Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Και ιδου η εταιρεια που θα εκτελει το Λαυριο-Τσεσμε απο 2 Ιουνιου.

https://aegeanseaways.com/el/πλοίο/

Η εταιρεια εχει εδρα την Κωνσταντινουπολη κ προεδρο τον Blent Ipek.

Edited by MILTIADIS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οι φωτογραφίες του πλοίου φαντάζομαι δεν αντιστοιχούν σε κάποιο συγκεκριμένο καθώς απεικονίζεται το ανοιχτο πρύμνιο κατάστρωμα του Κοραή και το σάλονι του Fior. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στην Aegean συνεχίζουν να προσθέτουν φωτογραφίες και περιγραφές των on board εστιατορίου, καταστηματων κτλ αλλά ονομα πλοιου δεν υπαρχει ούτε για δείγμα 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για την ακρίβεια θα μπορούσε να είναι οποιοδήποτε από τα Kaunas, Vilnius, Greifswald. Και τα 3 βρίσκονται στη Μαύρη Θάλασσα και μάλιστα είναι ενεργά νομίζω. Το Kaunas μπορείτε να το δείτε και εδώ παρεπιπτόντως.

 

Ενδιαφέρον όμως έχει η ιδέα για τη ναυπήγησή τους, όπως μου την είχε διηγηθεί κάποτε ένας συνασθενής. Θα δείτε πως όλα ήταν χτισμένα στην Ανατολική Γερμανία στα τέλη της δεκαετίας του 80, αρχές 90. Και υπήρχε λόγος γι αυτό. Θυμηθείτε λίγο το χάρτη της εποχής οι παλαιότεροι, γνωρίστε τον οι νεότεροι. Όπως βλέπετε η τότε DDR / Ανατολική Γερμανία ήταν περιτριγυρισμένη από κράτη είτε Δυτικά(με την πολιτική έννοια του όρου), είτε από κράτη με την ίδια ιδεολογία μεν, που για κάποιον όμως περίεργο λόγο:rolleyes: έχουν προηγούμενα με τους Γερμανούς, δε(Τσεχοσλοβακία, Πολωνία). Με λίγα λόγια σε περίπτωση ένοπλης σύρραξης με τη Δύση, οι Ανατολικογερμανοί δεν αισθάνονταν ασφαλείς ως πρός το ότι η σύμμαχός τους ΕΣΣΔ θα μπορούσε να τους υποστηρίξει επαρκώς με πολεμικό υλικό.

 

Έτσι αποφασίστηκε η ναυπήγηση αυτής της σειράς των πλοίων, έτσι εξηγείται η βαριά και στιβαρή κατασκευή τους που παραπέμπει περισσότερο σε αρματαγωγά. Διότι αυτή ήταν βασική παράμετρος της κατασκευής τους. Σε καιρό ειρήνης, θα λειτουργούσαν ως ferries όπως όλα τα άλλα. Εν καιρώ πολέμου όμως θα μπορούσαν να μεταβληθουν εν μία νυκτί σε αρματαγωγά και να μεταφέρουν όλα τα βαρέα άρματα και οπλισμό της εποχής από την ΕΣΣΔ πρός την Ανατολική Γερμανία. Οι πολιτικές εξελίξεις πρόλαβαν το σχεδιασμό τελικά και τα πλοία αυτά έμειναν άχρηστα ως πρός το στρατιωτικό τους καθήκον, ευτυχώς για όλους μας.

 

Με λίγα λόγια, αν θα έρθει τελικά κάποιο από αυτά στα νερά μας, θα πρόκειται για ένα από τα τελευταία απομεινάρια του Ψυχρού Πολέμου. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ένα pop-up στο website της εταιρείας μας λέει πως τα δρομολόγια ξεκινούν στις 30 Ιουνίου, ενώ στο κομμάτι του πλοίου πέρα από τις εσωτερικές φωτογραφίες υπάρχει και ένα δίλεπτο drone video. Πάντως το ρεζερβέσιο σύστεμ, δε δουλεύει. Εν τω μεταξύ το πλοίο συνεχίζει δρομολόγια στη Μαύρη Θάλασσα. Στο AIS δίνει άφιξη Batumi στις 21 του μήνα. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το pop-up πλέον αναφέρει αυτα

"On Monday, July 1, 2019, all the people are invited to the opening and departure ceremony of our first trip at 19.00 at Lavrion Port.

50% launch discount is applied for our first trip on July 1, 2019!"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ξυπνιοι οι Τουρκοι στα σινιαλα εχουν γραψει με αλλο χρωμα το''ege''(Αιγαιο στα Τουρκικα),το γραφουν και ολοκληρο ως aegean για να τσιμπησουν και τους μεν και τους δε.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οποτε θα πρεπει να περιμενουμε το βαπορι να ξεκινησει σημερα αυριο ,αν θελει να προλαβει να ειναι στο Λαυριο τη Δευτερα

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έχει πλάκα που σήμερα ακόμα η Ναυτεμπορική έχει στο crawl bar της πρώτης σελίδας το promo για τη γραμμή του Λαυρίου - Τσεσμέ :D. Χαμπάρι δεν έχουν πάρει, ναυτιλιακό έντυπο κατά τα άλλα. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και το site της εταιρίας έχει αφεθεί στη τύχη του, λέγοντας πως τα δρομολόγια ανάβαλονται μέχρι 7 Αυγούστου

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το site της εταιρίας δεν λειτουργεί και έχει ένα αρχείο pdf στα Τούρκικα. To google translate δε βοηθάει αρκετά αλλά καταλαβαίνω ότι ακυρώσανε τα δρομολόγια λόγω της μη στήριξης από το Μητροπολιτικό δήμο της Σμύρνης, τη χαμηλή αξία της Τούρκικης Λύρας, την προτίμηση των εταιριών logistics και των μεταφορικών στη διαδρομή από ξηρά. Ακόμα γίνεται αναφορά στις πτήσεις της Σμύρνης που προτιμήθηκαν από αρκετό κόσμο αντί του πλοίου. 

Παράλληλα το target group τους ήταν οι Τούρκοι πολίτες που ζουν στο εξωτερικό (Γερμανία, Βέλγιο,Αγγλία, Γαλλία, Ελβετία), οι Έλληνες θρησκευτικοί τουρίστες, οι Τούρκοι πολίτες που ζουν στα παράλια και οι μεταφορικές. Έχει ενδιαφέρον ότι γίνεται αναφορά στις μεταφορικές του Ιράν οι οποίες ήταν στο target group αλλά δεν έδειξαν ενδιαφέρον. 
Όλα όσα αναφέρω ισχύουν μόνο με την προϋπόθεση ότι το google translate πλησιάζει την πραγματικότητα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...