Champion Jet_2 Posted March 23, 2019 Share Posted March 23, 2019 Σήμα κινδύνου έπειτα από μηχανική βλάβη φαίνεται να εξέπεμψε το νορβηγικό κρουαζιερόπλοιο Viking Sky έπειτα από μηχανική βλάβη και εκκενώνεται! https://www.iefimerida.gr/news/487163/ekkenonetai-akyvernito-kroyazieroploio-sta-anoikta-tis-norvigias-me-1300-epivates Από ότι είδα σε διάφορα site,το πλοίο φαίνεται να έχει και πάλι μια μηχανή σε λειτουργία και φαίνεται πως γλύτωσε τα χειρότερα,αλλά η εκκένωση συνεχίζεται... Link to comment Share on other sites More sharing options...
JohnR730 Posted March 23, 2019 Share Posted March 23, 2019 Σύμφωνα με το δημοσίευμα το Viking Sky πλέει ακυβέρνητο ανοιχτά των ακτών της Νορβηγίας λόγω μηχανικής βλάβης. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marios Superfast Posted March 23, 2019 Share Posted March 23, 2019 (edited) Το πλοιο εκκενωνεται αυτή τη στιγμή καθως πλεει ακυβερνήτο έξω από τις νορβηγικες ακτες ύστερα από μηχανικη βλάβη που υπέστη. Onboard 1300 επιβάτες. Υποθέτω μέσα σε αυτό το νούμερο συμπεριλαμβάνεται και το πλήρωμα,μιας και το πλοιο μπορεί να φιλοξενήσει μέχρι 930 επιβάτες. Περισσότερες πληροφορίες εδω Edited March 23, 2019 by Marios Superfast Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blue Star Delos Posted March 23, 2019 Share Posted March 23, 2019 ενα βίντεο από το πλοίο Link to comment Share on other sites More sharing options...
JohnR730 Posted March 24, 2019 Share Posted March 24, 2019 Το πλοίο ανέκτησε τη λειτουργία 3 μηχανών και κατευθύνεται στο λιμάνι του Molde. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted March 26, 2019 Share Posted March 26, 2019 Το πλοίο τελικά κατέπλευσε ασφαλώς στο Molde(ε ρε μια 3άρα που είχαμε φάει εκεί κάποτε) και οι επιβάτες δέχθηκαν την επίσκεψη του πλοιοκτήτη αυτοπροσώπως για να μετριαστούν οι εντυπώσεις μετά το ατύχημα. Το ενδιαφέρον φυσικά στρέφεται σιγά-σιγά στο πως και γιατί βγήκαν off ταυτόχρονα οι μηχανές του πλοίου, τα πρώτα κουτσομπολιά αναμένονται με ενδιαφέρον. Αν τυχόν η αιτία έχει να κάνει με τα καύσιμα, πιστεύω θα σηκωθεί μεγάλη σκόνη. Και φυσικά το άλλο που σκεφτόμουν είναι πως και γιατί κάνεις κρουαζιέρα στη Βόρειο Νορβηγία μέσα στο Μάρτιο, με τις ανάλογες καιρικές συνθήκες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted March 27, 2019 Share Posted March 27, 2019 Έχουμε μια πρώτη αιτιολογία του συμβάντος(στα αγγλικά στο δεύτερο μισό του κειμένου), φαίνεται πως οι μηχανές δεν είχαν αρκετή λίπανση σαν αποτέλεσμα του έντονου διατοιχισμού του πλοίου ο οποίος κατά τα φαινόμενα απέτρεψε τις σχετικές αντλίες από το να λιπάνουν τις μηχανές. Αυτό δεν έγινε αντιληπτό από το πλήρωμα, τη συνέχεια την είδαμε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted May 18, 2019 Share Posted May 18, 2019 Έχουν αρχίσει και πέφτουν ήδη οι πρώτες μηνύσεις, ειδικά από τους Αμερικανούς επιβάτες που πήραν μια καλή γεύση των καιρικών συνθηκών στη Βόρειο Νορβηγία μέσα στο χειμώνα. Κι αναρωτιέται κανείς πως σκέφτηκαν στην εταιρεία να κάνουν κάτι τέτοιο. Βέβαια το θέμα δεν είναι τι κάνει η εταιρεία, το θέμα είναι τι κάνουν οι Αρχές και ο νηογνώμονας. Πέρα από το μεγάλο κατασκευαστικό λάθος που προξένησε το συμβάν, το γεγονός είναι πως το πλοίο αναγκάστηκε να κάνει εκκένωση των επιβατών με ελικόπτερα αντί για τα δικά του σωστικά μέσα. Γιατί στις συγκεκριμένες καιρικές συνθήκες αυτό θα ήταν αυτοκτονία. Τα συμβάντα δεν γίνονται όμως κατά παραγγελία με τη μπουνάτσα οπότε για μένα εγείρεται ένα τεράστιο ερωτηματικό για την αξιοπλοία του πλοίου και τα σωστικά. Αλλά όπως συμβαίνει συνήθως στη ναυτιλία, μάλλον πρέπει να πεθάνει πάρα πολύς κόσμος ώστε να επιστρέψει η λογική. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted March 20 Share Posted March 20 Βγήκαν και 2 πορίσματα για το γεγονός, ένα από την Norwegian Safety Investigation Authority (NSIA) και ακόμη ένα από την Norwegian Maritime Authority (NMA), τα οποία προφανώς δεν συμφωνούν μεταξύ τους. Για να είμαι πιο ακριβής συμφωνούν στα αίτια του συμβάντος αλλά διαφωνούν στο ότι η NSIA καταλογίζει θεωρεί πως το πλοίο παρέβαινε πιθανώς τη SOLAS και ήταν αναξιόπλοο, καταλογίζοντας ευθύνες τόσο στη Fincantieri για κατασκευαστικό λάθος, όσο και στο Lloyd's Register για πλημελλή έλεγχο. Το άρθρο έχει σύνδεσμο και για το πόρισμα. Το ρεζουμέ στα δικά μου μάτια είναι πως ξεβρακώθηκαν κατασκευαστής, νηογνώμονας και εταιρεία. Τεράστιες ευθύνες και παραλήψεις σε όλους. Και όπως συζητούσα πρόσφατα με έναν πολύ senior surveyor μιας άλλη κλάσης, είναι θέμα χρόνου να έχουμε χιλιάδες νεκρούς σε ένα από τα υπερμεγέθη κρουαζιερόπλοια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now