι αυτό ήταν το καλύτερο.

Link to comment
Share on other sites

Εαν εμενε στο λιμανι υπηρχε κινδυνος να σπασουν οι καβοι με αποτελεσμα το βαπορακι να παρασυρθει στα βραχια,τα οποια ειναι αρκετα κοντα,με αποτελεσμα να ειχε μεγαλυτερους μπελαδες.

Link to comment
Share on other sites

Σωστὸς ὁ φίλος captain81. Ἐπιπλέον, στὸ συγκεκριμένο λιμάνι θὰ μποροῦσε τὸ πλοῖο στὴν κυριολεξία νὰ τσαλακωθεῖ πάνω στὸν προβλήτα ὅπως ἦταν πλαγιοδετημένο. Ὅπως φαίνεται καὶ στὸ φιλμάκι ὁ λιμενοβραχίονας δεξιὰ στὸ κάδρο τοῦ πλάνου εἶναι πολὺ χαμηλὸς γιὰ νὰ ἀνακόψει τὴν ὁρμητικότητα τῶν κυμάτων, μὲ ἀποτέλεσμα τὰ κύματα μετὰ τὴν πρόσκρουση στὸ βραχίονα νὰ ἔχουν μικρότερο μὲν ὕψος ἀπὸ τὸ ἀρχικό τους, ἀρκετὸ δὲ γιὰ νὰ προκαλέσουν μεγάλες διαφορὲς στὴν στάθμη τῆς θάλασσας μέσα στὴν λιμενολεκάνη καὶ κατ' ἐπέκταση τσαλάκωμα τοῦ πλοίου στὴν ἀριστερή του μπάντα. Ὅπως ἐπισημαίνει ὁ captain81 σὲ περίπτωση ποὺ ἔσπαζαν οἱ κάβοι (τὸ πιὸ πιθανὸ θὰ ἦταν νὰ λύνονταν μὲ τὸ σκαμπανέβασμα τοῦ πλοίου) τὸ βαποράκι θὰ πήγαινε ντουγροὺ στὰ βράχια.

Παραθέτω ἀπὸ τὴν τοπικὴ ἡμερήσια ἐφημερίδα τῆς Χίου «Ἡ Ἀλήθεια» τῆς 17/02/2005 τὴν ἐξῆς παράγραφο:

Αξίζει να αναφερθεί ότι λίγες ώρες μετά το τραγικό συμβάν του θανάτου του ναυτικού το «Παναγία Ψαριανή» κινδύνευε στην κυριολεξία να τσακιστεί μέσα στο λιμάνι, όπου αυτόπτες μάρτυρες μιλάνε για τόση θαλασσοταραχή, που κάποια στιγμή χάθηκε στα κύματα η γέφυρα του πλοίου και σηκώθηκε στον αέρα η πρύμνη του.

Tελικά με κίνδυνο της ζωής τους ο Πλοίαρχος Γιώργης Aρβανίτης, με μεγάλη εμπειρία σ’ αυτή τη γραμμή, και το πλήρωμα κατόρθωσαν να βγάλουν το πλοίο απ’ το λιμάνι και να ανοιχτούν στο πέλαγος προς αναζήτηση ασφαλέστερων συνθηκών παραμονής του!

Στην πορεία διαπιστώθηκε βλάβη στο πηδάλιο και μπροστά σ’ αυτή την κατάσταση τελικά το «Παναγία Ψαριανή» με τη χρήση των μηχανών του και το βοηθητικό πηδάλιο κατάφερε να απαγκιάσει στη θαλάσσια περιοχή κάτω από το Mοναστήρι των Ψαρών μέχρι να ηρεμήσει η θάλασσα.

Χθες το πλήρωμα έχοντας αποκαταστήσει το πρόβλημα με το πηδάλιο επιχείρησε να αποκαταστήσει και όποιες άλλες ζημιές υπέστη το πλοίο (είχε κάποιο κραχ από τα χτυπήματα στο λιμάνι των Ψαρών) προκειμένου ίσως και αργά το απόγευμα να ξεκινούσε το ταξίδι για Χίο όπου βέβαια θα περάσει από επιθεώρηση για το αξιόπλοο ή όχι.

Πηγή: http://www.alithia.gr/newspaper/2005/17022005/17022005,8890.html

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
  • 4 years later...
  • 5 years later...

Να το δουμε και οπως ηταν οταν πρωτοφτιαχτηκε σαν ΑΝΝΑ Λ. Βασικα το πλοιο ειναι σχεδον ολοκληρωμενο

Υποθετω οτι ο χωρος πρεπει να ειναι εκει που βρισκεται τωρα το ναυπηγειο του Παναγιωτακη 

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο στην φώτο βρίσκεται στον σημερινό χώρο Θεοδωροπουλου (τότε ναυπηγείο ΠΡΩΤΕΥΣ - Αφοί Βασιλειάδη). Το οίκημα αριστερά στην φώτο, υπάρχει ίδιο μέχρι σήμερα, και βρίσκεται μπροστά ακριβώς από την κεντρική είσοδο του ναυπηγείου Παναγιωτάκη. 

Link to comment
Share on other sites

Αυτή η φωτογραφία με το σπίτι, μπορεί να χρησιμοποιηθεί για πρώτη επαφή με τους εξωγήινους. Σκεφθείτε ρε παιδί μου ότι έρχονται στον πλανήτη μας και προσγειώνεται ένας ιπτάμενος δίσκος στην παραλία της Λούτσας. Και βγαίνει ένα όν από μέσα κι αρχίζει το λακριντί με τους λουόμενους. Και τους ρωτάει «ρε μάγκες, τί είναι τούτο εδώ το μαγαζί που προσγειωθήκαμε? Δείξτε μου μία φωτογραφία ο καθένας που να περικλείει τι είναι η Ελλάδα». Οι περισσότεροι θα του έδειχναν μια φωτογραφία με τον Παρθενώνα, ένα ηλιοβασίλεμα από τη Σαντορίνη, τον Πύργο το Λευκό, τα σοκάκια της Μυκόνου, το ναυάγιο στη Ζάκυνθο, τα Μετέωρα, τη Μονεμβασά, τα Βατερά, κάτι.

Εγώ θα του έδειχνα αυτήν εδώ τη φωτογραφία. Και θα του έλεγα: φέρε μια βόλτα και τον υπόλοιπο πλανήτη, κι αν δείς πουθενά σπίτι που να ανοίγεις τη μπαλκονόπορτα και να μπορείς να πείς στον βαφέα του πλοίου πως του ξέφυγε μια πινελιά κάτω από το όκιο, εμένα να με φτύσεις. Αλλά δεν πρόκειται ποτέ να γίνει αυτό φυσικά, δεν πάω ποτέ για μπάνιο στη Λούτσα:D. Πέρα από την πλάκα, στη φωτογραφία είναι προφανές ότι κάποτε έγινε παρανομία. Είτε ο ιδιοκτήτης του σπιτιού έχτισε μέσα σε βιομηχανική περιοχή, είτε ο ιδιοκτήτης του ναυπηγείου έστησε βιομηχανία σε κατοικημένη περιοχή. Μην ανησυχείτε όμως, τώρα έγινε η αρχή με τη Μύκονο και θα παταχθούν αυστηρά αυτά τα φαινόμενα :D 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...