Jump to content
Shipfriends
proud_ionian

H ακτοπλοϊκή εταιρία του 2018

Η ακτοπλοϊκή εταιρία του 2018  

57 members have voted

This poll is closed to new votes
  1. 1. Ποια κατά τη γνωμη των Shipfriends, ειναι η ακτοπλοϊκη εταιρια του 2018;

    • Όμιλος Grimaldi-Minoan Lines
    • Levante Ferries
    • Golden Star Ferries

  • Please sign in or register to vote in this poll.
  • Poll closed on 12/31/2018 at 09:59 PM

Recommended Posts

Εταιρια του 2018

Διαλέγουμε εταιρία, που κατα το 2018 ειχε δρομολογημενα επιβατηγα οχηματαγωγα, κλειστου τυπου, συμβατικα ή ταχυπλοα, ειτε σε γραμμες εσωτερικου, ειτε σε διεθνεις γραμμες, που περιελαμβαναν ελληνικα λιμανια.

Προτεινετε μεχρι τρεις εταιριες (δεν ειναι και πολλες;)). Ομιλοι πολλων εταιριων πανε μαζι. μια ψηφος/προταση. στις 26.12, οι τρεις πρωτες θα μπουν σε ψηφοφορια κατα τα... ειωθοτα, ως τα μεσανυχτα της 31.12 (το τριπροσωπο, που λεγαν παλια και στην Ιερα Συνοδο^_^).

Oλες οι προτασεις σε ενα ποστ, ποστ με πανω απο 3 προτασεις, δεν λαμβανεται υπ'οψιν.

Προεδρος της εφορευτικης επιτροπης, οριζεται ο @Neptune:P

Edited by proud_ionian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μινωικες Γραμμες για το μεγαλο come back στην εσωτερικη ακτοπλοια,εστω και χωρις Κρητικο αρχικαπετανιο  αυτη τη φορα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Seajets γιατί έριξε 2 ακόμη ταχύπλοα και 1 συμβατικό στο Αιγαίο φέτος (στο οποίο έκανε σοβαρή επισκευή και έπαψε να σέρνεται όπως επί ΑΝΕΚ), και ετοιμάζει άλλα 3 για του χρόνου (WC jet / sifnos jet / blue power). .....

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, MILTIADIS said:

Μινωικες Γραμμες για το μεγαλο come back στην εσωτερικη ακτοπλοια,εστω και χωρις Κρητικο αρχικαπετανιο  αυτη τη φορα.

Ο,τι είπε ο Μιλτιάδης ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΜΩΣ.

MINOAN LINES

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σαν προεδρος της Εφορευτικης επιτροπης λοιπον, ψηφιστε οτι να ναι, οτι γουσταρετε. Στο τελος θα νικησει οποιος θελω εγω. 😛

Αφου λοιπον δεν εχει σημασια θα πω και γω MINOAN LINES, πρωτη φορα στην καριερα μου ως shipfriend, γιατι δειχνει οτι ειναι στο σωστο δρομο απ ολες τις αποψεις. Με χαλαει λιγο που η τσεπη που παιρνει αλλα και που δινει ειναι ιταλικη, αλλα ας προσεχαμε.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Levante, γιατί... κι ανεβαίνει!

Seajets, επειδή αυξάνεται και πληθύνεται!

Μinoan, γιατί δεν ξέρουμε που αλλού στην ακτοπλοΐα μπορεί να τη δούμε, μετά τα Χανιά και το χάι το σπιντ...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • Όμιλος Grimaldi. Μεγαλωνει και εδραιωνεται στη Μεσογειο, στο Αιγαιο και τη Βαλτικη, μεσω των κατα τοπους θυγατρικων (Minoan ειναι μονο στο σινιαλο).
  • Levante Ferries. Στο χερι της ειναι να μην απογοητευσει Κεφαλονια, Θιακι και Ζαντε.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Seajets  γιατι ολο και αυξανεται  αλλα και γιατι αναμενεται να ριξει για την νεα σεζον στην ακτοπλοια τα World champion Jet , Power Jet & Sifnos jet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minoan Lines γιατί έκανε δυναμικό reset και επεκτάθηκε πέραν του Ηρακλείου

Golden star ferries λόγω της επέκτασης της σε άλλες αγορές.

Seajets γιατί έσωσε το Ierapetra l..😛

Edited by lostromos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Seajets ούτε με βασανιστήρια στο ΕΑΤ-ΕΣΑ. Μιλάμε για την εταιρεία της χρονιάς που πέρασε κι όχι για την επόμενη με τα ταχύπλοα που ΘΑ ρίξει. Ας τα φέρει πρώτα, ας δουλέψουν απρόσκοπτα και την αναδεικνύουμε του χρόνου. Και υπενθυμίζω πως φέτος έγραψαν την εγκυκλοπαίδεια Υδρία σε βλάβες, καθυστερήσεις, αλλαγές δρομολογίων, πλοίων, μεταφορτώσεις επιβατών, κραυγαλέα εύνοια από το ΥΕΝ και το ΛΣ και φυσικά το κερασάκι στην τούρτα, έκρηξη εν πλώ στο μηχανοστάσιο με τραυματίες. Τι άλλο έπρεπε δηλαδή να έχουν κάνει για να τους βγάλουμε δεύτερους?

 

Αδιαμφισβήτητη εταιρεία της χρονιάς για μένα η Grimaldi Lines, δεν υπάρχει καμιά Μινωική. Εκτός κι αν πιστεύει κανείς πως η όλη συμφωνία με την Attica, το τίμημα(χρηματικό και σε hardware) και η είσοδος στη γραμμή των Χανίων, ήταν πνευματικά παιδιά του Μανιαδάκη και ο Grimaldi απλά παρακολουθούσε διακριτικά την εξέλιξη της ιστορίας, υπογράφοντας απλά επιταγές. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Προφανως οταν μιλαμε για Minoan Lines αναφερομαστε στη θυγατρικη του ομιλου Γκριμαλντι,που λειτουργει στην Ελλαδα,οπως αντιστοιχα θα λεγαμε για τη Finnlines αν ημασταν στον Βορρα.Στην ουσια ψηφιζουμε το ιδιο πραγμα.Οι περισσοτεροι λεμε''ΟΤΕ''και οχι Deutsche Telekom και''ΟΣΕ''και οχι Ferrovie κοκ.Tο ιδιο και εδω.Καλως ή κακως περα απο το brand υπαρχει και μια τυπικη εδρα που δυσκολα θα διαλυθουν διοτι δεν συμφερει ουτε τον ιδιο.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μινωικές Γραμμές, γιατί ήταν και είναι η εταιρεία benchmark, γιατί τα οικονομικά της είναι αξιοθαύμαστα, και γιατί επιστρέφει στο Αιγαίο.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minoan Lines  (ή Grimaldi όπως θελετε ) μπαίνει δυναμικά και σε αλλες γραμμες, τακτοποιημενη οικονομικά.

Edited by Zacharias

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η αλήθεια είναι δεν είναι και πολλές οι επιλογές...

Λογικά προς Grimaldi πάει το πράγμα. Η Άττικα δυστυχώς φέτος έδειξε κάποια ανησυχητικά σημάδια τα οποία ελπίζω να είναι από τα απόνερα της συγχώνευσης. 

Επίσης θα έλεγα και Golden Star μιας και δείχνει ότι έχει τόλμη. Άμα γινόταν και λίγο πιο σοβαρή επικοινωνιακά...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Attica λογω της συγχωνευσης και γιατι δε αντεχει το ειναι μου την "γκριμαλντοεταιρεια".😉

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σίγουρα όχι η Seajets, γιατί όσα ταχύπλοα κι αν έχει φέρει, τα απρόοπτα δίνουν και παίρνουν. Η Attica φέτος έδειξε να δυσκολεύεται και μάλλον της έπεσε βαριά η hsw. Αξιοθαύμαστη όμως για τον όγκο δρομολογίων που διαχειρίζεται πλέον. Το μέλλον θα δείξει.. Σταθερή και ποιοτική, όπως κάθε χρόνο παρέμεινε η Fast Ferries. Υπόδειγμα θα έλεγα.

Όμως η Minoan ξεκίνησε τη δρομολόγηση που συζητήθηκε όσο καμία άλλη, είναι η πρώτη που εναρμονίζει τα πλοία της με τα νέα περιβαλλοντικά στάνταρ ενώ οι άλλοι σφυρίζουν αδιάφορα και θα τρέχουν να προλάβουν και επειδή έχει τη δύναμη και τη στήριξη για πολλά παραπάνω..! Μινωικές λοιπόν!

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Hellenic Seaways - γιατί δεν θα υπάρξει ξανά

2. Seajets - η ποσότητα πάνω από την ποιότητα

3. Minoan Lines - η μόνη εταιρεία εν ελλάδι που έχει κάποια επαφή με τις παγκόσμιες εξελίξεις.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μπράβο για τον όμιλο Grimaldi αλλά ψήφος πάει στις Μινωικές. Ναι ειναι ίδιος ο μπαμπάς αλλά αν κρινω απο την εγγυτητα δρομολογιων πχ Αδριατικής και Κρήτης, δεν θελει περαιτέρω ανάλυση.

1. Μινωικές Γραμμές. Μηδεν δανεισμός, επέκταση και έπεται συνέχεια.

2. Dodekanissos Seaways. Μην τα ξαναλέμε. Μετρό Δωδεκανήσων Α.Ε. Σταθερή εξυπηρέτηση. Μακάρι να προσθέσει κι άλλο πλοίο στο στόλο της.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1) Golden Star Ferries: με νέα δρομολόγια απο Θεσσαλονίκη και απο Ηράκλειο,νέο ταχυπλοο και το σημαντικότερο είναι πως δεν μας απασχόλησε πολύ με καθυστερήσεις και βλάβες! 

2) Minoan Lines: Επέστρεψε η Ευρώπη μας δυναμίκα,δεν την βάζω πρώτη γιατί στην Αδριατική έχουμε πολλές καθυστερήσεις 

3) Fast Ferries

(Απλή αναφορά):

4) Dodekanisos seaways

5) Levante Ferries (την βάζω τελευταία γιατί φοβάμαι πως του χρόνου δεν θα σέβεται τους επιβάτες λόγω μονοπωλιου)

 

Edited by sarantatrio

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...