Jump to content
Shipfriends

Ποιο θεωρώ το καλύτερο ξένο ferry (όχι νεότευκτο), που έχει δουλέψει ποτέ στην Ελλάδα.


Ποιο θεωρώ το καλύτερο ξένο second hand ferry, που έχει δουλέψει ποτέ στην Ελλάδα;  

34 members have voted

  1. 1. Ποιο θεωρώ το καλύτερο ξένο second hand ferry, που έχει δουλέψει ποτέ στην Ελλάδα;

    • Αριάδνη (1996)
    • Superferry II
    • Λατώ
    • Έλυρος
      0
    • Ροδάνθη

This poll is closed to new votes

  • Please sign in or register to vote in this poll.
  • Poll closed on 04/07/2019 at 04:00 AM

Recommended Posts

On 1/1/2019 at 11:35 AM, proud_ionian said:

[...]Μεσα στο 2019, αφου αποτοξινωθουμε λιγο, θα γινουν και αλλες δημοσκοπησεις που εχουμε υποσχεθει και για τα ferries που εχουν δουλεψει στην Ελλαδα (ξενα second hand & ξενα νεοτευκτα) και για τις μετασκευες κρουαζιεροπλοιων (θα αρεσει στους παλιοτερους). 

Ηρθε η ωρα των ξενων second hand.:)

Η ερωτηση λοιπον ειναι: Ποιο θεωρώ το καλύτερο ξένο ferry (όχι νεότευκτο), που έχει δουλέψει ποτέ στην Ελλάδα. 

Αναφερομαστε σε (προ)υπάρχον επιβατηγό οχηματαγωγό, συμβατικό ή ταχύπλοο, που ναυπηγηθηκε στο εξωτερικό, εκανε εμπορικα δρομολογια στο εξωτερικο ως επιβατηγο οχηματαγωγο και καποια στιγμη στην καριερα του, δρομολογηθηκε σε γραμμη που περιλαμβανει Ελληνικα Λιμανια, ανεξαρτητως του τι παρεμβασεις εγιναν στο πλοιο, αν εγιναν, πρωτου δρομολογηθει εδω (μετραν και μετασκευασμενα και αμετασκευαστα, αρκει να ηταν ferries και πρωτου ερθουν

Θα μπορουσε να μπει μονο για συμβατικα, αλλα επειδη υπαρχουν καποια ταχυπλοα που ειναι εντυπωσιακα και αρεσουν σε καποιους, αφησαμε ανοιχτο το παραθυρο (οπως και σε καποια απο τα προηγουμενα polls).

Ψηφιζουμε κατα τα γνωστα :Dλοιπον. Ο καθενας μπορει να προτεινει μεχρι δεκα πλοια. Στις 31.03 οι πεντε πρωτες προτιμησεις, θα μπουν σε δημοσκοπηση ως τις 07.04.για να βγει αυτο που θεωρουμε καλυτερο.

Κανουμε τις προτασεις μας συγκεντρωτικα σε ενα ποστ. Καθε πλοιο μια ψηφος. Προσοχη στα αδερφα;).

Αν υπερβειτε τις 10 προτασεις, μετρα το ψηφοδελτιο υπερ του κομματος, αλλα οχι η σταυροι.:lol:

Edited by proud_ionian
poll
Link to comment
Share on other sites

Τα χωρισα κατα εταιρειες προσπαθωντας να βρω στην καθεμια καποιες δουλειες που κατα τη γνωμη μου ξεχωρισαν την εποχη που εγιναν.Εχω στο μυαλο μου και καποια ακομα που πρεπει ηταν καλα κομματια,κυριως του Στριντζη(galaxy/island πχ),αλλα επειδη δεν τα ειχα ταξιδεψει δεν μπορω να εκφερω τεκμηριωμενη αποψη και ετσι δεν τα εβαλα στη λιστα.Τα παρακατω ειχα την τυχη να τα ταξιδεψω σαν επιβατης αλλα λιγο κ αλλα πολυ.

Ελυρος

Λατω

Απτερα

Δαιδαλος

Καζαντζακης

King Minos

Κνωσος(το Μινωικο το ορθοδοξο,οχι το σημερινο)

Φαιστος(ομοιως με το προηγουμενο)

Ροδανθη

Blue Horizon

Link to comment
Share on other sites

Ποσειδών Εξπρές

Απόλλων Εξπρές 1

Απόλλων Εξπρές 2

Πηνελόπη Α

Εξπρές Σαντορίνη

Αιγαίον

Ροδάνθη

Παναγία Τήνου (το πρώτο- το αυθεντικό)

Δαίδαλος

Σουπερφερρυ 2

 

Link to comment
Share on other sites

Θα περιοριστώ σε πλοία με τα οποία έχω ταξιδέψει, δεν μπορώ να έχω γνώμη για κάτι το οποίο ξέρω μόνο εξωτερικά.

 

  1. Κνωσσός για το ότι το Σουηδικό εσωτερικό εποχής είχε μείνει σχεδόν άθικτο, καμιά σχέση με τα στάνταρ της εποχής του, ντρεπόσουν να πατήσεις
  2. Ναιάς ΙΙ λόγω της πολυετούς και αδιάλειπτης προσφοράς του, έχει χαρίσει ορισμένες από τις πιο εικονικές στιγμές στην ακτοπλοία.
  3. Παναγία Τήνου το Ολλανδέζικο, για τους ίδιους λόγους
  4. Ποσειδών Εξπρες για τη μοναδικότητά του σα σκαρί και το ότι πλοίο και Πλοίαρχος έγιναν θρύλος σε ελάχιστο χρονικό διάστημα
  5. Πηνελόπη Α γιατί επέζησε, καθιερώθηκε και ακόμα νοσταλγείται σε μια από τις πλέον ανταγωνιστικές γραμμές
  6. Μιλένα γιατί όταν ήρθε μαζί με το Νταλιάνα ήταν μια σκάλα επάνω σε ότι είχε να κάνει με τους χώρους επιβατών από οτιδήποτε άλλο κυκλοφορούσε στο Αιγαίο, πλήν Κρήτης
  7. Ροδάνθη, γιατί κάπως έτσι δείχνουν τα βασιλοβάπορα
  8. Έλυρος γιατί η μετασκευή του το έκανε μια κλάση μόνο του
  9. Επτάνησος γιατί ακόμη και σήμερα το αναπολούν στα νησιά του
  10. Συμφωνώντας με τον enas chiotis, η Ρομιλντάρα η ατελείωτη, γιατί έτσι μας αρέσει!

 

Link to comment
Share on other sites

Βασικά κριτήρια επιλογής αυτών των πλοίων για μένα είναι η αξιοπιστία τους,η αγάπη που έχουν δεχθεί από τον κόσμο και τα λεφτά που έχουν βγάλει για τις εταιρείες που επένδυσαν σε αυτά.

Δυστυχώς δεν είμαι της παλιάς σχολής και σίγουρα θα αδικήσω πολλά σκαριά παλαιότερων δεκαετιών!
 

1: Πρέβελης (εργάτης απλά)
2: Superferry II 
3: Κρήτη Ι
4: Κεφαλονιά 
5: Εξπρές Πήγασος
6: Διονύσιος Σολωμός (λείπει στο Ιόνιο)
7: Θεολόγος Π. 
8: Blue Galaxy 
9: Έλυρος
10: Διαγόρας

 

Link to comment
Share on other sites

1) Αριάδνη (Μινωικές)

- Το καλύτερο πλοίο που έχω ταξιδέψει ever! Πλήρωμα, καθαριότητα, ανέσεις, παντού πρώτο!

2) Mediterranean Sea

- Καλύτερο από πολλά νεότερα κρουαζερόπλοια!!!

3) Ionian Star (1964)

- Πολλές αναμνήσεις ;)

4) El Greco (Μινωικές)

- Το βαπόρι που άνοιξε την αγορά της βόρειας Αδριατικής

5) Αίνος (ένα υπάρχει :D)

- Απλά δεν παιζόταν :)

6) Φαίδρα (Μινωικές)

- Τεράστιο, στα όλα του!!!

 

Link to comment
Share on other sites

το sea δεν μετραει. μετασκευαστηκε σε επιβατηγο οχηματαγωγο εδω. δεν ηταν ferry πρωτου ερθει ;) 

ΥΓ: ουτε ο πελαγιτης εννοειται. δεν ειναι εγ/ογ

Edited by proud_ionian
ΥΓ
Link to comment
Share on other sites

1.Ανθή Μαρίνα.Τέτοια καραβάρα δεν έχει ξαναπεράσει από την Ελλάδα και ούτε πρόκειται.Η εξέλιξη του Κορνάρου,μαιτζέβελη με τέλεια πλεύση με ταχύτητα με χωρητικότητα με γκαράζ.Ταξίδευε αξιοπρεπώς στο κανάλι δίπλα σε πολύ αξιόλογες μονάδες μέχρι που την έφερε ο Αγούδημος.

2.Ροδάνθη. Γιατί όπως αναφέρθηκε πολύ εύστοχα παραπάνω.Κάπως έτσι είναι τα βασιλοβάπορα.Η απόλυτη ναυαρχίδα που έφερε επανάσταση.

3.Λατώ.Όταν μετασκευάστηκε από την ΑΝΕΚ ήταν το μεγαλύτερο πλοίο της Μεσογείου και μάλλον το καλύτερο.

4.Κρήτη 2.Πλοίο τεράστιο με ταχύτητα και μεγάλη συνέπεια.Οικονομικό και κερδοφόρα.Δύσκολα ανταγωνίζεται.

5.Πρέβελης. Δε χρειάζονται συστάσεις,το αποδεικνύει καθημερινά.

6.Αριαδνη (1996).Το καλύτερο ιαπωνικό πλοίο που έχει έρθει ποτέ στην Ελλάδα.

7.Έλυρος. Κανένα όμοιο του.

8.Παναγία Τήνου 2.Καραβάρα φοβερή και αδικημένη.Άνώτερη για μένα από το αδελφό της.

9.Εξπρές Σαντορίνη.Το ιδανικότερο πλοίο της Παροναξίας. Δεν είναι τυχαίο πως μετά από 15 χρόνια που ήρθε το κορυφαίο Δήλος η διαρρύθμιση των εσωτερικών του χώρων είναι όμοια με του Σαντορίνη.Ανώτερο από τους Απόλλωνες και από πολλά ακόμα που ήρθαν από το κανάλι.

10.Ιεράπετρα Λ.Τα αξιόλογα πλοία ζωντανεύουν γιατί πολύ απλά το αξίζουν.20+ χρόνια,ελάχιστες βλάβες.

 

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Θα σταθω κυριως σε ferries που ταξιδεψαν με λιγες παρεμβασεις, μιας και εχουμε ηδη κανει poll για τις μετασκευες

  • Ερωτοκριτος Για αλλον ηρθε, για αλλους ταξιδεψε και εγραψε ιστορια αμετασκευαστο.
  • Ελ Γκρεκο Ταραξε τα νερα στην Αδριατικη και καθιερωσε τις Μινωικες, δεκα χρονια πριν μετασκευαστει.
  • Blue Horizon Ειναι εδω 20 χρονια, ταξιδευει τα 18 και εχει παει στις περισσοτερες γραμμες. Μεχρι και Πατρα Σαμη εχει κανει :D 
  • Φαιδρα Ακομη το θυμουνται οι παλιοτεροι. (των μινωικων το φαιδρα, οχι της Ακαμπα :P )
  • Αριαδνη (το original των μινωικων). Κομψοτατο, εγραψε ιστορια πριν και μετα τη μετασκευη του.
  • Venus (το μετεπειτα Siren). Λατρεια. Περιμεναμε να ακουσουμε τις μηχανες του, οταν περνουσε βραδυ εξω απο το Θιακι.
  • Επτανησος (το original, οχι το ντεμεκ). To θυμουνται απο οπου περασε.
  • Δηλος Γιατι στο Ιονιο, αγαπηθηκε περισσοτερο.
  • Πηνελοπη Α Καλοταξιδο. Εντυπωσιαζε ακομη και ασχετους με τα πλοια.
  • Κνωσσος (το original των 60s).

_________________________________________________________________________________________________________

Ευφημος μνεια και life time achievement award, στο Κεφαλονια:):wub: και το Superferry II. Γραφουν ιστορια, αλλα εχει παιξει ρολο και η μετασκευη τους 

Edited by proud_ionian
ορθογραφια
Link to comment
Share on other sites

Εδώ και αν έχουμε επιλογές ....

  • Μήλος Εξπρές 
  • Εξπρές Πήγασος
  • Εξπρές Σαντορίνη
  • Ροδάνθη
  • Πηνελόπη Α
  • Superferry II
  • Ρομίλντα
  • Πρέβελης
  • Tera Jet
Link to comment
Share on other sites

1) Αριαδναρα η καινουργια, Ο καλυτερος Βαποραρος!

2) Απορω πως σας ξεφυγε το για πολλα ετη,  βραβευμενο Μυτιληνη..

3) Σαπφαρα, οταν ηρθε ηταν σχεδον νεοτευκτο, Βραχος!

4) Καζατζακης, τσαμπα θυσιαστηκε αυτη η καραβαρα..

5) Ροδος οταν ηρθε ηταν επανασταση στα Δωδεκαννησα

6)-7) Καντια-Ρεθυμνο, οταν ηρθαν στον Πειραια τραβουσαν τα βλεματα με την προηγμενη σχεσιαση τους για την εποχη.

😎😎 Το παλαιο Νησος Χιος, γιατι ο ερωτας δεν κρυβεται

9) Ιαλυσσος, πανεμορφος, και τελος

10) Δηλος, γιατι αδικα ζουσε στην σκια του Επτανησος!

Link to comment
Share on other sites

1. Ελυρος 

2. Λατω 

3. Δαίδαλος 

4. Αριάδνη (Hellenic Seaways) 

5. Ροδανθη (την εποχή που ηταν καλοσυντηρημενο βεβαια Γιατί μετά κλαφτα χαραλαμπε)

6. Κρητη 2 

7. El Greco 

8. Blue horizon 

Για τα παλαιότερα πλοια (πχ κνωσος φαιστος) δεν έχω άποψη καθως δεν τα πρόλαβα 

Link to comment
Share on other sites

Superferry II - το καλυτερο ημεροπλοιο που περασε απο την Ελλαδα

Polaris - για το ρεκορ lanemeters επι δεκαετιες)

εξπρες αθηνα - εξαιρετικα αξιολογο βαπορι, για το οποιο εγινε μεχρι και αποπειρα για φονικο)

Θεολογος Π  - ιδιαιτερα αξιολογο πλοιο, αλλα αναξιοποιητο - με καποιες μικροαλλαγες (καμπινες / 2ος καταπελτης ) θα μπορουσε να παει παντου.....

Ελυρος - πως ενα γιαπωνεζικο γινεται υπερπολυτελες cruise ferry ευρωπαικων προδιαγραφων

Αριαδνη hsw - ομοιως

Τera jet - το μεγαλυτερο ταχυπλοο παγκοσμιως, δαπανηρο μεν αλλά εργαλείο

Ταξιαρχης - εργαλείο...

Athens - ομοίως

 

Link to comment
Share on other sites

Επτάνησος: Για την απίθανη ομορφιά του, την προσωπικότητα, τον ήχο των μηχανών, τη μανουβρα , την υψηλή τεχνολογία για βαπόρι του 1965, τη λειτουργικότητα του, γιατί ταίριαξε γάντι στα ελληνικά νερά και έγινε καψούρα πολλών. 

 

Εξπρές Απόλλων: Αρχοντικό, καλοτάξιδο και λειτουργικό. Τεράστια η ιστορία του και η προσφορά του.

 

Βιτσέντζος Κορνάρος: Γιατί είναι δικαιωματικά το απόλυτο αγονόπλοιο που πέρασε ποτέ μιας και εξυπηρέτησε για σχεδόν 23 ολόκληρα χρόνια τις πιο δύσκολες και ίσως πιο αντιεμπορικές άγονες γραμμές. Ιδανικό σε μέγεθος, με αξιοπρεπές γκαράζ, καλό αριθμό κρεβατιών και ποσότητα κοινοχρήστων χώρων. Πολύ καλό στο ταξίδεμα του και μελετημένο σκαρί από τη μάνα του, με εφεδρικά συστήματα, τρεις μηχανές και προπέλες. Χαρακτηριστικά που το βοήθησαν πολύ στο δύσκολο έργο του. Περίεργο σχεδιαστικά, αλλά με προσωπικότητα και αρχοντιά. Είναι πέρα για πέρα άδικο να μείνει μόνο η εικόνα των 3-4 τελευταίων ετών, που αφέθηκε από την εταιρεία του όπως σχεδόν κάθε αγονόπλοιο στα τελευταία χρόνια της καριέρας του. 

 

Ροδάνθη: Ομορφο σκαρί , πολύ καλή μετασκευή, ωραία κατανομή χώρων, ταχύτατη στα νιάτα της.

 

Αριάδνη το παλιό : Για την αρχοντική ομορφιά, γιατί ήταν βαπορας, γιατί είχε ταχύτητα. 

 

Κεφαλονιά: Για την ταχύτητα, τη συνέπεια, την αγάπη του κόσμου και γιατί παρότι όχι ιδιαίτερα όμορφο είναι αρχοντικό. 

 

Σουπερφερρυ 2: Για παρόμοιους λόγους με το Κεφαλονιά, βγάζω λίγο από ταχύτητα και βάζω αφθονία χώρων για επιβάτες. 

 

Λατώ: Για την προσφορά του, την κωμικά δαιδαλώδη μετασκευή του, τα άπειρα εξωτερικά καταστρώματα, το ταξίδεμα του και γιατί μέχρι και το τέλος χτυπούσε 21.5 κόμβους υπηρεσιακή στα ημερήσια. 

 

Σαπφώ: Για το θρύλο, τη διαχρονικότητα, τις βαπορίσιες γραμμές. 

 

Σάμαινα: Ένας ταπεινός εργάτης, γλυκό σκαρί με ήπια ομορφιά, χωρίς να ξεχωρίζει σου ενέπνεε σεβασμό. 

 

 

Edited by Captain_Nionios
Link to comment
Share on other sites

1.Kriti2 γιατί η παλαιότητα του δεν στερεί άνεση από τον επιβάτη. 

2.μαρμάρι εξπρες, απολύτως προσεγμένο, σαν καινούριο,με σεβασμό στον επιβάτη

3.φιορ Ντι λεβάντε, αψεγάδιαστο ημερόπλοιο, βοηθάει βέβαια κι η γραμμή

4.λατώ για τα ωραία  καταστρώματα,εποχές που δεν είχαμε, και δε μας ένοιαζε να έχουμε για καμπίνα

5.νήσος Σάμος για τις περατζάδες και την άνεση, έστω κι αν η ταχύτητα είναι δεκαετίας '70

 

Link to comment
Share on other sites

1.Απολλων Εξπρες:Το καλυτερο βαπορι που περασε απο τη γραμμη της παροναξιας κ που ακομα το συζητουν στα νησια κ γιατι εφυγε απεναντι μονο του ορθιο κ οχι να το τραβανε απο δω κ απο κει κ να μιζιεραζει!!!

2.Ποσειδων Εξπρες γιατι δευτερο δε βγηκε κ αν κ εμεινε λιγο στα νερα μας αφησε το στιγμα του

3.Παναγια Τηνου:ποιος να συγκριθει  με ενα πλοιο σταθμο για την εποχη του

4.Ροδανθη:το καλυτερο πλοιο της εποχης του γιατι ο Μακης ηξερε να φτιαχνει πλοια

5.Λατω:το πρωτο μεγαλο πλοιο που μπηκε σε γραμμη στο αιγαιο κ θα μπορουσε να σταθει μεχρι κ σημερα

6.Superferry ii:νομιζω δεν χρειαζεται συστασεις

7.Μυτιληνη:το ομορφοτερο της εποχης του

8.Αριαδνη των μινωικων:το πιο ομορφο βαπορι που περασε απο το πειραια αλλα κ γρηγορο

9.Αριαδνη(Hsw): δεν μπορει κανεις να αντισταθει στην ομορφια της πλωρης της κ στο οτι δε στεριωνει πουθενα

10.Γεωργιος Εξπρες:το πλοιο που εχτισε μια αυτοκρατορια με τα λεφτα που εφερε στην εταιρια του,η ομορφοτερη πλωρη κ ναυπηγικη γραμμη

(Λειπει το Ναιας 2 που κ αυτο αφησε ιστορια αλλα δεν συμπαθησα ποτε κ βεβαια το Polaris)

Link to comment
Share on other sites

1. Ποσειδών Εξπρές: Βαπόραρος που στάθηκε άτυχος. Πολύ εντυπωσιακή ταχύτητα και διαστάσεις για τα δεδομένα της εποχής. 

2. Απόλλων Εξπρές: Κομμένο και ραμμένο για τις γραμμές των Κυκλάδων, το μόνο που χρειάστηκε ήταν μια επέκταση στα ανοιχτά καταστρώματα. 

3. Απόλλων Εξπρές 2

4. Πηνελόπη Α. 

5. European Express: βαπόρι με πολλές δυνατότητες αλλά άργησε να μπει στην ακτοπλοΐα.

6. Tera Jet

7. Αιγαίον

8. Αριάδνη (HSW)

9. Σαπφώ 

10. Αριάδνη (Μινωϊκές)

 

 

Link to comment
Share on other sites

Εξπρες Πηγασος (σιγα μη δεν το βαζα). Περα απο την πλακα, βαπορι που αν καποιος ειχε ασχοληθει να φτιαξει το εσωτερικο του ηταν ιδανικο για ΟΛΕΣ τις γραμμες των κυκλαδων. Ανετο γκαραζ, φοβερα καταστρωματα, καλη ταχυτητα ακομα και για σημερα, οικονομικο, καλοταξιδο (με τα φτερα εννοειται) Μεγαλο μειονεκτημα το σκοτεινο και φτωχο εσωτερικο του. Οτι ακομα ζει και βασιλευει και εχει εξυπηρετησει σχεδον ολο το Αιγαιο μιλαει απο μονο του.

Polaris. Ισως απο τις πιο πετυχημενες αγορες για την Αδριατικη τη δεκαετια του 90. Αξιοπρεπες μεχρι τα τελευταια του, πληρως λειτουργικο, πολυ καλη κατασκευη, καλοταξιδο, αμα δεν πονουσαν οι μηχανες χαλαρα θα σουλατσαριζε ακομα.

Superferry II. Τι να πουμε εδω? Αγεραστο, τυχερο, σταθερο. Οτι οποιος θελει ημεροπλοιο το εχει σαν παραδειγμα τα εξηγει ολα. Ακομα και σε νεοτευκτα δε μπορουμε να βρουμε την ανεση και αυτα που προσφερει η γρια κοτα ακομα και σημερα.

Ναιας ΙΙ. Εξυπηρετησε μια δυσκολη γραμμη με μεγαλο ανταγωνισμο για μια 20ετια, με ελαχιστα προβληματα, σταθερο σε ταχυτητα και πλευση. Ομορφο, ακομα το θυμουνται στα νησια, ακομα το θυμουνται τα πληρωματα, ακομα θυμομαστε τις πιτσες και τα σουβλακια του ανοιχτου ντεκ

Ερωτοκριτος. Αλλη μια πολυ καλη κινηση για την Αδριατικη. Ακομα απορω με ποιο σκεπτικο το εδωσε τοτε ο Στριντζης. Οι Μινωικες πρεπει να εκαναν την ανταλλαγη της δεκαετιας. Εδειξε το δρομο στα μετεπειτα νεοτευκτα, μεγαλο βαπορι, στιβαρο καλοταξιδο, γρηγορο. Επανασταση και σημειο αναφορας για πολλα χρονια.

Πηνελοπη Α. Απ τη σειρα αυτη, θα πω την Ποπαρα, γιατι ηταν σε δυσκολη γραμμη, μονιμα με ανταγωνισμο, στα καλα της εκανε αρκετες κηδειες και πλακες, και στην ουσια μονο την τελευταια χρονια μας αφησε πικρη αισθηση. Για την οποια δεν εφταιγε το καημενο το βαπορακι. Φοβερο ταξιδεμα, προσωπικα σ αυτα τα 3 βαπορια δεν εχω ζαλιστει ποτε, φοβερες σκηνες στα λιμανια σε περιοδους μεγαλης κοντρας.

Γεωργιος Εξπρες. Γιατι εκτος απο ομορφο, γρηγορο κτλ, υπαρχει και το συναισθηματικο δεσιμο

Ροδανθη. Βαπορι για πολλες γραμμες κι αυτο. Ειδικα στα 90s το θυμαμαι στην Παροναξια οπου νομιζω ηταν η καλυτερη εποχη στην καριερα του στο Αιγαιο.

Ν. Καζαντζακης. Απο τα πλεον καλλιγραμμα και ομορφα πλοια εποχης που ηρθαν και μετασκευαστηκαν. Επειδη λογω καταγωγης εδινα παντα εμφαση στα πλοια των κυκλαδων, το Καζαντζακης ηταν το μοναδικο που καθομουν πανω στην κουπαστη να χαζεψω μεχρι να στριψει το βαπορι εξω απο τα λεμοναδικα.

Επτανησος. Γιατι ειναι ο λογος που πολλοι σημερα εχουν ασχοληθει με τα βαπορια, ειτε απ εξω σαν εμας, ειτε επαγγελματικα οπως αρκετοι σημερινοι ναυτικοι. Ποιος δε θα ηθελε να το παρει και να το κανει μια σβουρα στο μεσα της Τηνου

 

Γενικα η ψηφοφορια αυτη ειναι αδικη, αφηνω εξω πολλα αξια βαπορια

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...