Neptune Posted December 18, 2018 Posted December 18, 2018 (edited) Αντε αφου εκλεισε το θεμα ας το παρει το ποταμι. Orange 7 η νεα αγορα της Ventouris Ferries, η πρωτη απο Ιαπωνια μερια. Αναμενεται στα μερη μας με τον καινουριο χρονο και εχει να πεσει πολυ δουλεια προκειμενου να δρομολογηθει στις γνωστες γραμμες. Με το καλο να μας ερθει. Edited January 25, 2019 by Nick the Greek
gtogias Posted December 18, 2018 Posted December 18, 2018 Καλοτάξιδο. Θα γίνει εδώ η μετασκευή του? Πέραμα ή Αίγιο?
Panagia Ekatontapiliani Posted December 18, 2018 Posted December 18, 2018 Η λογική λέει στο Πέραμα για μετασκευή!! Νομίζω ότι είναι η πρώτη φορά που η Ventouris Ferries αγοράζει πλοίο από την Ιαπωνία!! Το Orange 7 είναι κατασκευής του 1994, έχει μήκος 163,57 μέτρα, πλάτος 25,60 μέτρα και ανήκε στη Shikokυ Kaimatsu Ferry KK.
Petros P Posted December 18, 2018 Posted December 18, 2018 Εγω το είχα ευχηθεί καιρό τώρα . Ελπιζω να το βγάλουν και Πήγασο
giorgos_249 Posted December 18, 2018 Posted December 18, 2018 Είναι μονοπρόπελο το βαπόρι ή το μπερδεύω με άλλο ;
Neptune Posted December 18, 2018 Author Posted December 18, 2018 (edited) Δε γινεται να δουλεψει στην ευρωπη μονοπροπελο. 2προπελο με πιτς και μονοτιμονο, ενα bow και 2 stern αν δεν κανω σοβαρο λαθος Edited December 18, 2018 by Neptune
Petros P Posted December 18, 2018 Posted December 18, 2018 Έτσι για το record ας δούμε πως κυκλοφορούσε το email για την πώληση του πλοίου Quote FLAG: JAPAN CLASS: JG COASTAL TRADING BUILT: DEC. 1994, IMABARI SHIPBUILDING CO LTD., JAPAN LOA/LBP/B/ 😧 163.57 / 150.00 / 25.60 / 13.21 M GRT: 9,917 T DRAFT: 4.99 M M/E: D. UNITED 18PC2-6V, 2 SETS, TOTAL 27,000 PS (19,852 KW) PASSENGER CAPACITY: 775 PAX (PASSNEGER 750 P + CREW 25 P) CAR LOADING CAPACITY: 8T TRUCK X 139 UNITS DECK: 4 FO TYPE: IFO180CST FOR M/E SPEED: SEA TRIAL MAX 25.20 KNOTS (AFTER NEWBUILDING), SERVICE 22.5 KNOTS CREW COMPLEMENT: 25 P RAMPS: BOW & STERN & INNER RAMPS ** SHE IS NOW TRADING BETWEEN OSAKA - TOYO, EHIME PREFECTURE, SHIKOKU ISLAND.
miko mission Posted December 18, 2018 Posted December 18, 2018 Aν δεν κανω λαθος το 1994 αντικατεστησε το <δικο μας> Πρεβελη στην Ιαπωνια
Nick the Greek Posted December 18, 2018 Posted December 18, 2018 Κι εμείς να κάνουμε το πρώτο του entry στο γκάλλερι, μέσω μιας carte postale που μας έρχεται από την Ιαπωνία.
Cpt dokimos Posted December 18, 2018 Posted December 18, 2018 Μονο εμενα μου θυμιζει μια εξελιξη του ΚΑΝΤΙΑ και ΡΕΘΥΜΝΟΝ ;;
mlulurgas Posted December 19, 2018 Posted December 19, 2018 21 hours ago, Cpt dokimos said: Μονο εμενα μου θυμιζει μια εξελιξη του ΚΑΝΤΙΑ και ΡΕΘΥΜΝΟΝ ;; Όχι μόνο εσένα. Δεν είναι από τα ωραιότερα βαπόρια που έχουν έρθει από Ιαπωνία στα νερά μας, αλλά δεν πειράζει, είναι πάντα καλά όταν ένας εφοπλιστής φέρει ένα καινούργιο πλοίο εδώ. Φανταζομαι σε ποια γραμμή μπορεί να πάει το Ριγκελ ΙV... Δυρράχιο; Μάλλον Ελλάδα-Ιταλία με δρομολογία και χειμώνα (λόγω ότι έχει καλώ γκαράζ για νταλίκες); Πάει να αντικαταστάσεις ένα από τα σημερινά καράβια τον Βεντούρης η new tonnage ;
hhvferry Posted December 19, 2018 Posted December 19, 2018 This ship and her sister have pretty spectacular atriums on board - I hope Ventouris keep it! (from https://web.archive.org/web/20171223200420/http://www.orange-ferry.co.jp:80/ship/ship7/room.html and https://web.archive.org/web/20160822230327/http://www.orange-ferry.co.jp:80/ship/ship7/space.html)
Aqua_blue Posted December 21, 2018 Posted December 21, 2018 Ας δουμε ενα 10λεπτο βιντεακι του Orange 7 στο οποιο μπορουμε να δουμε το γκαραζ του ,τους εντυπωσιακους εσωτερικους χωρους του και καποια εξωτερικα καταστρωματα !
Argonautis Posted December 29, 2018 Posted December 29, 2018 (edited) Έχει σταματήσει δρομολόγια? Edited December 29, 2018 by Argonautis
Neptune Posted January 25, 2019 Author Posted January 25, 2019 Μεσα στη βδομαδα που μας περασε ολοκληρωθηκε η παραλαβη του. Περιμενα να το αντιγραψω απο καπου αλλα δε συγκινηθηκε κανεις να το γραψει πρωτος 🤘 Rigel VII το εργαλειο (καποιος Βεντουρης ειναι γαυρος και μας κανει πλακα) και μετα απο καποιες απαραιτητες εργασιες για το μεγαλο ταξιδι θα ξεκινησει για Περαμα.
Nick the Greek Posted January 25, 2019 Posted January 25, 2019 Εδώ είναι Design: Pielstick Engine Builder: Diesel United Ltd. - Aioi 2 x 18PC2-6V-400 Mcr: 9,930 kW (13,501 hp) at 520 rpm
JohnR730 Posted January 25, 2019 Posted January 25, 2019 (edited) Thank you very much Nick Edited January 25, 2019 by proud_ionian quote
Panagia Ekatontapiliani Posted February 2, 2019 Posted February 2, 2019 Την άλλη εβδομάδα λογικά θα ξεκινήσει το ταξίδι του προς την Ελλάδα.
Neptune Posted February 2, 2019 Author Posted February 2, 2019 Για να ειμαστε σωστοι, εδω και 10 μερες εχει αλλαξει ονομα στο ais, απλα το marinetraffic δεν το επιανε. Σημερα που το επιασε, ειχαμε και τα αποκλειστικα ρεπορταζ κρα κρα κρα κρα κρα κρα
Petros P Posted February 2, 2019 Posted February 2, 2019 Θα το προλάβει το καλοκαίρι ? Η θα πάμε Σπαρτιάτικα στην αρχη?
.voyager Posted February 2, 2019 Posted February 2, 2019 Δεν νομίζω πως στόχος της εταιρείας είναι το ερχόμενο καλοκαίρι.
Neptune Posted February 2, 2019 Author Posted February 2, 2019 Δε νομιζω οτι ειναι ρεαλιστικο οντως. Πες να ξεκινησει μεσα Φλεβαρη, και ενα μηνα να ερθει πιασαμε Μαρτη, μεχρι να δουνε τι και πως Απριλης, η δουλεια που πρεπει να γινει ειναι αρκετη, οποτε δεν το βλεπω πριν το νεο ετος ετοιμο.. Αντε τελος του 2019..
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now