Jump to content
Shipfriends
JohnR730

My Rose (IMO 8207381)

Recommended Posts

Μιας και δεν βρήκα κάποιο topic σχετικά με το MY ROSE αποφάσισα να φτιάξω ένα!

To MY ROSE σήμερα έκανε την εμφάνισή του στο λιμάνι της Μυτιλήνης γύρω στις 8:30. Το πλοίο είναι κατασκευασμένο στη Δανία το 1984 ως MERCANDIAN DUKE, έχει μήκος 131,71 μέτρα και 19,40 μέτρα πλάτος, ενώ το βύθισμα του φτάνει στα 6,16 μέτρα. Φοράει μια κύρια μηχανή MaK 12M453AK. Στο λιμάνι της Μυτιλήνης έδεσε με τη βοήθεια ρυμουλκού. Το πλοίο ήρθε για την μεταφορά αρμάτων και μηχανημάτων του στρατού. Η σειρά αυτή πρέπει να είναι παρόμοια με εκείνη του LYKTOS με ορισμένες διαφορές. Το πλοίο ανήκει στην AKDENIZ RORO.

 Εδώ βλέπουμε το πλοίο από τα πλάγια, μια λήψη  όπου φαίνεται η πλώρη και εδώ είναι η πρύμνη.

Edited by Nick the Greek
Συμπλήρωμα στοιχείων πλοίου

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μεταφορά αρμάτων και μηχανημάτων του ΕΣ με πλοίο της Akdeniz roro. Τα ύστερα του κόσμου. Έχουμε τουλάχιστον το λιμάνι προέλευσης; 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το πλοίο το παρακολουθώ συχνά-πυκνά, έρχεται από τη Σαμψούντα όπου και είναι η βάση του για δρομολόγια ανάμεσα σε Σαμψούντα και Gelendzhik στη Ρωσία, είναι ένα λιμάνι νοτιοδυτικά του Novo. Πάντως κι εγώ την ίδια απορία έχω, γιατί όχι τα δικά μας αρματαγωγά? Εκτός πια αν δεν λειτουργούν.

 

Παρεπιπτόντως ευχαριστούμε πάαααααρα πολύ για το φωτορεπορτάζ, αμεσότατος!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ας προσθέσω και εγώ μία βραδινή φωτογραφία του πλοίου, πριν από λίγη ώρα, μιας και άργησα να πάρω χαμπάρι την παρουσία του στην Μυτιλήνη.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αναχώρησε από τη Μυτιλήνη, να δούμε πρός τα που θα τραβήξει.

Share this post


Link to post
Share on other sites

είναι ένα από της σειρά της Mercandia που προηγήθηκε της σειράς του Lyktos νομίζω. Είναι μικρότερο και σε μέγεθος αλλά κυρίως σε χωρητικότητα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μόλις κατέπλευσε στο Βαθύ Σάμου. Το πλοίο διεξάγει μεταφορά στρατιωτικού υλικού για λογαριασμό τρίτης χώρας. Δεν μπορώ να πω περισσότερα!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στρατιωτικό υλικό "τρίτης" χώρας στα ελληνικά νησιά, και δη του ανατολικού Αιγαίου? Παράδοξο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Απο προχτες φαινεται να βρισκεται στη ραδα εξω απο το Βαθυ της Σαμου

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν αποκλείεται για να δέσουν τα άρματα καλύτερα. Και σήμερα καθ' οδόν πρός Αλεξάνδρεια με άφιξη αύριο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αναχώρησε στις 2200 της 18ης Ιανουαρίου από το Βαθύ με προορισμό την Αλεξάνδρεια της Αιγύπτου. Τώρα βρίσκεται ΝΑ της Καρπάθου με ταχύτητα που δεν ξεπερνά τους 10 κόμβους.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αφού κάθησε κάμποσο καιρό στην Αλεξάνδρεια, το ελευθέρας βοσκής ρορό αυτό βρέθηκε στο Sagunto της Ισπανίας όπου φαντάζομαι ότι φόρτωσε κάτι με προορισμό το Nouadhibou τση Μαυριτανίας όπου και φτάνει στις 21 του μήνα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Από το πρωί βρισκόταν ανοιχτά του Marsaxlokk,μέχρι πριν λίγες ώρες όπου αναχωρησε για Salerno σύμφωνα με το MT.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το πλοίο έκανε δρομολόγιο μεταξύ Misurata και Genova, στην τελευταία βρίσκεται σήμερα. Σα να μου φαίνεται πως μπήκε στις γραμμές της Λιβύης και θα το έχουμε σχετικά κοντά μας.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έχει μονιμοποιηθεί εκεί κατά τα φαινόμενα, σήμερα πάλι στη Γένοβα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το καμάρι εδώ και 20 μέρες στην Τούζλα, φαντάζομαι για επισκευές και συντήρηση.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...