Jump to content
Shipfriends

Δρομολόγια ταχυπλόων


Recommended Posts

Και θεωρώ θα δουλέψει αρκετά καλά Τρίτη/Πέμπτη που η Blue Star περνάει και από Σύρο και φτάνει το 5ωρο για Πάρο. Όμως γιατί επιμένει με απογευματινό δρομολόγιο Παρασκευές και Κυριακές στις Δυτικές; 

Επίσης τα μικρά SeaJet/SuperJet δεν φαίνονται στο σύστημα για Σίφνο το πρωί από Πειραιά. Θα κάνουν απευθείας Πειραιά-Μήλο φέτος για να μην ανταγωνίζονται το Champion Jet;

Edited by hsw
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

8 minutes ago, hsw said:

Επίσης τα μικρά SeaJet/SuperJet δεν φαίνονται στο σύστημα για Σίφνο το πρωί από Πειραιά. Θα κάνουν απευθείας Πειραιά-Μήλο φέτος για να μην ανταγωνίζονται το Champion Jet;

Λογικό το βρίσκω, δεν υπάρχει λόγος να πηγαίνει το ένα πίσω από το άλλο.

Link to comment
Share on other sites

Σωστό και μάλιστα σε νέα ζώνη αναχώρησης (08:00 vs 07:00) και με πολύ σημαντική μείωση της διάρκειας ταξιδιού για Μήλο και Φολέγανδρο.

Link to comment
Share on other sites

Στο δρομολόγιο του World προστέθηκε και η Νάξος για το καλοκαίρι και στο Ηράκλειο εμφανίζεται πλεον το Power Jet στη θέση του Champion Jet 2

Να υποθέσω ότι με την προσθήκη της Νάξου στο δρομολόγιο του World δεν θα δούμε τελικά Παροναξία το Tera όπως είχε υποθεί;

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Champion Jet_2 said:

Στο Ηράκλειο εμφανίζεται πλεον το Power Jet στη θέση του Champion Jet 2.

Μήπως τελικά δούμε όντως το ChampionJet 2 να ανεβαίνει στην επιδοτούμενη γραμμή Θεσσαλονίκη-Σποραδες???

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ανέβηκαν δρομολόγια για το πλοίο από Σαντορίνη για Ίο Νάξο Μύκονο Ραφήνα και επιστροφή.Για να δούμε αν θα πραγματοποιηθούν τα δρομολόγια αυτά,μιας που φέτος δεν θα υπάρχει άλλη εταιρεία με ταχύπλοο εκτός της golden για Ραφήνα και ιδιαιτέρως στη μεσημεριανή ζώνη που δεν θα έχει "γρήγορη" επιλογή αφού το SuperExpress θα είναι στα γνωστά πρωινά δρομολόγια.

Link to comment
Share on other sites

Το flyingcat3 ξέχασα να αναφέρω ότι θα πηγαίνει μετά την Σαντορίνη Ίο πάλι ώστε να διανυκτερεύει εκεί . Οπότε το να πάει το HHS είναι λίγο δύσκολο γιατί στο λιμάνι δεν υπάρχει χώρος για διανυκτέρευση και θα πρέπει να βγάζει το βράδυ στην άγκυρα...

Link to comment
Share on other sites

Θα ήταν πραγματικά χρήσιμο να περνούσε και από Τήνο το flyingcat 3, μιας και το μόνο ταχύπλοο για το νησί φέτος είναι το super express, ενώ όλα τα υπόλοιπα νησιά της γραμμής εξυπηρετούνται και από άλλα γρήγορα 

Link to comment
Share on other sites

Η δρομολόγηση του worldchampion πήρε παράταση για 9/6 οπότε τα δρομολόγια του θα τα κάνει το ChampionJet 2 εκτός Τετάρτης και τα δρομολόγια του 2 για Δυτικές Κυκλάδες θα τα κάνει το Power Jet

Link to comment
Share on other sites

Όπως ανέβηκαν τα δρομολόγια του flyingcat 3 στο σύστημα έτσι και κατέβηκαν...

Επίσης το Paros Jet κάθε Τρίτη και Σάββατο θα κάνει το δρομολόγιο Ρέθυμνο Σαντορίνη και επιστροφή

Link to comment
Share on other sites

Το έβλεπα! Δεν το έπαιξα στο στοίχημα!!

On 5/19/2021 at 5:17 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Φέτος το Πάρος Τζετ θα ταξιδεύει τρεις ημέρες και τις άλλες ημέρες θα έχει ρεπό. Εκτός εάν το δούμε να κάνει κάποιο έξτρα δρομολόγιο από το Ηράκλειο/Ρέθυμνο προς Κυκλάδες

 

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή εκεί τη Hellenic θεωρούν ότι ένα ταχύπλοο σαν το Hs4 θα έχει μεγαλύτερη πληρότητα σε αυτά τα δρομολόγια από το να το έβαζαν πρωινό ή απογευματινό από Ραφήνα;Στη Ραφήνα η Hellenic δεν έχει άλλα πλοία που να τα ανταγωνίζεται το ταχύπλοο και πλέον υπάρχει μόνο το SuperExpress στη γραμμή...Το πρωί για Μύκονο θα ανταγωνίζεται με World αλλά κυριότερα με Santorini Palace και Thunder που οι αναχωρήσεις τους είναι κοντά...

Link to comment
Share on other sites

Ακόμα χειρότερο.. Τί χρόνους μπορεί να κάνει το Hellenic Highspeed για Ικαρία/Πάτμο/Λέρο για να συμφέρει σε σχέση με χρόνους/άνεση/τιμή των συμβατικών; Τουλάχιστον ας το βάζανε από Ραφήνα... 🙄

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Το Hellenic highspeed είναι.

Καλά τι όνειρο είδαν εκεί στην Αττικα; Καλύτερα να έβαζαν το HS4(γιατι καλώς ή κακώς το Hellenic Highspeed βγάζει μέχρι 30 kts το πολυ) που θα είναι πολυ πιο γρήγορο και ανταγωνιστικό, και ακόμα  καλυτερα να έβαζαν την Πάρο αντί της Μυκόνου που φέτος από ότι φαίνεται θα έχει τεράστια κενά (η Seajets δεν έχει ανακοινώσει καν δρομολόγια για Πάρο ενώ η δε GSF έβαλε το Superexpress να περνα πρωτα από την Νάξο και μετά από την Πάρο). Ώρες ώρες δεν μπορώ να καταλάβω... 

Link to comment
Share on other sites

Ποιο οικονομικό είναι το Hellenic.Εγω νομίζω πως το συγκεκριμένο δρομολόγιο είναι η υλοποίηση μιας πολύ καλής ιδέας.Είναι ένα διαφορετικό δρομολόγιο για εναλλακτικούς προορισμούς που απευθύνεται σε εγχώριο τουρισμό και θα δουλέψει πολύ καλά.Σίγουρα το σκεπτικό πίσω από αυτή τη δρομολόγηση είναι η αποσυμφόρηση των Blue Star της Δωδεκανήσου και της Ικαροσαμίας.

Link to comment
Share on other sites

Επίσης πιο οικονομικό είναι το Εξπρές Πήγασος από το Blue Star 2, αυτό σημαίνει ότι θα ήταν καλύτερο να κάνει τη γραμμή ο Πήγασος; Μια τέτοια γραμμή θέλει γρήγορο πλοίο για να έχει συγκριτικό πλεονέκτημα. Άμα κάνεις 7 ώρες για Ικαρία, 8 για Πάτμο και 9 για Λέρο τί κερδίζεις; Και μάλιστα με εισιτήριο 60-70 ευρώ. Πάλι χάνεις όλη τη μέρα στο πλοίο και μάλιστα σε κλειστό πλοίο, αυστηρά σε αριθμημένη θέση.

Καμια νέα έμπνευση για επιδοτούμενη θα είναι για να τους χρυσώσουν το χάπι που χάσανε το Σητεία-Ρόδος και για να έχουν να απασχολούν το πλοίο. Τουλάχιστον αν είναι όντως επιδοτούμενη ας είναι και φτηνά τα εισιτήρια...

Link to comment
Share on other sites

Ελεύθερη δρομολόγηση είναι. Απλώς είναι ημερήσια δρομολόγια οπότε ο επιβάτης δεν χρειάζεται καμπίνα που συνήθως χρειάζονται οι επιβάτες των συμβατικών πλοίων της γραμμής των Δωδεκανήσων.

Link to comment
Share on other sites

Μακάρι να παει από Ραφήνα για Τήνο-Μυκονο-Παρο-(Ναξο) (αν θέλει να γλυτώσει και το διπλό πληρωμα) ή από Πειραιά για Παροναξία

Link to comment
Share on other sites

Πάντως αν θέλω για πατμο επτά ώρες με ταχύπλοο παω με το συμβατικό σε 8 αλλά χωρίς να είμαι βιδωμενος σε αριθμημένη και με χαμηλότερο εισιτήριο. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...