Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Σήμερα είδα το πλοίο στο Νέο μόλο αλλά επικρατούσε νεκρική σιγή. Δεν ξέρω όμως τι να υποθέσω μιας και δεξαμενίστηκε πριν λίγο καιρό. Επίσης τα άλλα δύο πλοίο της εταιρίας έκαναν τις εργασίες συντήρησής τους με ταχύτατους ρυθμούς. Να υποθέσω ότι τώρα που έχουν κατακυρωθεί οι επειδοτούμενες, το πλοίο θα μας μείνει αμανάτι ή θα βρούμε να το χώσουμε κι αυτό σε καμιά Ενδοκυκλαδική γραμμή;

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

Μακάρι να μη μας πει bye-bye κι αυτό. Αλλά δε νομίζω να τρυπώξει κάπου. Στα ενδοκυκλαδικά ήδη υπάρχουν δύο πλοία της ετιαρείας. Να μπει και τρίτο; Το εύχομαι. Είναι από τα λίγα πλοία που έχω συμπαθήσει αρκετα παρά το γεγονός ότι ήταν υπερβολικά αργό και έκανε αρκετο θόρυβο. Έχω κάνει αρκετά ταξίδια μαζί του και ιδίως τον χειμώνα... Μια καλή (κατά την ταπεινή μου γνώμη πάντοτε) ιδέα θα ήταν να πήγαινε Σαμοθράκη-Αλεξανδρούπολη, αφού σε σύγκριση με το...... ΝΟΝΑ ΜΑΙΡΗ είναι σαφώς καλύτερο. Δεν άκουσα να έχει παρουσιάσει ιδιαίτερες βλάβες.

Όμως είναι και το όριο ηλικίας που προς το παρόν ισχύει και αν εξακολουθήσει να υφίσταται, τότε δύσκολο το βλέπω να επαναδραστηριοποιείται το πλοίο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Λοιπον το πλοιο δεν ειναι παρατημενο τελικα. Το αντιθετο μαλιστα, αν ειδα καλα σημερα το απογευμα του προστιθενται υδατοστεγεις πορτες στο γκαραζ, ακριβως οπως και στη Σουπερφερακλα.

Link to comment
Share on other sites

Κατηφορίζει, εκτός απροόπτου
Τελικά, προέκυψεν το απρόοπτον!

Το ΥΠΑΙ δεν έκανε δεκτή την προσφορά του πλοίου για την γραμμή Ρόδος - Σύμη - Τήλος - Νίσυρος - Κως και επιστροφή, παρόλο που ήταν η μοναδική.

Προηγουμένως, είχαν υπάρξει αντιδράσεις για την ηλικία και την ταχύτητα του πλοίου.

Ο διαγωνισμός ματαιώθηκε και τα δρομολόγια θα εκτελεί προσωρινά το Δωδεκάνησος Εξπρές.

Δεν διευκρινίζεται εάν ισχύει το ίδιο και για την γραμμή Ρόδο-Καστελλόριζο, όπου και πάλι είναι το μοναδικό που υπέβαλλε προσφορά.

Link to comment
Share on other sites

Τελικα εχω αρχισει να πιστευω οτι μπηκε κανας δακτυλος μεγαλος για την αγονη αυτη ....

Μην ειναι η Σουμελα μην ειναι το Ροδανθη μολις ξαναβγει :P

Για το Καστελοριζο και να τη πηρε τη γραμμη , μονο εκει θα κανει δρομολογιο 2 φορες τη βδομαδα , δηλαδη 20 ωρες δουλεια :mad: ......

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Φιλε Παναγιωτη το ΠΑΝΑΓΙΑ ΨΑΡΙΑΝΗ βρικεται ακομα στον νεο μολο και παρολο που ειχαν γινει κατι ψιλοεργασιες με σκοπο την δρομολογηση του στις προαναφερομενες γραμμες τελικα αφου δεν εγινε τιποτα ακουστικε οτι το πλοιο πωλειται(οπως ειναι επιπλωμενo).:)

επισης πριν λιγες μερες εκανε και σκατζα μια θεση πιο μεσα για να μην ενοχλει τα ρυμουλκα που πανε στη γωνια δεξια του.

Link to comment
Share on other sites

Καλά είναι εκεί που είναι γιατί με το Ψαριαννή στα Δωδεκάνισα ο κόσμος θα βγαζέ ότι έχει αφήσει το Κάλυμνος. Πάντος μιάς που απο το διπλανό φορτηγό ξηλώσαν την τσιμινιέρα δεν την βάζουν στην Ψαριανή γιατι με τις ψίρες που έχει είναι πατάτα :)

Link to comment
Share on other sites

Αποστολε η τζιμινιερα ειναι πιο μεγαλη απο το ΨΑΡΙΑΝΗ!:)

ασε γιατι και το φοτηγο και η Ψαριανη ειναι παρε το ενα και χτυπα το αλλο...:D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Kαι δεν το βλέπω να επαναδραστηριοποιείται. Σκαρί του 1973 είναι . Πλησιάζει και ο μπαμπούλας που λέγεται όριο ηλικίας. Το 2008 μας χαιρετά. Οπότε, μάλλον θα την βγάλει στον Νεό Μώλο. Εκτός κι αν η νέα εταιρεία του (ΝΕΛ) που αγόρασε όλο το σετάκι της C-LINK το βάλει πουθενά στο Βόρειο Αιγαίο.

Συμμορφώνεται το πλοίο άραγε με τις απαιτήσεις της συνθήκης της Στοκχόλμης; Γιατί αν όχι, τότε δύσκολο να δαπανήσουν λεφτά για να κάνει ταξίδια για ένα μόνο χρόνο.

Link to comment
Share on other sites

Μια καλη ιδεα παντως τωρα που το πηρε η ΝΕΛ ειναι να παρει την γραμμη Λημνου-Αγιου Ευστρατιου.Ετσι κι αλλιως το ΑΙΟΛΙΣ ουτε καλυτερο ειναι ουτε μικροτερο σε ηλικια

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Αναχώρησε σήμερα από το Νέο μόλο για ναυπηγείο της Ελευσίνας. Δεν ξέρω κάτι παραπάνω...:(αλλά μάλλον για παροπλισμό εκ νέου πάει.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Μας αφήνει το καραβάκι μας λοιπόν. Πουλήθηκε και αναχωρεί αύριο ή μεθαύριο για Κάβο Βέρντε. Μαζι θα το συνοδέυσουν εκτός απο το τοπικό πλήρωμα ο καπτα - Αντώνης ο Βεντούρης και ο Α' Μηχκος Ασιμάκης Γουλιέλμος. Καλή τύχη. Όποιος μπορέσει ας βγάλει καμιά φώτο με την αναχώρηση.

Link to comment
Share on other sites

Το 1982 - 1983 αν θυμάμαι καλά είχα ταξιδέψει τελευταια φορά με το εν λόγο από Μπατσί για Ραφήνα. Κουνούσε πολύ και έκανε και πολλές ώρες αλλά όλοι στην Άνδρο το αγαπούσαν και το στήριζαν. Χαρακτιριστικά έλεγαν ότι το μόνο το αρνητικό ήταν ότι δεν έχει θέρμανση το χειμώνα....

Link to comment
Share on other sites

Το 1982 - 1983 αν θυμάμαι καλά είχα ταξιδέψει τελευταια φορά με το εν λόγο από Μπατσί για Ραφήνα. Κουνούσε πολύ και έκανε και πολλές ώρες αλλά όλοι στην Άνδρο το αγαπούσαν και το στήριζαν. Χαρακτιριστικά έλεγαν ότι το μόνο το αρνητικό ήταν ότι δεν έχει θέρμανση το χειμώνα....

Φαίνεται δε θα είχαν δει άλλο πλοίο καλύτερο. Αργοκίνητο, χωρίς θέρμανση και να κουνάει, δηλαδή τι άλλο θέλανε; Να πάνε και στον πάτο;

Link to comment
Share on other sites

Το 1982 - 1983 αν θυμάμαι καλά είχα ταξιδέψει τελευταια φορά με το εν λόγο από Μπατσί για Ραφήνα. Κουνούσε πολύ και έκανε και πολλές ώρες αλλά όλοι στην Άνδρο το αγαπούσαν και το στήριζαν. Χαρακτιριστικά έλεγαν ότι το μόνο το αρνητικό ήταν ότι δεν έχει θέρμανση το χειμώνα....

Απ οτι θυμαμαι απο φιλους Ανδριωτες, το ΠΑΠΑΔΙΑΜΑΝΤΗΣ(με αυτο το ονομα πρεπει να ταξιδευε τοτε) εκανε περιπου 3.30' ωρες απο ραφηνα για Μπατσι(μεση ταχυτητα γυρω στα 11,5:D ).Μετα καθιερωθηκε το Γαυριο, το βαπορακι εφυγε κ πλεον απο την εποχη του ΚΑΠΕΤΑΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ κ μετα η Ανδρος απεχει 2 ωρες απο την Αττικη.

Link to comment
Share on other sites

3036 ν. μίλια η απόσταση Πειραιάς Άγιος Βικέντιος και ο θεός βοηθός για τους ανθρώπους που θα το πάνε. Κανόνησα να μου πάρουν και ενα πλάνο γενικής διάταξης μήπως και χρειαστεί να ξαναναυπηγήσουμε το φοβερό σκαρί (!). Ξέρει κανείς τι δεξαμενές καυσίμων έχει? μπορεί άραγε να περάσει απέναντι μετα το Γιβραλτάρ?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...