Jump to content
Shipfriends

Δρομολόγια ταχυπλόων


Recommended Posts

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Απ' ότι λένε σε μας, μάλλον το ΝΑΞΟΣ θα μας έρθει, γιατί το ΠΑΡΟΣ έχει θεματάκια με τα μελτέμια τα μεσημέρια στη Ραφήνα. Το ΝΑΞΟΣ είναι πιο εύκολο στα ρεμέτζα με δυνατό βοριά... :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Μετα την σημερινη αποφαση της κυβερνησης να μεινουν κλειστα ολα τα ξενοδοχεια που δουλευουν σεζον(αρα ολα τα νησιωτικα,αρα δεν θα χουν που να μεινουν οι τουριστες και αρα δεν θα ερθουν)μεχρι την πρωτομαγια(σε πρωτη φαση και με ψιθυρους να επεκταθει ολο το Μαιο)θα ειναι θαυμα αν θα κυκλοφορουν μεχρι τοτε και ολα τα υπαρχοντα συμβατικα..

Link to comment
Share on other sites

τι γινεται το jet? συνεχιζει;

το ποντικι παντως, ειναι στο ιδιο μηκος κυματος με τον @MILTIADIS

ταχυπλοα απο ιουνιο και βλεπουμε

Quote

Όπως αναφέρουν θα πρέπει να θεωρείται δεδομένο ότι η έναρξη δρομολογίων των ταχυπλόων σκαφών, η οποία ξεκινάει παραδοσιακά τον Απρίλιο λίγο πριν από τις διακοπές του Πάσχα, θα μετατεθεί πιθανότατα τον Ιούνιο.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Ένας εύκολος τρόπος να δει φέτος κανεις ποια ταχύπλοα θα ταξιδέψουν ειναι ποια έχουν κανει δεξαμενισμο .

Στα ταχύπλοα είναι υποχρεωτικός ο δεξαμενισμος κάθε χρονο , οποτε με αυτο το δεδομένο ταχύπλοα που δεν έχουν δεξαμενιστει ακομη είτε δεν θα ξεκινησουν είτε ακομη δεν εχει παρθεί οριστική απόφαση για το αν θα βγουν η δεν θα βγουν .

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, bsdelos said:

Καλησπέρα σε όλους.Μήπως ξέρουμε ποια ταχύπλοα θα ταξιδέψουν??Έστω μια εικόνα γνωρίζει κάποιος?

Σίγουρα θα βγει το World Champion Jet,το Super Cat,Sifnos Jet,Super Jet(ή το Seajet 2 αν θυμάμαι),Speedrunner 3.Με αυτα τα δεδομένα μέχρι τώρα αυτά θα δρομολογηθούν αλλά ποτέ δεν ξέρεις.Επίσης πιθανές είναι το Power Jet,Hellenic Highspeed,Highspeed 4,Tera Jet

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Επιστολή διαμαρτυρίας 90 επαγγελματιών της Φολεγάνδρου για την κατάσταση που επικρατεί με τα δρομολόγια των ταχύπλοων

Quote

Προς:

τον Πρωθυπουργό της Ελλάδος

τον Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής

τον Υπουργό Τουρισμού

τους βουλευτές Κυκλάδων

τον Περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου

τον Έπαρχο Θήρας

τη Δήμαρχο Φολεγάνδρου

το Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας

την Επιτροπή Ανταγωνισμού

Αξιότιμοι κύριοι και κυρίες,

Με την παρούσα επιστολή εκφράζουμε την έντονη ανησυχία μας με αφορμή τα προγραμματισμένα δρομολόγια των ταχύπλοων που δεν εκτελούνται εδώ και ένα μήνα. Τις τελευταίες ημέρες υπάρχει επιπλέον έντονη φημολογία ότι η μοναδική εταιρεία ταχύπλοων με δημοσιευμένα δρομολόγια που εξυπηρετεί το νησί μας δεν πρόκειται να τα εκτελέσει πριν την πρώτη εβδομάδα του Ιουλίου.

Αν και στο σύστημα υπάρχει δυνατότητα ονλάιν κράτησης ήδη από τον Ιούνιο, κανένα από αυτά δεν έχει εκτελεστεί – ερήμην πάντως των επισκεπτών/τουριστών που καλόπιστα προβαίνουν σε κρατήσεις αφού αυτές είναι διαθέσιμες. Δεν μπορούμε να μην σχολιάσουμε και το γεγονός ότι τα χρήματα από τις κρατήσεις αυτές δεν επιστρέφονται αλλά δίνονται υπό μορφή voucher για μελλοντική χρήση.

Σημειώνουμε ακόμα ότι έχει γίνει μεγάλος αριθμός κρατήσεων γι’ αυτά τα ανεκτέλεστα δρομολόγια, ενώ αρκετοί πελάτες που επικοινωνούν με τις ακτοπλοϊκές εταιρείες ή τα κατά τόπους ταξιδιωτικά πρακτορεία καταλήγουν με αβέβαιη πληροφόρηση, γεγονός που τους αποτρέπει από το να προβούν σε κρατήσεις.

Οι δε επαγγελματίες γινόμαστε αποδέκτες παραπόνων και έντασης (σε μια ήδη πολλαπλά επιβαρυμένη συγκυρία) για ένα θέμα που δεν εμπίπτει στη δική μας δικαιοδοσία ή ευθύνη, αλλά οπωσδήποτε βλάπτει την εικόνα μας και την αξιοπιστία μας συνολικά ως τουριστικό προορισμό τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό.

Νησιά χωρίς καθημερινή, σύγχρονη, αξιόπιστη, γρήγορη και ασφαλή σύνδεση με το λιμάνι του Πειραιά αλλά και διασύνδεση στο εσωτερικό τους είναι νησιά καταδικασμένα τουριστικά σε μια περιορισμένη επισκεψιμότητα και σύντομη σεζόν.

Ιδίως στην παρούσα, κρίσιμη και τραγική από κάθε άποψη, συγκυρία της πανδημίας του Covid-19, με τους επαγγελματίες και τους εργαζόμενους στον τουρισμό να δοκιμαζόμαστε ήδη σκληρά και με ένα μέλλον που ήδη διαφαίνεται ζοφερό, η απουσία στήριξης σε ό,τι αφορά τις ταχύπλοες συνδέσεις αλλά και τις ακτοπλοϊκές συνδέσεις γενικά είναι καταστροφική, για να μην πούμε εγκληματική για τον τουριστικό κλάδο.

Σε μια επιστολή προς τον Δήμαρχο Ανάφης, εκπρόσωπος ταχύπλοης εταιρείας έγραφε ότι «Η ελληνική ακτοπλοΐα αποτελεί ένα βασικό βραχίονα της τουριστικής βιομηχανίας και νευραλγικό παράγοντα της ελληνικής οικονομίας». 

Συμφωνούμε πέρα ως πέρα σε αυτό.

Ωστόσο, αν οι ακτοπλόοι είναι ένας βασικός βραχίονας της τουριστικής βιομηχανίας και νευραλγικός παράγοντας της ελληνικής οικονομίας, άλλος ένας είμαστε εμείς: οι εκατοντάδες χιλιάδες επιχειρήσεις και εργαζόμενοι στον τουρισμό που αυτή τη στιγμή ακροβατούμε στο χείλος του γκρεμού, ενώ κάποιοι ανάμεσά μας έχουν ήδη καταποντιστεί.

Απευθύνουμε αυστηρή έκκληση προς κάθε αρμόδιο:

– Στηρίξτε τα νησιά μας.

–Στηρίξτε τον τουριστικό κλάδο στην πράξη.

– Όχι άλλες καθυστερήσεις.

– Όχι άλλα παιχνίδια στις πλάτες των επαγγελματιών και των επισκεπτών μας.

Απαιτούμε:

– αξιόπιστα πλάνα και αξιόπιστα δρομολόγια.

– άμεση λύση για διασύνδεση με ταχύπλοα με το λιμάνι του Πειραιά είτε με τις υπάρχουσες συμβάσεις είτε με νέους κατ’ επείγοντες διαγωνισμούς με άλλες εταιρείες.

– σεβασμό στους επαγγελματίες του τουρισμού και στον επισκέπτη.

– σεβασμό στο πολύτιμο αγαθό που είναι η πατρίδα μας.

Σας απευθύνουμε έκκληση να μεριμνήσετε άμεσα για όλα τα παραπάνω ώστε να μην χαθεί επιπλέον πολύτιμος χρόνος στην ήδη συρικνωμένη σεζόν.

Νομίζω ότι αφορμή για αυτή τη διαμαρτυρία είναι η Seajets που κάναμε αναφορά χθες.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως να πω την αλήθεια ότι τα δρομολόγια αυτά ίσως να μην είναι τα ιδανικά σε αυτή την περίοδο που διανύουμε.Ίσως να ήταν καλύτερα αν έκανε το world Πάρο Νάξο Ιο Θήρα καθώς στη Μύκονο δεν ξέρω ποσό κόσμο θα κατεβάζει και θα ανεβάζει όπως έκανε πέρυσι που υπήρχαν οι τουρίστες.Κακα τα ψέματα αλλά το δρομολόγιο αυτό μόνο με τουριστες δούλευε.Το Tera πέρυσι αν εξαιρέσουμε την περίοδο τέλη Ιούλη έως  τέλη Αυγούστου δεν γέμιζε σχεδόν ποτέ...Φέτος που δεν είναι τόσο καλά τα πράγματα σε θέμα τουρισμού και με την μείωση που υπάρχει παντού φαίνεται δύσκολο το όλο εγχείρημα με τα ταχύπλοα,ειδικά με το Tera που καίει και πολύ παραπάνω από οποιοδήποτε άλλο.Ισως για αρχή να ήταν προτιμότερο να ξεκινήσουν τα μικρά ταχύπλοα της εταιρείας.Αληθεια το sifnos πως τα πήγε με τα δρομολόγια του;

Link to comment
Share on other sites

Επειδή εγώ είμαι Κυκλαδιτης και αδιαφορώ για το Ιόνιο, θα ασχοληθώ με το παρόν θέμα.

Πλάκα κάνω, απλά δεν έχω μελετήσει το αντίστοιχο θέμα στο οποίο θεωρώ πως you are on fire my men, παραφράζοντας τον Βαγγέλη Ιωάννου.

Λοιπόν, η δική μου άποψη για τις συγκεκριμένες δρομολογήσεις είναι πως υπάρχει λάθος στην επιλογή των πλοίων, οι γραμμές έτσι πρέπει να μείνουν ώστε να στηρίξουν τις βασικές τους γραμμές.

Αλλά με πιο οικονομικά πλοία, λέγε με Νάξος τζετ, Πάουερ Τζετ, Πάρος τζετ.

Σίγουρα δε θα εξυπηρετήσουν τα πικ του 15αυγουστου, αλλά δε θα μπουν μέσα τις υπόλοιπες μέρες.

Εκτός κι αν ο κ. Ηλιόπουλος θέλει να εφαρμόσει σύστημα 2017, με εισητηρια για Πάρο και Νάξο στα 25-30€ κι ανάλογα στα υπόλοιπα νησιά για να γεμίσει τα μεγάλα World Champion και Tera jet.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...