Jump to content
Shipfriends

Δρομολόγια ταχυπλόων


Recommended Posts

Μια χαρά είναι η ώρα. Το αν θα πιάσει βέβαια είναι ένα θέμα και σίγουρα θα εξαρτηθεί εκτός των άλλων από την επιμονή στη συγκεκριμένη ώρα in the long term. Θα δούμε. Πάντως κάποια στιγμή πρέπει να σταματήσει αυτό το πράγμα με τις αναχωρήσεις ή αχαραγα ή απόγευμα, και οι άλλες οι ώρες του Θεού είναι 😁

ΥΓ. Να έβαζε και καμιά Τήνο μέσα 🙄😋

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Με την Πάρο χάνει κατά πολυ την Νάξο λόγω ώρας. Οπότε μιας και το Wcj δεν θα πιανει Νάξο και το Santorini palace είναι μη ανταγωνιστικό για Νάξο, γιατί όχι

Link to comment
Share on other sites

Ε ναι με την Πάρο μέσα θα έχανε την ανταγωνιστική διάρκεια για Νάξο και δεν θα μπορούσε και να διατηρεί τα ωράρια του πληρώματος. Και εκτός αυτού, δεν θα έπαιρνε πολύ κόσμο απο Πειραιά για Πάρο άμα έκανε τη διαδρομή σε 4.5 ώρες. Ίσως θα μπορούσε απλά να βάλει την Τήνο σαν έξτρα λιμάνι ή αντί για τη Σύρο, καθώς θα προσέφερε μια καλή εναλλακτική, και ως προς την ώρα αναχώρησης και ως προς τη διάρκεια, ακόμα και συγκριτικά με τη Ραφήνα. Βέβαια η Τήνος νομίζω πλέον δουλεύει σχεδόν αποκλειστικά από Ραφήνα, όμως και η Σύρος είναι αρκετά γεμάτη από δρομολόγια.

Από την άλλη μακάρι το δρομολόγιο να πάει καλά, ειδικά η αναχώρηση απο Πειραιά, καθώς κι εγώ πιστεύω ότι είναι ανουσιο όλα τα πλοία να αναχωρουν ή ξημερώματα ή απόγευμα.. 

Link to comment
Share on other sites

Πάντως έχει αλλάξει ο ρόλος των ταχυπλόων. Όταν πρωτοήρθαν ό ρόλος τους ήταν να κάνουν λιγότερο χρόνο από τα συμβατικά αλλά με διπλάσιο εισιτήριο. Ας πούμε τα πλοία των πλουσίων, ενώ τώρα ο βασικός τους ρόλος είναι τα ενδοκυκλαδίτικα δρομολόγια, ειδικά η διαδρομή Μύκονος - Πάρος - Νάξος - Μύκονος. Για παράδειγμα το Santorini palace θα κάνει το Πειραιά - Σαντορίνη σε 7μισι ώρες ενώ το Blue star delos επίσης στον ίδιο χρόνο.

Link to comment
Share on other sites

Αυτο συμβαινει αφενος διοτι ο κοσμος ψαχνει πλεον οικονομικοτερες λυσεις μετακινησης και το διπλασιο εισιτηριο σιγουρα δεν βοηθαει σε αυτο και αφετερου διοτι υπαρχει εκτιναξη της τασης του island hopping(δηλ. ενας τουριστας να εχει σαν βαση διαμονης για τις 6 μερες των διακοπων του στην Ελλαδα την Παρο για παραδειγμα και να πηγαινει μονημερες εκδρομες σ αυτο το διαστημα και σε 2-3 ακομα γειτονικα νησια).

Να βαλουμε στον λογαριασμο και την πληθωρα των αεροπορικων συνδεσεων που υπαρχουν πλεον με τα βασικα νησια οι οποιες δεν υπηρχαν πριν 15 χρονια που κυριαρχουσε η μετακινηση με τα ταχυπλοα.

Link to comment
Share on other sites

Επίσης (και για μένα βασικό) βγαίνει πολύ πιο εύκολο χρήμα από τα ενδονησιωτικά στα ταχύπλοα. Άλλο να χρεώνεις το Μύκονος-Πάρος που είναι 40' διαδρομή 35€ (για να μην πάμε στο Σίφνος-Πάρος, 45' και 60€) και άλλο να χρεώνεις το Πειραιάς-Πάρος ή το Πειραιάς-Μύκονος 50€ ενώ είναι 3-3,5 ώρες δρομολόγιο.. Οπότε υπάρχει αυξημένη ζήτηση για island hopping, αλλά υπάρχει και το αντίστοιχο τίμημα που μαγνητίζει τις εταιρείες σε αυτές τις γραμμές..

Στην περίπτωση του Santorini Palace πάντως το θεωρώ λίγο ατυχές παράδειγμα, δε νομίζω ότι στοχεύουν στο Πειραιάς-Σαντορίνη. Η Σαντορίνη είναι μέσα στο δρομολόγιο για τη σύνδεση με τα υπόλοιπα νησιά αλλά και με το Ηράκλειο. Γενικότερα το συγκεκριμένο δρομολόγιο από Πειραιά έχει πιθανότητες να πάει καλά μόνο για Σύρο και Μύκονο, για τα υπόλοιπα νησιά δεν δίνω καμία πιθανότητα (μιλάω για τη σύνδεση με Πειραιά και μόνο).

Link to comment
Share on other sites

Αν ο άλλος δεν θέλει να σηκωθεί αξημερωτα να πάρει το Δηλος, θα παρει το Σαντορινη Παλας για το ομώνυμο νησί και κανενα προβλημα το οτι κάνει και ιδιες ώρες. Θα δει και 2-3 νησια παραπάνω. 

Αλλά οπως ειπώθηκε σωστά, τέτοια δρομολόγια στοχεύουν στο hopping και οχι στις συνδέσεις των νησιών με τον αφετηριο λιμενα απαραιτητα. 

Link to comment
Share on other sites

Ναι μπορεί να μαζέψει κόσμο και τις ημέρες που το Δήλος θα είναι γεμάτο και θα κλείνουν με όποιο βρίσκουν, αλλά τους 10-20 επιβάτες ανά δρομολόγιο στην καλύτερη περίπτωση δεν τους λες και επιτυχία. Μην ξεχνάμε ότι και το εισιτήριο του Santorini Palace είναι ακριβότερο από του συμβατικού κατά 50-60% σε deck και κατά 40-50% σε αριθμημένο..

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορείς να μιλάς για επιτυχία έτσι κι αλλιώς αφού η στόχευση του δρομολογίου ΔΕΝ είναι ο επιβάτης που θα πάει στην Σαντορίνη από τον Πειραιά! Η στόχευση είναι στους επιβάτες που θα κάνουν hopping κυρίως, και στα κομμάτια από τους αφετήριους Σαντορίνη-Ηράκλειο, Σύρος-Πειραιάς και Μύκονος-Πειραιάς.

Όσο για τα εισιτήρια, μην ξεχνάς οτι υπάρχουν από όλες τις εταιρείες εκπτώσεις με τις κάρτες μέλους. 

BSDelos: 38€ Deck / 42,5€ ATS (με κάρτα Seasmiles) Διάρκεια 7:25

Santorini Palace: 47€ Eco Table (με κάρτα Bonusclub) Διάρκεια 7:45 

Το Σαντορίνη λοιπόν είναι 10% πιο ακριβό από το Δήλος και φεύγει σε ώρα πιο βολική για πολλούς. (και έχεις και τραπεζάκι :D

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Nikos_Chania said:

Δεν μπορείς να μιλάς για επιτυχία έτσι κι αλλιώς αφού η στόχευση του δρομολογίου ΔΕΝ είναι ο επιβάτης που θα πάει στην Σαντορίνη από τον Πειραιά! Η στόχευση είναι στους επιβάτες που θα κάνουν hopping κυρίως, και στα κομμάτια από τους αφετήριους Σαντορίνη-Ηράκλειο, Σύρος-Πειραιάς και Μύκονος-Πειραιάς.

Δεν είπα τίποτα διαφορετικό στο πρώτο μου ποστ, οπότε χαίρομαι που συμφωνείς. 😉

Ως προς τις τιμές, νομίζω ότι δεν χρειάζεται να διυλίζουμε τον κώνωπα και να ψάχνουμε την ειδική περίπτωση. Έχει και η Blue Star εκπτώσεις (Super Economy, Early Booking, προσφορά CU), έχει το δικό της προϊόν, και έχουν και διαφορετικές τιμές οι εταιρείες στα ΙΧ που αλλάζουν την τελική τιμή ανάλογα με τον αριθμό των επιβατών. Όμως είναι άτοπο να βασίζουμε τις συγκρίσεις πάνω σε όλα αυτά. Κάθε επιβάτης κλείνει ό,τι θέλει ανάλογα με τις προτιμήσεις του και την τσέπη του, εγώ απλά έκανα μια βασική σύγκριση στους ακέραιους ναύλους οικονομικής, που νομίζω είναι και αντιπροσωπευτικό/αντικειμενικό δείγμα. Άμα είναι να αρχίσουμε να συζητάμε για ΙΧ, εκπτώσεις, καμπίνες, διακεκριμένη, πλεύση και τόσα άλλα, δεν θα τελειώσουμε ποτέ..

Πάντως δεν καταλαβαίνω από πού προκύπτει ότι η αναχώρηση στις 9 είναι πιο βολική ώρα "για πολλούς." Υπάρχουν στοιχεία γι' αυτό; Γιατί αυτό που ξέρω εγώ είναι ότι τόσα χρόνια όλα τα πρωινά πλοία αναχωρούν από Πειραιά/Ραφήνα για Κυκλάδες 7-8 το πρωί και κυνηγάνε την πρώτη άφιξη στα νησιά. Τώρα που η Μινοαν δρομολόγησε πλοίο 3 φορές την εβδομάδα στις 9 άλλαξαν οι προτιμήσεις των επιβατών; Είμαι κι εγώ υπέρ των περισσότερων επιλογών για τον επιβάτη, όμως φαντάζομαι ότι οι εταιρείες έχουν κάποιο λόγο που επιμένουν τόσο σε αυτήν την τακτική. Μακάρι πάντως να δουλέψει η αναχώρηση στις 9, όπως και στις 12 του Thunder.

ΥΓ. Οι τιμές που αναφέρεις για το Delos δεν είναι εκπτωτικές με την κάρτα Seasmiles, είναι οι ακέραιοι ναύλοι. Δεν υπάρχει έκπτωση στα εισιτήρια επιβατών για Κυκλάδες με την Seasmiles, το διευκρινίζω γιατί έτσι όπως το γράφεις ίσως είναι παραπλανητικό για κάποιους.

Edited by hsw
Link to comment
Share on other sites

Ο φίλος MILTIADIS μας έχει πει ότι δεν θα γίνουν ημερήσια για Ηράκλειο φέτος και τους επιβάτες που θέλουν να ταξιδέψουν πρωί θα τους βάζουν στο Santorini palace, οπότε γιατί να μην στοχεύει και για την Σαντορίνη;

Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, hsw said:

Όμως είναι άτοπο να βασίζουμε τις συγκρίσεις πάνω σε όλα αυτά. Κάθε επιβάτης κλείνει ό,τι θέλει ανάλογα με τις προτιμήσεις του και την τσέπη του, εγώ απλά έκανα μια βασική σύγκριση στους ακέραιους ναύλους οικονομικής, που νομίζω είναι και αντιπροσωπευτικό/αντικειμενικό δείγμα. Άμα είναι να αρχίσουμε να συζητάμε για ΙΧ, εκπτώσεις, καμπίνες, διακεκριμένη, πλεύση και τόσα άλλα, δεν θα τελειώσουμε ποτέ..

Πάντως δεν καταλαβαίνω από πού προκύπτει ότι η αναχώρηση στις 9 είναι πιο βολική ώρα "για πολλούς." (...)Τώρα που η Μινοαν δρομολόγησε πλοίο 3 φορές την εβδομάδα στις 9 άλλαξαν οι προτιμήσεις των επιβατών; 

ΥΓ. Οι τιμές που αναφέρεις για το Delos δεν είναι εκπτωτικές με την κάρτα Seasmiles, είναι οι ακέραιοι ναύλοι. Δεν υπάρχει έκπτωση στα εισιτήρια επιβατών για Κυκλάδες με την Seasmiles, το διευκρινίζω γιατί έτσι όπως το γράφεις ίσως είναι παραπλανητικό για κάποιους.

Όταν ένας επιβάτης επιλέγει με την τσέπη του, τότε η φθηνότερη επιλογή είναι με την κάρτα μέλους. Είναι μία έκπτωση που αποκτάται πολύ εύκολα και θεωρώ πως ένας επιβάτης που θα ψάξει να επιλέξει το φθηνότερο (μεταξύ άλλων κριτηρίων) θα πρέπει να βγάλει και μία κάρτα μέλους, απλή και γρήγορη διαδικασία, πάνω απ όλα ΔΩΡΕΑΝ που θα σου προσφέρει έκπτωση.

Η αναχώρηση στις 9 δεν είναι σε βάρβαρη ζώνη. Ένας επιβάτης με αναχώρηση στις 7:00 (WCJ) από οποιοδήποτε σημείο πέραν της Π.Ε. Πειραιά, πρέπει να ξυπνήσει το αργότερο στις 5:00-5:20 (κι αυτό για κοντινές περιοχές όπως κέντρο π.χ.). Η αναχώρηση των 9 μεταθέτει το ξύπνημα 2 ώρες αργότερα, σημαντικό για το γεγονός οτι θα φτάσει 11:00 στη Σύρο και 11:45 στη Μύκονο και θα περιμένει 3-4 ώρες μέχρι το checkin σε αντίθεση με το WCJ που θα φτάσει στις 9 και 9:45 αντίστοιχα και θα περιμένει 5-6 ώρες! Και φυσικά θα είναι στο πόδι από τις 5!

Οι τιμές δεν ειναι εκπτωτικές γιατί δεν προσφέρει έκπτωση σε επιβάτες αλλά μόνο σε οχήματα όπως αναφέρθηκε. Την ανέφερα απλά ως το πρόγραμμα της εταιρείας, σωστή η διευκρίνηση σου. 

4 minutes ago, lostromos said:

Ο φίλος MILTIADIS μας έχει πει ότι δεν θα γίνουν ημερήσια για Ηράκλειο φέτος και τους επιβάτες που θέλουν να ταξιδέψουν πρωί θα τους βάζουν στο Santorini palace, οπότε γιατί να μην στοχεύει και για την Σαντορίνη;

Οι Μινωικές γραμμές δεν στοχεύουν με το Σαντορίνη Παλάς τον επιβάτη με ΙΧ από Πειραιά για Σαντορίνη. Τον μεμονωμένο επιβάτη φυσικά και τον στοχεύει.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως για να λέμε και του στραβού το δίκαιο ένας επιβάτης απλός που πάει για διακοπές στον τόπο καταγωγής του (όπως εγώ που τα καλοκαίρια μου πηγαίνω στην Νάξο) φέτος από λύσεις έχει μείνει μόνο με τα συμβατικά...Εκτός δηλαδή απο την Σύρο και την Μύκονο που έχουν πληθώρα ταχύπλοων στα υπόλοιπα νησιά δεν αξίζει από θέμα χρόνων να πάρεις το ταχύπλοο..Σαντορίνη Παλας πχ για Νάξο 6 ώρες, Θαντερ 5.Και βάζω σαν παράδειγμα ένα νησί που δουλεύει φούλ.Εδώ βέβαια βλέπω ότι φέτος η Ίος δεν έχει ταχύπλοο (τι να λέμε τωρα).Και ερωτώ.Εγώ ο απλός επιβάτης που πάω για 5 μερούλες να ηρεμήσω και δεν με νοιάζουν οι εκδρομές στα νησιά (γιατι λεφτά δεν υπάρχουν) γιατί μου αφήνεις από τις 4-5 επιλογές μόνο το Μπλού Στάρ?? Μήπως πλέον ο έλληνας έγινε 4-5ης διαλογής επιβάτης?? Τέλος για Highspeed 4 και Tera Jet είχαμε κανένα νέο??

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, lostromos said:

Ο φίλος MILTIADIS μας έχει πει ότι δεν θα γίνουν ημερήσια για Ηράκλειο φέτος και τους επιβάτες που θέλουν να ταξιδέψουν πρωί θα τους βάζουν στο Santorini palace, οπότε γιατί να μην στοχεύει και για την Σαντορίνη;

Δεν ειχα πει ακριβως αυτο.Ειχα διερωτηθει μηπως αυτη η δρομολογηση περιορισει τον αριθμο των ημερησιων των παλατιων,πραγμα που εγινε,αλλα σε καθε περιπτωση θα κανουν ημερησια και τα παλατια.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Bλέπω στο σύστημα κάτι δρομολόγια που έχουν ανέβει για το Power Jet από Σαντορίνη(08:00)για Πάρο Νάξο Μύκονο και επιστροφή με διανυκτέρευση Σαντορίνη (20:50).Σίγουρα μετά την αποχώρηση από τη Ραφήνα κάπου πρέπει να δρομολογήσει τα πλοία του,όμως το Power σε ένα τέτοιο δρομολόγιο μοιάζει μεγάλο...Δηλαδή φέτος θα υπάρχουν πιο πολλές διαθέσιμες θέσεις πλοίων στο Σαντορίνη Μύκονος σε σχέση με το 2019.άραγε τόσο μεγάλη ανάκαμψη βλέπουν εκεί στην Seajets;Ίσως ένα Sifnos ή κανένα από τα μικρά της Golden να ήταν ιδανικό να μπει σε τέτοια δρομολόγια ενδοκυκλαδικά...

Link to comment
Share on other sites

Πρώτη χρονία πάντως μετά απο ΠΑΑΑΑΡΑ πολλά χρόνια που δεν θα υπάρχει ταχύπλοο απευθείας για Πάρο Νάξο... Στην Νάξο πάντως απογοητεύτηκαν από την απουσία του ΧΣ4, η Seajets γενικά στην Νάξο δεν πολυδουλεύει (για αυτο και το WCJ δεν θα εχει Νάξο) και περιμένουν να βγάλει τα σπασμένα φέτος το Θάντερ... Ολά αυτά τα έχω ακούσει από μεγαλοπράκτορα εκεί...

Edited by bsdelos
Link to comment
Share on other sites

Δεν ήταν να μπεί το Tera από Πειραιά φέτος για Πάρο Νάξο Σαντορίνη;Για μένα μιας που το Tera είναι αντιοικονομικό πιστεύω πως θα μπορούσε η seajets να έβαζε το Power σε αυτό το δρομολόγιο,το οποίο είναι και οικονομικό και μεγάλο σχετικά πρωτόκολλο έχει και είναι και αρκετά γρήγορο.Πιστεύω πιο καλές πληρότητες θα είχε αυτό το δρομολόγιο σε σχέση με αυτά που έχουν αναρτήσει για το Power...Ας έβαζαν εκεί κανένα Sifnos...

Link to comment
Share on other sites

Για να βγαινουν οι ωρες ξεκουρασεις στα πληρωματα!αμα πας Παρο μετα τη Μυκονο κ μετα Σαντορινη  θες ενα 3ωρο πανω κατω κατω οποτε δε βγαινει..γι αυτο κ δουλευε μονη της με το Τερα

Link to comment
Share on other sites

Μετά από χρόνια η Aegean Speedlines προσθέτει νέο προορισμό.Πολύ ευχάριστη είδηση.Πιστεύω θα δουλέψει πολύ καλά το συγκεκριμένο δρομολόγιο.Ειδικά με τις επιστροφές.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...